Wat fijn voor jullie DA! En hopelijk blijft het nu weg en kun je gaan genieten ik hoop het zoooooooo voor jou/jullie!
@DA wat fijn!!! Hopelijk blijft het goed gaan, het is je zo gegund!! En jeetje meid je zit alweer bijna op de helft!!! Gaan jullie nog voor een pret echo?? Lekker genieten meid en denk aan jezelf en aan de beeb!! Wat een goed begin van 2013!! @alle lieve andere meisjes ook voor jullie een heerlijk 2013 toegewenst!!! Dat alle dromen maar uit mogen komen op zwanger zijn, blijven worden gebied!!! Enorme dikke knuf van Bob & Co. Xx
zo even achter de laptop.. pretecho hadden we eigenlijk afgelopen zaterdag, maar die heb ik afgebeld.. dus moet nog een nieuwe afspraak maken. denk dat we rond 25 weken ofzo een echo laten maken dan. ik houd trouwens een site bij.. voor degene die hem wil hebben zal ik een prive bericht sturen.
Hey meiden iedereen oudjaarsdag goed doorgekomen? Wat fijn da dat je weer thuis bent! Hoop voor je dat het nou goed blijft en het alleen maar beter voor je gaat worden. En nou ben ik de rest alweer kwijt hoofd vol snot alweer word er niet goed van vergeet er alles van. Stomme verkoudheid en weet ik veel wat nog meer voor virusjes willen me gewoon niet met rust laten, ben ik niet gewend heb normaal nooit ergens last van en nou al ruim 3 maanden op en af bah bah. Zo einde gezeur Wij zijn hier nog steeds aan het afwachten totdat er iets gaat gebeuren dus ik lees wel mee maar heb zelf gewoon niet zoveel te melden
DA wat fijn dat je thuis bent. Hopelijk blijft het goed gaan!! Ik ben wel benieuwd naar jullie site!! PB je de link en evt ww? Hier alles goed, de beslissing is gevallen hier. Zie banner.
panter: je hebt een pb. zal je ook wel rust geven he.. nog zo lang en dan klaar. hoop dat je t positief af kan sluiten over een jaar..
@DA ik ben ook erg benieuwd meid... Kun je daar ook reageren? Vind het zo fijn voor je meid dat je thuis bent!! @Panter pffffff schrik er toch van ook al wist ik dat dit toch speelde...vind het enorm respectvol en heel moedig dat jullie deze keuze hebben gemaakt!! Ik hoop dat je deze periode hoe dan ook positief af mag en kan sluiten, natuurlijk hoop ik dat je dit jaar nog zwanger mag en kan raken en dat je de zwangerschap helemaal mag uitdragen...maar ik hoop ook dat mocht dat niet lukken dat je met een gerust gevoel je mmm kan afsluiten samen en dat jullie elkaar weer mogen en kunnen vinden en kunnen gaan verwerken... Ik heb zulk diep respect voor jullie keuze, echt enorm moedig om deze knoop door te hakken! Mijn duimen draaien dat jullie wens maar absoluut mag uitkomen!!! Ik zal vanaaf een kaarsje voor je branden voor de mooiste panterbeeb die je kan wensen... @videlsje dat tussen hoop en vrees leven kennen we maar al te goed en er zullen nog vele pieken en dalen op jullie pad komen... Ik hoop dat jullie er samen voor gaan en dat jullie mooi wens mag uit komen... Dikke kus en knuf Bob Xx
Da wat fijn dat je thuis bent hopelijk blijft het zo en kunnen jullie eindelijk genieten. En ik zou ook graag je blog willen.lezen Panter mmm...slik! Knap dat jullie een "eind" datum hebben. Hopelijk zit er voor die tijd een panterwondertje in je buik. Wanneer is de volgende cyro tp?? Bob hoe is het met jullie kerstkindeke?? Hihi En met alle andere beebs?? Hoeveel uur en welke dagen gaat iedereen weer werken?? Kiyeko en kipjes wanneer beginnen jullie weer met werken?? Zie er nu klein beetje tegen op krijgen wat later de sleutel maar dat komt goed. Met ons mannetje gaat het sinds vandaag iets beter de neusspray doet zn werk. Gelukkig slaapt ie veel en eet wat beter weer.
hier een beetje (heel veel) was aan t wegwerken.. t is echt hard nodig! ben ook rustig aan t opruimen geslagen... moet ook echt gebeuren... heb een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.
