Hier ook de puckababy en dan alleen romper met lange mouwen. En dan onder lakentje en deken. Babyfoon zegt dat het 19 à 20 graden ia dus warm zat. Zonder puckababy had ze kleren van die dag aan en als dat niet handig was zoals bijv jurkje trok ik haar pyjama aan. Als temperatuur lager wordt trek ik haar wat meer aan. Zonder puckababy slaapt ze niet. Ook hier erg druk met de armpjes.
Nee geen allergieën dus standaard is prima. Maar dan. Nutrilon, Friso, eigen merk Kruidvat etc etc. Teveel keuzes!!!!!! Hou ik niet van
Goedemorgen, Hier net een flesje gegeven en ons meisje ligt nu weer knock out Het gaat echt super! Om 1u vandaag laatste fles erin en schone broek en ze kwam pas om half 6 weer...dus mama heeft een goede solide paar uur slaap gehad Verder is ons meisje echt een waterratje...ze vind water zo lekker en valt zelfs onder de douche bij mama in slaap...met papa gaat ze in bad en dan geniet ze nog wel meer...zo fijn zoon klein lijfje wat tegen je aan in slaap valt...echt het heerlijkste wat er is! Vandaag komt het consultatiebureau langs thuis... En vandaag komt de draagdoek binnen en krijgen we les in het knopen...heb er gelijk 2 besteld, 1 winterdoek en 1 voor het voorjaar... Dan kan ze heerlijk dichtbij mama en papa zijn en hebben we onze handen vrij...dat is erg handig voor de huishoudelijke taken straks Ook komt vandaag de pacco binnen...haar inbakerdoek en afbouwdoek...ze maait enorm met haar armen en slaat zichzelf dan hartstikke wakker, zo zielig! Dus op aanraden van het consultatiebureau deze doeken besteld...hopelijk voelt ons meisje zich gauw weer geborgen in de inbakerdoek en draagdoek... Verder gaat het hier super! Helaas heb ik antibiotica door een urineweginfectie door de katheter maar verder heb ik amper last van m'n onderkantje... Knip ziet er prachtig uit en het vloeien is er amper nog. Heb wel regelmatig een zwaar soort drukkend gevoel down under...ik vermoed dat alles weer in model aan het trekken is Ohw vraagje hebben jullie 6 weken gewacht met scheren?? Ik heb er voor het eerst weer eens haar op hahaha Maar zou dit best willen weghalen, vind ik wat frisser maar met de hechtingen en knip durf ik dat niet zo aan... Wellicht wil ik te snel na 2 weken... Ohw en die muffe lucht van het kraamverband, trekt dat snel weg? Ik douche en spoel 3x per dag en draag nu gewoon Kotex omdat ik nog maar weinig vloei maar die specifieke lucht blijft gewoon hangen... Rare vragen wellicht maar was gewoon benieuwd naar jullie reacties. @DA wat fijn dat het weer redelijk gaat en dat die meds zo goed aan slaan!! Doe wel rustig aan meid...want om gelijk je huishouden te gaan doen, lijkt me best zwaar...pas goed op jezelf!! @juffie gelukkig gaat het weer iets beter...pas goed op jezelf!!! Neem echt je rust!! @all bedankt voor de lieve reacties op ons meisje Het is een heerlijke bolle dame waar mama en papa super van genieten Nou ik ga even wasje aanzetten en wat eten want om half 9 staat het consultatiebureau op de stoep... Ohw vrijdag hebben we newborn fotoshoot..zoveel zin in Dikke kussen en knuffels lieverds!!! Zal snel wat tijd maken om beter te reageren Liefs xxx
@zonnestraal, ja lang geleden heb. Heb mijn zw.p verslaving door alle gebeurtenissen ff opzij gezet Er is inderdaad veel gebeurd, maar we leven nog Kinderwens staat ff in de koelkast.. eerst op adem komen hoor..
Even snel reageren. Kiyeko, alle voeding is streng gecontroleerd, je betaald alleen per merk wat anders. Maar qua inhoud maakt het niks uit. Dus kijk wat voor jou het fijnst voelt. Juffie, nog warm, rood en knobbels betekent nog altijd ontstoken! Je móet die knobbels weg masseren. Dat zijn verstopte klieren en dat gaat ontsteken. Dus laat manlief ze wegmasseren. Even warme doeken erop en gaan. Doet soms veel pijn, maar het móet echt. Bob, hier na 3 dagen alles alweer geschoren (maar ik had geen hechtingen) Zou anders het deel bij de hechtingen even welig laten tieren en de rest gewoon weghalen.
