@katek gezellig dat je er weer bent meis Alles goed verder? @hier een nacht doorgeslapen!! Nu wel al wakker maar dit is top!! Heerlijk wat een verwennerij Fijn weekend ladies!! Dikke knuf Xx
Hoiiii katek daar ben je Bob wat fyn dat je lekker geslapen hebt......ikke niet hopelyk vanavond wel nu nog even werken tot half 6
he meiden, ik meld me even! Ben erg moe, dus volg jullie niet meer zo. Beetje ego op 't moment. Zit veel thuis op m'n bedje in de kamer of ik probeer nog wat te poetsen of op te ruimen, want de nesteldrang is in alle hevigheid aanwezig! Haha.. Verder natuurlijk de laatste loodjes en die zijn best zwaar... Nu iedere week op controle bij de vk. Afgelopen dinsdag was de baby al mooi ingedaald, dus die gaat geen kant meer op. Verder heb ik veel vruchtwater, dus dat wordt dweilen als m'n vliezen breken hihi.. Nu wachten tot ons mannetje zich aandient. Kijk er erg naar uit!! Dikke knuffel voor jullie allemaal en geniet van de zwangerschappen en heel veel succes voor de meiden die helaas nog niet zover zijn..
hoi hoi, sweet lilly heel veel succes met de laatste loodjes!!! hopelijk komt jullie mooie mannetje snel!! dus je hebt een lekker schoon huis haha wel steeds ff melden he of je al bevallen bent of niet... bob gelukkig heb je lekker een hele nacht kunnen slapen!! heerlijk geshopt!!! wat mooi om te doen... ik vind nu ook nog steeds alles voor die kleintjes zo mooi aan kleren, maar ik kies maar steeds iets uit en dan kijk ik of ik genoeg heb om te wisselen voor als ze lekker aan het smeren zijn en anders maar iets bij halen haha!! meiden reageer weinig want ben heerlijk van me vakantie aan het genieten en nu eindelijk wat lekkerder weer!! dus helemaal blij
Bob eindelijk een goede nacht gehad gelukkig! Sweet succes met de laatste loodjes hopelijk komt jullie mannetje snel. Kiyeko lastig he namen. Zitten jullie wel op een lijn samen? Hier alles onder controle. Knuffel voor iedereen.
Haha ja dat is lastig, de naam van onze dochter vonden we beide meteen leuk dat was makkelijk. Voor onze knul was het wat moeilijker, steeds weer twijfels bij mij of vriend. Nu eindelijk al een paar weken DE naam gevonden waar we beide blij mee zijn. Wat voor namen vind je leuk? Mag ook via pb. Hier op de site bij babynamen staan er ook een boel of heb je daar al gekeken?
Bob: Ja hier alles goed hoor! It goos its geng.. hihi.. Kiyeko: ik zal even denken.. nina, emma, sophie, saar, indy, sara, joli.. weet niet of je van nederlandse of buitenlndse namen houd. Hangt ook een beetje af van je eigen namen vind ik en of het bij de achternaam past.. Weet je welke naam ik mooi vond? Wilde mijn mannetje dus niet: Isabeau. Maargoed.. de naam die we nu hebben past heel goed bij ons meisje, het is ook geen Isabeau. haha. Jongens naam vond ik wel heel lastig, die had mijn man dan weer bedacht. Dus die bewaren we voor een eventueel broertje voor J.
Kiyeko, de namen die ik voor een meisje heel mooi vond/vind: - Sofie-Sophie - Jenthe-Yenthe - Sarah - Julia - Lisa
Benthe, Isa, Elin, Mette, Mila, Milou.. (ben nog steeds aan het nadenken voor je.. ben dol op namen bedenken hihi)
Girl, geniet van je vakantie Sweet lilly, succes met de laatste loodjes! Nog even en jullie mannetje is er ook! Bob, fijn dat je kon doorslapen!
Kiyeko, naam kiezen vonden wij niet zo moeilijk, hadden deze al lang in ons hoofd en hij past gelukkig prima bij ons kleintje! Succes met kiezen! Juffie, leuk die echo's! Ben ook heel benieuwd wat het gaat worden! Juna, wat vervelend die zorgen om je moeder! Sterkte! Knuffel!
