Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Bob, heel veel sterkte!

@ Iedereen die een knuffel nodig heeft, DIKKE KNUFFEL!

Nu even ego nieuws. Gisteren aangemeld voor icsi/pesa en begonnen met de pil. Nu wachten op de envelop met meer info over starten met spuiten. Ben benieuwd hoe de data allemaal is, zoals ik het berekend heb, zal ik (hopelijk) een terugplaatsing hebben op mijn verjaardag!
    13 juni 2013 en laat 13 mijn geluksgetal zijn!
    Dat moet toch goed komen * Nu nog vol goede moed*

Momenteel zit ik weer lekker in mijn velletje, de 'druk' is er even af...
    Komt wel weer met het spuiten denk ik, maar mijn gevoel zegt, dat het goed gaat komen. Das wel een fijn gevoel, nu hopen dat het waarheid wordt. Op naar een positieve test rond eind juni/begin juli :)

2. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Joehoe! De brief is binnen! Nu aan de pil en .......
    3 mei beginnen met Decapeptyl en dan waarschijnlijk terugplaatsing op +/- 2 juni

Heb zin om te beginnen, even afwachten of dat na een paar dagen spuiten nog zo is ;)

3. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Goed nieuws hope2bmama nog best snel allemaal dan. Toch fijn dat het allemaal nou gaat gebeuren toch.

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden!!

weet niet meer wie het vroeg maar vind het heel spannend om weer te beginnen!! hoop zo dat we nog een keer het geluk mogen hebben!! hier in omgeving allemaal weer nieuwe babytjes dus erg mooi om dat kleine weer te zien!!!

ook jeetje wat erg zeg... terwijl je ernaar gevraagt hebt vorig jaar.. en inderdaad balen dat de mail weg is! misschien als je het gesprek hebt met de hoofd dat je nog wat voor elkaar kunt krijgen!

hope2bmama wat goed dat je al snel kunt beginnen met alles!! succes alvast!!!

iedereen een hele dikke knuffel!! lees nog altijd wel mee.. helaas soms weinig tijd om te reageren.. maar denk altijd wel aan jullie!!! hier gaat alles goed met ons meisje.. erg ondeugend!! gelukkig is de jeuk en eczeem het lichaam uit.. en nu hopen dat het zo blijft!! en dat zonder hormoonzalf gelukkig :)

nou meiden hele fijne pasen allemaal!! vanochtend heeft ons meisje paaseieren gezocht en vanmiddag verjaardag en morgen nog een verjaardag en ook weer paaseieren zoeken!! dus 2 erg drukke dagen maar wel leuke :)

reageer snel weer meiden!!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl spannend hoor.

EN hope2bemama komt nu kortbij:D

Ik heb ook een gesprek met mijn ouders gehad.
    En allebei zeiden ze achter me te staan.
    Dus stel als de arts zegt voor al vroeger te starten dan staan ze hierachter en steunen me.
    Dus kan zijn dat ik ook over een tijdje weer de MMM instap.
    Mei is het begin.

Fijne pasen iedereen!

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ook voor jou ook erg spannend! fijn dat dezelfde donor er nog genoeg was.. hier was er helaas maar voor 1 ivf.. dus hier hopen dat het met 1 ivf gaat lukken..

wel super fijn dat je ouders je steunen met alles!! kun je wel gebruiken!!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik duim heel hard voor je meid!!!
    Het moet lukken.

Jawel heel lief van mijn ouders.
    Ze willen absoluut niet de verantwoordelijke zijn die mijn kinderwens voor een 2e ontneemt.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zijn vandaag met mijn ouders naar Plopsa indoor geweest:

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ook wat een super mooie foto van jullie!! en wat een prachtig kereltje heb je!!

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    2013-03-31 11.11.17.jpg
    hier was ons meisje paaseieren aan het zoeken bij oma!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooooooooooh wat een schatje zeg.
    Mooi!
    En wat is ze groot jeetje wat gaat de tijd snel heh

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ja ze worden inderdaad snel groot!! ze is super lief maar heeft ook een hele ondeugende kant haha

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij hebben nieuws gekregen dat ml 1.3 mei een tese krijgt. We zitten nog 7,5week ik spanning. Dan het verlossende woord wel of geen zaad. Ben bang voor geen zaad. Daar gaan we ook vanuit en dan valt het altijd nog mee.

Dan gaan we denken over eventueel micro tese of donorzaad. Mocht bij ml de tese te zwaar worden dan doen we geen micro tese.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat spannend meis ik duim heel hard!!!

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Nog 6weekjes

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    swimming spannend meid!! duim heel hard voor je!!

hoe is het met iedereen??

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames hier een spannend avond straks, we gaan beginnen met het allereerste fruithapje :) banaan ligt al klaar en blender erdoor, lekker smullen (hoop ik) ben benieuwd.
    Ook de camera ligt klaar dat moeten we filmen natuurlijk haha.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Girl: Hier alles toppie!
    Hoe is het met jou? Wanneer begin je weer?
    Spannend hoor, zou denk ik wel weer net zo spannend voelen als de eerste keer denk ik?

19. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames.

Ik heb alles even en beetje gelezen van iedereen...
    En wij zitten in hetzelfde schuitje.
    Mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen en hadden besloten om voor een kindje te gaan begin 2011. Het wilde steeds maar niet lukken zkh in zkh uit. Uit eindelijk heeft mijn vriend in juli 2012 de tese operatie gehad maar helaas er was niks gevonden..... Wij hadden hier al goed over gepraat en hebben samen besloten om voor kid te gaan .. Ik ben nu 3 keer geinsemineerd maar nog niet zwanger!!!!
    Deze maand krijgen we een andere donor dus allemaal weer heel spannend!!!!

Succes allemaal

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juffie ooh wat leuk het eerste fruithapje!! :) na een paar keer proeven vinden ze het wel lekker... heeft ons meisje ook nog wel met sommige dingen die ze nog niet eerder heeft gehad.. na een paar keer eten vind ze het wel lekker!!

ja het is weer net zo spannend als bij de 1ste!! 19 april uitgangsecho en startgesprek voor de hormonen enzo... en een weekje later ongeveer begint me ongi en dan kan ik snel starten met de hormonen allemaal.. vind het super spannend allemaal!! hopelijk mogen we nog een keer alles meemaken!! zie weer veel kleine beebjes in de buurt bij ons dus het kriebelt behoorlijk :) hihi

welkom debbi86 helaas.. klets gerust mee!! hopelijk gaat het nu met de nieuwe donor wel lukken!! heel veel succes!!

Deel Deze Pagina