Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wat leuk om weer van veel meiden hier weer wat te lezen!!

wat fijn dat het zo goed gaat met alle beebjes en de mama's!!

zonnestraal voor jullie ook weer spannend dus!! of begin je nu nog niet direct?? maar kwa dat gevoel wat jij zegt hebben wij ook.. mochten we met z'n 3en blijven is het zeker ff verdrietig hier maar we kunnen er inderdaad ons er dan ook bij neerleggen omdat we al een mooi meisje hebben!!

als we weer met alles beginnen dan hou ik jullie allemaal hier op de hoogte meiden!!ben natuurlijk ook benieuwd naar de meiden die dan ook weer beginnen of cryo's doen hoe het ervoor staat!!

ook jij hebt ook al snel weer gesprekken zeg!! hopelijk kun je dan ook van start wanneer je er klaar voor bent!!

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames in mijn album foto's van mijn vernieuwde maxi cosi met colorcap en hoesje, ben er helemaal blij mee!

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Girl, nee hoor nu nog niet. Tis al een hele verandering. Wist namelijk zeker dat ik niet opnieuw voor een brusje zou gaan! Beau moet eerst 1jr. worden ;). Maar vind ut voor jou en Ook erg spannend en ga jullie op de voet volgen hier!

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Dankjewel lieve meiden :D

@juffie ook al jurkjes en rokjes geshopt?? :D
    Hier gister 4 zomerjurkjes besteld en een baby zwembadje met afdakje zodat ze lekker uit de zon in haar eigen badje kan spetteren :D
    En papa is op z'n papa dag gaan winkelen, hij moest schoenen hebben voor zichzelf daarvoor is hij niet geslaagd maar hij heeft wel 2 zomersetjes gekocht :D
    Het is stiekem niet helemaal mijn smaak maar dat heb ik niet gezegd en ze krijgt ze zeker weten aan want hij doet echt geweldig zijn best, hij glunderde helemaal :D
    Dus laat die zin en zomer maar komen :D

@zonnestraal hihihi dat was een hele heerlijke ommezwaai :D Ik hoop dat het lukt meid!!

@zwangere dames, joehoe??? Hoe gaat met jullie wat het zijn echt de laatste weekjes die voorbij trekken :D
    Ben benieuwd hoe het gaat!
    DA erg leuk kamertje meid!!

@Ricmar en met jouw?? Hoe reageerde de omgeving op het super nieuws? En de grote broer?

@annaatje hoe en waar sta jij nu in het proces?

@panter wanneer ga je starten?? Of is het eerst rust en pas op de plaats?

@girl bijna is het mei hihihi spannend!!!

@iluna heerlijk dat de kleine man het super doet!! Heerlijk dat lopen dus jullie rennen nu de hele dag achter een mannetje aan :D

@met mijn mams gaat het helaas nog niet echt beter...ze blijft last hebben van wat ik noem een fladder hart. Telkens heeft ze een afwijkende hartslag dus ze zijn nog steeds bezig met onderzoeken.

Verder heb ik een vraagje de kleine meid slaapt meestal super goed door, 23u laatste fles en dan pas rond 6u weer wakker maar ik kan echt niet slapen ben standaard zelf om half 5 wakker en ben dan echt klaarwakker :( Ik ga er wel iets vroeger in zeg ongeveer half 10 A 10u maar dan nog is het vroeg dat ik wakker ben...
    Het zou niet erg zijn was het niet dat ik rond 3u op m'n week zowat in elkaar stort van de slaap...
    Eerst kwam kleine tuttie om 5u ongeveer iedere ochtend moet mijn lijf na 3 weken nog steeds omschakelen??
    Pffff, heb ook wel een vol en druk hoofd dus dat kan het ook zijn...
    Ach nou ja ik kom jullie maar lastig vallen hahahaha

Bob voor al u nachtelijke stalkklussen hahaha:p

Nou meiden knuffel!!

Xxx

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey,

ik ben er wel elke dag, en lees hier alles mee, maar ik vind het ''vervelend'' om te schrijven hoe het gaat. zal zo even vertellen hoe het gaat maar het voelt zo raar omdat veel meiden in mijn schoenen zouden willen staan zeg maar.

maar hoe t gaat, eerlijk gezegd.. kut.. ben de dagen aan t aftellen, wil niet meer zwanger zijn. en wil het zwanger zijn ook niet ooit nog een keer meemaken. ik kan er totaal niet van genieten, en dat vind ik moeilijk. mijn wens komt uit, ben eindelijk zwanger en genieten ho maar.
    denk dat hier t genieten pas komt als de kleine er eindelijk is.

zit nog aan de meds tegen t spugen en misselijkheid, deze blijf ik doorslikken tot de bevalling. verder nog steeds doof, flinke bi waardoor ik af en toe niet meer kan lopen als ik ietjes te veel doe. en mijn bloeddruk is steeds te hoog.

en dan denk je na het flinke ziek zijn en de rest alles gehad te hebben, en dan vinden ze suiker in je urine, dus nu verdenking op zwangerschapssuiker. morgen krijg ik de testen.

al met al ben ik t zat, en als ik dan zie hoe lang ik nog moet, word ik er verdrietig van, want mijn lichaam is op aan t raken maar ikzelf ook. ik hoef sowieso niet over de 40 weken heen te lopen, dus dat is fijn, maar ik hoop zo dat ze zich een beetje optijd meld...

nou heel verhaal...*voelt zich nu schuldig*

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hallo meiden.......

