Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @hope2bemamma! Yes! Gefeliciteerd! Dat bied perspectief!
    Ga van dit goede nieuws genieten!

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @hope2bemama wat een goed nieuws heb je gebracht.

Mag ik vragen hoe lang jullie hebben moeten wachten in Nijmegen? Wij wachten nu op een afspraak en gaan wij ook het hele traject in. Ook pesa/tese omdat er 2x geen zaad in sperma zat.

Ik ben benieuwd naar jullie verhaal.

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hope2bemama super nieuws gefeliciteerd

hier alles goed zitten in ons mooie huis prins doet het goed en is morgen alweer 3 mnd. zaterdag weer werken heb er zin in

4. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hope2bemama supernieuws!! Nou hopelijk heeft je man er ook snel minder last van;)

@swimming Wij zijn eind oktober doorverwezen naar nijmegen en ik heb 19 januari de eerste afspraken gekregen dus dan weet je ongeveer hoelang je kunt wachten op de eerste afspraak.
    De rest kan ik je helaas pas na 4 maart vertellen dan zijn wij eindelijk aan de beurt voor het eerst.

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @videsje ik kan as donderdag naar het umcr bellen, want dan zijn de afspraken bekend. Bedankt voor de tip, maar was er zelf ook al bang voor dat het niet snel ging.

6. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL

Superrrr!

7. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Krijgen net een brief binnen waar in staat dat mijn man toch een tese behandeling krijgt beginnen ze niet eerst met pesa?

8. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Gezegend, jullie gaan ook naar nijmegen?

Bij ons stond namelijk ook TESE op de brief, heb er achteraan gemaild en dat is de term, die ze gebruiken, ook voor PESA, evt gevolgd door TESE

Maar voor de zekerheid, kun je altijd even vragen via mail, want je moet de afspraak toch bevestigen via de mail......

Manlief heeft al een stuk minder pijn, als hij zit geen pijn, nog wat steekjes bij het opstaan. Maar verder valt het hem reuze mee. Geruststelling voor alle mannen die nog 'moeten':)

9. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Gezegend, jij vroeg mij volgens mij of we tevreden zijn over het Amc.

Ja op zich zijn/waren we tevreden.
    Maar omdat ze hier in Ned. behoorlijk vast houden aan de vastgestelde regels.
    Hebben we ervoor gekozen om een second opinion te gaan halen in DD.
    De mensen in het Amc zijn warm en geven je een welkom gevoel.
    We hebben er nooit problemen gehad.
    Maar dit wordt onze laatste kans en zou het mezelf denk niet vergeven als dit niet geprobeerd heb.
    Sinds wanneer loop je in het Amc??

Hope2be gefeliciteerd!!!

10. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3890 Gezegend, 30 jan 2013
    Laatst bewerkt: 30 jan 2013
    Worden morgen gebeld dan vraag ik het voor dezekerheid even na.. Mijn man is ook superrrr zenuwachtig zo zielig maar tis voor een goed doel! hoop geven we niet op..nee bij het Amc: ) Zijn er wachtlijsten in nijmegen?

11. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL

Klopt..Wij zijn tot nu toe ook tevreden..aardige mensen en stellen je ook gerust! Wij lopen sinds uuuh om precies te zijn sinds september 2012 bij het amc..En binnenkort dus de tese behandeling gelukkig geen wachtlijsten...Hoelang duurde het bij jullie voordat ze een afspraak maakte voor de operatie..als het goed is moet mijn man eerst een week lang een medicijn innemen? klopt dat?

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey hoe is t hier?

nieuwe welkom!

hier gaat t een stukje beter eindelijk!! wel nog aan de meds maar nu al 3e dag op een rij dat ik me best oke voel, op misselijkheidsvlagen na dan. hopelijk gaat t zo door!

wij gaan lekker weekendje weg aankomend weekend ben ik ook wel even aan toe. en ben ook weer 1 dag in de week een paar uurtjes aan t werk!

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn DA dat je je beter voelt!!

Hier alles goed, heb geen nieuws eigenlijk...same old story..dat begint ook te vervelen op een gegeven moment ;)

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: knuffel voor jou!

all: wil er nog iemand naar de huishoud/9maandenbeurs? ik heb besloten om toch maar niet te gaan, maar heb al wel 2 kaartjes.
    normaal kosten ze 19 euro per stuk, ik heb 2 kaartjes voor 19 euro.. dus als iemand interesse heeft?

15. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn DA dat het beter met je gaat.

Hier gaat ook alles goed! Kleine meid groeit als kool. Morgen eerste prikjes. Ze heeft wel verborgen reflux en zit aan maagzuurremmers. Zo zielig om die kleintjes pijn te zien hebben. Hopelijk slaat medicatie aan.

16. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @DA fijn dat het wat beter gaat! Hopelijk vanaf nu een stijgende lijn...

@kiyeko, Fijn dat het goed gaat met jullie meisje en hopelijk is ze snel van die reflux af!

Hier ook niet heel veel nieuws.. Gisteren een fijn gesprek gehad met vriendin/gynaecoloog, was fijn om even t verhaal kwijt te kunnen.. Zij gaat follikelmetingen en dergelijke doen straks bij mij.. Scheelt dat ik dat dan even tijdens mijn diensten kan doen...en er niet elke keer nog voor naar een ander ziekenhuis hoef.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik lig sinds gisteravond in het ziekenhuis.
    Verdenking van galstenen.....pijnlijk maar met infuus gaat het goed.
    Wil naar huis mis mijn kleine meisje verschrikkelijk.

18. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee Juffie meen je!! Wat heb jij een polonaise aan je lijf zeg! Je valt van het ene medische probleem in het andere!! Zwaar klote zeg maar! Heel veel sterkte! Hopelijk snel weer naar huis om te kunnen knuffelen met je meisje!

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA, wat fijn voor je!! Eindelijk kun je een beetje genieten!!

Kiyeko, pijn bij je kindje is afschuwelijk om te zien :(. Gelukkig heeft je meisje meds en gaat het beter.

Juffie :$:$:$, heb echt met jou te doen meis! Wat een ellende!!! mag nu wel 's over zijn al die ellende!!
    Hele dikke knuffel!!

Hope2be, wat een goed nieuws!!! Helemaal top!!! :D

Dames die met Pesa/Tese bezig zijn:
    Mijn man kreeg ook gelijk een Tese, ivm dat in sperma-onderzoek nooit een zaadje te vinden was :(.

Hier alles goed....werken en een baby'tje is wel HEEL druk!!
    Mijn kleine hongerlap begint nu pas een beetje door te slapen ;).
    Hij is nu 3x bij het kdv geweest, oh wat is het moeilijk hem los te laten zeg :).
    Dames, gaat jullie kindje strax ook naar het kdv?

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie: beterschap! wat gaan ze eraan doen! ik weet hoeveel pijn t doet, heb er 1,5 jaar geleden ook last van gehad maar ging toen vanzelf ineens weg.. nu blijkt dat ik ook weer galstenen heb zitten, maar gelukkig NOG geen last van.

zonnestraal: lijkt me ook heel lastig om de kleine naar kdv te brengen, ik weet nog niet wat ik wil, we zijn aan t kijken of t financieel haalbaar is en ik kan stoppen met werken, kan dit niet gaat ze ook naar een kdv.

Deel Deze Pagina