Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @bob, dat zal ik nodig hebben...:p. Ben alweer aan t werk dus alweer geland... Je komt toch al zo snel weer in het ritme dat t lijkt of je nooit bent weggeweest. En dan heb je gelukkig de foto's nog! Vervelend dat je klachten hebt...hoop dat t snel beter wordt.

@juffie, beterschap...hopelijk geen operatie...hoe is het nu?

Hier nog dienst tot vanavond.. En dan een weekend wat aan elkaar hangt van de verjaardagen. Verder ingeschreven voor de echo opleiding..benieuwd wanneerbik kan beginnen. Wel leuke dingen om naar uit te kijken in ieder geval..

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob dat klinkt ook heftig zeg pfff hoop dat het allemaal weggaat!
    Lekker zeg dat jullie meisje al 'zolang' doorslaapt. Hier meld ze zich rond 3uur weer. Ben onderhand wel een beetje gebroken door die slaap tekorten pfff maar goed!

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ja voorlopig moet ik alleen rust houden..de bevalling is nog maar 3 weekjes geleden en ik doe alles alweer...ben ook al weer begonnen met
    Sporten (lichte oefeningen) dus ze willen nu zien hoe het is als ik echt wat rustiger aan doe...
    Dus nu houden we ons maar aan echt rust...
    Heb wel pijn maar ach een bevalling gaat niet zonder slag of stoot :D
    Als ik naar onze kleine tut kijk dan is het de pijn en ongemak allemaal waard...ben super dankbaar en we wachten af wat de toekomst zal brengen en hoe snel de verzakking hersteld...
    Thanks voor de lieve reacties ladies :D
    31 januari weten we weer meer...
    Ik baal er wel van want we kunnen hem nu niet gebruiken hahaha kan niet eens een vinger in...
    Balen want ik vind m'n man weer echt mega sexy maar ja nog even wachten :D
    Volgend de arts wordt het wel weer zoals het was of door rust en anders door vervolg stappen (operatie)

Nou ik ga een wasje in de droger stoppen...

Een super fijn weekend toegewenst lieve meiden!!!

Dikke kussen xxx

4. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff klinkt heftig Bob! Doe maar rustig aan!!

Fijn weekend lieve dames!!!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames ik heb zojuist een winterslaapzak gekocht voor onze kleine meid, alleen hoe moet dat nu....? nu gaat ze met kleren en al in de Puck à baby en dan onder dekentje en lakentje. Maar hoe moet dat te zo'n dikke slaapzak? Ik dacht alleen rompertje, dan in de slaapzak en dan bedje in onder de deken?

Fijn weekend ladies!

6. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij winterslaapzak hoef je geen deken of lakentje te gebruiken juffie!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nou hier met winterslaapzak winterpyama en wollen deken en V kan zich maar net warm houden koude voeten en temp van 36

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden!

nou hier hebben we de 1ste verjaardag gehad gisteren van onze kleine meid!! ze is hardstikke verwend en het was een hele mooie maar ook drukke dag... ze was helemaal op s'avonds haha..

wat is het snel gegaan zo'n jaar.. dus meiden met alle kleine beebjes geniet er goed van.. hier kan ze ook achter de babywalker lopen nog even en ze loopt los, want ze staat ook al steeds vaker los zonder iets vast te houden.. nou dan merk je wel dat ze echt al groot wordt!!

meiden iedereen hier een dikke knuffel!! en lees en klets binnenkort weer bij we zijn ook druk aan het verbouwen dus het hele huis staat op de kop...

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hier een foto van de jarige meid!!

Bijgevoegde bestanden:

• 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,5 KB
      Weergaven:
      7
  10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Girl mooi meisje en nog gefeliciteerd

11. marymary

marymary Actief lid

16 dec 2011
    100
    9
    18
    wat een lieve foto :)
    ik heb een vraagje : Weet iemand of er mogelijkheden zijn voor mannen met azoospermie door onderontwikkelde testikels?

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je ricmar!!

marymary helaas weet ik geen antwoord op jou vraag. manlief had meerdere dingen...

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @bob
    Jeetje . Rustig aan doen hoor !

@juffie
    Hopelijk genezen je boobs snel. Klinkt pijnlijk.
    Hier winterslaapzak( zonder mouwen ), romper lange mouw en pyama en dan laken en deken. En dan kan hij zich net op temp houden. De nachten zijn erg koud hoor brr . Gewoon je gevoel volgen en regelmatig tempen.

@ girl
    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie meisje !! Mooie foto ! Wat een schatje !

@ ego
    Hier alles goed. Boefje heeft geen kma gelukkig en doet het super op de friso standaard met nutriton.
    Inmiddels ook bij de fysio geweest. Nekje zat vast. De onderste nekwervel is behandeld en kan nu goed bewegen. Sindsdien niet meer overstrekken en slaapf heerlijk door !!
    We zaten op 5 x 200 qua voeding. Hij is net 5 kilo dus cb zei dat we wel terug mochten naar 4 flessen omdat ie anders te veel krijgt. We zitten nu op 4 en giater heeft ie van 22.00 tot 7.00 geslapen ! Heeeerlijk.
    Gaat dus toppie

Alleen nog eczeem en veel niezen. Zou dit kunnen komen doordat we katten hebben ? Iemand daar ervaring mee ?

14. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @girl, gefeliciteerd! Was vast een bijzondere dag!
    @kipjes, fijn dat het zo goed gaat! Eczeem en niezen kunnen dacht ik wel vas huisdieren komen ja...

@ego: Brrr, wat is het koud buiten...die wind! Druk weekend gehad, verjaardagen met allemaal kleine kinderen.., heel leuk, maar ook zo confronterend! Meestal kan ik er prima mee omgaan, maar soms heb ik er echt even een baaldag door. Over 2 weken een gesprek met een gynaecoloog die ik ken via mijn werk, supervrouw. Hopelijk kan ik daar even mijn verhaal kwijt en wil zij als we in het icsitraject zitten de follikelmetingen doen. Dan kan het lekker tussen t werk door. Maar dat zal denk ik geen probleem worden... Wou dat het vast zover was!

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    MaryMary: of mijn vriend onderkntwikkelde testes had weet ik niet precies, weet wel dat ze 'te klein' waren...maar of dat hetzelfde is? Hier wel micro-tese gedaan in Mulheim (Duitsland) via de ivf kliniek in Dusseldorf.

16. marymary

marymary Actief lid

16 dec 2011
    100
    9
    18
    en was die micro tese positief ? dankjewel :)

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier nieste v ook veel en had exceem. Maar dus wel.KMA en daarbij reflux

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes wat fijn dat hij nu zo lekker doorslaapt!! heerlijk is dat he!!
    gelukkig geen kma.. en z'n nekje helemaal weer in orde... gelukkig!!

elisa dank je!! ja het was een hele bijzondere dag..
    altijd confronterend ja met zoveel kindjes in de buurt en je wacht al zo lang dat je zelf ook een keer mee kan kletsen erover... dikke knuffel!!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Girl, jeetje is elina alweer 1 jaar!! wat gaat de tijd toch snel zeg!!

Hier een lijf wat niet mee werkt. dag 43 en nog steeds geen ongi in beeld.
    Na ja...mss ook wel goed. Ik begin zo'n enorme hekel te krijgen aan alles wat met kinderwens te maken heeft. Mss kan ik het dan ook beter loslaten...

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    MaryMary: Ja die micro-tese was positief 10 buisjes goed zaad gevonden toen! Nooit verwacht.

Deel Deze Pagina