Bob, de pacco is super!! Ik had eerst een puckababy maar dan zitten z'n armpjes nog steeds los in het zakje. Dat was voor B.eau niet genoeg. Nu baken we ook de armpjes in en slaapt íe prima!! Tis dan zo'n lief rupsje . En als je hem dan gaat 'bevrijden' gaat íe zich eerst 10 min uitrekken , zo lieffff!! En tegenwoordig met een glimlach , ik smelt dan echt!!! Wat fijn dat je goed aan het herstellen bent!! En dat je meisje al doorslaapt. (5u achter elkaar slapen is al doorslapen ). Die muffe geur gaat weg, vies hè . Hier vind B.eau douchen ook heeeeeeerlijk!!! Ik vind dat prachtig om te zien en heb er foto's van!!! Ik durf alleen niet zo goed, dus m'n man doucht met hem en geniet van hun! Hier heeft m'n vantje geslapen van 22.30u tot 04 toen ff speentje en toen tot 05u .
Kiyeko, wat Dreamer zegt hoor!! De babyvoeding moet aan allerlei stenge voorwaardes voldoen, wat voor merk het ook is. Je betaald dus voor de naam. M'n vriendin die gebruikt Neslé, is hier tevreden over en alle 3 haar zoontjes hebben dit gekregen en is goedkoper dan de Friso of Nutrilon.
Hi girls Sorry lees af en toe mee. Maar juna staat op het punt om knettergek te worden hahah. Ik haat verhuizen. Maar is voor een goed doel!!!!!! Kiyeko ik heb geen bv gegeven en meteen friso standaard. Daar doet onze boef het super op. Zonnestraal wat klote van de kma. Da hoe voel jij jezelf? En indd kijken ze maar mooi na als de kleine spruit er is. Je heb al een mooie rond toeter! Dreamer anders he een jongen lijk mij na een meid. Waar denk je aan. Welke kleuren vd kamer?? Hope hai meis......wat een onderschrift is de scheiding erdoir?? En je had een nieuwe liefde toch?? Juffie getsie wat naar een borstontsteking! Sterkte ermee Lieve panter hoe is het met jou? Is de cryo aan boord.? Annaatje weer negatief pfff.....wanneer gingen jullie vooor ivf?? Sterkte. Hoe is het met alle andere meiden?? Lekker ritme al te pakken?? Hier gaat het goed. Mannetje een week weg geweest met voetbal.. Mennnn ben zo blij dat ie weer terug is. Respect voor alleenstaande moeders. Maar ons boefje doet het super. Laatste fles gister om 11u en meneer melde zich pas om 8uur heerlijk. Maandag krijgt ie een fotoshoot hihi heb ik dalijk een mooie foto voor in t nieuwe huis. Nou ik lees gewoon mee maar niet echt devtijd om te reageren sollkieeee
@ kiyeko Hier ook friso standaard. @ zonnestraal Wat goed dat hij al wat langer slaapt ! Fijn dat het beter gaat. Hier denk ik toch geen kma. We zijn van de pepti terug op de friso standaard. darmen gaan super . Geen buikpijn meer en eczeem is noet veranderd. Wel kreeg hij eerst friso comfort dus misschien komt daar de buikpijn vandaan. @ ego Cb heeft de prikjes uitgesteld ivm kma test. Verder doorverwrzen voor fyaio ivm voorkeurshouding. Heb een afspraak gemaakt. Heb de osteopaat dan maar afgezegd want achter elkaar lijkt me weer te veel van het goede. Iemand ervaring met baby fysio ? Vannacht werd boefje wakker. Ff getemperatuurd was hij 35,3 !! Terwijl hij een winterslaapzakje draagt met romper lange mouwen en een deken en laken. Zal dit toch te koud zijn ? Normaal is zijn temp goed. Maakte me toch wel zorgen. Gauw opgewarmd en een kruikje in zijn bedje gedaan voor hij weer ging slapen. @ bob Nu al zo lang geslapen ! Lekkerrrrrrr . Boefje deed dat niet zo snel hoor. .ohh en die geur gaat weg. Gelukkig !! Hihi @ juffie Idd goed masseren. Enige manier om het weg te krijgen. En google ff de masseertechnieken want de kraamhulp zei toen dat dit belangrijk is. Ons boefje droeg eerst een romper korte mouwen met pyama. Daarover een wikkeldoek tot oksels en laken en dekentje. Sinds een paar dagen slaapzak met romper lange mouw en laken en deken. . @juna Verhuizen is stressvol. Hopelijk is alles gauw klaar en kun je lekkwr relaxen in jullie nieuwe huis.
