Dank je dames, ben echt gebroken baal er zo enorm van! Lig op de kraamafdeling hele ziekenhuis was vol, als ik een baby hoor huilen begin ik al te janken wil zo graag naar mijn kleine meisje naar huis. Da: zijn die bij jou vanzelf weggegaan? Ik weet nog niet wat ze gaan doen? Vandaag een echo en dan bekijken hoe de zaken ervoor staan, eruit halen wellicht? We zullen zien als ik maar geen pijn meer krijg want dat is gewoon niet te hebben! Hoe is het met jou?
juffie, ze kunnen ze laseren volgens mij...maar ook de galblaas eruit halen. hangt er wat van af hoe groot ze zijn.
juffie: nee die pijn is echt vreselijk he.. hoor van de meeste vrouwen dat die pijn, pijnlijker is dan weeen. bij mij zijn de stenen met de pijnaanvallen waarschijnlijk gepasseerd en vergruist. want ze waren ineens weg bij de echo. maar heb nu een tijdje terug weer een echo gehad en toen zaten ze er weer, maar heb gelukkig nog geen last van. bereid je maar voor op die echo, das geen pretje. ik vond t echt heel vervelend.
Hi meiden, Even snel; Hier geen goed nieuws ik heb een blaasverzakking, nierbekkenontsteking en baarmoederontsteking en daarbij hoge koorts van boven de 40 graden... Lig al 3 dagen in het zh en ben sinds vandaag weer een beetje onder de levende... Heb erg veel pijn...en er zijn momenten geweest dat ik dacht niet meer wakker te worden...zo rot voel ik me... Heel erg balen!! @juffie veel sterkte!!! Ik snap je gevoel, gelukkig slapen ml en de uk bij mij op de kamer maar dat kwam omdat ik er best erg aan toe ben en ml mocht echt niet meer weg...knuffel meid!! Hopelijk ben je er snel vanaf!! @lieve andere meiden dikke knuffel Xxxx
Lieve Bob, pffffffffffff wat afschuwelijk!!! Ook jij hebt al genoeg achter de kiezen!!! Wel heullll fijn dat je mannetje en je lieve meisje bij jou zijn!!! Beterschap en hele dikke knuffel!!! Juffie, hoe gaat het???
Lieve Bob en Juffie , Afschuwelijk nieuws weer van jullie beiden. Ik schrik me rot. Eindelijk zouden jullie eens mogen genieten maar nog niet Hele dikke knuffel en beterschap
Dankjewel lieve meiden!!! Kom gauw weer schrijven en meekletsen voor nu is het wat vaker meelezen @juffie hoe is t nu met jou en met de pijn??? Dikke knuf voor jouw mede ziekenboegganger... Liefs xxx
bob en juffie heel veel sterkte!! hopelijk is alles snel weer voorbij zodat jullie weer van jullie beebjes kunnen genieten!!
Lieve meisjes, Ik ben thuis gelukkig heb goede medicatie en aangepast dieet zodat ik hopelijk thuis geen aanval meer krijg, want die pijn....is gewoon niet te houden vreselijk! Morgen weer terug dan naar de chirurg die gaat bepalen hoe en wanneer ze mijn galblaas gaan verwijderen....ik hoop snel dan heb ik het maar gehad! Zie er enorm tegenop!! Nu alleen pijn aan mijn arm waar infuus zat, ze hebben door mijn bloedvat geprikt waardoor de vloeistof onder mijn huid gelopen is in plaats van in mijn bloedvat dus hele bult op mijn arm en pijnlijk maar goed kan er nog wel bij kan veel hebben tegenwoordig. Lieve Bob! Shit zeg wat een pech allemaal! Hoop dat we er allebei snel vanaf zijn....beterschap Bob!
Hallo dames, iedere keer dat ik eindelijk wil reageren komt er weer iets tussen. Ik wil alleen even kort hallo zeggen tegen iedereen en Juffie en Bob besterschap wensen. *zwaai* en tot later. Hier gaat het prima, alleen te druk om regelmatig hier te reageren.
bob: hoe is het? juffie fijn dat je weer thuis bent! zit ook niet ff mee ofzo he.. all: ik was jullie kwijt :O snapte t al niet dat t zo mega stil was, maar blijkbaar was mijn abbo verwijderd, maar heb jullie weer gevonden! hier is geen nesteldrang toegeslagen, maar we koopdrang.. in zeer ernstige vorm nog wel haha.. ben sinds vorige week 1 dag in de week een paar uurtjes aan t werk op kantoor.. dit blijf ik doen tot aan mijn verlof (mocht t zo blijven gaan iig) maar ben er tenminste ff uit..
Nou de kogel is door de kerk mijn galblaas wordt operatief verwijderd, gelukkig, nou ja gelukkig.....ben blij als ik niet meer van die pijnlijke aanvallen krijg, en weer alles kan eten wat ik wil. Want ik leef momenteel op droge rijst, beschuit, aardappel, appelmoes, wit brood en crackers iets andrs kan ik niet verdragen dan krijg ik weer een aanval pfffff, volgende week vrijdag staat het met enige spoed er tussen gepland, ben blij dat het zo snel kan maar vind het ook heel erg eng.....maar ja! Vanmiddag naar het weeguurtje geweest. Ik had al een vermoeden dat ze lekker was aangekomen, krijg lekker van die babywangetjes Vorige week heb ik het cb gebeld omdat onze meid zoveel honger heeft, toen zei de dame aan de telefoon dat ik dan 145cc mocht maken en kijken hoe ze het daarop doet, zo gezegd zo gedaan. Nu bleek vanmiddag dat ze 4060 gram weegt ik al blij omdat ze zo goed gegroeid was, maar die blijdschap werd al snel de kop ingedrukt.....dat was teveel, wat ik haar wel allemaal niet te eten gaf. Werd me dus verteld dat ik absoluut geen 145cc mocht geven omdat, dat veels te veels is. Moet terug naar 110-120cc per fles, maar dan blijft ze gillen van de honger. Ik snap er nu niks meer van en maak me zorgen of dat 'erg' is dat ze teveel is aangekomen. Geboortegewicht: 2920 gram 4 weken: 3560 gram 6 weken en 4 dagen: 4060 gram. Moet ik me zorgen maken dat ze teveel is aangekomen? Heeft iemand dit ook gehad? Da: Hoe gaat het met jou? Voel je, je een beetje ok? Fijn idd even de deur uit, knap je misschien ook van op even andere tekst, hoop voor je dat het goed blijft gaan! Moet jij gewoon 40weken uitlopen? Hoop het niet voor je.
Bob: Ook knuffel voor jou terug mede ziekenboegganger! Lagen we maar in hetzelfde ziekenhuis, wel zo "gezellig" haha! Wat zijn ze nog met jou van plan?
juffie: "fijn'' dat je zo snel terecht kan, hopelijk gaat alles voorspoedig! ja hier gaat t wel oke, meds werken goed, moet volgende week vrijdag naar de gyn weer, dus ben benieuwd.