Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ricmar: gefeliciteerd meis!
    Wat een supernieuws in deze zware tijd.
    Heb je veel kwaaltjes?

@Panter: ik hou je stiekem de hele tijd in de gaten en hoop zoooo dat er snel een andere, veel mooiere, banner onder je berichten staat. Ik gun het je zo lieverd.
    Al per ongeluk over een stickie heen geplast?

@Juffie: hier naar de osteopaat geweest, die heeft geholpen met voorkeurshouding. Zou idd direct aktie ondernemen als je het merkt, het doet namelijk ook pijn bij zo'n kleintje.
    Je hebt echt een hoop meegemaakt de afgelopen tijd meis. Hoop dat jullie nu in rustiger vaarwater komen en je eindelijk eens mag gaan genieten.

@Bob: hoe is het nu met jou? Al helemaal thuis en gezond verklaard? Ook jullie hebben het aardig te verduren gehad zeg. Hoop echt dat de rust snel mag terugkeren en jullie rustig kunnen gaan genieten.

@Anna: hoe gaat het met jou meis?

@Juna: ik heb nog maar zelden gehoord dat de eerste 9-12 maanden na de geboorte van de eerste goed waren voor de relatie, dus je bent echt de enige niet. Goed dat je direct aktie hebt ondernomen meis! Succes met nieuw leven blazen in je relatie.

@Vlinder: overal hebben mensen goede en slechte ervaringen. Volg je hart, dat is het belangrijkste. En voelt het daar straks niet goed, dan kan je altijd nog overstappen toch.

@Zonnestraal: ik lees maar weinig van je, dus je bent vast heel druk met het nieuwe leven! Hoop dat alles goed gaat. Denk dat je het allemaal al wel uitgezocht hebt, maar denk bij eczeem ook eens aan: wasmiddel, badspul, te vaak badderen, te heet badderen. Hoe gaat het met zn allergie?

@Iluna: volgens mij had jij het laatst over kriebels voor een 2e en twijfels toch? Waarom twijfels? Waar ben je bang voor?

@Girl: bijna beginnen voor een 2e, spannend! Lukt de verbouwing goed?

@Ook: hoe is het met jou lieverd? Goed je draai gevonden? En met de liefde? Dikke knuffel meis! Denk veel aan je.

@Nieuwe dames: jullie kennen mij (nog) niet, maar ik lees en leef met jullie mee!

@All: hier gaat het goed! Heb het echt supersuper druk gehad de afgelopen weken, maar met resultaat. Kamertje is zo goed als klaar, alleen nog aankleden. Verjaardagen zijn weer achter de rug. Dus vanaf nu hopelijk iets rustiger (al zegt de kalender iets anders..)
    Hebben mooie echo's gehad en hij lijkt op zn zus! Ik heb helaas veel last van ischias en daarbovenop bekkenpijn. Kan soms niet eens meer lopen door de pijn. Maar tussen alle dingen door genieten we enorm van ons 2e wondertje! De tijd vliegt echt voorbij. Aan de ene kant heel fijn, want ben zoooo benieuwd naar ons mannetje. Maar aan de andere kant .. zou nog zoveel langer willen genieten van dit bijzondere gevoel!

Dames, ik denk aan jullie en lees regelmatig mee. Dikke knuffel voor iedereen!

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dreamer alweer 26 weken, wat gaat het snel zeg!!!

Ik heb nog niet per ongeluk over een stok gepiest. Ik wacht echt tot maandag/dinsdag. Dan hoef ik niet te twijfelen over het resultaat.

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dreamer, jeetje mina alweer 26 weken :$.
    En kamertje af?? Ik zeg foto's!!! :D
    Das wel heulllll klote die bekkenpijn en ischias, bah bah!!
    Hier heeeeeeeel druk ja.
    Inmiddels is B.eau over op een hormoonzalfje helaas :(. Het helpt wel, z'n huidje is rustig en gaaf.
    Verder wassen we met Neutral en gaat hij om de dag in badje met zemelen-olie. Das ook tegen jeuk. En lijkt echt te helpen!

Juffie, hier ook voorkeurshouding. Morgen gaan we naar een osteopaat :).