Hallo meiden, Panter jeetje wat knap dat je die beslissing hebt genomen samen... ik hoop dat er dit jaar toch nog een wondertje mag gaan komen! Dat verdien je!! Een hele dikke knuffel meid!! We zijn er voor je... Da gelukkig ben je weer thuis.. hopen dat nu alles goed gaat!! Hier nog steeds een ziek meisje.. wat zielig vind ik het voor haar.. vanavond weer hele hoge koorts..
@ da Wat fijn dat het beter met je gaat. Mooie buik al hoor !! Geniet ervan meid. @juna Ik kan nog niet aan het werk omdat mijn schouder nog niet hersteld is. En eerlijk gezegd ben ik daar emotioneel ook totaal niet klaar voor. Ik kan en wil mijn kleine mannetje nog niet missen overdag. Kan dat nu nog niet aan. Wanneer ga jij weer starten ? Balen dat het langer duurt. Veel langer ?? @kma Boefje zit nu sinds maandag aan de pepti. Hij moest even wennen en hij vind het ook echt niet lekker. Hij lijkt wel iets rustiger qua slapen maar verder merk ik nog niet heel veel . Ook heb ik hormonenzalf voor zijn exczeem. Helpt heel goed. Maar dan kan ik niet zien of het verbetert door de voeding ?? Hebben jullie wel of niet gesmeerd ?? Vind t ook zielig om hem jeuk te laten hebben. Ben erg benieuwd hoe hij reageerd op zijn oude voeding. Morgen ook naar de osteopaat. Spannend. @panter Respect voor jullie dat je deze keus hebt gemaakt. Lijkt me confronterend en totaal niet makkelijk. Ik hoop dat jullie dit jaar en de mmm op een positieve manier kunnen afsluiten. Ik ga duimen ! @ all. Hopelijk hebben jullie genoten van de feestdagen. Sorry voor diegenen die ik ben vergeten. Ben met mijn hoofd er niet helemaal bij. Dikke knuf voor allemaal !!
kipjes voor de eczeem zou ik als ik jou was naar homeopaat gaan.. heb ook hormonenzalf gehad.. elina heeft nu van onderen eczeem helaas... denk omdat ze ziek is.. maar ben bij ha geweest en die wou ook hormonenzalf maar heb gezegt dat ik eerst homeopaat wou omdat ik daar al liep en dat hielp toen ook goed en toen zat haar hele lichaam onder.. die hormonen zijn niet goed als je langer moet smeren.. maar zielig is het wel die jeuk.. hopelijk helpt z'n voeding!!
@ girl Hopelijk is elina er gauw vanaf, zo sneu voor die kleintjes.. Ik heb de zalf zo'n 2 weken geleden gebruikt en om de dag. Nu smeer ik alleen met de basiscreme. Hij heeft het gelukkig alleen in zijn gezichtje. Wangen neus en tussen wenkbrauwen. Ik zal even kijken of ik bij een homeopaat terecht kan. Thnx voor de tip.
