Zow Mona dat is echt een vlotte bevalling,ben ook echt benieuwd wrm de volgende x anders??Geniet ervan Owhhhh spannend Bob ze dachten al een meisje toch??Ben benieuwd als het echt zo is.....na Kipjes verhaal Annatje hoe is het met jou?? Nog goed na gedacht over ivf en dit al besproken met Gent?? Mag ik vragen wie jullie behandeld? Ook hoe is het met jouw en kleine S?? Hopelyk is die gekke ex van je een beetje bij gedraait. Hope, vraag me ook af hoe het met jou gaat?? Zyn je man en jy er nog uitgekomen??xxx DA Heerlyk dat schoonmaken, ben hier vandaag ook goed bezig geweest.
Bailey, blij dat het weer beter gaat met je meisje. En met jou, voel je je ook weer een beetje minder down??? Juna, 8kg aangekomen hihihi. Gelukkig ben niet de enige . Heb jij toevallig ook niet veel vruchtwater ?? Bob, geslapen tot 06u.....ben jij niet inmiddels uitgeput??? DA, pfffffffff wat hoop ik op een plakbeeb voor jou zeg!! IUI met echo's....goedzo....IUI valt of staat met timing!!! Ben ik van overtuigd. Mona, ben ook benieuwd!!! Zwangeren, ben morgen 23wk....moeier en meer euhm.....emotioneler. Maar vooral moe!!! Hadden jullie dat ook??
Ahaha Sunshine hebben ze nog niet verteld aan my dat ik teveel vruchtwater heb......dussuh ga maar eens wat minder snoepen. Ik wijd het nog steeds aan ut stoppen met roken Ik ben juist niet meer zo moe Zonnestraal.....in ut begin wel heeeul erg. Maar janken kan ik heeeel goed, gisteren avond uitzending van babyboem terug gekeken.....nou nou, ik kreeg haast geen lucht meer van ut huilen.......maar waarom?? geen idee.
Hahahahahahahaha!! Geen lucht van het janken, geweldig!!! Gisteren een mooie film gezien: euhm....ff vergeten hoe die heet ....janken!!! En vanmorgen filmpjes van m'n trouwerij gezien.....weer janken!!! Ons trouwen was in Sept 2010. De Juni ervoor het slechte nieuws van dat we onvruchtbaar zouden zijn.....moest daar zo aan denken tijdens die filmpjes. Onze wedding was zo mooi, maar ook emotioneel! Zucht.....
heerlyk die hormonen zonnestraal kan jou man er goed tegen?? myne ging even met de hond na buiten ( had ut er zelf ook moeilijk mee zag ik ) maar waarom?? ahahah
Mijn man wordt dan ook emotioneel..... Maar in weze ben ik goed in opkroppen, dus ja lang leve de hormonen! En dan moet m'n man ook wel een beetje lachen om me....hihihi....
@ ego net de echo gehad. ons mannetje is goed gegroeid. de verhoudingen zijn nog hetzelfde maar niet om zorgen te maken. de doorstroming van de lies en pkacenta nog iets afwijkend dus over 4 weekjes weer een echo om te kijken of alles er dan weer zo uitziet. de doorstroming van de navelstreng was goed dus dat is mooi. Meneertje lag heel relaxed te trappelen alsof hij onderuit gezakt op een stranfstoel lag hihi. en we zagen hem drinken zo liefff. De echoscopiste heeft ook een 4 d foto van zijn gezicht gemaakt. ging wel moeilijk want de placenta ligt ervoor. zal de foto in mijn album zetten. @ ik reageer later even op de rest. Fijne avond meiden. knuffieeee xxxxx
Kipjes, wat een opluchting meis!!! Jullie mannetje doet het gewoon goed!! En extra controle is alleen maar fijn!
kipjes wat fijn dat het toch goed zit!!! gelukkig houden ze alles goed in de gaten... jullie mannetje doet het super goed!! @meiden die vroegen over haar voorkeurshouding... vanaag heeft ze ook eindelijk de andere kant op gerold.... dus helemaal blij.. dus denk dat fysio niet lang meer nodig zal zijn.. hoor denk ik van de week de uitslag van de afwijking nog.. maar die zal wel niet slechter zijn geworden... ook hadden we 2 oefeningen gekregen omdat 1 andere niet lukte en nu dus een vervanger.. bailey denk niet dat osteopaat nodig zal zijn omdat het heel erg goed eral uitziet... maar lief dat je het wel verteld!! stel het gaat nog verkeerd kunnen we het altijd nog doen.. @ alle meiden krijg nu ff weinig mee want jullie hebben zoveel gekletst dus bij deze een dikke knuffel aan ieredeen!!!
vandaag nog bij arts bij cb geweest en elina deed het super goed!! alweer 68 cm en 8220 gram... en ze mag nu erg veel andere dingen eten zo leuk vandaag dus ook ff wat hapjes gemaakt zelf dus we kunnen er een tijdje tegenaan nu!!!