Meiden ik heb (weer) pech moet morgenvroeg naar de poli chirurgie abces moet D.m.v. Een sneetje eruit gehaald worden..... Heb ik weer!
Voeding: hebben jullie een vast schema, of 'wachten' jullie tot de kleine zich meld? Hier krijgt ze tussen 11 en 12 uur 's avonds de laatse fles en dan weer om 3uur ik moet haar dan meestal wakker maken, ik mag ook wachten tot ze zichzelf meld maar ik 'durf' dat niet ben bang dat ik me verslaap..... Hoe doen jullie dat? Overdag doe ik dat wel maar dan mag er niet langer dan 4uur tussen zitten zeiden ze dan moet ze eten....
@ juffie Balen zeg !! Heb jij weer. Sterkte meis. Wij voedden eerst op verzoek. Maar hij had geen dag en nachtritme en dan kwam hij na 3 en soms na 5 uur. Toen besloten om regelmaat erin te gooien. We maken hem nu wakker voor zijn voedingen. Om 7.30 - 11.30-15.30.19.30-23.30. Doordat hij overdag genoeg binnen krijgt slaapt hij snachts door. Soms wel ff speen brengen een paar keer. Maar dit zal ook niet bij alle kindjes werken.
kipjes wij hebben met ons meisje fisio gehad.. met 3 maand oud begonnen en met ongeveer 6 maand oud waren we klaar.. hoe eerder je erbij bent hoe sneller het allemaal gaat!! leg de kleine gewoon nu al tussen een voeding door op de zij waar het hoofdje bol is zo kun je zelf al veel voor elkaar krijgen.. eerst deden we een rol in de rug en later te leen een zijligkussen die zijn echt iedeaal!! in zo'n kussen zijn ze nog te klein en kunnen ze weer op de rug komen en dan deed ik er nog een rol tussen bij de rug.. helpt echt.. bij het cb sturen ze te laat de baby's naar fisio.. ze de vrouw van fisio namelijk zelf ook.. vond ze ook erg jammer dat ze dat niet eerder deden.. bij mij is ze rond de 10 maand nog 1 keer wezen meten omdat ik twijfelde of het erger werd weer omdat ze veel op die kant van het hoofd lag maar dat was niet het geval gelukkig.. en nog een tip als je gaat slapen of s'nachts een keer uitbed moet draai z'n hoofdje ff de goeie kant op.. je hoeft geen wekker te zetten, maar mocht je naar de wc moeten is het een kleine moeite.. succes!! hopelijk heb je er wat aan!! juffie balen zeg dat het weggehaald wordt.. sterkte!! hier had ik kruidvat voeding.. is zelfde als de nutrilon echt super goed deze.. is de goedkoopste voeding..
Nou ben weer thuis. Hebben eerst een echo gedaan, conclusie rechts veel cysten doen ze niks aan links 2 abcessen.... Die twee abcessen hebben ze met een naald leeggezogen, man wat deed dat pijn een naald in je ontstoken borst.....ze hebben het goed leeggehaald en open. Nu een kuur afgestemd op de bacterie die erin zit. Nu een week lang 9 tabletten per dag! Over twee weken terug hopelijk dan alles weg, anders wordt het snijden.... Nu op de bank met ibuprofen doet pijn!
Juffie sterkte! Las dat er iemand naar me vroeg, hoe het is. Het gaat hier niet goed. Ben geestelijk helemaal ingestort en er komt dus geen cryo terugplaatsing in de nabije toekomst. Heb nu mn handen even vol aan mezelf, om überhaupt de dag door te komen...
Lieve panter ik vroeg erna maar wat vind ik dit rot om te lezen. Weet niet goed wat te zeggen. Hoop dat je jezelf weer op de rails krijgt met behulp van buitenaf ofzo. Dikke knuffel voor jou. Juffie ook sterkte