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dreamer en zonnestraal: bij de Osteopaat ben ik al 2 keer geweest met haar de eerste keer toen ze 4 weken was. Maar dat heeft geen enkel effect gehad. Ben daar dan ook meegestopt, hoop geld en voor mijn gevoel deed het niets dus nu fysio. Als het goed is komt die volgende week aan huis.

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ ricmar
    gefeliciteerd meis !!

@ dreamer
    wat ga je hard !! lekker genieten hoor !

@ juffie
    hier ook voorkeurshouding en een flinke afplatting. op de zij liggen hielp niet omdat hij dan niet sliep. bij manueel kinderfysio bleek zijn nekwervels vast te zitten door bevalling. word ook wel kiss syndroom genoemd . hij is behandeld en sinds die dag geen voorkeurshouding meer en slaapt door snachts.

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter
    spannend ik duim weer hoor !

@zonnestraal
    hier ook alleen de eczeem onder controle met hormooncreme. zijn nu aan het afbouwen en gaat goed. ook door het koude weer word eczeem iets erger he.
    hopelijk word het snel lente ! hihi

@ juna
    wat fijn dat jullie in het nieuwe huis zitten. en lekker een avondje met manlief op stap geweest. dikke knuffel !

@ bob
    hoe is het meis ?

@ ego
    hier alles goed. boefje heeft gister weer prikjes gehad maar verder gaat alles top. groeit goed en lacht de hele dag.

*zwaait even naar iedereen * !!
    sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd . moet nog even teruglezen.

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer dus lekker druk geweest... wel balen dat je zoveel last hebt van je bekken enzo.. en geloof best dat het nu snel gaat allemaal.. hopelijk gaat het straks iets minder snel allemaal als je niet meer zo druk bent... en jeetje al 26 weken!!!

ja hier gaat het ook allemaal goed met de verbouwing.. woensdag de 27ste komt de keuken eindelijk!! kan niet wachten haha... en ja we gaan met een paar maandjes starten voor brusje!! heb de papieren ingeleverd voor het aanvragen van de ivf bij zorgverzekeraar.. dus dat duurt ff een paar weken, maar mooi optijd binnen als ik wil beginnen!!

ben benieuwd naar het kamertje!! foto's??

panter ik duim zo hard voor je!!! het moet nu gewoon is goed gaan!!

nou meiden lees nog gezellig mee!! tot binnenkort.. dan reageer ik wel weer uitgebreid!! dikke knuffel!!

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hej girls!!!

Ik dacht wat is het toch weer stil....is mn abbo verdwenen!!!

Maar RICMAR!!!!! Gefeliciteerd zeg wat fijnnnnnn.

Dreamer alweer 26wk time flies......ik zou nog willen dat ik de zwangerschap over mocht doen heb er niet van genoten..stresserig als alles wel goed bleef gaan....terwijl het zon fyn gevoel was. Fotos van t kamertje???hihih

Kipjes hoi meis hihi

Ook alle andere zwaai zwaai....hier gaat alles goed lekker weer aan t genieten van me gezin.....praten veel zo fyn

Oowh jah panter goed van je nog niet getest hou de 26ste aan...als je t volhoud. Hoe voel jij je verder???

9. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi meiden!!!

Hier afgelopen woensdag overvallen met het bericht dat ik de ziekte van Hashimoto heb.
    Moest per direct aan de medicatie en nu uitzoeken hoe en wat..
    Had zelf een bloedonderzoek aangevraagd bij mijn huisarts omdat ik me steeds niet lekker voelde.
    Ze vond het eigenlijk niet nodig maar ik wel en nu dit....
    Ik belde voor de uitslag nadat ik s ochtend bij haar was voor een moedervlek die weggehaald moest worden.
    Toen ik thuis kwam dacht ik oja moet die uitslag nog vragen.
    Dus ik belde en kreeg de ass aan de lijn die zei; ojee die waarde is wel erg hoog, maar daar heb je neem ik aan al medicatie voor!!
    Ik; uh nee. Zij; o ga het even overleggen met de dokter die belt je zo snel mogelijk terug.
    Zo gezegd zo gedaan en dit is het resultaat.
    Bleek dat mijn waardes vorig jaar ook al niet goed waren.
    Nu eerst dit maar op orde krijgen en dan verder met Icsi...

Jullie allemaal een fijne zondag verder..!!!

Bob hoe gaat ie met jou meis??

10. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie, hopelijk werkt de fysio goed voor jouw kleintje!
    @girl, spannend, weer aan de slag voor een Brusje!
    @vlinder, wat een vervelende drempel op jouw weg..hopelijk snel goed ingesteld!

Morgen weer naar de uroloog..voor de definitieve uitslagen en het vervolgbeleid.. Toch wel weer spannend.. Zal het jullie laten weten morgen!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vlinder is dáár tijdens je mmm nooit góed naar gekeken... Ik vind dat zo zonde van dure ivf of icsi methoden... En je hébt máár een paar kansen.. Hopelijk kan je nu snel verder....

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Bob is back :D

Korte up-date; inmiddels geopereerd aan een fractuur in mijn schaambot heb nu een terminator doos :D
    En lopen gaat nog niet zo lang dus ik verplaats me voornamelijk op 2 wielen...ik heb dus ook een nieuw vervoermiddel juffie :p:D;)
    Ben sinds vorige week begonnen met 2x in de week revalideren voor een verschoven symfysiolyse en een cortexonderbreking...
    Tja je moet wat over hebben om een 8 ponder op de wereld te zetten in 3 uurtjes...
    Waarvan 1,5u op eigen kracht persen dat vind je bekken schijnbaar niet erg leuk hahaha
    Heb gelukkig wel al een stuk minder pijn dat scheelt en ach hobbel wel door :D

Met ons meisje gaat het super!! Ze groeit goed inmiddels de 5kg gepasseerd en zit in grote maatjes 56 of kleine maat 62...
    Ze is super lief en relaxed (ik vraag me serieus wel eens af of we wel de goede baby hebben meegekregen hahaha)
    Ze slaapt ook super goed, half 11 laatste fles en pas om half 5 A 6 meld mevrouw zich weer :D
    Het is wel een enorm nieuwsgierig vrouwtje want lekker liggen wil ze al niet meer als ze wakker is wil ze spelen en zitten :D
    Bij de prikjes geen last gehad gelukkig, even huilen bij de prikken en daarna kreeg de dame van het consultatiebureau een hele grote glimlach en daarna heeft ze meer geslapen dan normaal maar gelukkig geen koorts of iets.

Verder mag ik 2 april weer gaan beginnen met werken en als alles goed gaat dan gaat dat ook lukken. Ik ga weer voor 3 dagen werken en onze kleine meid gaat 2 dagen naar de opvang en 1 dag in de week heeft manlief papadag :D

Ohw ja en 9 feb ben ik een jaartje ouder geworden hahaha 32 jaar :$
    Mijn eerste verjaardag als mama...ben enorm verwend met een prachtige foto van onze dochter in papa z'n handen op canvas...

Verder geen nieuwtjes hier....

@ricmar....gefeliciteerd!!!!!!! Wow wat een ontzettend goed nieuws!!!
    Een brusje voor V. Jippie!!!!
    Balen dat manlief nog zoon last heeft maar in deze rot tijden geeft dit nieuws goede hoop!!!! Ontzettend gefeliciteerd met dit nieuws!!!

@juffie gelukkig geen pijn meer voor jou!! En wat fijn dat I. het zo Gied doet!!
    Hier slaapt ons meisje vanaf de kraamweek in de zijslaper...wij wisselen dit af, links, rechts en midden...en ingebakerd of in een slaapzak kan ze niet omrollen...
    Werkt perfect want ze heeft nog steeds een keurig rond bolletje...
    Dus zoon kussen is een aanrader.
    Wij leggen haar vanaf de kraamweek ook in de box op haar buik en vaak valt ze daar nu op haar buik in slaap...
    Wij hebben 2 paar vrienden en beide heeft hun zoon en dochter helmpje gehad...kinderen zelf hebben er geen last van het zijn meer de reacties van de omgeving...
    Voorkomen is beter dan genezen :D
    Succes bij de fysio!!

@Panter hopelijk heeft 9 februari geluk gebracht, ik jarig jij IUI :D
    De duimen draaien meid!!

