Zwaai zwaai Hier nog steeds alles zn gangetje Zaadjes zn besteld nu afwachten wanneer we weer bevestigingsmail krijgen F rust doet me goed. Ben lkkr druk op werk, leuke dingen doen en sport veel. Aerobics zumba lkkr uitleven op muziek Denk aan jullie xxx
Heb vrijdag telefonisch consult, dan hoor ik wat er gaat gebeuren voor de cryo tp. Heb er geen vertrouwen meer in hoor. Bah!!
Jeetje Panter wat balen!!! Nee ik snap dat je er geen vertrouwen meer in hebt Tja niets drukt de lading op dit moment wat ik tegen je wil zeggen... Kutzooi!!
Panter, wat een kutzooi....weet even niet wat te zeggen . Hele dikke knuffel. Annaatje, nieuwe zaadjes nieuwe kansen meis!!! Ik denk aan je!! Hele Dikke knuffel. Bob, schaambeenfractuur , jeetje mina meis!!! En jouw meisje zou toch klein zijn?!?!? Nou op naar herstel nu, en geen lichamelijke ongemakken meer....alleen maar genieten!! Ik ga zo ff naar je meisje in berenpak kijken!!! Hier alles goed, op de griep na . B.eau groeit als kool....heeft wel een voorkeurshouding naar links waarvoor osteopaat. Zijn rugje, nekje en borst schijnen nogal vast te zitten . Dit is ontstaan door de moeilijke bevalling (vacuum etc). Na de 1e keer zag ik al verbetering en ligt B.eau dus op met z'n gezichtje naar rechts . Hij wilt nu de hele tijd rollen naar rechts, dit wilde hij waarschijnlijk eerder al maar kon dit niet vanwege zijn verkramping zeg maar. Vandaag 2e sessie en oesteopaat heeft vele drukpunten gemasseerd. B.eau was heel ontspannen (anders dan de 1e keer, toen was hij helemaal van de rel ) en ligt nu nog in zijn maxi cosi te slapen .
panter snap heel goed dat je geen vertrouwen meer hebt.. wat moeilijk allemaal voor jullie zeg.. dikke knuffel meid!! zonnestraal fijn dat je al verbetering ziet nu je bij de ostheopaat bent... hier ook de brief binnen wat ik vergoed krijg!! dus nu mag ik beginnen wanneer ik wil... maar eerst ff hier in huis bezig met nog wat dingen... en de maand maart zit altijd al bom vol aan verjaardagen en dan maar is kijken hoe me cyclus is en wanneer ik kan beginnen!! nou fijn weekend allemaal!!
panter dikke knuffel. misschien heb je het wel eens gezegd maar zijn je schildklier waardes wel eens geprikt recent? en weet je die zelf? kwam vorige week ook iemand op zp tegen met al 3 icsi pogingen (allen mislukt) blijkt een veel te trage schildklier te hebben (had op mijn advies via huisarts laten prikken.
zonnestraal ik ben moe en heb een conditie als een oud wijf (traplopen is zwaar en ik ben dan echt buiten adem) en duizelig. af en toe weeeig in de maag maar verder niks, ja steekjes en duidelijk groei van baarmoeder ..
Ricmar, bedoelde je dat schildkliergebeuren voor mij? Mijn schildklier is prima, al mijn bloedwaardes zijn goed. Alleen mijn stollingsfactor is aan de lage kant, preices de laagste normaalwaarde. Mijn bloed stolt ook niet heel snel....dat zou het probleem wel eens kunnen zijn, maar er is helaas weinig tot niks aan te doen. Nog een nieuwtje: Whieehoeeeee!!! Ik heb mijn rijbewijs gehaald. ben zo trots als een pauw, precies 6 mnd over gedaan!
Panter gefeliciteerd met je rijbewijs!, Oke wel fijn dat je schildklier wel goed is en je waardes binnen de norm voor mensen met een kinderwens vallen. balen dat aan die stolling niks te doen is, ik duim dat ergens een wondertje op jullie wacht...
panter: gefeliciteerd met je rijbewijs! 6 maanden , heb je vlot gedaan dan! all: heb nieuwe foto's in mijn album gezet.
Panter: gefeliciteerd met je rijbewijs, 6 maanden heb je snel gefixt! En voor de rest klote meis, toch blijf ik hoop houden voor je! Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.....knuffel! Da: super mooi kamertje! Zonnestraal: griep is nooit leuk! Ik ben nu met I.sa bij de fysio dat helpt prima. Bij de osteopaat had ik geen goed gevoel en hielp ook niet, maar vond het ook een vreemde kerel had er geen klik mee dan werkt het zowiezo al niet denk ik. Nu iedere dag oefeningen met haar doen. I.sa is vooral voorkeurshouding naar rechts. Bob: jeetje meis! Hopelijk gaat het snel de goede kant op met jou en kun je weer lekker alles doen en laten met je meisje wat je wilt. Girl: spannend zeg! Hoop dat je snel weer aantelt. Ricmar: ja dat had ik ook in het begin, conditie als een.....als niemand eigenlijk was totaal kapot de hele dag haha. Hier: Alles prima, ben weer zo goed als opgeknapt, gelukkig! Maandag op controle geweest, hechtingen eruit gehaald en weer helemaal goedgekeurd. Kon nog wel een week of 6 duren voordat ik weer helemaal in orde was, maar ok ik ben hier al heel blij mee! Om dat te vieren gisteren maar weer eens gaan shoppen voor mezelf dan haha! En flink losgegaan hihi! I.sa zit inmiddels in de truitjes in maat 62 broekjes nog niet dat is nog 56. Verder groeit ze als kool en is ze ontzettend lief, leuk, zacht ach het is heerlijk zo'n frummel, vooral als ik ze 's morgens uit bedje haal dan lacht ze zo leuk naar me, dan smelt ik helemaal! Dames fijn weekend! Knuffel!
