Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bedankt meiden voor de reacties op me fotootjes hihi:)

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juna, de vroedvrouw zei pech
    Ik zo, kan t zn dat ik en donor niet matchen? Volgens haar niet.maar ik ben dr heilig van overtuigd dat t wel daaraan kan liggen. Das wel t voordeel van dat we ander zaad kunnen bestellen.
    Ik voelde me goed toen ik net zw was maar merkte
    Al snel dat klachtjes weer verdwenen

Ik ben zo benieuwd naar wat jullie zw klachten waren
    Bij net 4 5 weken

Xxxx

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuke foto juna

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bedankt meiden voor de reacties op me fotootjes hihi

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Noy anna ik heb er misschien geen verstand van maar ik denk da het zomaar zou kunnen dat jullie niet matchen. wanneer kunnen jullie ander zaad bestellen??

Mijn zw klachten waren niet veel. kreeg verschijnselen vd utro. dus hele pijnlijke boobs met dikke blauwe aders. ik stond door de spuiten helemaal onder de puisten. was wel heel erg moe.

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ik net zwanger ben dan verdwijnen juist mn puisten haha
    Heb er nu weer last van
    Zere boobs nooit gehad maar ik merk t altijd aan mn onderbuik, raar gevoel
    We hebben nu nog 1 strootje die gebruiken we wel nog
    En dan mogen we pas ander bestellen en dat duurt 4 weken. Dan maar f maandje rust tussendoor
    Dus dan weer 6 pogingen iui

Lieve meiden, ga jullie goed en tot snel weer
    Dikke knuff voor pantertje

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nou lieve anna heel veel succes en sterkte knuffelll

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Annaatje, pffffff wat vreselijk meis! :(
    Ik vind het echt zo erg voor je.
    Er wordt wel degelijk gekeken of je matcht bij het zaad.

Kruip maar in je holletje, en dan zien we je vanzelf weer verschijnen hier. Ik denk aan je. Hele dikke knuffel.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anaatje, we hadden al via PB contact gehad, maar ook hier een hele dikke knuffel. Goed op jezelf passen!!

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @annaatje jeetje wat erg meid!! Balen!!! Dikke knuffel voor jou!!
    Bij de 1e 2 zwangerschappen had ik heel veel klachtjes...en toen werden die minder en ging het mis...
    Bij de laatste zw had ik echt nergens last van, geen enkel kwaaltje...uiteindelijk bleek ik hartstikke zwanger en was ik met stomheid geslagen :D
    Bij de 1e 2 zw had ik ook geen goed gevoel over beide zw...heel gek ik kon er moeilijk van genieten en was ook in mijzelf gekeerd...
    Bij de laatste zw schreeuwde ik het intern van de daken...en deze zw voelde zo anders, en was ik zo blij :D
    Dus achteraf was dat het grote verschil en nu ligt er een heel lief klein meisje op m'n buik te slapen :D

@panter trek je het nog een beetje meis?
    Heb de afgelopen dagen vaak aan je gedacht...

@DA hoe is t met jouw meis? Lekker thuis nog steeds?
    Hoe was de 20 weken echo??

@dreamer en alle winkels al leeg geshopt??

@juffie hier gaan we iedere dag lekker naar buiten...zelfs vandaag heerlijk de sneeuw in...zij ligt lekker warm en mama vind het heerlijk even wandelen :D

@juna ga zo bij je fotootjes gluren :D
    Wij mogen onze fotootjes volgende week woensdag ophalen...heel veel zin in :D

@lieve andere meisjes dikke knuffels xxxx

Liefs Bob xx

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bobje hoii hoe deed jullie kruimel het bij de shoot. Ben benieuwd na de fotoos hihi. Heerlijk dat wandelen met dit weer hihi. Ik heb mezelf een dag vrij gegeven van verhuizen bah wat heb ik daar een hekel aan. Kan ik nog iemand blij maken met een bank 2 stoelen eet tafel nog een kleine eet tafel. Bankje kast hahah

12. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Videlsje,

Idd hier ook 3 afspraken gehad op 1 dag. 1e is bij verpleegkundige gynaecologie,daar stel ze allerlei vragen over je leven, niets vervelends hoor! En ze doet een inwendige echo. 2e is het zoveelste zaadonderzoek. 3e is bij verpleegkundige urologie, daar onderzoekt ze de balzak van manlief en krijg je uitslag van zaadonderzoek, die ws 'heel verrassend' ook niets bevat. Bij ons werd er direct een datum geprikt voor de TESE.

Vermoeiende dag, maar wel fijn dat alles op 1 dag is, ivm lange reistijd vanuit het noorden.....

