@girl wow wat een mooi meisje hebben jullie!!! Wat ontzettend lief koppie heeft ze!! En beter laat dan nooit...hartelijk gefeliciteerd!!! Alweer 1 jaar...jeetje wat vliegt de tijd!!! Heerlijk om te horen dat het een super dag was!! @kipjes lekker hoor dat jullie mannetje al heerlijk doorslaapt...hier mag ik niet klagen maar zou ook wel al willen dat ze nachtjes door slaat hahaha Gelukkig doet jullie mannetje het nu helemaal top!! En geen kma, dat is ook echt fijn! @juffie hoe is t met de boobies?? Weet je al of je toch nog onder het mes moet? Ohw ik hoop zo erg dat de kuur als nog is aangeslagen...vind het zo rotzooi je meid!! @Panter kan me er iets bij voorstellen...zeker als je lijf nu ook alles laat afweten...schrijf het hier maar van je af meid... Dikke knuf voor jou!! @Dreamer en DA hoe is t bij de zwangere meiden?? @Elisa wel handig als je collega de follikels kan meten...en iedereen hier kent dat gevoel hoor...iedereen is zwanger, kleine kindjes etc die gevoelens heeft iedereen hier gehad en nog steeds...zelfs hier op het forum is het weleens lastig om iets te zeggen of te vertellen omdat je het de andere meiden ook gunt... Die gevoelens zijn volkomen normaal...zelfs nu wij de trotse ouders zijn van ons kleine meisje voel ik me nog weleens bezwaard...wij wel en andere meiden niet... Hopelijk mogen jullie gauw starten en komen hier een mooi testje showen @kiyeko hoe is t met jullie meisje?? @zinnestraal al weer aan het werk? En hoe gaat het met jullie mooie mannetje?? @juna al verhuisd?? En hoe bevalt het om weer lekker bij je mams dichtbij te wonen? En gaat alles goed met de kleine man? @hier gaat alles super! Manlief heeft het rond op z'n werk en heeft ouderschapsverlof gekregen en heeft nu een papadag op de dinsdag om lekker met ons bobmeisje te knuffen Helemaal blij! Dus nu gaat ons meisje 2 dagen naar de opvang en 2 dagen is mama thuis en 1 dag is ze bij papa En in het weekend zijn we heerlijk saampjes Gekke vraag lieten jullie kleintjes ook zoveel poepjes?? Hier heeft onze dame heel veel vuurwerk in d'r broek en voor zoon klein vrouwtje maakt ze soms ook nog bizar veel herrie hahaha Maar ik vraag me af als ze zo vol zit met lucht of we geen andere speen nodig hebben... Nou ik ga een flesje geven Dikke knuffels een heel gelukkige Bob Xxx
Bob: dank je wel! 1 maandje oud idd, het is zo'n heerlijk moppie! Woensdag voor het eerst naar het bureau ben benieuwd?! Mijn boobs zijn nog steeds een 'no go' vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest, 1 abces was weg de andere weer terug, maar wel stukken minder godzijdank! Hebben ze dus weer leeggezogen de 3e keer nu al, mijn borst is net een speldenkussen nu....vrijdag weer terug en zeer waarschijnlijk dan niet onder het mes....ik hoop het! Mijn knip is ook nog steeds niet dicht....? Alleen de bovenkant staat nog steeds een beetje open, geen idee of dat wel normaal is? Heb er geen pijn of last van gelukkig. Maar hoe is het met jou Bob? Hopelijk herstel je snel en is een operatie niet nodig voor je! En met jullie meisje? Hoelang slaapt zijn 's nachts? Hebben jullie nog nachtvoeding? Dat breekt me onderhand wel op.....
Bob hier ook veel vuurwerk in de broek idd, vroeg me ook al af wat dat kan zijn...? Dus haak even mee in op jou vraag! De volgende fles doen we 2 scheppen 'gewone' voeding en 2 scheppen forte erbij hopelijk zit ze dan langer vol...en kan ze in de nacht ook langer slapen, zal mama ook wel prettig vinden haha. Hoeveel drinkt jullie meisje? Die van ons een fles van 120cc.
Hier gaat wel.. gisteravond weer flink gespuugd..blijf misselijk...ben echt zo blij als de zwangerschap voorbij is...wil mijn meisje vasthouden, me beter gaan voelen, en dit nooit meer meemaken. lees nog steeds alles mee hier hoor... reageren is momenteel alleen niet mijn sterkste punt.