@vlinder hier ook een hashimoto ganger...ik ben uiteindelijk ook zwanger geworden toen ik helemaal goed afgesteld was...
    En deze zwangerschap heeft een zeer mooi meisje opgeleverd :D
    Dus zorg echt dat je waardes goed zijn en dan kun hè prima zwanger worden en blijven!
    Zorg ook voor een goede arts dat scheelt al de helft in zorgen en daar kun je dan al je vragen bij kwijt.
    Mijn arts ik zit in Leiden is gepromoveerd in deze ziekte en is een vreselijk lieve en begripvolle man die alles zo goed uitlegt en je goed volgt en iedere stap in deze zwangerschap heeft hij op de voet gevolgd.
    We kregen op ons geboortekaartje zelfs een felicitatie kaart terug, erg lief!
    Succes meid en als je vragen hebt kun je altijd een pb-tje sturen :D
    Dreamer en ik zijn beide schildklierpatient dus vragen staat vrij :D

@dreamer wow alweer 26 weken!!! Gaaf!!! En wat leuk dat jullie mannetje zo erg op z'n zus lijkt :D
    Ook ik ben erg benieuwd naar het kamertje :D

@DA en bij jou meid gaat ook alles goed???
    De tijd vliegt zeg!!
    Bij jou het kamertje al klaar?
    Ben benieuwd :D

@girl spannend!!! Bijna starten voor een brusje...klinkt gek maar ondanks de tegenslagen zou ik zo weer zwanger willen zijn en willen bevallen...
    Manlief wil ook graag nog een tweede dus ik denk dat we niet heel lang zullen wachten met een brusje...
    Als je kansen krijgt moet je ze grijpen :D
    Toi, toi, toi meid!!

@juna helemaal gesetteld in je nieuwe huis?? En wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie bink!!
    Heerlijk bij je mams om de hoek :D
    Goed om te horen dat het werken je bevalt, ik kijk er ook naar uit maar zie er ook tegenop...heel erg dubbel dat gevoel...

@lieve andere meisjes ik heb het gelezen en op zich is er niet zoveel geschreven (daar komt met deze lap tekst verandering in) maar ik ben een beetje de draad kwijt :D
    Ik lees en reageer vanaf hier weer wat meer :D
    Een dikke knuf voor jullie allemaal!!!

Lieve meisjes een dikke knuf voor jullie allemaal :D

Dikke knuf xxx

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @elisa succes en sterkte vandaag!!!!
    Ben benieuwd wat de uitslagen zulken zijn en het vervolgtraject!!
    Duim voor goed nieuws!!!

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Heb een paar nieuwe fotootjes geplaatst waaronder 2 in haar berenpak...zo schattig...

15. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Hallo Dames,

Ik las bij iemand (sorry weet niet meer wie) dat je IVF moet aanvragen bij de zorgverzekering??? Huh? daar weet ik helemaal niets van??

Heeft iedereen dat gedaan? Dacht dat het alleen moest als je naar het buitenland gaat?

Kan iemand me meer vertellen, want we wachten nu op een oproep voor de prikinstructies. Dus het traject is gestart!

Thanx alllemaal!

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hope2bmama: hier ook nooit gedaan hoor, en gewoon vergoed gekregen.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb ook geen toestemming gevraagd, het zit nml in het basispakket.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zelf toen wij wel naar het buitenland zijn gegaan heb ik geen toestemming gevraagd..

panter: knuffeltje!

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob jeetje wat heftig lijkt me dat zo'n operatie.. fijn dat alles goed verlopen is en nu revalideren!!! fijn dat het zo god gaat met jullie meisje!!! heerlijk is dat he jarig zijn en mama... dat droom je jaren lang en nu heb je het!!! wil je heel veel succes wensen met revalideren... komt zeker goed allemaal!!

ja april/ mei willen we weer starten voor een brusje... moet wel alles bij zorgverzekeraar in orde zijn hoor anders nog ff een maandje wachten... vind het erg spannend weer.. wil nog erg graag een keertje zwanger zijn en weer bevallen...

hier gaat het ook goed met de kleine meid... ze loopt bijna.. steeds paar pasjes en dan ff door de hurken en dan weer verder haha..nog even en ik kan nog harder vliegen hihi :)

hope2bemama voor naar het buitenland moest ik het wel aanvragen weet niet hoe het gaat als je in nl icsi doet en ligt aan verzekering natuurlijk...

alle andere meiden denk aan jullie!! dikke knuffel allemaal!!
    en panter hoe is het met jou?? weet je al meer?? hoop het zo voor je meid!!!

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja ik weet al meer, iui mislukt.

Deel Deze Pagina