Dreamer, hoe heb je geprovoceerd?? Met 10cc melk?? En hoe reageerde ze daarop? En reageerde ze daar gelijk op? En wat voor klachten kreeg ze? En had ze die klachten lang??? Sorry voor alle vragen, maar ik moet ook provoceren en zie ertegenop m'n kleine man dit aan te moeten doen .
Moet zo weg, dus even alleen een antwoord voor Zonnestraal. Bij beebjes gaat het iets anders dan bij dreumes, maar zal even vertellen hoe het hier bij beide ging. Ik gaf bv en mn dochter huilde 18 uur per dag. Mbv dietiste alle melk, soja, ei, noten uit mn voeding gehaald (ook waar het in verwerkt zat) Binnen 2 dagen herkende we onze dochter niet meer. Ze sliep door, lachte, huilde niet meer. Na 2 weken heb ik weer kaas gegeten als provocatie. Direct weer huilen, overstrekken en alles wat ze deed toen ik nog niet op dieet was (bij bv duurde het 6-48 uur voordat zij het binnen kreeg, maar we merkten het direct als ze het binnen had) Dus 'bewezen' kma. Nu is ze bijna 2 en hebben we al een aantal keer geprovoceerd. Deze keer direct bij haar met volle zuivel (boter op brood) Ze kreeg vieze zure poep, kapotte billetjes en onrustig en huilen tijdens slapen. Direct zelfde dag de reactie. Bij ei ging ze weer heel de dag huilen en overstrekken enz wat ze als baby ook deed. Dus een andere reactie, maar allebei duidelijk een reactie. Provoceren doen we hier altijd smorgens zodat je de hele dag alles in de gaten kunt houden. Ook doen we het 3 dagen en dan 2 dagen rust. Of er moet een erge reactie zijn zoals bij ei, dan stoppen we direct. Hoop dat je hier iets aan hebt en anders roep je maar!
hier ook een teken van leven.. hihi net beetje huishouden gedaan.. nog wel zwaar merk ik, maar goed t moet toch gebeure. juffie: hoe is t? weer een beetje beter? valt t nu op of zijn er de laatste tijd echt veel kindjes met kma enzo...
Wat een heerljke meid bob! Tip voor alle moeders: oei ik groei! (boek) over de sprongetjes van je baby. Zijn er 10 en ik heb het nu pas via marktpl gekocht. Had ik eerder moeten doen! Meiden met oudere babies wanneer lieten jullie het ochtend slaapje vallen? Krijg haar met geen mogelijlheid op bed sochtends.. Anna wat klote! Vlinder spannend! Zonnestr hiet ook droge huid. Heb vasaline cytomagrocol creme via ha.
kate ik lliet het slaapje vervallen zodra ze echt niet meer wou slapen.. hier ging ze opeens met de middag super slecht slapen omdat ze s'ochtends haar slaap al had gehad, maar dan was ze wel moe maar zette haar eroverheen.. toen ben ik gaan kijken of ze wel zou slapen als ik s'ochtends eraf haalde en dat werkte... hier vanochtend met me meisje bij cb geweest ze had prikjes moeten krijgen maar heeft ze niet gehad.. ze durfden dat nog niet aan omdat mocht ze koorts krijgen dan wisten we niet of het van de prikjes kwam.. en de arts heeft wel ff naar de longen geluisterd voor zekerheid en die zei dat ze een fikse bronchitis heeft gehad en dat het aan de betere hand is nu.. maar ze mag echt geen koorts meer krijgen want dan moet de ha haar goed onderzoeken.. (hij had niks gemerkt want ben afgelopen vrijdag nog bij de ha geweest) beetje slecht dit dus... hier heeft ze sinds gisteren gelukkig geen koorts meer, maar vandaag weer onder temp... da hoe gaat het met eten?? kun je nu wel een beetje shoppen al voor de kleine?? bob jullie hebben ook een geweldig meisje!! en wat een mooi kaartje
