Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    lees nog mee hoor meiden... nu nog weinig te melden ivm verbouwing nog.. en gewoon aan het wachten tot we weer naar dd mogen voor brusje dat zal ongeveer in mei zijn..

zonnestraal met ons meisje gaat het goed krijgt veel tanden nu dus veel last van de jeuk.. de plekken eczeem zijn n gelukkig wel weg..
    ik ga met haar naar een klassieke homeopaat.. hier wil de ha ook alleen maar hormonencreme gebruiken maar dat wil ik niet meer eerste keer smeerde ik ook weken en het hielp niet..
    hier is ze ook snel allergisch voor dingen(net zoals mij) maar ik krijg dus geurtjes waar ze aan moet ruiken dus gewoon onder de neus houden en dan meestal 2 keer per dag.. en als ze er goed op reageerd zie je snel verbetering.. alleen met dit laatste eczeem ben ik meer aan het klungelen geweest voordat we de goeie geur hadden... deze helpt goed nu maar denk als straks alle tandjes erdoor zijn dat dan de jeuk helemaal weg gaat..

als je meer wil weten vraag maar.. ik ben in iedergeval super tevreden over de geurtjes voor haar!!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    alle meiden een dikke knuffel!!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dames ik heb net positief getest;)

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ricmar wat GOED!!!!! Whieeehoeeee :D Van harte!!

5. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @ricmar, gefeliciteerd! Wat fijn! Ga er lekker van genieten!

6. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Ricmar gefeliciteerd!!!!

Hoe gaat ie eigenlijk met je man?

Dankjewel Panter!!!!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    manlief ligt nog ca 20 uur per dag op bed, mag beginnen met oefenen op krukken , maar nog maar minimaal belasten , meer aantippen..

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    RICMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Ik zag het bij topic van voormalige tempmeiden, maar ivm Mosa durfde ik daar niet goed te gillen!

Geniet van dit kleine wonder en hopelijk, als hij/zij geboren wordt, is manlief weer een heel eind verder!!!!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    idd en wie dan leeft wie dan zorgt.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ben sinds zondag thuis, het gaat redelijk....
    Heb het gevoel onder een vrachtwagen gelegen te hebben, mijn buik is behoorlijk beurs en pijnlijk. Eten gaat tot nu toe goed!

Met i.s.a alles prima. Moeten naar de fysio omdat ze heel erg een voorkeurshouding heeft. Haar hoofdje is iets afgeplat maak ik me wel zorgen over...hopelijk geen helm of zo voor haar.

Ricmar: wat fijn gefeliciteerd! Super voor jullie!
    Maar wat vervelend van je man, gaat langzaam begrijp ik.
    Hopelijk is hij in oktober weer goed op de been.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vlinder: google is idd je grootste vijand, de mijne zeker wel! Ga dan ook dingen opzoeken en daar staan meestal alleen de 'slechte' verhalen op. Wij zijn gewoon naar DD gegaan onder het motto 'we zien wel' we dachten we gaan er heen, horen alles aan, als het bevalt blijven we en als we het niets vinden gaan we weer. Je hebt geen verplichtingen kijken en aanhoren kan nooit geen kwaad kunnen jullie dan beslissen wat jullie willen.
    Succes meis, het is allemaal een grote klotezooi (sorry voor mijn woorden) weet er alles van! Knuffel voor jou!

Panter: ik duim voor je! Stel je voor!

Da: wat fijn dat het met de misselijkheid zo goed gaat! Maar minder van je bekken. Hopelijk kun je nu wel lekker genieten. Tis je enorm gegund!

Bob: alles ok? En met jullie mooie meisje? Prikjes al gehad?
    Hier wel gelukkig niks geen last van gehad!

Juna: langs elkaar heen leven is klote, maar je leven staat zo op zijn kop dat merk ik hier ook wel, en sociaal leven wat is dat?
    Blijf samen praten en tijd voor elkaar maken idd de kleine boef even lekker naar opa en oma iedereen weer blij!

Zonnestraal: wat zielig de eczeem en allergie. Hopelijk is jullie boefje er gauw vanaf. Hoe gaat het met jou? Werk? Baby? Huishouden? Ik weet af en toe niet hoe ik het allemaal moet doen en dan werk ik nog geeneens.

De rest dikke knuffel lieverds

12. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3992 iluna, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
    WOW ricmar, van harte gefeliciteerd! Wat mooi, hopelijk is dit nog een extra motivatie en krachtbron bij de revalidatie voor je man.

iedereen hartelijke groeten, ik reageer komende dagen ook weer met meer tijd.

edit: wat goed dat je naar huis mocht juffie. hopelijk kom je spoedig bij van alles.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie wat fijn dat je weer thuis bent. Nu maar een voorspoedig herstel!!

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juffie, meis dat alle ellende nu achter de rug is. En je eindelijk lekker kunt gaan genieten van I.sa. (blijf het zo'n leuke naam vinden!).
    Ja werk, huishouden en beebje is erg druk....ik weet soms van voren niet dat ik van achteren leef ;).

Ricmar, WAUWWWWWW gefeliciteerd!!! :D:D:D
    Ik zag het allereerst in Juulz topic, moet je maar ff kijken :D.

15. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Ricmar, WAUW!!!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ricmar gefeliciteerd!! geniet ervan!!

juffie lekker rustig aan doen!! en voorkeurshouding kunnen ze nu heel veel mee hoor met fysio... hier ook gehad en pas met 3 maand oud.. wel al op de zij gaan leggen overdag dat de bolle kant weer platter wordt.. heeft hier echt geholpen..

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Girl: gelukkig maar maakte me al zorgen over haar hoofdje. Op de zij liggen probeer ik al maar ze draait haar hoofd dan weer net zolang totdat ze weer op haar voorkeurskant ligt, ze is een volhouder hoor, maar mama ook!

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juffie in de box op die andere zij leggen en dan wel ff een rol voor de buik leggen.. en anders een zijligkussen lenen/aanschaffen en daar inleggen.. hier heeft ons meisje toch tot ongeveer een half jaar er veel ingelegen omdat het bij haar goed zichtbaar was.. met een halfjaar alles gemeten en ze hoefde uiteindelijk geen helmpje omdat het al mooi was bij gewerkt.. en gewoon zo snel mogelijk starten met fysio.. hier wouden ze eerst tot de 4 maand wachten en dat wou ik niet dus met 3 maand begonnen en ben er blij van.. je kunt iets zien als ze haar haar nat heeft dat er een iets schuine kant aan haar hoofdje zit maar heeft wel een mooi recht gezichtje en geen rare bult aan de zijkant ofzo.. nu met haar zie je niks meer...

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hier rolde ze ook zo via haar buik uit de zijligkussen dus ik moest onder dat zijliskussen bij de buik een extra rol leggen haha

en draaid ze haar hoofdje bij mocht ze in slaap gevallen zijn ff goed op de bolling leggen en slaapt zo verder... werkte hier wel..

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je voor de tip, ga gelijk een kussen bestellen!
    Hier doe ik nu ook een rol in de rug maar de druk ze die rol net zolang weg zodat ze op haar rug ligt en dan weer haar hoofdje naar de voorkeurskant draait. Ga gelijk eens kijken voor zo een zijligkussen.

Deel Deze Pagina