Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Da: dank je! Morgen om 15:00uur staat mijn operatie gepland, ik ben op van de zenuwen pfff! Hoop dat het allemaal meevalt....

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja hopelijk valt t mee, en de napijn ook.. ben benieuwd.

3. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie succes morgen meis! Hoop dat het meevalt...

Zucht...waarom bevallen sommige mensen van hun 9e! Kind...en moeten andere mensen zoveel moeite doen om er één te krijgen.
    Ik zou dan echt al zielsgelukkig zijn..
    Hebben jullie dat gevoel ook wel eens? Ik ben echt niet zo dat ik t een ander niet gun...maar gun t mezelf ook wel...

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, veel sterkte vandaag!!!

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Sterkte juffie

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel veel sterkte juffie vandaag!!!

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juffie sterkte vandaag!!

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt lieverds.
    Moet om 13:00uur in het ziekenhuis zijn.....
    Laat 'snel' wat van me horen als ik thuis ben (morgen hopelijk)

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Operatie is prima gegaan! En ben ook 'blij' dat die er eindelijk uit is. Gegeten heb ik nog niet, geen honger. Vandaag hele dag morfine gehad! Bloeding is al gestopt, vanmorgen onwijs veel pijn gehad ze weten nog steeds niet waarvan....doorademen doet ook zeer! En toch ben ik blij, blij met de gedachte dat ik nooit geen koliekpijn meer ga hebben.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ben overigens nog niet thuis. Ivm de inwendige bloeding vanmorgen en hele dag morfine. Tijdens de bloeding daalde mijn bloeddruk eng laag, nu weer redelijk ok. Hopelijk snel van de ergste pijn af.....

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, knap maar snel op meis. Gelukkig ishet ergste achter de rug.

12. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Juffie, Beterschap! Hoop dat je snel opknapt.....

@ Elisa, Idd ik heb dat ook wel eens hoor! Of dan hoor je iemand op een verjaardag zeggen: Onze ....... was een ongelukje, grrrr!
    Of als je weer leest dat iemand zijn eigen kind vermoord, denk ik ook waarom is het ons tot nu toe nog niet gegund, we zullen zo veel van ons kindje houden.

We zijn vrijdag naar Nijmegen geweest voor de uitslag van PESA en een gesprek over hoe nu verder. Bij de PESA zijn 3 rietjes gevonden, dus goed nieuws! Super blij mee! Nu wachten op de oproep voor de prik-instructies voor ICSI en dan kunnen we starten!!!!

Heeft iemand een idee hoelang het duurt tussen dit gesprek en de instructie-avond? Op papier staat 2-3 maanden, maar hoelang duurde het bij jullie?

Thanx alvast

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey meiden

hoe is het hier, blijft rustig he!

juffie: hoe is het met je? ben je alweer thuis? hoe is het met de pijn?

panter: hoe is het met jou? zie je overal en nergens zo'n beetje reageren in topics ;) kom je vaak tegen :)

hopetobemama: ik weet niet meer hoe lang er bij mij tussen zat het is inmiddels zo lang geleden dat wij icsi pogingen gedaan hebben.

hier 3D/4D echo gehad zaterdag, echt mooi om te zien, kleintje heeft t goed en lag volgens de echoscopist in vakantie modus haha..
    handjes in de nek elleboogjes naast t gezicht, en met zijn hoofd heerlijk op de placenta als kussentje.. wel ligt ze dus nog steeds met de voetjes omlaag en met t hoofdje omhoog. maar goed ze heeft nog ruim 9 weken om om te draaien, hopelijk gaat ze dat ook doen, want een stuit bevalling zie ik niet zitten.

(nieuwe foto'tjes in mijn album)

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, hier is alles goed hoor!! Ik spring idd wat in het rond op ZP..is mijn nieuwe tijdsverdrijf ;)

Hoe gaat het met jou? is de misselijkheid helemaal onder controle?

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik zit ook echt overal op zp.. haha ik zie jou ook echt overal haha.

ja t gaat best goed! ben zo goed als niet meer misselijk, maar de gyn vond t nog te riskant om de meds af te bouwen, dus die heb ik nog wel. vind het zelf ook wel spannend maar wil t wel graag binnenkort proberen.

heb nieuwe kwaaltjes erbij haha. mijn bloeddruk is te hoog, dus moet nu om de 2 weken op controle komen, en mijn bekken spelen enorm op, soms kan ik letterlijk niet meer lopen en heb ik de hulp van mijn man nodig om bijv naar de wc te kunnen strompelen. overdag is het te doen, t is vooral in de avond en als ik teveel gedaan heb.. maar goed ik kan t goed hebben die pijn.. alles liever dan misselijk en spugen!

moet vaak aan je denken... hoop zo veel voor je (voor de rest natuurlijk ook) :)

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hej meiden.

Wat is het hier toch rustig de laatste tijd.. Jammer!!! Maar druk allemaal dat geloof ik. Maar vind soms best jammer heb veel aan jullie allemaal gehad. En leef nog steeds heel erg met jullie mee. Met name panter en annaatje. De rest ook natuurlijk!!!! Maar jullie wachten al zoo lang. Vreselijk.