@Girl: ondertemp komt vaak voor na koorts. Verstandig ja om even te wachten met de prikjes. @Katek: zodra ze aangaf dat ze niet meer wilde slapen. Maar kan zijn dat ze in een sprongetje zit he. Zou gewoon eens proberen of het lukt zonder ochtendslaapje. Hier volgens mij rond de 9 maanden 1x slapen, was door sprong. Daarna weer even 2x slapen. Met 1 jaar 1 slaapje, maar daarin sliep ze eigenlijk niet meer. En nu nog steeds 1x op bed, maar niet slapen (maar rust wel uit) @Bob: al een beetje bijgekomen van de bevalling? Zal zo je meisje eens bewonderen! @Juffie: echt rot dat je een bo hebt gekregen! Goed alle harde stukken weg masseren (of manlief laten weg masseren, ik kreeg het zelf niet weg) Hoop dat je ondanks het ziek zijn toch lekker kunt genieten van jullie wondertje! @Zonnestraal: klachten van de allergie (eczeem even los daarvan) zijn met 2-3 dagen max weg. Maar als jij zeker weet dat jij KMA heeft, dan zou ik lekker niet provoceren en zeggen dat je het gedaan hebt. Je weet welke klachten hij had, dus geef je die gewoon op als klachten die hij kreeg met provoceren. Geloof me, vrijwel iedereen doet dat. Provoceren komt later wel weer. Geniet maar hoe hij is op de kv! @Kipjes: hoe is het daar? Moeilijk he, is het nou wel, is het nou niet. Je weet hoeveel rustiger je kleintje is op de koemelkvrije voeding, dus niet twijfelen! @Juna: vreselijk die verhuisstress! Hoop dat alles snel klaar is en je rustig kunt genieten. @Anna: zou idd lekker dag 14 na IUI gaan testen, dan is er echt geen Pregnyl meer in je lijf. Hoop dat je volgende keer op dag 14 een knaller in je handen hebt meis! @Ricmar: is je man al thuis? Trek je het nog? @All: hier druk bezig met alle rommel van de beebkamer te verkopen Kan mn kont niet keren daar, dus eerst al die zooi maar eens de deur uit. Hebben ook nog geen idee wat we willen (behang of stuccen) Kleur en meubels weten we wel, maar niet of we een hele muur in die kleur doen of een halve of ... Gelukkig hebben we nog even 20 weken echo hebben we gehad en alles was goed Zijn zo superblij! Nu lekker genieten.
Dreamer, thanks voor de info!! En ja, dat zit dus ook in m'n hoofd...provoceren alsof. Mijn mannetje is zooooooooo opgeknapt! Ik kan het hem gevoelmatig echt niet aandoen!! Ik wil echt wel provoceren als hij een maandje of 5 is. Hij heeft al een moeizame start gehad (keizersnede en couveuse) en toen die klote krampen 4wk lang (en die krampen waren zooooo erg en zooooo zielig). En nu opgeknapt! Lacht, is vrolijk en slaapt lekker en groeit als kool . Jeetje alweer 20wk . Gaat dat snel zeg!! Wat goed dat de echo goed was . Ben je al gewend aan alles blauw???
Dreamer je gaat nu ineens heel erg snel jeetje Ben wel benieuwd hoe de kamer zal gaan worden Zonnestraal kan me voorstellen dat je nog niet wil provoceren als het net goed gaat.
Dreamer: genieten probeer ik zoveel mogelijk, maar heb echt veel pijn (gehad) is nog steeds erug gevoelig kan haar niet tegen me aan hebben zo jammer. Moet donderdag weer terug naar de huisarts in de andere borst zitten ook allemaal bultjes....en de ontsteking is nog steeds niet weg. Ja masseren zeggen ze allemaal, maar durf dat niet ben bang dat ik de melkproductie dan weer opgang help en dat moet niet. Is echt de ergste pijn die ik ooit gehad heb borstontsteking jeetje wat doet dat zeer en wat was ik er ziek van zeg! All: vanmiddag consultatiebureau hier gehad, veel info en veel vragen wel fijn! Mogen nu kijken wanneer ze zich zelf meld voor een voeding mag max 4 uur tussenzitten overdag. Dadelijk om 23:00uur de laatste fles en dan eens kijken hoelang ze het trekt vannacht.....zet wel de wekker om 4uur half 5 want als ze zich niet meld eten moet ze wel....ben benieuwd. Verder eindelijk. Nieuwe combioven gekregen vanmiddag wat een genot weer lekker met de magnetron i.p.v. Die flesverwarmer. Nou goed meiden ga de boterhammetjes voor manlief smeren en dan bedje in. Slaap lekker.