Panter, gefeliciteerd!! Top!! Juffie, dat kan ik me voorstellen....er moet wel een klik zijn!! Dat zou ikzelf ook belangrijk vinden. Deze osteopaat (vrouwelijke) kreeg ik van een vriendin aangeraden...dus vandaar dat ik naar deze osteopaat ben gegaan. En gelukkig is er een klik, ook met B.eau. De 1e keer was hij van de rel....de 2e keer vond hij haar heel interessant en heeft zelfs naar haar gelachen . Maarre, als de fysio goed gaat...helemaal prima!! Gaat erom wat helpt!! Heel fijn dat je lekker ben opgeknapt Juffie!!
Zo, eindelijk kom ik eens ertoe om weer wat te schrijven. @ panter, gefeliciteerd met je rijbewijs, 6 mnd is echt heeeel snel. Heerlijk, die vrijheid die zo'n papiertje geeft! @ zonnestraal, wat een dotje is het, echt lief zo'n lachje met wakker worden. @ DA heel stijlvol kamertje. En een mooie buik heb je! @ girl, succes nog met de laatste loodjes van de verbouwing. Ben benieuwd wanneer jij weer van start gaat. @ Bob, fijn dat het langzaam weer wat beter gaat. Jemig, je hebt ook echt heel wat tegenslagen gehad na de bevalling. Gelukkig maakt zo'n super-lief beertje alles weer goed. @ dreamer, zo jij gaat ook hard. groeit de kleine goed? balen dat je zo veel last hebt van ischias. Kan dat door de ligging van de kleine komen? @ ook, hoe is het met jouw en jouw inmiddels al grote jongen? Gaat het goed met jullie? Bij de beslissing speelt angst voor mogeijke complicaties bij de kleine tot nu toe nog niet zo'n grote rol. En eerlijk gezegt heb ik niet eens echt angst ervoor dat het zich nogmaals herhaalt. want daarmee vinden wij wel onze weg en het zou hoe dan ook welkom zijn. Mij houden tot nu toe meer praktische redenen tegen, toekomstangst om de gezondheid van mijn man (warmee het nu heel goed gaat, maar wie weet hoe lang dat zo zal blijven?) en het feit dat wij klein wonen en niet rijk zijn. Ondanks alle tegens hebben wij afgelopen week toch besloten er voor te gaan. Ik heb vandaag D'dorf gebeld en half april al een afspraak. Immers ben ik al hoogbejaard en wil niet meer lang wachten. Het wordt dus weer spannend... lieve groetjes iedereen & alvast een fijn weekend!
Panter gefeliciteerd met je rijbewijs!!! Iluna spannend jullie ook snel van start!! Juffie gelukkig weer opgeknapt!! Ja wij willen eind april begin mei wel weer starten.. ligt aan me cyclus wanneer het zal zijn.. kon bellen voor een gesprek en uitgangsecho een maand van te voren..
Dames allemaal fijn weekend gehad? Hier wel gisteren had mannetje als verrassing samen uiteten en daarna naar de film, was hartstikke gezellig even met zijn tweetjes. I.sa heeft bij opa en oma geslapen dat was even vreemd toen we thuis kwamen. Vandaag lekker uitgeslapen, en inmiddels is ons kleine meisje alweer thuis. Vanavond lekker bij schoonouders eten dus hoef weer niet te koken, wat een luxe! Ook hebben we een vakantie geboekt, in mei een weekje naar De Eemhof Center Parcs even lekker weg, heerlijk! Verheug me enorm op deze week 15 graden Whoehoe! Heerlijk, lekker wandelen en in de tuin klooien, want nieuw tuincentrum intratuin wordt her geopend op 10 min loopafstand, lekker de bloemetjes buiten zetten deze week haha! Zooo dit was wel een enorm ego bericht......hoop dat met iedereen alles goed gaat! Met mij gaat het super, voel me top, en ben blij dat alles achter de rug is eindelijk genieten nu! Ik heb ook nieuwe foto's in mijn album gezet! Doei!!! Fijne dag en fijne week hopelijk overal lekker weer.
hoi dames, lang geleden maar ik lees nog steeds mee heb alleen zo weinig te melden maar panter gefeliciteerd met je rijbewijs, fijn is dat hoor dat je lekker zelf kan besluiten om in te stappen en weg te rijden. En ricmar gefeliciteerd!! hier mogen we morgen eindelijk naar nijmegen toe, en ik ben hartstikke nerveus maar we gaan het allemaal wel aanhoren. ze hebben afgelopen week nog maar 4 gebeld om de afspraken telkens te veranderen dus ben benieuwd morgen. fijne avond nog dames!!
Hoe was het in nijmegen videlsje? Thanks allemaal voor de felicitaties mbt mn rijbewijs. Morgen ga ik hem ophalen, vanmiddag een autootje kopen. Ik vind het soms ook lastig hoor om hier te tikken, want ik heb ook niks te vertellen...alleen maar ellende mbt babygebeuren. Nu met de brusje starters is er weer gespreksstof mbt behandelingen, maar ook een enorme angst dat ik straks wéér de enige ben die niet zwanger word. vandaar mijn afwezigheid meiden, ik lees wel maar vind het lastig te reageren op de gelukkige gezinsverhalen. Erg confronterend soms. Maar ben wel op de hoogte omdat ik meelees.