Was jullie kwijt. Maar er is weer veel geschreven

Panter jezussss ben blij om te lezen dat er nu eindelijk na al die jaren er iets is gevonden. Hopelijk gaan de behandelingen nu aanslaan.

Bob ook al zon rot nieuws van je moeder. Wat hectisch nu allemaal voor je. Dikke knuffel. En wat schattig van je man ghehe.

Girl jeeeeejjj wat spannend. Counting down the days. Succes

Ook diep respect voor jou. Wat jij wel allemaal niet voor je kiezen krijgt. Maar wat een knap ventje heb je toch.

Zonnestraal wat leuk hoe je over beau verteld ga zo even gluren. Hoe bevalt het werken en moeder schap?

Da je hoeft je niet schuldig te voelen ik geloof goed dat je er klaar mee bent na zon rot zwangerschap. Ik hoop dat je er geen zwangerschap suiker bij hebt. Toi toi voor de laatste loodjes.

Dreamer hoe is het met jou?

Hier alles goed. Heerlijk aan het genieten van ons nieuwe huis. Me vader en moeder die om de hoek wonen. En het meeste nog van ons prinsje. Hij groeit zo hard. En hij is zo gemakkelijk en vriendelijk. Hij rolt de hele kamer door en eten is zijn hobby. Sochtends maak ik hem om half 9 wakker en krijgt hij zijn fles 210cc. 11 uur fruithapje. Om 1 uur de fles om 3 uur groentehapje om 4uur weer een fles. Tussen door nog korstje van een boterham. En 8u laatste fles. Ben benieuwd hoeveel hij weegt 26 april mag hij weer na t cb. Ik upload even nieuwe foto's in me album

Anna hoe is het met jou

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    DA wat balen dat je echt niet kan genieten.
    hier ook suiker gehad en moest op het laatst insuline spuiten, protocol is dan wel direct max 38 weken en dat inleiden.. ik hoop voor je dat het meevalt.

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: hier nog geen jurkjes wilde net eens gaan kijken of kleertjes.com daar hebben ze hele leuke. Wat leuk en lief van je man, lekker aantrekken inderdaad ze doen al zo gigantisch hun best de mijne ook hihi. Kom ons maar lekker lastig vallen hier op het forum.

dA: ik geloof je meteen meid, en voel je niet schuldig. Zelfs ik die niets bijzonders had tijdens de zwangerschap kon er niet echt van genieten, er is gewoon teveel gebeurd om alles onbezorgd te laten zijn, helaas.
    Hopelijk meld ze zich fijn optijd, ik hoop het echt voor je!

All: vanmorgen weer voorlopig de laatste prikjes gehad. Ze woog nu 5840 en was maar 1,8cm ze was bijna 60, wat weinig maar ok, hopelijk volgende keer wel weer goed gegroeid.
    Wel moeten we naar het ziekenhuis voor foto's van haar heupjes, de fysio denkt er niks van en op het bureau moesten ze heel goed en lang kijken wilde ze iets zien, voor de zekerheid maar doorgestuurd....ben benieuwd hopelijk is het niks....

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Da, je hebt ook een hel van een zwangerschap. Dat mag je best niet leuk vinden.
    Niet schulig voelen hoor, als ik ooit zwanger zou worden dan hoop ik toch wel héél hard dat ik niet zo'n rotzwangerschap zal krijgen als jij.
    Dikke knuffel!!! Hou je taai meid, nog even!!!

10. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bob, wat naar dat je mama nog niet uit de gevarenzone is en nog niet naar huis mag. Hopelijk kan haar snel geholpen worden.
    Over jou slapen, heb je weleens melatonine geprobeerd? Dat is het slaaphormoon, een lichaamseigen stofje wat kan helpen bij jetlag en bij sommigen het in- (of langer uitslapen) bevordert.

@ DA, voel je vooral niet schuldig. Iedereen hier kan jou denk ik goed begrijpen. Je hebt ook echt te veel tegenslagen gehad in je zwangerschap. Ik duim dat de kleine zich met 37+ meld en dat jullie haar snel vast kunnen houden. Sterkte nog voor de komende weken!

