Ikkuh, wat een verhaal meis!!! Ik had net als jij eerst alles uit de kast getrokken qua 'eigen' zaad. Persoonlijk zou ik dan ook naar Dusseldorf of Gent gaan, daar zijn ze verder op dat gebeid. Wie weet ga je dat nog doen jou gelezen te hebben . Heel veel sterkte met alles!!! Oh en als je man koorts had dan heeft het invloed op de zaadkwaliteit, anders niet. Juffie, succes bij VK!! Een jongen....leukkkkk!!
Dikke knuffel panter Ikkuh wat heftig persoonlijk zou ik ook overstappen na ut buiteland maar goed das ook om persoonlijke reden laat me nooit meer hier behandelen Juffie veel plezier bij de vk??? Ga je niet meer wekelyks?? Ja ben ut alweer kwyt hihi hier vannacht eindelijk goed geslapen en nu aan het werk nog een kleine 10 weekjes en dan verloffffff
Nee ga niet meer wekelijks, kan er nu gewoon van genieten gelukkig! Alles was goed, was weer flink druk, en heeft steeds minder plaats daarbinnen, de vk dacht wel dat ik die eerder zou voelen dan 20 weken ben benieuwd! Mijn bloedwaardes en bloeddruk ook allemaal dik in orde! Nu werd ik net op de terugweg op de fiets in mijn hals gebeten door een insect weet niet welk insect....weet iemand of dit kwaad kan? Liefs
bloeduitslag: ze zien (zoals de assistente t zei) een bloedarmoede in het bloed, maar een andere waarde spreekt t weer tegen.. (erg vaag) moet nu dus NOG een keer bloedprikken, en dan zonder stuwing..(die band om je arm)... nou ik wacht ff tot mijn blauwe plek weg is, en dan ga ik nog wel een keer..
net de huisarts nog een keer gebeld, gezegd dat ze het bloedprikformulier maar vast klaar moeten leggen. Zegt ze maar de huisarts wil het eerst bespreken met je..(net werd wat anders verteld) dus volgende week kon ik wel een keer komen..*zucht* ik alles uitgelegd dat we zwanger willen worden, dat ik iui behandelingen krijg, en dat ik net een hsg gehad heb en daar optimaal gebruik van wil maken, en dat ik er vaart achter wil. nu morgenvroeg 8.20 afspraak bij de ha.. daarna meteen door bloedprikken.. (verder zijn we de hele dag weg) wil het gewoon opgelost hebben voor de iui.
Goed zo DA! Zet er maar vaart achter! Nu moet je daar inderdaad van profiteren, nu je net geholpen bent!
Tjoek tjoek tuf, tuf, tuf...ik zit er weer in Eindstation hopelijk nog wat slapen hahaha Plan 1 later naar bed *mislukt* hahaha Zwaait even naar alle lieve dames hier en voor iedereen een dikke Bob knuf!!
zo ben net weer bij de huisarts geweest, hij heeft uitgebreid het bloed onderzoek aan me uitgelegd. en hb is goed, hij zegt het is geen bloedarmoede, mcv moet 7,5 zijn en bij mij is die 7.4... dus zo schrikbarend is het niet. ontstekingswaarde was 14, hij zei dit past prima bij het hoesten. hij heeft naar mijn longen geluisterd en die waren schoon, dus mijn lichaam moet het hoestje toch echt zelf oplossen, maar ben weer een beetje opnieuw begonnen met schorre keel.. dus zal nog wel even duren voor het over is. ik heb gevraagd kunnen deze waardes kwaad om zwanger te worden, hij zei nee hier kun je prima zwanger mee worden. heb ook nog gevraagd waarom ik dan contineu spierpijn heb en moe ben, nou dit pas ook bij het feit dat ik al zo lang hoest en mijn lichaam hier dus tegen vecht....hij vond het dus ook niet nodig om nog een keer bloed te prikken. nou ik vertrouw er maar op dat de huisarts t wel weet.. kan het kwaad om zelf ijzer tabletjes oid te gaan slikken? ik wil gewoon minder moe zijn! en meer energie hebben en kan ik iets slikken zodat die ontstekingswaarde omlaag gaan.. asprientjes? ofzo?
Ibuprofen zitten ontstekingsremmers in. En ik zou lekker aan de multi-vitamines gaan....ff een boost voor je lichaam, zodat je weer wat energie krijgt...
Darkangel, fijn dat je vandaag al bij huisarts terecht kon. Multivitamine is inderdaad een goede, alleen ijzer zal niet veel doen aangezien je Hb en je MCV goed zijn.. Voor ontstekingswaarde kun je niet veel doen, 14 is inderdaad heel erg netjes bij een hoestje en de ondergrens is 10 dus zover zit je er niet boven. Juffie, mooie echofoto's! Bob, hoop dat je toch genoeg rust krijgt met je nachttrein! Zwangeren, hoe is het met jullie allemaal? Panter, we genieten volop! Knuffel voor jou! Ricmar, hoe is het nu met jou?
