Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Neeeeeeeeeeee dat meen je niet!!
    Ik heb er geen woorden voor:(
    Hele dikke knuffel en veel sterkte.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Panter dikke knuffel..

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Panter: wat ontzettend klote zeg.. :(

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Panter, wat vreselijk :(.
    Heb er geen woorden voor, vind ut zo erg :(.

5. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb geen woorden voor je berichtje! Had het zo gehoopt en het jullie zo onwijs gegund!! Sterkte!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik denk dat alles wel gezegd is, en ik denk dat de juiste worden niet te vinden zijn voor jullie op dit moment!
    Dikke knuffel voor jou!!!

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Pffffff dat meen je niet...zo erg dit echt zo erg!!!
    Wat een klotezooi zeg wat erg!!
    Knuffel!!

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie ieder kleintje ontwikkelt op z'n eigen manier dus ook die van jullie!
    Ik oefen wel iedere dag op de grond met haar, iedere middag ben ik 30 tot 40 min aan het oefenen met speeltjes volgen, helpen omrollen en als ze haar hoofd zelf omhoog houd het optrekken en op haar buik liggen...
    Ze is ook erg wakker en wil zelf echt alleen nog maar zitten, ook bij de kinderopvang gaven ze aan dat ze best vlot is...
    Ik zelf stond met 9 maanden en liep met 10,5 maand los...dus ik denk dat ze veel op mama lijkt :D
    We zijn ook begonnen met babyvoeding te geven sinds een week, ze eet nu pap en ook bloemkool en worteltjes vind ze erg lekker :D
    Volgens de richtlijnen zou ze dit nog niet mogen maar ze vond het heerlijk en ik kook alles zelf en stoom alles...
    Iedereen doet het op zijn of haar manier en dat geld ook voor ieder kind...
    Als je gewoon op je eigen gevoel af gaat en je gevoel volgt dan gaat het het beste met jou en met je kleintje...

Dus niet onzeker van worden...jullie meisje heeft haar eigen tempo!

Knuffel xx

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter jeetje meid wat ontzettend oneerlijk meid... hele dikke knuffel!!!

nou ik laat ook weer ff wat van me horen!! gister me verjaardag gevierd ben morgen echt jarig!! :)

gister ook ongi geworden en kon vanmorgen dd bellen voor een uitgangsecho en een startgesprek voor de ivf!! en we mogen 19 april al voor een echo komen!! wat gaat het ineens weer snel want dat is zo.. hoef pas na pasen weer te werken heb lekker vakantie en dan is het zo de 19de!!

hoe is het hier met iedereen?? en met de kleine beebjes?? en alle wachtende?? en met alle zwangerschappen??

nou weet ff verder niks meer te vertellen.. hou jullie op de hoogte!! dikke knuffel!!

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hieperdepiep hoera gefeliciteerd girl!!
    Weer een jaartje erbij :D

En bijna weer starten, hartstikke spannend zeg!!!

Hier gaat het super, revalideren gaat redelijk heb nu weer extra pijn omdat ik nu al 2 weken bloed verlies maar ik kan al langer wandelen en voel me verder super :D
    Met de kleine meid gaat het geweldig gister wezen wennen op de opvang en dat ging super, donderdag gaat ze weer...
    Vandaag krijgt mevrouwtje haar 2e prikjes...hopelijk heeft ze er weer geen last van, nou ja vorige deden haar beentjes zon pijn, was zo zielig met haar luiertje verwisselen...
    Gister het huis in Pasen versierd en leuke fotootjes gemaakt van ons meisje...
    Nog een paar dagen volgende week dinsdag is weer m'n eerste werkdag, best spannend :D

Nou meiden knuffel enjoy your day en voor panter een extra dikke knuf xxx

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nieuw fotootje in m'n album van ons paashaasje :D

12. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi meiden!!!!

Bob wat ben jij toch een positieve vrouw zou ik graag wat van je positiviteit overnemen..

Panter wat een ellende krijg jij toch steeds op je pad pfff ongelofelijk..
    Sterkte meis!

Nog 3 weken dan hebben we de afspraak in DD.
    En dan die week erna weer in het Amc.
    Vandaag weer bloed laten prikken of de thyrax aanslaat.
    Hier ook 1 van mijn beste vriendinnen zwanger en ze laat me gewoon in de kou staan.
    Zoekt geen contact meer en reageert niet meer.
    Zo jammer van mensen.. :(

Liefs Vlinder

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob wat fijn dat het goed met je gaat!
    Ons meisje gaat ook met sprongen vooruit, had het idee dat ze stilstond maar gaat nu super snel! Hapjes inderdaad Bob ik heb soms ook al het idee dat ze er best aan toe is. Dat zelf maken en stomen wil ik ook gaan doen, hoe doe jij dat? Heb je er een apparaat voor?
    Waarom ben jij zo 'vroeg' begonnen met hapjes? Ik zou dat ook best al eens willen proberen.
    Geniet lekker van jullie meisje, het is heerlijk zo'n kleintje super genieten.