@ juna, leuk dat het zo goed gaat. :)

@ juffie, heb je een draagdoek/ergonomische draagzak? Die schijnen heel goed te zijn voor de ontwikkeling van de heupjes. En ik vond het reuze gezellig onze kleine zo te dragen.
    Sinds de draagdoek bleef de kinderwagen vaak staan. Ik vind het nu echt jammer dat hij te zwaar is om hem op de buik te dragen.. 11.5 kg trekt mijn rug echt niet meer. :)

@ girl, wij (nou ja, ik vooral) hadden een tijdje getwijfeld maar gaan in mei voor een brusje.

Wij zijn gisteren dan ook in D'dorf geweest. Was wel gek er weer naartoe te rijden. Na 5 kwartier wachten kwamen wij eindelijk aan de beurt, en Dr. über S was net zo verstrooit als altijd.
    Maar goed, na 10 minuten gesprek stonden wij weer buiten met een receptje. Zijn woorden waren 'u weet nog hoe het werkt, ik hoor wel wanneer het zo ver is'.
    Moest er wel om lachen. :D Ik vind het prima op die manier, maar kan me voorstellen dat sommige mensen van die korte en beknopte manier van uitleg onzeker worden.
    Nu nog de machtiging van de verzekeraar afwachten (was ik helemaal vergeten) en dan kunnen wij in mei beginnen.
    Spannend! :p

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna ooh erg spannend.. en inderdaad zal zeker raar zijn als je daar ineens weer loopt.. zullen wij ook wel hebben volgende week haha.. maar ik zou zo'n antwoord ook wel grappig vinden haha..
    alleen vraag ik altijd ff na van hoe was het ook alweer met dat ik niks door de war haal ofzo haha ben nu nog wel is vergeetachtig haha

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA ik geloof niet dat jij je schuldig moet voelen en zeker niet gezien de omstandigheden van jouw zwangerschap. Ben je zwanger is het een horror zwangerschap...totaal oneerlijk en ook totaal alle begrip voor hoe jij je nu voelt.
    Zwanger zijn is al zwaar ook al heb je een makkelijke zwangerschap dus ik snap voor een deel hoe moeilijk het nu voor jou is.
    Gewoon lekker uitwaaien! Ik geloof dat er hier genoeg mensen zijn met een gezond verstand en die snappen allemaal echt wel dat het super zwaar is en die zullen jouw geen moment iets kwalijk nemen omdat jij deze zwangerschap zat bent...
    Hopelijk is jullie meisje er met 4 A 5 weekjes die van juffie was er ook vroeg dus wie weet is jullie dametje het ook gauw zat daar binnen.
    Ik hoop deze laatste weken voorbij vliegen en dat er geen obstakels meer plaats vinden.
    Heel veel sterkte en geef deze gevoelens ook aan bij de gyn want het zwaarste gedeelte komt nog bevallen en voor een kleine uk zorgen en omdat te kunnen moet er ook goed voor mama gezorgd worden.
    Ik vond zwanger zijn over het algemeen verschrikkelijk en heb me best veel zorgen gemaakt door de horror bevalling heb ik best even moeten wennen aan dat meisje wat op m'n buik werd gelegd dus die roze wolk kwam pas eigenlijk echt na een paar dagen...toen durfde ik me aan dat gevoel over te geven en kon ik na een gesprek met de kraamhulp opgelucht adem halen want ik was volkomen normaal...maar ik snap wel nu dat een depressie om de hoek gluurt er gebeurd en veranderd gewoon zoveel...
    Sterkte meid!!!
    En ik geloof dat door alle medische zaken hier dat echt echt genieten tijdens het zwanger zijn er voor deze club niet in zit daarvoor is het vooraf gaande traject te lang, ingewikkeld, onzeker en heel zwaar geweest....

Dikke knuffel meid...xx

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @iluna ik hoop dat het kleine bandietje snel een brusje krijgt om lekker mee te spelen :D
    Spannend hoor al de trajecten voor een brusje!!
    @bedankt voor de tip ga vandaag gelijk kijken moet toch luiers halen hopelijk helpt het want kleine tuttie slaapt en ik ben jullie aan het stalken :D

@girl nog maar 6 dagen hihihi spannend!!!

@juna heerlijk lekker genieten! Blij om te horen dat nu jullie verhuisd zijn dat alles zo goed draait! Haha en de hele kamer rond rollen, gaaf! Makkelijk ventje hebben jullie hoor!

@juffie ja hier zit een winkel met bakkaboe kleding dat vind ik een super leuk merk en ik heb laatst van Claessens een heleboel jurkje gekocht...ook B. Jilly is ook zoon leuk merk voor jurkjes...
    Lekker shoppen meid, heerlijk :D

@Panter even een knuffeltje voor jou!!

