Videlsje ik denk dat je idd het ziekenhuis moet bellen. Balen van die koorts meid. Wij krijgen as maandag te horen of de afspraak voor tese in mei definitief wordt. Testosteron 8.47 (normaal tussen 7-25) valt binnen de normen maar zit aan de ondergrens. Moeten we ons zorgen gaan maken over de tese. Dat ze hierdoor geen zaad vinden? Wat waren de waardes bij jullie mannen??? Nog iets meer dan 3,5 week en dan hopelijk goed nieuws na tese. Anders gaan we over op kid. Misschien met eigen donor of onbekende alleen moeten we bij de laatste optie uitwijzen naar een anders ziekenhuis. (Rijnstate waarschijnlijk) hoop dat daar de wachtlijsten niet super lang zijn.
Ja ik heb maar gebeld. Operatie is geannuleerd en ik moet bellen wanneer hij weer echt beter is en dan word het weer 3 maanden vooruit gezet. Ik kan wel janken. Maar swimming ik heb geen idee die van mij had een testosteronwaarde van 10 was goed dus ik heb geen idee verder.
Swimming wachtlijst in rijnstate is voor een intake 6/8 maanden en dan tot de 1e behandeling ook weer 6/8 maanden. All... Hier dus zwangerschapssuiker...... Kan wel janken... Echt alles gaat mis...
@ Videlsje, Shit zeg! Wat ongelofelijk kl*ten dat je man koorts heeft. Snap dat je er gigantisch van baalt.... Hoop dat het snel over is Dikke knuffel @ Dark Angel, er blijft je weinig bespaard, heel veel sterkte! Hopen dat de baby wat eerder komt, dan ben je er hopelijk van..... Knuffel!
@videlsje, balen dat je man koorts heeft, zou het ziekenhuis zeker bellen! @darkangel, het zit jou echt niet mee meid, heb je mensen waarmee je hierover kan praten? @iedereen, hier verder rustig... Verwijzing voor umc radboud moeten we nog binnen krijgen, gaan we pas na onze vakantie in juni naartoe en dan zien we wel, of we nog gewoon voor icsi kunnen of toch voor de tese gaan. Voorlopig erg druk op het werk, veel uitgerekende dames en een overname van onze praktijk door het ziekenhuis waar nog een heleboel over vergaderd moet worden. Het houd je bezig! Het ziekenhuisverhaal dus even on hold, maar komt wel weer. Geeft ook wel even rust in m'n hoofd nu. Hoe is t met de rest?
@ Swimming, Ik duim voor jullie dat de Tese plaats vindt in mei! Spannend hè, dat wachten? Ik weet zo niet meer wat de waardes bij mijn man waren. Er was nog iets fout gegaan bij ons, dus veel verschillende cijfertjes gehoord. Dus ik weet het niet??? Heel veel succes voor jullie! Nu even *EGO* Heb alle hormonen binnen, Decapeptyl, Gonal, Pregnyl, Utrogestan, Foliumzuur en de pil. Ben vanaf 29/3 aan de pil en foliumzuur, op 3/5 mag ik de 1e Decapeptyl spuit zetten, zòòò spannend! Maar kijk er naar uit, eindelijk gaat het echt beginnen! En met een beetje (heel veel heleboel) geluk, krijg ik een fantastisch verjaardagscadeau!!!
Geeft DA een enorme dikke hug!!!!! Sterkte meid!!! @videlsje wat een klote nieuws meid!! Ook een dikke knuffel voor jou meid!!! @swimming hier weet ik de waardes echt niet meer...even afwachten wat ze zeggen in het zh... @elisa pfffff klinkt druk, druk, druk... @hope2be spannend het gaat beginnen meid!! @alle andere meiden, hier alles goed! Erg druk met het mede organiseren van een groot HR festival met als opening Sanne Wallis de Vries (cabaret) Ons tutje groeit als kool en doet het thuis super en op de opvang gaat het ook top! Ze zit nu lekker middenin het sprongetje dus van de nachten doorslapen zitten we nu weer in 1 tot 2x in de nacht een fles...ach voor haar is het zwaarder Morgen nacontrole zh voor m'n bekken, weer fotootjes maken en de stand van zaken bespreken...ben benieuwd! Nou meiden dikke knuffel!!! Ik ga gauw werken xxx
Da: dikke knuf! Bob: sprongetjes, praat me er niet van....pfff ineens sinds zondagmiddag is er niks meer over van ons lieve goedlachse meisje, alleen maar huilen en hangen bij mama. Leg ik ze neer huilen, pak ik ze op lachen, brabbelen is alles prima, leg ze weer neer brullen, hang ik boven haar bedje, liedjes zingen ect weer alles prima, ze wil alleen maar bij mij zijn, vermoeiend wel, krijg niks gedaan in huis.....geen koorts, niet ziek en geen oorpijn dus denk een sprongetje.... Al: maandag moesten we foto's laten maken van haar heupen, gelukkig meteen de uitslag dat alles prima in orde was en geen afwijkingen! Vraag: wanneer zijn jullie begonnen met rijstebloem in de fles? En welke tijd?
bob succes morgen in zh!! juffie fijn dat de uitslagen goed waren!!! hier heeft ons meisje ook van die sprongen hoor!! gaat weer over en komt weer.. haha hier morgen naar dd intake en uitgangsecho.. vind het erg spannend!!!