Hello ladys Ik lees af en toe nog mee. Maar hier nog steeds bezig met verhuizen. Zaterdag kunnen we over thank goddddd!! Wat een stress zelfs de hond heeft er stress van zo zielig vandaag pilletjes gekregen van de dierenarts. Verder groeit onze prins als kool morgen weer na cb ben benieuwd hoeveel die weegt. Zit al in maatje 62 hihi iedereen zegt dat het zon wijs mannetje niemand schat hem 12 wk. En het is een lekkere slapen. Al anderhalve week.slaapt ie van 23.00 tot 8.30u dus mij hoorje niet klagen. Kipjes gelukkig geen kma! Bob rustig aan doen he hihi. Leuk een papadag! Juffie gelukkig gaat het ietsje beter. Wat een ellende weer. Da nou kan me voorstellen. Doen ze vanwege hg niet eerder inleiden ofzo. Dit is geen doen lijl me. Panter dikke knuffel meis....waatom laat je lijf je nu weer in de steek Hier 2 feb weer werken. Heb er zin in hihi
Hello lovely ladies! Hier superdruk met het kamertje, maar met resultaat, want het is nu bijna klaar! Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd hoe onze kleine man het doet. @Kipjes: niezen+eczeem klinkt wel als een allergische reactie. Het kan idd een huisdierallergie zijn, maar ik zou kma toch niet helemaal uitvlakken... @Juffie: nachtvoeding is tot zeker een half jaar nog wel normaal, dus stel je daar maar op in, dan kan het alleen maar meevallen (al zijn er zat kindjes die zeker een jaar snachts komen) Echt balen van je borsten zeg! @Bob: hahaha geweldig wat een geluiden (en geuren!!) die kleintjes kunnen produceren he. Geloof me, dat gaat niet meer over Mn man kijkt mij wel eens aan van was jij dat? Maar dan was het die kleine meid hahaha. Bouwvakkers zouden er jaloers op zijn! Als ze er geen last van lijkt te hebben is het niet erg, anders kan je eens infacol gebruiken, dat is voor overtollig lucht. @Girl: nog gefeliciteerd! Baby af, al blijft ze altijd je kleine meid. @Juna: succes met verhuizen! @Panter: pff dat lichaam van jou werkt niet mee he lieverd. Ik zou willen dat ik je kon vertellen dat het het allemaal waard zou zijn, dat je zeker weten een kindje zou krijgen. Dan zou het allemaal te dragen zijn. Maar helaas, ik kan dat niet zeggen. Ik denk aan je en wens je het allerbeste. @Anna: ik heb ook 3 miskramen (4 als je het tweelingbroertje van ons mannetje meerekent) gehad van onze donor. Het hoeft dus niet te betekenen dat je niet matcht. Maar als je gevoel zegt overstappen, dan zou ik dat zeker doen! Dat was het even uit mn hoofd. Ik ga snel weer verder met spulletjes zoeken voor de 2e verjaardag van ons meisje *slik* De tijd gaat veelste snel!!
Dames ff vraagje prinsje heeft vanmorgen 2de prikjes gehad nu heeft 38.4 verhoging maar slaapt gewoon moet ik dan toch een zetpil geven???
@dreamer, jullie meisje alweer 2... jeetje...das hard gegaan!! @juna, stress is niks aan he meid! Ik heb het zelf op het moment ook veels te veel en ook mijn hond merkt het.. @da, misschien even langs de HA? Mijn zus had dit ook en kreeg er medicijnen voor. Ook appelsap hielp bij haar of het eten van vanillevla @panther, ik leef met je mee meid... wat een ellende heb je zeg!
hope: ja misschien dat eens proberen .. hoe is t verder met je? bob: lukt t een beetje om rustig aan te doen? juffie: hoest met de boobies?? beetje verlichting al? all: hier gaat t wel... gister de gyn aan de lijn gehad en mag nu emesafene en haldol tegelijk gebruiken.. heb niet meer overgegeven maar fijn voel ik me niet. eten lukt redelijk..maar moet meer want begin weer langzaam af te vallen.