@ juna, zonnestraal thanx meiden. ben ook best opgelucht want ik maakte me erg druk. Blijft nog wel even spannend met de placenta enzo maar we blijven positief. Gelukkig binnenkort weer controle. @girl wat een goed nieuws. en wat gaat het hard he ! Zal ze wel lekker vinden om weer nieuwe hapjes uit te proberen hihi.
girl--> gelukkig gaat het beter met je dochter der hoofdje. en wat leuk zeg dat ze nu hapjes mag eten is altijd zo leuk hoe ze dan kijken als ze wat nieuws te eten krijgen juna--> altijd leuk om het hartje weer te horen dat is toch wel fijn weer even een bevestiging bob--> ik hoop dat het allemaal snel beter gaat met het slapen. spannend hoor bijna de echo en dan weten wat het word wel leuk met de oma`s die zullen het ook wel leuk vinden darkangel--> gelukkig gaan ze even kijken naar je rooster zou fijn zijn als ze er wat aan doen. heb je dat al gehoord? monatoetje--> klinkt opzich als een fijne bevalling... maar voor jou had het wat langer mogen duren? ik hoop dat ze snel wat aankomt weer en ze goed op gewicht blijft. kipjes--> leuk hoor je mannetje weer zien geniet lekker van die momenten. bedankt dames we hebben een super bruiloft gehad begon met regen maar uiteindelijk prachtig weer en een regenboog zonder regen bij ons dus we zijn gewoon buiten getrouwd onder een prieeltje dus was erg mooi. ik zal nog een beetje ons verhaal doen hoe het in elkaar zit... we liepen in het amc daar zijn ze er dus achter gekomen dat me vriend een ringchromosoomafwijking 21 heeft hij moest zaad inleveren 2 keer en dat had ie heel weinig maar er zat wat... nu zouden ze net zoekicsi daar mee verder gaan maar zat een wachtlijst van een jaar aan en daar wouden we niet op wachten dus overgestapt naar mck zonder wachtlijst daar was de eis min. 10 zaadjes dus me vriend 2 keer ingeleverd en ook dat was in orde dus we mochten icsi daar doen dus we waren begonnen met prikken enz. en toen de dag van de punctie was er geen zaad meer er zaten ontstekingen...dus vanwege de bruiloft een half jaar uitgesteld om verder te gaan dus even rust gehouden en in feb. mocht ie weer zaad inleveren dat weer 2 keer gedaan en er zat niks weer... dus daar werd geadviseerd dat tese enige oplossing is nou wouden we dat eerst niet (we zouden voor donor gaan) maar toen begon de twijfel dat ik dacht als we de tese gedaan hebben en er is niks dan hebben we er alles aan gedaan en kunnen we nooit zeggen "hadden we maar" dus naar het amc gesprek gehad dat tese ons geadviseerd is alleen daar kregen we dus te horen dat dat niet mag in nederland en dat ze toch nog zaadonderzoek willen doen (omdat ie ooit wel zaad had) om het toch nog na te kijken voor een zoek-icsi dus dat gaat nu binnenkort gebeuren. kwa met embryoselectie ofzoiets heb ik nog nooit over gehoord en het buitenland weten we niet of we dat willen maar heb ontdekt dat ik die beslissingen pas kan nemen als het er op aan komt... misschien dat iemand dat hier weet als je een ontsteking in je gebit hebt kan dat er toe leiden dat er de laatste paar keer geen zaad gevonden was maar ontstekingen in het zaad? onze tandarts maakt niet elke controle foto`s en nu hebben we een nieuwe tandarts die dat dus wel deed weer nu en nu heeft me vriend dus een ontsteking... sorry voor mijn lange verhaal
Girl, knuffel terug! Ikkuh, ontstekingen in de zaadbal kan ook leiden tot minder/geen zaad volgens mij... Waarom volgende keer anders: had nu geen tijd om te "wennen" aan het idee dat Sjors al kwam, ging té snel.. Eventuele volgende keer zou nog sneller gaan volgens verloskundige, advies om dan al te bellen als ik ook maar iets voel (als er ooit een volgende keer komt)... Zou dan ook weer thuis willen blijven, dat was verder prima...maar ik mag niet klagen, ze is er gezond en wel.. Welterusten iedereen!
monatoetje wat een plaatje is Sjors.. all ik lees wel mee maar ben erg druk en lees veel mee op foon, reageren is daar wat lastiger, hier alles oke..
mona: de volgende keer nog sneller.. oke, dit was al erg snel! all: hier nog niet ongi.. ben benieuwd wanneer t doorbreekt
Hoi dames, Ik kom even kijken, een bliksembezoek want heb internetpauze Kipjes, gelukkig is alles goed! Mona, geniet van je meisje. En de rest ben ik alweer kwijt... liefs
Panter: Succes! All: hier zometeen weer naar de verloskundige, toch weer spannend altijd! 21 augustus hebben we de 20 weken echo dan weten we hopelijk ook het geslacht, denk zelf een jongen........ 3 oktober een pret-echo 3D duurt nog ff maar dan hebben we iets om naar uit te kijken! Fijne dag meiden, vandaag wordt de thermische topper van de week! En als je het weer gelooft vanaf volgende week ZOMER! Het zal toch niet waar zijn haha Doei, liefs