anna wat balen dat het weer niet gelukt is... sterkte meid!! hier vandaag naar dd geweest voor echo en overleg voor medicatie.. nou hij was zeer tevreden je zag er al genoeg zitten aan beide kanten.. vorige keer puregon gehad en maar 4 eitjes nu wou hij menopur ivm minder snel overstimulatie en om meer eitjes te gaan krijgen.. dus erg spannend word het weer.. dag 1 van cyclus bellen voor echo op dag 8 en dag 3 beginnen met menopur.. dus ongeveer eind volgende week zal het ongeveer gaan beginnen!!! heb er zin aan en vind het super spannend.. videlsje wat kunnen sommige soms klagen over dat ze er lang over doen... ze moesten eens weten... hoe is het met de rest??
Girl wat spannend zeg!!! Videlsje zo'n mensen zou je idd het liefste iets doen!! Hier aan het aftellen tot 7 mei. Ik ga de vragenlijst invullen voor kid als alleenstaande. En ga die arts wel vragen wat hij evt kan doen etc. En ga ook mijn angst uitleggen dat ik geen kans zal krijgen voor een vol broertje of zusje van S. En dan we hebben toen bijna 300 euro betaald voor de reservatie. Maar dat geld zie je niet terug heh.
ook voor jou ook weer spannend eigenlijk wat er gaat gebeuren.. ja wat een geld heb je dan betaald he en gooien ze zo alles weg.. en nee dat zie je nooit terug.. dat moet toch niet kunnen... ik ga voor je duimen voor 7 mei!! hopelijk heb je dan postief nieuws!!
Ricmar tja zij redeneren van dan kan je ex niet meer aanspraak maken. Maar had zoiets dan zet je mijn naam er toch op?? Maar vandaag de vragenlijst ingevuld en wat is dat moeilijk. Ik kan mensen dat heel goed vertellen, heb het er dagelijks over. Maar op papier zetten is toch moeilijk en wat wil diegene lezen. Ricmar je gaat wel goed heh.
Dames vraagje over voedingspatroon van ons meisje. Alweer 20 weken oud en krijgt al een aantal weken groente- efruithapjes. Gaat er allemaal prima in. Ze vind het heerlijk! Haar ritme ziet er als volgt uit: 1. Rond 7 uur de ochtendfles 180 cc + 6 schepjes Nutrilon. 2. Halverwege de ochtend fruithap (ongeveer 125 gram) 3. Rond 12 uur middagfles van 180 cc + 6 schepjes Nutrilon. 4. Rond half 5 de groentehap (ongeveer 125 gram) 5. Rond 18.00 uur de avondfles van 180 cc + 6 schepjes Nutrilon 6. Rond 22.00 uur de nachtfles van 210 cc + 7 schepjes Nutrilon en 2 schepjes rijstebloem. Omdat de hoeveelheden fruit en groente steeds meer wordt qua hoeveelheden, en we ook zijn begonnen met aardappel, rijst en couscous, wil ik eigenlijk proberen de groentehap om te bouwen naar een avondhap en dus ook rond 18.00 uur als wij zelf eten. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Kan ik gewoon moment 4 en 5 van bovenstaand schema omdraaien en dan de nachtfles vervroegen? Zoiets als dit: 1. Rond 7 uur de ochtendfles 180 cc + 6 schepjes Nutrilon. 2. Halverwege de ochtend fruithap (ongeveer 125 gram) 3. Rond 12 uur middagfles van 180 cc + 6 schepjes Nutrilon. 4. Rond 16.00 uur een fles van 180 cc + 6 schepjes nutrilon. 5. Rond 18.00 uur de vaste hap van groente, aardappel/rijst/couscous/pasta en straks ook vlees/vis (nu ongeveer 125 gram) 6. Rond 19.00 de nachtfles van 210 cc + 7 schepjes Nutrilon en 2 schepjes rijstebloem. Of hebben jullie een ander schema en/of tips hoe ik het beter kan aanpakken? Groetjes
Sorry trouwens dat ik niet zoveel meer reageer. Ik probeer wel mee te lezen maar werk dat fulltime werken, mama zijn, het huishouden etc etc me heel veel tijd kost. Ik geniet van alles maar daardoor wel minder eigen tijd zeg maar! Denk wel aan jullie.
*Komt even voorzichtig om het hoekje kijken* @OOK: wat spannend! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen meis. @Kiyeko: daar ben ik al te lang uit om daar antwoord op te geven haha. Probeer het uit zou ik zeggen, je merkt vanzelf of het werkt. @Ricmar: gaat alles goed? @Anne: balen dat ook de IUI met nieuwe zaadjes niet is gelukt. Veel plezier op rondreis! @Girl: klinkt positief allemaal meis, ik duim voor je! @Sprongetjes: alle kindjes hebben die sprongen, de 1 reageert er heftiger op dan andere. Is allemaal goed te lezen wanneer je wat kunt verwachten bij oei ik groei. @Panter: even een dikke hug voor jou! @Zonnestraal: haha toch wel kriebels? @Bob: hoe is het met jou? Druk druk volgens mij of niet? @All: lees wel mee, maar zit weinig op de laptop. Hier gaat het goed, de kleine groeit echt super! Alles is nu zo goed als klaar, alleen ik nog niet Ben dr nog niet klaar voor hoor, van mij mag het nog wel even duren. Wil nog heel even rustig kunnen genieten na alle weken alleen maar rennen en vliegen. Dikke knuffel!
dreamer jeetje wat ga je hard!! beetje rustig aan doen he!! wel fijn dat lekker alles klaar is!!! hoe gaat het met je meisje?? ja hier wordt het weer spannend!!
nou meiden... vandaag ongi geworden.. dus vrijdag gaat de eerste spuit erin!! cyclus 2 dagen korter dan me vorige cyclussen... spannend!!
Girl, oh wat spannend!!! En al veel eitjes die klaarliggen...daar zit vast een brusje tussen . Dreamer, zat laatst nog aan je te denken! Wat fijn je weer hier te lezen!! En wat ben je al ver zwanger! Is de zwangerschap zwaar(der) met nog een kleintje thuis??
Wat spannend girl! Hopelijk raak straks! Dreamer wat ga je snel zeg jeetje. Mogen we foto's zien van het kamertje?
Nu gaat het echt beginnen girl spannendddddd....... Vraag me eigen zojuist af hoe gaat het allemaal te werk als wij een brusje willen. We hebben nog 16 cyros. Moet je dan weer gaan spuiten??? Misschien stomme vraag...
dank je meiden!! juna ik heb cryo's toen in eigen cyclus gedaan zonder hormonen was die toen zo zat en wou absoluut geen hormonen.. alleen me cyclus duurde wat langer maar werkte met ovutest.. was bij de cryo waar we ons dochtertje van hebben gekregen..
Dames wat hebben jullie kindjes met zulk weer in bed aan? Ons meisje heeft het heel snel heel erg warm, vanmiddag ook natte haten gezweet temp was 37,7, toen korten mouwen aangetrokken en blote voetjes en toen was het alweer snel 37,0 graden gelukkig schrok me wel ff. Ik ga ze nu een romper met lange mouwen aandoen en dan onder een dekentje (enkel) het bedje in, hopelijk heeft ze het dan niet te warm, vind het wel lastig! Girl: Spannend meid! Ik ga heel hard voor jullie duimen, hopelijk snel goed nieuws! Succes meid!! Dreamer: Wow!! Wat ga jij hard zeg! Spannend!