Zonnestraal: wat heerlijk zo'n vrolijk manneke! Gewoon doen wat voor jullie goed voelt hoor! Lekker van genieten nu! Dreamer: idd jij gaat hard! Voel je, je goed? DA: hoe is het met jou meid?moet echt vaak aan je denken! Hoop zo dat het jullie goed gaat! Bob: lekker aan het genieten? Mooie foto in je album! Heerlijk he, kun je foto's van blijven knippen van die kleintjes alles is leuk, schattig enz. Hoe is het met jou? Gaat je herstel voorspoedig? En manlief ook beetje bijgekomen? Geniet ervan meis! Ps: Zitten er bij jullie ook zo weinig uren in een dag? Haha! Ik krijg niet alles rond hoor, handigheid moet er hier nog inkomen.......
Meiden, jullie schrijven zo gezellig veel haha kan t soms niet meer Bijhouden hahaha maar denk aan jullie! Ik ben met grote schoonmaak bezig. Kasten opruimen enz Heerlijk soms Xxx
Hey meisjes, Zo hier ben ik lang niet meer geweest ( wendyenrichard) het gaat goed met jullie zie ik! Fijn om te lezen! En wat zijn er een hoop kindjes geboren al! liefs
zo ben bij de internist geweest, lever is nog steeds niet goed, maar wel wat beter dan de laatste keer.. toch weer een bloedonderzoek.. en zegt die kerel ineens, als t niet beter word moeten we er toch een keer een hapje van nemen.. huh!? wtf... mij reactie...ik dacht t niet! hij heeft nu wel eindelijk erkend dat t waarschijnlijk aan de hg ligt dat mijn lever zo afwijkt steeds, dus ze zullen straks ook zien dat als de kleine geboren is, alles weer normaal word.
Juffie, pas je wel op met die andere knobbeltjes in je borst?!?!?! Je kunt ze ook onder de douche weg masseren met een warme waterstraal erop. Je kunt echt heeeeuuulll ziek zijn hoor van een borstontsteking!! Ja de dagen gaan de eerste paar weken aan je voorbij . Totdat je een beetje een ritme krijgt, maar dat komt vanzelf. Eerst maar 's kijken hoe lang ze 's nachts doorslaapt . Hope, long time no see!! Jeetje aan je onderschrift te zien heb je het niet makkelijk . Maar hoe gaat het nu met je???
Ladies welk merk kunstvoeding gebruiken jullie en waarom voor gekozen? Geen idee welke ik moet aanschaffen als ik over paar weken borstvoeding ga afbouwen.
Zonnestraal: ik probeer ze ook weg te masseren maar lukt niet....ik denk dat het verstopte klieren zijn? Hoop toch niet wat anders dat zal toch niet..of wat bedoel je precies? .ziek ben ik het hele weekend geweest pfff, nog steeds een vuurrode borst en antibiotica werkt niet denk ik, moet morgen weer terug naar de ha dus we zullen zien wat die zegt. Vind die knobbeltjes ook eng, den, gelijk het ergste.....
Kiyeko, als er allergieën in jouw familie voorkomen zou ik beginnen met hypoallergene voeding. En anders gewoon standaard. Juffie, och nee meis bedoel niet dat hele enge. Ik bedoel meer dat je niet nòg een borstontsteking krijgt! Sorry, heb het misschien een beetje stom opgeschreven.
Geeft niet zonnestraal! Dames ff vraagje wat hebben jullie kindjes aan in bed? Die van ons de gewone kleren van die dag, slaapzakje en dan onder dekentje en lakentje, vraag me sons af of dat niet te warm us?
Juffie, is het een winterslaapzak? Das dan misschien een beetje te warm. Zo niet, hier hetzelfde. Alleen ipv een slaapzakje een inbakerdoek .
Nee geen winter slaapzak gewoon een dunne van katoen. De puck a baby piep wel te verstaan, anders slaat ze zichzelf wakker. Is maar een dun ding die piep.