Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Elisa: wat een drama. Ik wil je niet helemaal ontmoedigen maar wij zijn gillend weggerend in Radboud Nijmegen.
    Misschien eens oriënteren in het buitenland, Düsseldorf, Brussel. Kunnen daar veel meer en 'durven' ook meer!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elisa en het buitenland evt.

HIer vandaag een slag in mijn gezicht gekregen.
    Ineens blijkt dat mijn reservatie van zaad niet meer telt:(
    Beste,

Inderdaad zal U een ander traject moeten volgen als alleenstaande moeder.
    Spijtig genoeg is uw reservatie niet meer geldig, aangezien dit contract getekend werd als koppel.

Met vriendelijke groeten

Alles word me beetje bij beetje ontnomen.

3. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee OOK das idd een klap in je gezicht!!
    Ik vroeg me dat idd al af hoe strikt ze zich houden aan zo'n contract?! Maar strikt dus. Heb jij je verteld dat je alleenstaand bent of heeft je ex een stokje voor je droom gestoken!
    Sterkte met dit nieuws!

4. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie mooie foto's!!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb dit al vorig jaar verteld en gevraagd hoe het zat met het zaad.
    Toen kreeg ik het antwoord dat het apart bleef staan.
    En nu ineens dus van niet meer.:$

6. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je dat antwoord zwart op wit? Misschien dat je daar dan nog iets mee kan proberen?

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat is het ergste ik vind die mail niet meer , ik denk dat ik zo dom ben geweest hem verwijderd te hebben.
    Hebben ons alle 3 hier rotgezocht ( pap, mam en ik)

8. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aj zwaar frusterend dus! Hopelijk vind je de mail nog! Succes en sterkte!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zo dom van me zo dom.
    Ik zit hier in tranen:(
    Want zo word maar weer iets van me afgenomen.

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @juffie mag ik vragen waarom je in Nijmegen hard weggerend bent?

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Swimming ja Natuurlijk mag je vragen.
    Omdat ze daar totaal niet meedenkend waren, en ook bij mijn man nooit geen zaad gevonden hebben, ja wel een 2 zaadjes verder niks. En wilden ze geen tese doen! Ze begonnen gelijk over donor ect, en toen het half uur om was, doei, stel de rest van de vragen de volgende keer maar...en daar stonden we buiten zonder antwoorden zonder iets, alleen met toen de wetenschap dat ze geen tese gingen doen geen zin volgens hun, en we donor moesten doen. 'Maar ja jullie zijn nog jong dus....' Zo werd het gebracht we waren toen 28 en 27. Afdeling zeggen samen te werken nou dat hebben we gemerkt, niet dus! Al met al een hele hoop dingen waarvan wij zeiden we gaan ergens anders heen, naar Düsseldorf. Toen we vroegen of ze het dossier wilde kopiëren en meegeven zeiden ze meteen dat het heel moeilijk was en we vooral niet moesten denken dat we een verwijsbrief kregen. Toen we gingen vroeg ze nog "wat denk je daar wel te vinden en hier niet?" De dokter die we hadden was allerminst aardig. De verpleegkundige waren wel aardig.

Nu we naar Düsseldorf godzijdank zijn gegaan, hebben ze een micro-tese gedaan veel zaad gevonden. Dat wilde ze in Nijmegen niet eens doen, daar moesten we maar meteen aan donor denken.

Ik / wij hebben daar geen prettige ervaring, maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk.

12. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @juffie, voorlopig gaan we eerst naar Nijmegen, elisaman heeft niet zon goed gevoel bij t zoeken in t buitenland. Mijn mening is iets anders, maar vind wel dat het een keuze van ons samen moet zijn. Veel slechter dan in het umc kan het niet zijn.

1. Eerst verkeerde bloed en zaaduitslagen terug gegeven, het was wel degelijk een stuk slechter..is nogal lullig als je hoop krijgt en 2 maanden later hoort dat het toch iets anders ligt.
    2. Op nieuw bloed geprikt, telefonisch consult. Door niemand gebeld.
    3. Na een week er zelf maar eens achteraan gebeld. Ja, we plannen wel een telefonisch consult voor over 2 weken in, dat dacht ik dus niet.
    4. Meneer de uroloog zei dat we ons moesten verdiepen in 2 soorten supplementen, profertil en proxeed. Daar zouden we later nog op terug komen. Best dure pillen, en maar de vraag of het vergoed word door de verzekering. Belt de apotheek ons van de week, ja meneer er liggen hier al 3 weken medicijnen klaar, kwam u die eigenlijk nog ophalen? Onze mond viel open. Dat was helemaal niet afgesproken...
    5. Nadat mijn man duidelijk maakte dat dit geen gang van zaken was aan de uroloog en dat hij die pillen niet ging slikken en een doorverwijzing wou voor een second opinion, zei de beste uroloog: als je de medicijnen terug stuurt, dan graag op mijn naam. Daar hebben wij allebei een naar gevoel bij. Onze verzekering vergoed het wel, dat is nagevraagd, maar we hebben nogal het idee dat de uroloog hier dan een voorraadje mee aanlegt voor een ander over onze rug..

Dat was de soap... Er komt in ieder geval geen volgende aflevering in het umc, en ik kan het ook niemand aanbevelen...

@ook, wat naar... Denk aan je!

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Elisa: was hier ook zo manlief wilde niet naar buitenland.
    Achteraf zei hij dat we daar meteen heen hadden moeten gaan.
    Doen wat goed voelt is het belangrijkste, en je moet er samen achter staan! Sterkte meis!