Hi meiden, Alles goed hier meisjes?? @DA wat fijn dat je medicijnen mag innemen...wel goed op jezelf passen hoor en niet meer teveel afvallen meid... Je doet het geweldig!! @juffie ontzettend klote van je boobs maar wel goed nieuws dat je niet onder het mes hoeft... Hier drinkt ons meisje tussen de 80 en 140cc...soms laat wat staan en soms drinkt ze wat meer... De nachtvoedingen vind ik niet zo heel erg. Ik ga zelf rond 10u naar bed na haar fles en dan komt ze rond 1u nog een xtje...en dan komt ze pas weer rond 4 of 5u...en na deze fles komt ze dan pas weer rond 8 of 9u Op de dinsdag en in het weekend neemt manlief de nachten over... En soms doet hij d'r luier in de nacht en doe ik de fles... Ook ga ik weleens om 8u naar bed dan pak ik toch wat extra slaap... Maar ze doet het prima en tot nu trek ik de nachten prima... Ik ben nu begonnen om haar overdag in haar grote bed te leggen na iedere voeding... Ze slaapt nog in haar wiegje bij ons op de kamer maar we willen nu haar langzaam wennen aan het grote bed... En als ze echt niet wil slapen dan slaapt ze heerlijk bij mama in de draagdoek In de avond is ze vaak bij ons beneden en lekker wakker.. Ohw en ik maak haar wel wakker als ik vind dat ze te lang slaapt en iedere ochtend en avond houden we een zelfde ritueel aan...dat helpt ook om een goed dag en nacht ritme te krijgen... Succes meid...ze zeggen dat het beter wordt we moeten gewoon even door die zure appel heen @juna rustig aan meid...verhuisstress bah! Ik hoop dat dit weekend alles goed is gegaan met verhuizen? @dreamer gefeliciteerd meid alweer 2 jaar...jeetje wat gaat alles hard hier!! Gelukkig is het getetter in d'r broek normaal hahaha Het is echt hilarisch af en toe...ik zeg nu maar tegen iedereen dat ze tot op het kleinste detail op haar vader lijkt @hope nog de kinderwens besproken?? Of laat je het verder even rusten? @vanaaf de fotootjes ophalen van de fotoshoot Heb nu ook wat fotootjes in m'n album gezet Verder probeer ik me rustig te houden maar dat is lastig..ik wandel nog wel iedere dag maar loop dan met haar maar een kleiner rondje...sporten doe ik alleen bekkenbodem oefeningen en de schuine buikspieren...verder doet manlief het huishouden Thanks lieve meiden voor jullie medeleven!! Xxx
Bob, wat naar van je verzakking!! Da, fijn dat je je med''s in mag nemen. Hopelijk voel je je dan snel beter! Juffie hoe is het met je boobs? Hier naderende ongi..2 dagen bruinverlies minimaal....1 dag niks en nu weer bruinverlies. Hopelijk zet het snel door!!
Hallo meiden, Hier val ik weer ff binnen!!! Girl lieve meid van harte gefeliciteerd met jullie wondertje haar 1e verjaardag! Wat is het omgevlogen heh! Dreamer dat is slikken heh die jaar Geniet heerlijk van de dag. Mogen we trouwens foto;s zien van jullie kamertje? DA vind het zo erg dat je niet mag/ kan genieten van je langverwachte zwangerschap! Juffie pffffff wat erg idd van je boobs en zoveel pijn bah niet fijn. Juna nog aan het verhuizen wat een werk heh! Bob hoe is het met je kerstwondertje? Geniet maar. Zonnestraal jullie B zal ook wel groeien heh. Kipjes al bezig met pepti?? Hier weer een tegenslag. Mijn uitstrijkje was niet goed pap3a hebben ze gevonden, lichte afwijkingen. 8 Maart mag ik bij mijn gyn komen volgens AZM moest ik tot juli wachten. Maar ben behoorlijk geschrokken brrr.
Boobs: Eindelijke verlichting en kan ik bijna zeggen dat het bijna weg is. Zit nog wel ontstekingsweefsel, borst is nog hard maar de abcessen zijn nagenoeg helemaal weg, Thank god!!! De arts vroeg zich af hoe ik in godsnaam aan zo'n fikse ontsteking kwam.....mijn antwoord 'geen idee maar hoe kom ik eraf?' Vrijdag weer terug naar de mama poli en dan hoop ik dat ik niet meer terug hoef. Cb: vandaag voor het eerst naar het bureau geweest, was leuk! Ze is geboren geboren met gewicht van 2920gram en weegt nu 3560gram prima dus, en ze is nu 51cm 'groot'! Verder waren ze zeer tevreden en ondanks haar voorkeurshouding heeft ze een mooi rond bolletje! Mama helemaal blij natuurlijk! Over 4 weken krijgt ze haar eerste prikjes, zielig! Maar we achten het wel noodzakelijk. Bob: ons meisje drinkt 120cc maar krijgt nu voeding voor hongerige baby's want anders kwam ze elke 2 uur, dus ook 's nachts. Nu komt ze overdag iedere 4 uurtjes en in de nacht slaapt ze ongeveer 5 à 5,5uur dus dat is een stuk fijner! Meestal doe ik 's nachts de luier, maakt vriendlief de fles, kruipt weer in bed en ga ik haar het flesje geven, teamwork haha! Maar ik denk dat wij ook iets anders ga aanpakken zodat ik in het weekend ook kan 'bijslapen' moeten we vanavond even over hebben. Komt goed!
Auto: Ik rijd nu een ford ka, maar dat is echt geen doen met een kleine, past gewoon niets in! Dus mama gaat kijken voor een andere, heb geen idee welke handig is? Welke hebben jullie? Welke is wel handig met kinderwagen, maxi cosi ect?