Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoopopwonder

3 apr 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ben al een hele tijd niet meer geweest! Mag hier wel nu neerzetten dat ze dinsdag 4 rietjes vol zaad hebben gevonden bij de tese bij me vriend! We zijn dus dol gelukkig! Horen dinsdag wanneer we op gesprek mogen voor prik-instructies voor de icsi!!

Dames blijf hoop houden!!

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Elisa1 dat zal wel wennen zijn zo die kou :D

Juffie nog geen verschil? wat erg hoop voor je dat het toch nog verminderd zodat ze niet van die enge dingen gaan doen met je meis.

@hoopopwonder hoe lang heeft er bij jullie tussen gezeten in het radboud bij de eerste afspraak en tot de operatie? ik ben toch wel benieuwd hoeveel geduld ik nog moet opbrengen totdat ze werkelijk wat meer doen dan alleen wat dingen bespreken en wat rondgooien met medische termen;)

3. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad Juffie gewoon doen wat je gevoel zegt!!
    Het is een verhoging van 1 voeding waar je meisje gewoon om vraagt! Doen dus en wat DA zegt ja en amen zeggen bij het consultatiebureau!

4. Hoopopwonder

3 apr 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje: zal het even op een rijtje voor je zetten!
    29 Mei doorverwijzing gekregen van ziekenhuis hier voor nijmegen.
    Juni, brief gekregen dat we 16 aug in nijmegen op gesprek mochten.
    16 aug, Daar meerdere afspraken gehad. Uroloog voor vriend gesprek en echo als,je die,nog niet hebt gehad. Wij hadden die al gehad in ziekenhuis hier. Ook die dag opnieuw zaad inleveren en bloedprikken vriend. Ook gesprek bij gyn dat gaat over jezelf. Ik heb zelf ook pcos dus ook inwendige echo gehad om te kijken hoe,het bij mij was. De regel is dat je 3 maanden moet wachten tot pesa/tese ivm leefregels voor het beste zaad kwaliteit.
    26nov, vriend pesa gehad. Wel zaad gevonden maar geen goede kwaliteit. Dat was voor ons het beste nieuws in 14 maanden! Tese deden ze niet meer vanwege erge pijn van vriend! Toen hebben ze besloten de tese onder algehele narcose gedaan. Ook omdat vriend doodsbang voor prikken is!
    8 jan: afgelopen dinsdag dus de tese gehad. Met een geweldig resultaat van 4 rietjes(buisjes) met zaad (volgens chirurg was dat veel). Eindelijk na bijna 16 maanden zaadjes.
    10 jan gesprek gehad bij gyn. Nog zelf wat bloed moeten afgeven. Krijg dinsdag de uitslag. En krijg dan ook te horen wanneer we naar nijmegen mogen voor uitgebreide rondleiding en prik-instructies.

De gyn zei dat na die rondleiding enz. dat ik 1 maand de pil,moet slikken en waarschijnlijk dan kan bellen of ik mag beginnen met prikken.

Ik vind het heel vervelend om te zeggen maar alles bij elkaar,moet je toch echt veel wachten. Ik raad echt aan om hoop te houden. En echt van elkaar te genieten. Je zult het echt moeten doen het wachten kan echt slopend zijn. En zelfs na de operatie en alles begint dan nog de strijd van prikken en hopen op een zwangerschap.

Ik hou jullie zeker op de hoogte hoe het hier gaat en wanneer we meer weten. Vraag gerust alles wat je wilt weten!

5. Hoopopwonder

3 apr 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat het minder overzichtelijk is. Zit,namelijk op telefoon!

6. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Het is goed te begrijpen, maar ik lees dus nog een behoorlijke wachtperiode... Dat is wat ik het ergst vind eigenlijk bij ons is het dan echt alleen mijn vriend die dus tja geen zwemmertjes heeft bij mij niks aan de hand. Maar geduld ha niet mijn sterkste kant af en toe maar ja het is niet anders zullen we maar zeggen.
    Kom gewoon hier klagen haha jullie snappen het tenminste met ze alle

7. Hoopopwonder

3 apr 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gewoon lekker klagen hoor! Zie nu dat je al de 1e afspraak hebt 4 maart! Dan zal rond juni waarschijnlijk de pesa/tese zijn. Daarna gaat het gelukkig wat sneller meis! En hopelijk dit jaar nog zwanger!

8. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ja heb gister eindelijk de brief met afspraak binnen gekregen, maar 2 en halve maand op gewacht haha.
    Vind het wel spannen allemaal hoor en ben blij dat we eindelijk een afspraak hebben die eindelijk wat kan gaan betekenen. En ben benieuwd hoe het zal zijn in het radboud want je leest er toch niet heel veel positieve dingen over hier, maar ja daarbij iedereen ervaart het weer anders dus.
    Aan de ene kant heel vervelend dat we met ze alle in deze situatie zitten maar ben toch blij dat ik het hier kan bespreken met jullie allemaal.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Videlsje, wij hebben wel hele goede ervaringen met radbout. Wij zijn ontzettend goed opgevangen en behandeld. Lieve arts, die echt meeleefde en ons met een zeer prettig gevoel doorgestuurd heeft naar rijnstate arnhem.
    Heb zelfs een kopie gekregen van ons dossier en de doorverwijsbrief. Mocht bij vragen die later op kwamen altijd bellen.
    Fijn dat jullie al bijna terecht kunnen!!

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie
    Gewoon doen.
    Cb is er om adviezen te geven en de groei en ontwikkeling in de gaten te houden. Je hoeft niet alles te doen wat zij zeggen hoor. Jullie weten zelf wat het beste is voor jullie meisje.

@ videlsje.
    De mmm bestaat helaas vooral uit wachten. Slopend is het.. Wij hebben ook de tese gehad in nijmegen. Wij zijn daar ook goed opgevangen en alles was goed geregeld.

@ hoopopwonder
    Gefeliciteerd met dit goede nieuws.
    Heb je hier eerder meegeschreven ?? Of naam veranderd ?? Ik weet het niet meer sorry.

@ panter
    Knuffel !

@ girl
    Thanx meis voor je reactie . Ik gebruik ook een zijligkussen overdag en snachts slaapt hij op zijn rug. Morgen de eerste fysio afspraak dus ben benieuwd.

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie jij bent haar moeder en kent haar het beste!!
    Honger is honger dus gewoon die extra 30cc geven...
    Hier doen we wat johannesbroodpitmeel door de fles..(nutriton)
    De fles is hierdoor wat dikker en ze spuugt daardoor veel minder en doordat ze harder moet "werken" om haar fles leeg te drinken is ze langer verzadigd...
    Gewoon je hart volgen dat doen wij ook hier...
    De ene x drinkt ze meer en de andere x minder...jij hebt ook niet iedere 3u evenveel honger en dorst :D

Succes met je boobs meid!! Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!! Het lijkt me echt verschrikkelijk!!
    Dikke knuf!!

Ik ga weer even plat net flesje gegeven en even kijken of we nog tot half 8 lekker plat kunnen :D
    Vandaag moet manlief weer voor het eerst werken dus zijn deze 2 dames voor het eerst alleen...
    Ga m'n mannetje echt missen, was zo heerlijk om het samen te doen!!!

Dikke kussen meiden
    Xxx

12. Hoopopwonder

3 apr 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kipjes: ik ben hier geweest in febr/maart ongeveer! Toen we net het slechte nieuws kregen te horen. Ik zit nu groten deels op fb in een groep meiden die allemaal in de mmm zitten. Maar wilde hier ook even kijken en een hart onder de riem steken. Dat het dus echt positief kan uitpakken soms!

Videlsje: zelf vind ik het een fijn ziekenhuis. Het wachten.is wat vervelend maar dat is het me wel waard allemaal!

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je meiden, hebben het inderdaad gewoon opgehoogd en de kleine meis slaapt daarna prima!

Kipjes: hier ook een meisje met voorkeurshouding, ben al 1 keer bij de osteopaat geweest, merk nog geen verschil....wat doen jullie eraan?

Bob: Jammer he als je mannetje weer moet werken, hier ook!
    Vond het vreselijk toen hij weer moest werken, is zo gezellig om alles samen te doen!