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wachten duurt lang. Vooral als je de diagnose azoospermie hebt gekregen. Maar wilde worden iig goed en snel geholpen.

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @juffie wij zijn nu voor de eerste keer geweest. Erg behulpzaam enzo en er is gelijk een plan opgesteld. DNA ed worden nu onderzocht. Oer 4 weken de uitslag en we hebben al een datum geprikt in mei voor een tese behandeling aan beide kanten en 2 weken erna afspraak bij gynocoloog voor verdere stappen. Al met al zijn wij tot nu toe erg tevreden.

Balen dat het bij jou op een andere manier is gegaan.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Swimming: wat fijn dat jou ervaring goed is. Ben daarom altijd wat voorzichtig met "mijn" ervaring erop te zetten, want zo hebben wij het helaas ervaren. Ik hoop dat voor jullie alles goed komt! Sterkte meis! We hadden trouwens wel een fijne uroloog daar die begreep het wel.

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @meiden hier heeft m'n mams 2x een hartinfarct gehad en ze ligt nu aan allerlei toeters en bellen in het zh...er zit ook vocht achter haar longen enze heeft een longontsteking in haar rechterlong...
    Pffffff.....zijn ons rot geschrokken!!

@prikjes zo zielig dit x is er best koortsig van geweest, 2x een zetpilletje gegeven omdat de koorts tot 39 graden steeds opliep...Dus een koortsig meisje en een zieke mams...het is hier lekker hectisch sinds dinsdag...
    Ook was ze goed gegroeid ze is nu 58cm en weegt 5575 gram...precies gemiddeld :D

@opvang was super gegaan, ze had heerlijk liggen slapen hahaha...En toen ze wakker werd aten ze warm om 12u en hebben ze haar een hapje laten proeven omdat ze haar fles niet wou...het verdween er zo in :D
    Tja wij hebben gewoon een moppie dat al wil mee eten :D
    Eenmaal thuis na de wenochtenden heeft ze nog 2u aan 1 stuk liggen slapen...de opvang is dus slaapverwekkend hahaha hopelijk gaat het vanochtend beter en is ze wat meer wakker...

@juffie ik heb een acti fryer, stoomoven en een beaba cook...om de 2 dagen geven we haar in de middag warm eten...ik doe nu alleen nog groente zoals bloemkool en worteltjes...
    Om te proberen kun je ook kleine potjes kopen hoor...daar zijn wij ook mee begonnen...ze eet ongeveer nu in potjes een kwart potje leeg...
    Fruit pureer ik gewoon met de blender, diepvries fruit in die zakken werkt ook super...
    Ik maak echt nog hele kleine beetjes omdat het mij puur om de smaken gaat...de fles is zo mat van smaak en bij borstvoeding zou ze veel meer smaken mee krijgen.
    De richtlijnen worden ook aangepast, nu zeggen bij het cb pas met 6 maanden vaste voeding terwijl er nieuw richtlijnen zijn die zeggen 4 maanden...
    Het is gewoon kijken waar je kleintje aan toe is...
    Gewoon op je gevoel afgaan...

@kipjes wat een goed nieuws dat jullie mannetje het zo goed doet!!! Heerlijk hè die dikke beentjes en wangen :D

@elisa wat balen maar wel super goed dat jullie voor second opinion gaan!! Altijd kiezen voor je eigen geluk en gevoel...ze zijn in Nederland vaker behouden en kiezen naar mijn gevoel vaker de makkelijkste weg...Nederland is het land van regeltjes en die worden als makke schapen gevolgd...buitenland ben je vaker een individu en doen ze veel meer op het gebied van IVF/Icsi tese etc
    Succes meid!!!
    Gewoon je gevoel volgen!!

@panter hoe is t met je??

@Ook jeetje wat klote!!! Meid wat erg!!! Ik wens je veel sterkte toe!!!! Hopelijk vind je de mail nog of een ander oplossing!! Knuffel voor jou!!

@DA ik hoop dat jullie meisje zich aandient over 8 weekjes...ik kan me voorstellen na deze zwangerschap dat je aan het aftelken bent...hopelijk vliegen die laatste weken voorbij!!
    Dikke knuffel!!!

@all dikke knuffel...ik zal er nu even wat minder zijn vanwege de omstandigheden ik probeer in de nachtelijke piekeruurtjes nog mee te lezen...

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: goh wat schrikken zeg! Hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop, maar kan me er helemaal iets bij voorstellen dat je, je rot schrikt! En ook nog een koortsig meisje en je bent zelf nog niet helemaal fit pffff.....
    Dikke, dikke knuffel van jou! En trouwens wat top van je dat al altijd zo positief blijft echt knap van je!
    Beterschap met je mam, hopelijk zijn jullie beide weer 'snel' de oude

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bob jeetje meis wat erg zeg!!
    Het zit jullie ook niet mee heh.
    Dikke knuffel!!!

Bedankt meiden, sorry dat ik niet erg vaak meer kom.
    Ik lees overigens wel altijd mee!
    Maar werken en 's avonds de kleine aandacht geven blijft er niet veel over natuurlijk;)

Ik heb 7 mei een afspraak met de arts ( hoofd van de afdeling)
    Ga ik eens met hem overleggen.
    Er was wel nog veel op voorraad van deze donor schijnbaar, maar ja ik wilde starten 2014?

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden ons lieve meisje i.sa doet mee met baby van maand verkiezing van April, stemmen jullie ook?

Deel Deze Pagina