Zijn er bij jouw man afwijkende waardes in de hormonen? Bij man dachten de artsen in Groningen eerst dat zijn FSH verhoogd was. (dus verstoorde aanmaak en aangewezen op TESE)
    De urologe in Nijmegen twijfelde hieraan en liet het opnieuw testen en daar kwam uit dat het perfect binnen de normen viel en alle hormonen 'normaal' zijn. Dus is het ws toch een verstopping, ze gaan eerst een PESA doen en als ze daarbij niets vinden wordt er op dezelfde dag een TESE gedaan (hopelijk is de PESA voldoende)

Naarmate de datum dichterbij komt, hoe zenuwachtiger we worden..... Die uitslag gaat ons leven compleet veranderen in positieve of negatieve zin. Ben zo bang dat er niets gevonden wordt! En ja wat doen we dan??? Dat weten we echt niet......

Jullie dan?

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie zn lief!!
    Mn hcg is gezakt naar 3 dus das fijn

Dikke kusss

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Anaatje dikke knuffel voor jou! Wat kan het leven toch vreselijk oneerlijk en hard zijn! Hoop echt dat het snel lukt voor jullie!

Borstontsteking: sinds vrijdag aan de nieuwe kuur, en nog steeds geen verbetering! Ik baal ontzettend! Als het nu niet over gaat, plaatsen ze een drain en dat wil ik gewoon niet....maar ja wat moet dat moet! Kuur duurt tot donderdag maar heb er een hard hoofd in......ik hoop op een wonder of zo....

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @annaatje....knuff meis wat naar.

Meiden even een vraag..
    Ik heb na mijn scheiding een. Nieuwe jongen leren kennen. Ik woon er inmiddels mee samen. Jullie weten allemaal hoe t is een grote wens te hebben...en na de 3 iui d pogingen...en de schriding was het eerste wat ik riep: ik ga het wel alleen doen..

Mn huidige vriend heeft een zoontje, echt een schat van een kind. Alleen geen kinderwens meer. Dit komt , vermoed ik, door de vorige breuk. Hij mist zn gezin... niet zn ex maar voor zn gevoelklopt t niet. Met oud en nieuw wassie in tranen geroerd omdat hij zn zoon niet zag. Erg sneu..

Nu heeft ie zich dus duidelijk uitgesproken over zn kinderwens..gerft aacb misschien ooit te willen maar ik denk dat het eerder richtjnghbeen nee gaat..

Wat denken jullie? ( ik vraag t bewust hier omdat jullie weten.hoe het kid traject is) ik hou wel veel van hem... maar is er dan een toekomst...?

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Juffie wat klote dat de antibiotica niet aanslaat. Ik duim ook voor een wonder. Al denk ik niet dat ie nog gaat werken. Knuffel!

Hope gossie meid. Wat een lastig pakket. Wat zegt je vriend er over?? Als jij zelf het kid project ingaat?? Jullie wonen samen hij kan het toch niet maken om jou dan alleen voor alles te laten opdraaien.. Ik hoop datvjullie samen hierover kunnen praten. Ook voor jou een dikke knuffel!

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee Juna ik denk (weet zeker) dat die niet meer gaat werken....baal ontzettend want een drain in je borst lijkt me ook niks, maar goed ik moet er toch vanaf....! Ik maak de kuur nog wel netjes af tot donderdag en dan bel ik vrijdag, of donderdag wel terug, dat het NOG niet over is.....

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zit gigantisch in de 'baalmodus' momenteel!
    Waarom kan er eens niet een keer wat goed gaan, dacht dat we alles gehad hadden!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    He ja ben nog lekker thuis.. en dat blijft ook zo.. ik ga voor mijn verlof waarschijnlijk niet meer werken. 20 weken echo was alles goed, ze ligt alleen in stuit steeds bij elke echo nog geweest.. dus hopelijk draait ze nu ze nog de ruimte heeft.

Juffie: hoop voor je dat een drain niet nodig is!

Annaatje: echt kut nan, zou zeker een andere donor proberen.

20. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Annaatje wat erg weer!!

@hope2bmama
    De eerste keer dat ze die test deden was de uitslag idd niet goed en die hebben ze nog een keer gedaan en toen was het wel goed, doormiddel van zijn bloedwaardes hadden ze eigenlijk wel hoop dat ze iets konden vinden, want ik weet niet meer wat de naam was maar het hormoon wat dus helpt in de aanmaak van zaad was bij hem niet zo geweldig maar hoog genoeg om er toch zeker van te zijn dat hij doorverwezen werd naar nijmegen.
    Wij moeten ook wel wat langer reizen dus ik was ook wel blij dat alles gewoon in een keer kon anders blijf je op en neer rijden, en ik las ook dat ze speciale "kamertjes" hadden voor het inleveren van het zaad weer.. Moest er wel om lachen want die van mij begon al ja maar dat kan ik echt niet hoor zo onder druk hahaha.
    Maar ik snap de zenuwen wel hoor. Dit is tja toch de enigste kans om het echt van je eigen hopelijk een wondertje te maken. Maar goede hoop houden doen wij ook! Wij hebben wel besloten dat als het bij ons niets word dat het dan wel een donor word maar we gaan uit van het beste dus.

Deel Deze Pagina