DA: fijn dat alles goed was bij de HA. Inderdaad misschien multivitamine gaan nemen, en volgende week gaat het zonnetje lekker schijnen, daar zitten ook veel vitamine in Mona: dank je wel, wij zijn ook elke keer erg blij met de foto's. Hoe is het met jou? En de kers verse papa want die worden weleens vergeten vind ik ook zo zielig. En jullie kleine meid? All: hier ineens vreselijk last van opruimwoede.....vanmiddag de hele zolder opgeruimd, en de nieuwe bbq opgebouwd, tenminste toen dat eindelijk gelukt was.....ik miste een onderdeel, dus ik meteen terug gebeld naar de winkel dat er iets niet bij zat, bonnetje had ik ook niet meer dus balen, belt die man een half uur later terug mevrouw heeft u aan de onderkant van het piepschuim gekeken.....uhhhh nee, nou daar was het vermiste onderdeel dus.....voelde me zo ' n muts. Ik al eerst boos mijn vriend opgebeld, want die was er al eens mee bezig geweest, bleek die toch in de doos te zitten, arme vriend Tegenwoordig kan ik echt boos worden om gewoon echt niets, kei vervelend. Wordt tijd dat we weten of we een jongen of een meisje krijgen, kan ik gaan shoppen heb ik zo'n in!!
Meiden ik kom even langs om te zwaaien, ben druk lees wel mee.. Ouders zijn zaterdag 40 jaar getrouwd dus druk druk druk... maar alles goed en met beide billen op de bank
Stonden op pagina 2...dus ik dacht dat kan niet Haak hier weer even in... @vandaag keuze gemaakt voor kinderdagverblijf en zometeen de grote babyspullen ophalen...wipstoel, boxkleed, boxzak, mobiel voor boven het bedje en voedingskussen etc. Ik heb alles via internet besteld nadat we eerst in de winkels het hadden uitgezocht...en nu mogen we het ophalen allemaal in 1x...voel me een beetje jarig Gisteravond een mama auto gekocht een super mooie zilver grijze Opel corsa met 4 deuren...blij ei ben ik! @maandagavond naar de geslachtsecho...zin in!! @DA wat goed lekker vaart erachter meid!! @ricmar lekker met beide billen op de bank @ hahaha ben nu alweer alles kwijt suf!! Ik lees weer mee lieve meiden...heb wel druk weekend voor de boeg m'n mams is jarig zondag Lieve meiden zwaai, zwaai, zwaai!! Liefs
Leuk Bob dat shoppen, gaan wij binnenkort ook doen! Kan me voorstellen dat je,je jarig voelt, en een mooie mama auto, vet cool haha! Wij hebben maandag 30 juli de geslachtecho, wilde eigenlijk wachten tot 20 weken maar kwam vandaag tot de conclusie dat ik niet meer kon wachten haha! Even een vraag: Als verassing gaan mijn vriend en ik uit eten vanavond. Hij belde straks "lieverd je hoeft niet te koken ik neem je mee uiteten" zomaar, super lief! De vraag is ik weet dat ze in dat restaurant super lekker gamba's hebben in Japanse knoflooksaus, mag ik die nu wel of niet eten?
Bobbb heerlyk dat shoppen en juffie wat leuk dat jou vriend je meeneemt ik heb geen idee van de gambas.....ben geen viseter Wat is ut stil hier........ @ egoo zit weer in een dipje Ben namelyk extreem angstig me moederr is vorig jaar ziek geweest is ze van genezen gelukkig.......maar ze is nu ook.zomaar afgevallen en ze heeft sinds een halfjaar een hoestje soms met flinke verkoudheid erby......nu heb ik.zelf de ha gebelt vanmorgen omdat ik zo bang ben dat de k**nker ergens terug is de assistent stelde me wel gerust dat ut niet zorgwekkend was alleen als ze meet zou af vallen moet ze wel echt bloed laten prikkuh ze voelt zich ptima heeft ook gewoon eetlust.......en ze wil wel bloed laten prikken voor my gerust te stellen.......en nog blyf ik angstig zo erg dat ik er niet van kan slapen .dit komt denk ik ook wel door de hormonen toch?????
Ach Juna meis wat erg! Kan me voorstellen dat je angstig bent, probeer te vertrouwen op de assistente en wat je moeder aangeeft. Wij zijn net weer thuis. Heb lekker 4 gamba's gegeten met Japanse knoflooksaus, waren door en door heet en goed gebakken! Kan er op voedingscentrum niets van vinden allen rauwe schaaldieren mag niet, deze waren hartstikke gaar en bloedheet dus zal wel ok zijn denk ik??
@juna wat klote en ook zonder hormonen zou je je hier zorgen over maken...ieder normaal denkend mens zou zich zorgen maken...zorg maar goed voor je moedertje en ik snap het echt wel!! Zorg ook goed voor jezelf meis!! Dikke knuf!! @juffie heerlijk 30 juli gluren En het shoppen bevalt super hahaha En garnalen goed doorbakken kunnen geen kwaad hoor...wel super lief dat je mannetje dit heeft geregeld Heerlijk zoon avondje!! @het is hier echt super rustig...stilte voor de storm wellicht hahaha Deze dame gaat heerlijk slapen Hopelijk blijft me dit x een treinritje bespaard...lijkt me heerlijk een nachtje doorslapen... Morgen drukke klusdag...heel veel zin in!! Liefs xx