Lieve meiden had belooft deze week uitgebreid te reageren, sorry niet van gekomen. Ik heb ontzettende erge stuwing gehad en veel pijn, dacht dat het was weggetrokken, maar sinds afgelopen nacht weer ontzettend veel pijn gehad! Vanmorgen naar de ha geweest, wat blijkt een hele fikse borstontsteking.....nu een kuur gekregen voor 7 dagen en met flinke koorts in bed, ben er goed ziek van! Moet het goed in de gaten houden als het dit weekend erger wordt moet ik me meteen melden bij de ha-post, omdat ze dan vermoeden dat ik een pusbolletje heb wat dan operatief verwijderd moet worden.....flink balen dus! *einde klaagbericht*
Ja dit is echt klagen Nee joh muts!!! Dit is GEEN klagen...jeetje wat erg! Wat zal het pijn doen...en dan ook nog hoge koorts...pffffff....neem echt je rust en pas goed op jezelf meid!! Heeeeel veeeel beterschap!!! Bij mij begint de stuwing net na 4 dagen keiharde betonblokken iets af te nemen, we hebben er een fotootje van gemaakt want zulke borsten zal ik niet gauw weer hebben Maar man wat deed het zeer heb 2 witte kolen versleten in m'n bh Dus kan me een beetje indenken wat een pijn jij nu moet hebben!! Heb medelijden met je, zorg goed voor jezelf!! Dikke beterschaps knuf Xx
@DA mooie site...leuk om eve bij je fotootjes te gluren maar ook wat een verhaal, vreselijk!!! Hoop zo erg dat het langzaamaan beter met je gaat!! @hier vandaag voor het eerst op de weegschaal gaan staan...ik ben van 69kg naar bijna 100kg gegaan in m'n zwangerschap door al het vocht ging het de laatste weken absurd hard Nu ging ik vandaag op de weegschaal staan en ik weeg nu na 1,5 week nog maar 74 kg....dus daar schrok ik wel van... Is het wel goed dat het zo snel gaat?? M'n buik is ook echt bijna weg... Ik eet wel normaal en drink genoeg water en thee en doe m'n oefeningen vanuit het zorgplan van de kraamzorg, heerlijk weer wat bewegen... Maar als het zo door gaat weeg ik dalijk nog lichter dan voor m'n zwangerschap... Ik had dus wel heel veel last van vocht... Nou ik ga even een wasje opvouwen en daarna kruip ik met een dekentje op de bank, even uurtje doezelen...heeerlijk Knuffel lieve meiden Xxx
bob dat kan hoor zoveel kilo's kwijt.. had ik ook en ik had ook veel vocht en dat gaat er dan af en dan ben je bijna alles alweer kwijt!! juffie wat erg pijnlijk zeg!! heel veel sterkte!! kipjes gelukkig smeer je het nog niet lang!! hopelijk vind je een homeopaat en kan die je goed helpen zodat het sneller weg is.. hier was er met een weekje al een goed resultaat!! nou meiden fijn weekend allemaal!!
juffie: klinkt erg pijnlijk zeg! auwie! hoop dat t snel over is... wist trouwens niet dat als je geen bv geeft je alsnog een borstontsteking kan krijgen. bob: gaat lekker zo toch, denk dat je niet te snel afvalt hoor, volgens mij is dat wel redelijk normaal na een bevalling. zo hier gaat t wel oke, t kan beter, denk dat ik te veel vraag van me lichaam... mijn hoofd kan alles wel aan, maar mijn lichaam nog niet. dus moet denk ik stapje terug doen. *baal*
Vraagje, vrijdag was t 2 weken geleden dat ik iui had Wij doen altijd testen 14 plus 5 dagen na iui Maar mag je ook testen op dag 14 , ivm gebruik pregnyl Mn buik trekt altijd zo erg als ik na die 14 dagen doorga met die Uttogestan bollen. Ik wil daarom niet meer steeds pas op dag 19 testen Want dan duurt ook nog eens 4 dagen voordat ongi dr is Wel net getest al dag 16 ,trok t echt niet meer maar helaas Gaan nu f uitwaaien aan zee xx
Hoi allemaal, Ik wil iedereen nog een heel gelukkig 2013 wensen. Anna sterkte.. Hier in de wachtstand. Hebben woe een afspraak in het Amc om te horen wat hun ons nog kunnen aanbieden en adviseren en we hebben in April een afspraak in Dusseldorf staan. (Thanx voor de info dames!!!) Vind het wel weer eff prettig om er niet zo heftig mee bezig te zijn. Doet mijn relatie ook weer ten goede.. Ricmar hoe gaat het met je man?? Panter ik ga duimrn dat het ongeluks jaar 2013 voor jou heel veel goeds mag brengen!!!!!! @all heel veel geluk met jullie prachtwonders.. Liefs