Wij hadden de namen zowel jongen als meisje al voordat ik zwanger was. Ooit ergens gezien en toen op een blaadje geschreven en bewaard voor als het zover was.... Nu weer blaadje erbij gepakt en beide namen vinden we allebei heel mooi nog steeds dus dat is makkelijk! Vind het ook wel belangrijk dat de naam bij onze namen pasten en bij de achternaam dat het ook leuk klinkt. Toevallig zagen we straks in de straat bij ons een geboortebord staan met onze jongensnaam zag leuk uit hihi, we veranderen de naam niet daardoor dan hebben we twee dezelfde in de straat haha! Slaap lekker meisjes! Enne YES hele week zomerweer dat is boffen! Heb er zin in, wel uitkijken met de zon voor vlekken begreep ik... Liefs Juffie
Yes en weer een nacht keihard doorgeslapen Maar dit x met een reden hahaha Zijn keihard aan het klussen saampjes, heerlijk! We hebben al 1,5 jaar geleden dit huis totaal gestript (stonden alleen nog 4 muren) en hebben toen 4 maanden non stop geklust en alles vervangen en gemoderniseerd (wonen in een jaren 30 woning) en daarna nog 6 maanden bezig geweest toen we er al in woonden en nu hadden we zin om wat nieuwe ideeën na een jaar in de praktijk te brengen Dus gister aan de slag gegaan met witkalk en naar design plakken gehaald (lounge cubes) voor aan de muur...heerlijk!! Gelukkig houden we beide van klussen en met wat vaker zitten ging het super! Huis wordt weer prachtig Vandaag komen ook 2 lieve vrienden helpen en daarna gaan we richting mijn mams want die is jarig vandaag @namen jongensnaam ligt al vanaf de 1e zwangerschap klaar maar meiden naam hebben wij nog steeds niet...schrijven wel iedere naam jongens of meisjes op een lijstje maar DE naam moet nog gevonden worden Zitten gelukkig wel op 1 lijn Nou ik ga weer uit bed, klus kleding aan en gaan Ps ik weet dat ik verf op waterbasis niet gebruiken en neem alle veiligheidsmaatregelen die nodig zijn Liefs xxxx
@namen.. wij vonden benthe ook heel mooi al heel lang, maar in verdere familie zit er ook die naam alleen zonder h en toen hebben we maar voor een andere naam gekozen over deze naam waren we allebei snel eens... zo leuk namen bedenken... klus ze vandaag bob!!! hier straks verjaardag en vanmiddag van de zon genieten!!!
Hahaha Bob, heerlijk hè klussen!!! Wij hebben ons huis gekocht in 2011, maar moest ook he-le-maal opnieuw opgeknapt worden! Dat heeft m'n man gedaan. Vind klussen onwijs leuk en hij maakt ons huis echt prachtig!! Ben vreselijk trots op hem!!! Nu heeft 'ie de trap naar zolder en de muren helemaal opgeknapt!! De beeb's kamer is ook bijna af . Best vroeg, maar heel augustus kan hij niks doen vanwege operatie aan zijn liesbreuk....dus vandaar. In sept begint hij met de opleiding tot meubelmaker. Naast fulltime brandweerman zijn, dus druk druk druk!! Kiyeko, wij zijn ook van de korte namen. De jongensnaam waren wij dus zo over uit en hebben we al 2jr. in ons hoofd zitten . Een naam die je niet zo vaak hoort, kort en gewoon prachtig! Hihi!
Bob, klus ze! Zonnestraal, fijn als dat kamertje bijna af is hè? Gaf mij een goed gevoel toen dat klaar was! ob en Girl, veel plezier op verjaardagen! Geniet van de zon iedereen!
Juna heeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou meid!!!! Er werd hier na me gevraagd wat lief hoor. Maar het is een stressvolle tijd dus sorry ben er nauwelijk nog maar ik kom terug. Als we wat op rust zijn.
Dank je wel lieve Ook en de rest.......hebben net pretecho gehad!!!! Heeft me goed gedaan en.wat is ons mannetje knap en groot hihi hij lag ruim boven het gemiddelde en woog nu 930gram alles zag er perfect uit en hij had extreem lange wimpers voor dit termijn en al haartjes hihi ben zoooow verliefd nu zijn we heel de dag de hort op dus zet snel fotos erop Ook hele dikke knuffel Panter toitoitoi denk aan jouw