Ik vraag me ook af. Hoe het nu is met bailey, vlinder, mona, sweet lilly, liev...??? Zo stilletjes.

Maar ook met de rest. juffie ben je al thuis? En hoe gaat het nu?

Kate hoe is het met j en jou??

Da wat fijn om te lezen dat je in iedergeval niet meer misselijk bent!!!

Dreamer hoe is t met jou kleine meid en je zwangerschap

Kipjes hoe doet jullie mannetje het.

En zonnestraal die van jullie???

Bob waar ben jij gebleven?? Hopelyk ben je thuis en aan de betere hand

Hope2bemama wat een geweldig nieuws met 3rietjes!!! Super. Hier 14/11/2011 zaad gevonden en 26/01/2012 eerste spuit gezet.

Lieve panter en annaa dikke knuffels voor jullie..26ste test je hopelyk positief. Een jaar geleden teste ik op die datum posi!!!

Girl wat spannend op na een brusje!!!!

All: hier alles oke. Ons huis is helemaal af en ik geniet echt.
    Vorige week een goed gesprek gehad met junaman we leefde langs elkaar heen brrr.... Hy heeft aangegeven dat hy t gevoel heeft geen liefde meer te ontvangen sinds we in gentt begonnen zyn. Hier heeft hy echt gelyk in gehad.....te erg bezig zijn met een kind krijgen nu is hy er leven wy langs elkaar heen....dat gaat dus niet. Van ut weekend meteen onze boef weg gebracht na oma en opa en samen een heerlijke zondag gehad. Het komt allemaal wel goed. Verder doet prins ut super zit alleen in de clinch met cb. Ivm verhuizing en de gegevens van ons prinsje zijn nog niet binnen dus nog geen afspraak!!! Ppfftt maar ze zouden er voor zorgen dat hy volgende week wel zyn prikjes krygt. Wat groeit hy toch hard het is echt een dik ofja flinke jongen aan get worden. Hy zit al in maatje 68 hihih nou vakantie is ook geboekt wy gaan 2 wk na spanje. Gaan jullie nog op vakantie?? Noy meiden het gaat jullie goed xxxxxxx

17. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Hè meiden,

Dikke knuffel allemaal
    Reageer binnenkort even uitgebreider op iedereen..
    Vandaag heerlijk naar de sauna geweest de hele dag... Was genieten!
    Maar kan niet meer nadenken...hersenen zijn ook verweekt geloof ik..
    Dus welterusten!

18. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi lieve Juna en andere meiden,

Hier lees ik nog mee, maar heb zelf eigenlijk niks te melden.
    We zitten te wachten tot we in april naar DD mogen.
    Maar twijfel elke dag wat nou verstandig is.
    De ene x lees ik veel positieve verhalen over DD de andere x weer veel negatieve....
    Ik weet het allemaal niet meer :((

@panter nog 6 dgn las ik, ik hoop zo voor je dat dit ultieme wonder uitkomt..

Lieve andere meiden greetzzz

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haai Dames :D,

Ja errug rustig hier!!! Inderdaad jammer....vinnik ook!!

Juna, dat langs elkaar heen leven is hier ook het geval. Maar tis tijdelijk. Tis gewoon druk met een beebje en werk en huishouden. Oja, en sociaal leven....die staat helemaal op een laag pitje.
    Fijn dat jullie huis af is. En Spanje.....heerrrrrrlijk!!! :D
    Hier naar Italiaaaaaa!! :cool:

DA, 25 weekjes alweer. Wauw!! En ga zo ff naar je fotootjes kijken.
    Klote van je bekken, bah!! En goed dat ze bloeddruk goed in de gate houden!!

Panter, pffffffffffffff wat spannend.....duim duim duim!!

Girl, hoest met Elina? Was jij nou naar een homeopaat geweest voor haar eczeem? En hoe gaat dat in z'n werk?
    B.eau heeft ook eczeem en de huisarts zei dat dat hij B.eau vaker zal zien helaas :(. Tis echt een allergisch kindje vermoed hij.
    (koemelkallergie en nu die eczeem).

Juffie, hoest? Al aan het opknappen?

Bobje, hoest met jou en met prinsesje?

Kiyeko, hoest met jou en je meisje?? Beetje ritme qua voeden en slaapjes enzo?

Hope2be, hier geen Pesa dus kweet ut niet.

Vlinder, op naar DD!! Hier goede ervaringen mee ;).

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vlinder, google is je grootste vijand als je ergens onzeker over bent. Want daar staan bijna altijd de verschrikkelijkste verhalen...ik zou zeggen: ga er heen en ervaar het zelf. je kan altijd nog naar een andere kliniek gaan.

Hier ook geen zaad gevonden met pesa/tese dus heb geen idee van hoe lang wachtlijsten zijn.

Tis hier idd rustig, iedereen is druk met het gezin denk ik.

Bobje, hoe gaat het meid? Heb je hier lang niet voorbij zien komen.

Deel Deze Pagina