Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Panter jeetje wat erg.. heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!! Hopelijk vind je jezelf snel weer terug meid.. vind het echt erg voor je!!

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden ik kom me hier ook aanmelden. Bij ons is er tot 2x toe geen enkele zaadcel gevonden. Ik hoop hier met jullie mee te kunnen praten. Wat de pijn misschien wat kan verlichten.

3. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panter heel veel sterkte! Let goed op jezelf!
    Knuffel.

Welkom Swimming. Twee keer geen zaadcellen gevonden lees ik! Niet het nieuws wat je wilt horen. En nu? Welk traject gaan jullie starten? Voor vragen hier helaas genoeg ervaringsdeskundigen die midden in een traject zitten, voor moeilijke keuzes staan maar ook die mama zijn geworden. Lief en leed wordt hier gedeeld.

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter sterkte lieverd... Knuf

juffie pijnlijk zeg! Beterschap!

Swimmer welkom meid, helaas...
    Wij zijn in 09 naar de ha gestapt na een jaar proberen. In '10 zaad gevonden met pesa icsi.. Ik ben 33... En jij?

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Panter: zorg goed voor jezelf he meid! Denk aan je!

Juffie: AUW! Dat klinkt pijnlijk zeg...hopelijk gaat t nu steeds een beetje beter

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Panter, heel veel sterkte!!!

Juffie, pfffff wat een ellende zeg, bah!! Hopelijk gaat het vanaf nu beter!!

Swimming (helaas) welkom....hier kun je al je vragen stellen en steun vinden.

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter jeetje...ja hoeveel stront kan een mens verwerken...ik snap wel dat op een gegeven moment dat te zwaar gaat wegen!!
    Ik wens je enorm veel sterkte en wijsheid toe de komende tijd!! Neem de tijd en de rust en probeer alles in je hoofd op een rijtje te krijgen.
    Oh meid...we leven hier allemaal met je mee en hopelijk vind je antwoorden en rust in de toekomst.
    Een dikke knuffel voor jou lieverd!!
    En hier mag je altijd instorten, schreeuwen, schelden en je hart uitstorten!! Hier hoef je niet de sterke panter vrouw te zijn!!

@juffie gatver...klinkt erg pijnlijk!! Zit even niet mee meid!! Hopelijk voel jij en je boobs zich snel weer de oude!! Heel veel sterkte en beterschap!!
    Gelukkig doet jullie meisje het super goed :D

@swimming helaas welkom hier...welk traject gaan jullie in? En waar zijn jullie nu in het hele medische circus??
    Hier wel iets van zaad gevonden waar we eerst IUI en na 2 mk trok ik dat even niet en zijn we overgestapt op KIE en daarvan zwanger geraakt en 26 dec bevallen van een prachtige lieve dochter.

@hier voor het eerst de pacco gebruikt...man lief vond het zielig ik vond het schattig...ons meisje is eerst een rupsje in haar coconnetje voordat ze kan veranderen in een prachtige vlinder :D
    Ze heeft wel heel goed en rustig geslapen...
    1u laatste fles en om 6u kwam ze pas weer...zojuist volgende fles gegeven en nu ligt mevrouw zonder pacco heerlijk beneden bij mama in de draagdoek :D
    Gister naar de fotograaf geweest....en we hebben al stiekem mogen gluren maar wat een leuke fotootjes zitten daar tussen :D
    Echt geweldig...ben zo verliefd op ons meisje...kan uren naar haar gluren...m'n mannetje noemt me voor de grap een stalker :D

Nou ik ga de huishoudelijke taken hier aanpakken...
    Fijn weekend meiden!!!

Xxx

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hihi bob, dat gevoel wordt alleen maar meer.. <3
    Soms nog de tranen in de ogen als ik haar heerlijk zie spelen, zittend op het speelkleed met haar eigenwijze, leergierige koppie..
    En ze heeft een haar! Rond 2 mnd viel alles uit, maar nu met gemak staartjes in het haar!

9. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hey meiden,

Al lang niks meer laten horen van mezelf maar lees nog steeds mee.

Wou wel even melden dat we net eindelijk de oproep binnen hebben van nijmegen. 4 maart mogen we eindelijk komen, zijn we ook een tijdje daar want wat gaan ze dan veel doen ineens!! En een hele lijst voor mijn mannetje over dat ie zijn levenstijl moet gaan aanpassen zodat hij eerder in aanmerking komt voor de operatie :D sommige dingen vond ie niet leuk maar ja voor het goede doel heeft ie geen keuze toch.

Zo ben nou blij dat er eindelijk een beetje schot in zit!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden ik ben 27. Wij gaan eerst richting de uroloog en dan even hopen dat er wel zaad is, maar dat er een verstopping of iets zit! We blijven positief, maar het valt me wel zwaar:(

Weet iemand wat de wachttijden bij de gynaecoloog zijn in Nijmegen?

11. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ik nou wel ja, ongeveer 5 maanden zolang wachten wij nou al op een afspraak van nijmegen dus je komt er wel maar je moet een hoop geduld hebben.

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @videlsje wat fijn!! Eindelijk een datum om naar uit te kijken!!

@katek :D heerlijk hè dat gluren als mama...

@all net een nieuw fotootje in m'n album geplaatst :D

Fijn weekend ladies!!
    Xxx

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @videlsje wij gaan eerst aan de slag bij de uroloog. Wie weet kan het opgelost worden en kan het wel weer op de natuurlijke manier.

14. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ja dat is welk ziekenhuis zit je nou? want de afspraak bij de uroloog duurt niet zo lang tenminste bij ons was dat niet zo. Toen de semenanalyse zo slecht terug kwam zijn we eigenlijk gelijk doorverwezen naar de uroloog dat was een week later. Die heeft ook gelijk de echo en alles gedaan en de uitslag non-obstructieve azoospermie en toen gelijk doorverwezen naar nijmegen. Maar die doorverwijzingen duren wel heel lang dus ik hoop het beste voor jullie.

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij gaan voor de uroloog naar het radboud, omdat dar alles onder 1 dak zit. Wij wonen daar in de buurt, dus wie weet zien we jullie nog:). Ik ga dinsdag bellen voor het telefoon nummer en dan maak ik gelijk een afspraak! Liefst zo snel mogelijk :)

16. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    dat is wel makkelijk idd ja, als er nou geen tese nodig was geweest bij ons was ik ook gewoon in tilburg gebleven want daar kunnen ze alles behalve die tese :)
    Maar toch zelfs alles onder 1 dak zit duurt het nog verschrikkelijk lang, lange wachttijden tussen de afspraken door en dat is in elk ziekenhuis hetzelfde kom ik nou wel achter :(

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nou gaat hier wel enigszins pffff.....heb nu 2 dagen de nieuwe antibiotica maar merk nog geen verschil, ik hoop zo erg dat het
    Over gaat en niet meer terug naar het ziekenhuis hoef, als het nu namelijk niet weggaat maken ze er een drain in.....

Een geluk onze kleine meid doet het super goed! Ze is zo leuk, lief, ruikt heerlijk, en kan er uren mee knuffelen!
    Alleen sinds vrijdag heeft ze 's avonds om 23:00uur na de laatste fles van 100cc nog steeds heel veel honger....van het consultatiebureau mochten we niet te snel meer geven, maar heb alles geprobeerd de fopspeen, afgekookt water, niks helpt ze heeft gewoon honger! Als we haar dan nogmaals 30cc geven slaapt ze daarna als een roosje.
    Dus ik doe dat toch maar gewoon ondanks wat het consultatiebureau zegt! Wat zouden jullie doen?

Lieve meiden fijne zondag!
    Panter dikke knuffel aan jou meis! Denk aan je!

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Juffie: ik zeg altijd tegen iedereen, op t consultatiebureau ja en amen zeggen, maar doe wat jij zelf t beste vind.. ik denk dan honger is honger....

19. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Lieve dames! Ik ben weer terug! Heerlijke vakantie gehad in Brazilië, genoten, veel gezien en lekker bruin geworden. En wat is het hier koud! Brrr...volgensmij krijg ik het de rest van de winter niet meer warm! Wat was het fijn om alles even te vergeten...
    Jullie hebben veel geschreven, maar heb alles al weer bijgelezen..

@ swimming, helaas welkom hier. Hier eind oktober voordat er gestart zou worden met clomid, omdat mijn cyclus niet zo op gang kwam zaadonderzoek laten doen. Conclusie azoospermie. Geen obstructies gevonden. Bij uitgebreid zaadonderzoek door afdeling fertiliteit wel wat zaadcellen gevonden, minder dan 1000 , waarvan 25% van goede kwaliteit. Komende week bellen voor volgende zaadonderzoek, dan een eindgesprek met de uroloog, en dan hopen we het icsitraject in te gaan. Ik hoop voor jou dat de tese iets opleverd! Daarnaast ben ik zelf verloskundige, dus mocht je zwanger worden, weet je waar je met je vragen naar toe kan ;)

@juffie, wat balen van je borstontsteking! Je kunt daar zo beroerd van zijn! Hoop voor jou dat een drain niet nodig is...maar zo wel, dan is het beter...

@videlsje, fijn dat jullie eindelijk een datum hebben! Nu op naar een goed resultaat.. En die leefregels dan maar even op de koop toe nemen

@panter, leef met je mee, hoop dat het snel wat beter met je gaat!

@kma, wat hoor je dat weer vaak!

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ff kort voor juffie:

Laatste flesje heeft ze dus meer honger. Dat heeft ze dan echt nodig. Gewoon geven meis!

Deel Deze Pagina