Girl spannend ik duim!!! Nou vandaag via telefoon te horen gekregen dat idd mijn reservering is geannuleerd van de 7!! rietjes. Ik ben verdrietig en boos. Moet nu een formulier invullen en opsturen en dan hopen dat ik op gesprek mag bij de psycholoog en dan geaccepteerd word. pffffffff. En dan nog 3 andere tegenvallers gehad vandaag jeetje .
Ook: jeej meid tegenvaller zeg! Hou vol!! Girl: succes morgen! Spannend hoor!! Bob: succes morgen hopelijk alles goed!
dank je meiden!! ook dat meen je niet... wat een tegenvaller inderdaad.. hopelijk komt het allemaal goed!!!
Lieve meiden Ben hier al heel lang niet meer geweest Helaas eerste iui met ander donorzaad niet gelukt Nog 5 iui en dan denk over op ivf Ik laat t maar op me af komen Verder alles zn gangetje. Ik ga eind aug 1 dag in de week weer naar school.geen idee nog hoe te combineren met zkh maar ik moet t van me werk. Maar jah f nieuwe uitdaging doet wonderen he Verder gaan we rondreis boeken door spanje. 15 dagen Naar sevilla, malaga enz.is door andalusie Stelde t steeds uit vanwege zkh maar ik heb besloten niet meer uit te stellen maar gewoon doen! Verder ben ik 3 kilo aangekomen nu door die hormonen Heb echt zon papzak buikje.ik was gister weze shoppe met ma en k zei zo: goh hier heb ik dikke buik in Zegt die verkoopster zo tegen me: jah dan moet je je buikspieren trainen he.ik dacht k.t mens je moest eens weten. Is dr hier nog iets nieuws. Nog zwangere bijgekomen Dikke ik denk aan jullie knuff
Vandaag 1 jaar geleden precies om deze tijd was de punctie en de tese operatie.......wat een ontzettende spannende dag een dag die ik nooit meer zal gaan vergeten. Ik moest er gewoon een traan van laten vanmorgen het doet toch nog heel veel met me. 1 jaar gelden is ons mooie meisje 'gemaakt' en toen ik ze uit bedje haalde besefte ik me dat weer.......wat zijn we blij en gelukkig, en wat gun ik andere ook dit gelukt!
@juffie, heel bijzonder! En wat fijn dat je kunt terug kijken met een heel mooi meisje erbij! @iedereen, even een vraag, voor degene die in het umc radboud zijn geweest, hadden jullie een intake op de afdeling fertiliteit of urologie?
Elisa: wij hebben de intake gehad op de afdeling fertiliteit maar volgens mij ook nog bij urologie voor mijn man.
Elisa Wij hadden ook op fertiliteit en urologie een afspraak op dezelfde dag samen. Pfff mijn mannetje is gewoon nog steeds ziek al de 3e dag dat hij met 39.5 koorts rondloopt. En zolang hij ziek is weten we niks. Zeer frustrerend. Gister weer een paar met het "jeej we zijn zwangernieuws" alleen zo lekker asociaal erbij, ja het duurde zooooooooo lang!!! En als ik dan vraag hoe lang krijg ik ja 3 maanden. Werkelijk dan krijg ik het wel op me heupen. Ben toe aan een lange vakantie weg van alles denk ik haha.En dan staan we pas in het begin van het hele traject. Zo klaagmodus weer uit.
Lekker klagen Videlse, heel frustrerend zulke mensen. Of je hoort 'ja ik hoef maar naar hem te kijken en ik ben zwanger' Ja fijn voor je pffff! Hier mag je lekker klagen zoveel je wilt, waarom? Omdat wij allemaal begrijpen wat jullie doormaken! Knuffel!
Idd, bij afdelingen een intake op dezelfde dag. Videlsje, grrr echt zo iemand kan ik wel slaan!! Ze moesten eens weten hoelang het bij sommigen duurt. Ex-collegaatje heeft endometriose en zijn al 8 jaar bezig, dat zijn pas veel maanden! Kom op zeg, 3 maanden....