Hier gaat het ook goed. Merk alleen dat ik chocolade niet zo kan verdragen, krijg er onwijs buikpijn van! En overal in de winkel kijken die choco eitjes me zo aan......friet heb ik nog niet geprobeerd hoef ik ook even niet. Littekens op mijn buik zien er lelijk uit helaas, 1 is een beetje pijnlijk, heb daar zalf voor gekregen om wat soepeler te maken.

Ga zo terug naar prenatal, daar zijn mama mazzel dagen, is een fotograaf die doet dadelijk een shoot van ons meisje, lijkt me kei leuk,

Meiden fijne dag!

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @panter
    niet te omschrijven meis. wat heb jij een pech...
    dikke knuffel.

@juffie
    inderdaad niet druk maken. ieder kindje heeft zijn eigen tempo en het kan ineens heel snel gaan. wat leuk een fotoshoot !!
    Hier ook met 3,5 maand begonnen met fruit. hij keek het eten uit ons mond vandaan hihi. hij vond het heerlijk. nu nog steeds alleen fruit. volgende week beginnen met groente erbij.
    littekens wordt beter. bij mij zijn ze ook heel lelijk en waren heel pijnlijk maar kan nu weer wat strakkere broeken enzo aan.

@ ego
    ik heb alles meegelezen maar was steeds mijn reactie kwijt bij verzenden dus na een paar keer opgegeven hihi.

hier gaat alles goed. boefje groeit goed. zo gek om te zien dat hij nu bolle wangen heeft en dikke dijen hihi terwijl hij zo ontzettend mager was bij zijn geboorte. ben echt zo trots op dat hij het zo goed heeft ingehaald.

Ik ben nog steeds thuis wat ik heerlijk vind. het is alleen wel lastig hem los te laten. daar heb ik super veel moeite mee. ben echt veel te bezorgd.
    ook is mijn lichaam nog steeds van slag denk ik. ik ben weer aan de pil vanwege zware menstruaties maar heb steeds bloedingen door de pil heen en buikpijnen en soms lijkt het wel of ik leven in mijn buik voel.. echt zo vreemd.
    zijn er meer meiden die hier last van hadden na de bevalling ?

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #4095 kipjes, 26 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
    @ bob
    wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet :)
    straks ff gluren naar jullie paashaasje.
    spannend ook de tweede prikjes. hier gebruik ik arnica zalf voor op de beentjes. dat verzacht de pijn. heet ook wel vallen en stoten zalf van vsm dacht ik. had ik als tip gekregen van mijn fysio. en goed de plekjes masseren direct na het prikken.

@ vlinder
    spannend weer !!
    helaas leer je je echte vrienden kennen in zulke situaties. al zijn er ook mensen die het moeilijk vinden en niet goed weten wat te zeggen..

@girl
    is het gek om weer te beginnen ?? wel erg spannend weer meis. ik ga voor jullie duimen !!!

@ dreamer
    ben erg benieuwd hoe het met je gaat ??

@ da
    hoe is het meis ? en met de misselijkheid ? kun je wel een beetje genieten?

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Kipjes gaat op en af, misselijk ben ik soms nog wel, maar hoef niet te spugen, heb nu met gyn afgesproken dat ik mijn meds niet meer ga afbouwen verder heel veel bekkenpijn, kan soms letterlijk niet meer lopen. Zit de dagen af te tellen tot ons meisje komen mag!

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden voor wie het leuk vind ik heb een paar foto's van de shoot in mijn album gezet!

Fijne dag!

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ da
    Ook dat nog. het zit jou ook echt niet mee zeg. nu de laatste loodjes en dan kun je lekker knuffelen met jullie meisje.

@ juffie
    wat een poeppie zeg.

19. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie, wat een schattige en mooie foto's van jou en je meisje!

Hier drama...lijkt net een soap in het umc, we gaan second opinion naar t radboud in Nijmegen, zoveel fouten zijn er in het umc gemaakt. Niet echt wat je er bij kan gebruiken in zo'n situatie.
    Er worden wel af en te zaadcellen gevonden, maar niet genoeg voor icsi, zegt het umc. Maar zij zeggen ook dat een tese niet kan, terwijl ik dat zelf met geen enkel wetenschappelijk onderzoek kan staven. Heb in ieder geval nog wel hoop dat het nog niet einde oefening is...

Nu maar wachten tot we in het radboud terecht kunnen...

20. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Elisa waarom zeggen ze dat jullie geen Tese kunnen doen?
    Mijn man heeft klinefilter en bij hem is er ook zaad gevonden bij een Tese operatie.
    Dus als er bij jou man zaad gevonden wordt zou je toch zeggen dat dat bij Tese dus ook gebeurd.
    Ik zou ook direct second opinion aanvragen!
    Succes!!!

Deel Deze Pagina