Winkelen: wil vanmiddag eigenlijk graag naar een grote kledingwinkel gaan, maar heb geen oppas, zal ik de kleine mee kunnen nemen met dit koude weer? Of os dat niet zo verstandig?

14. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom net van de kruidvat juffie. Heerlijke ochtendwandeling! Gewoon goed inpakken. Reiswieg of Maxi cosi voor verwarmen met kruik en shoppen maar!

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja dacht ik ook al!
    Je bent ook zo voorzichtig met die kleintjes, dan denk ik mmmm blijf wel thuis met die kou! Maar volgens mij krijgen die kleine er weinig van mee, die zitten zo lekker warm ingepakt!

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ego net fotoshoot gehad fotos in me album hihi

Juffie lekker shoppen hoor

17. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Ik lees soms mee en reageer af en toe...

@ Videlsje, wij hebben 5 nov intake gehad en mijn man krijgt 29 jan een PESA/TESE. Dus in principe vrij snel, alles duurt nu te lang natuurlijk, maar het valt mee, na wat ik allemaal gehoord/gelezen heb....

Enne Radboud hebben wij tot nu toe goede ervaring mee, lieve, meelevende artsen. Wij hebben het gevoel dat we geen nummer zijn, zoals in voorgaande ziekenhuizen.

Mijn man zit nu volop in de leefregels en die vind zich zelf soms ook heel zielig. Zijn vrienden vinden het echt zielig voor hem dat ie niet mag drinken enzo. Maar eerlijk gezegd vind ik gewoon dat het moet..... Bij is er niets aan de hand en ik moet ook van alles ondergaan wat niet leuk/pijnlijk is.
    Maar ja mannen zijn altijd zieliger he? :p Wij hebben een deal gemaakt, afgelopen oud/nieuw was man nuchter, komend oud/nieuw ben ik nuchter, hopelijk omdat er een babietje aan boord is. Dus daar gaan we nu voor!

Mocht je nog dingen willen weten, vraag gerust! We lopen iets voor op jullie, dus kan je steeds vertellen wat er gaat gebeuren...

18. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Dat is mooi om te lezen ;) Want ik wil zo graag alles van te voren weten, zo neurotisch ben ik wel.
    Ik ken het radboud al omdat ik oorspronkelijk daar uit de buurt kom en ik vond de reacties ook al zo gek maar ja net wat ik zeg iedereen reageert anders.
    En ja mijn vriend vond de alcohol leefregel ook niet leuk vooral carnaval komt eraan, maar heb hem toch verteld dat als hij zichzelf er niet aan houd dat hij ruzie heeft :D Alles voor het goede doel!
    Maar de eerste keer hadden jullie ook gelijk 3 afspraken? en wat moet ik daarvan gaan verwachten? Zoveel afspraken in zo een korte tijd dus ja ben benieuwd naar wat ze eigenlijk weer gaan doen. Want wat ik uit de brieven haalde is dat ze eigenlijk weer hetzelfde gaan doen als dat ze nou al allemaal gedaan hebben.

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Wil dit even laten weten aan jullie en heb besloten ff tijdje hier niet te komen.
    4 jan test, positief
    9 jan test positief
    11 jan test negatief
    11 jan bloed laten prikken hcg was 20
    Dus al snel misgegaan
    Maar dit keer geen bloed door utro heen
    Gister gestopt met utro en nu afwachten wanneer
    Menstruatie komt. Vind fijn dat ik door iui wel zwanger kan worden maar why t zo vroeg misgaat??
    Pech, ik heb geen idee
    Traantjes zn dr weer veel geweest maar ben blij dat ik weet dat ik zw kan worden en gelukkig zakt waarde
    Nu snel zodat ik snel weer kan beginnen hopelijk

Dit was poging 6 nu na 1ste miskraam
    Gaan ander donorzaad bestellen, maybe matchen we wel niet??

Dikke kussss

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hej lieve annaatje kruip maar in je holletje. Wat vreselijk kut dat het weer mis is gegaan. Wat zei Gent ervan? Dikke knuffel meis

Deel Deze Pagina