@lieve andere meiden wat is de stand van zaken bij jullie? Ben erg benieuwd dus videlsje, annaatje, swimming, vlinder, mona, kiyeko, liev, kipjes etc etc how are you Doing??

Xxxxx

14. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Zal iets laten horen dan haha. Ik lees nog steeds mee maar ja heb zo weinig te vertellen. De datum van de operatie is bekent en dus daarop wachten. Ik moest dan ongeveer 13 kilo afvallen en ben er al 9 kwijt dus vind mezelf ook wel knap :D En het wachten duurt telkens zo lang maar daar weten jullie alles van af.
    Maar verders tja het is rustig hier dus lees mee en dat was het zo een beetje.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat een HEERLIJk weertje vandaag zeg!
    Ons meisje vond het niet zo genieten.....ze huilt de hele tijd wat af en aan......vanmiddag niet, vanmorgen en nu weer is ze echt aan het huilen, dan weer krijsen, dan weer beetje zeuren......dat doet ze anders nooit zo....snap er niks van en krijg ze wel getroost als ze bij mij is, is het goed, maar ja ik moet ook koken ect, dus leggen we haar even in de box meteen weer brullen, soms ff slapen en dan weer brullen.....misschien een sprong 4 maanden sprong....?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juffie dat zou best kunnen.
    Die sprongen kloppen echt.

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie de sprongetjes worden ook steeds langer en intenser dus het zou best kunnen...en tandjes kan dat het zijn?

@hier voor de 2e x baby en peuter zwemles gehad zo leuk is dat :D Vooral de interactie met andere baby's is fantastisch om te zien om de opvang zeggen ze ook dat tuttie veel "kletst" tegen andere kindjes en vandaag hoorde we het zelf hahaha hele verhalen brabbelt ze :D
    De voorbereidingen zijn altijd best pittig er moet best veel mee gesleept naar het zwembad en na 30 min gaan wij er meestal uit omdat het best koud is en ze dan een bibberlipje krijgt :D Maar als we dan dat vrolijke snoetje zien is dat het allemaal waard!
    En ze ligt na het zwemmen minstens iedere x 2,5u knock out en dat is heerlijk dan hebben papa en mama even tijd om andere dingen te doen...

@videlsje wow!!! 9 kilo!! Wat goed en wat knap zeg!! Hier ben ik ook begonnen met een dieet en na groen licht vorige week dat ik mag sporten naast m'n revalidatie ben ik ook weer begonnen met intens trainen, heerlijk! Hoe ben jij die 9kg kwijt geraakt?
    Spannend dat er weer een onderzoek in zicht is...en tja dat geduld dat weet wat in de mmm daar moet je heeeeeel veeeeeel van hebben....helaas.

Nou meiden dikke knuffel hier ga ik lekker slapen morgen met de vriendinnen en de kleintjes naar de kinderboerderij :D Zin in!!

Dikke knuf en kus xxx

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: wat fijn dat je weer mag sporten, ik begin vanavond ook weer!
    Gezellig met jullie meisje zwemmen ik wil dat misschien ook gaan doen. Ons meisje is ook aan de kletsfase begonnen, zoo leuk!
    Gisteren lag ze ineens op haar buik, en ze wil nog alleen maar rechtop zitten en kijken, liggen wil ze niet meer!
    Hoe is het met je moeder Bob? Hopelijk kunnen jullie ook eindelijk gaan genieten.

Videlse: knap hoor!!! Vind dat altijd zo knap van mensen. Mijn papa is nu in 1,5 jaar tijd 35 kilo afgevallen. Ga zo door meis!

Girl: spannend!!!!

Juna: lekker aan het genieten in jullie nieuwe huisje heerlijk!

Slapen: wat hebben jullie kindjes nu aan in bed? Zag bij prenatal een hele leuke pyama lange broek met korte mouwen, maar wanneer kan dat? Nu hebben we hier pyama aan, blote voetjes, dan bedje in dekentje en lakentje, dekentje is nog dubbel.

19. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Nou eigenlijk ijzeren wil denk ik haha. Ik ben 1x bij de dietiste geweest maar ja die vertelde mij niks wat ik nog niet wist :D vrees dat ik gewoon van lekker eten houd maar ja zit er niet meer in, heel af en toe dan sta ik mezelf dat toe moet ook weer niet te streng worden voor mezelf. Maar verder sport ik er nog bij wat cardio traning en wat oefeningen voor mijn spieren maar niks speciaals verder. Ik heb nog tot eind juni maar denk wel dat dat moet gaan lukken.
    Maar wel fijn idd dat je weer kan sporten bob je voelt je er wel beter door meestal tenminste ik heb dat wel.

20. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Dames help!!
    Mijn mannetje heeft al 2 dagen koorts 39.5 graden :(
    Ik denk dat ik het ziekenhuis moet gaan inlichten of niet?

Deel Deze Pagina