hallo meiden, alles goed verlopen.. heb 4 eitjes!! morgen hoor ik hoeveel bevruchtingen!! ben er blij mee!!
Yessssssssssssssssssssssss!!!!!! Heb je nu veel last van je buik? Lekker rustig aan vandaag, thee drinken en relaxen!! Pffff, toch wel heeeeeeeeellll spannend hè voor morgen!! Ik duim enorm meis!!!!
zonnestraal nee heb niet echt last van me buik.. beetjegevoelig voelt het wel.. maar dat is niet erg.. met me eisprong heb ik meer pijn elke maand.. ja vandaag lekker rustig aan doen!! hoef verder deze week ook niet meer te werken. ja morgen inderdaad ook nog een hele spannende dag en dan vrijdag of zaterdag de tp!! assistent had het over vrijdag!! hopelijk nog een cryo of 2 erbij voor reserve..
Goed nieuws girl!! Hopen op 4 mooie bevruchtingen!! OOK hoe is het gegaan? Hier erg last van mn buik...net als vlak voor de punctie. vol gevoel en last met lopen....zul je zien dat ik nu ineens 8 follikels heb whahaha... Tja dan krijg ik een achtling, want de inseminatie gaat door...hoe dan ook
Super nieuws girl ik duim op mooie embryosm Bob het is ook niet niks kindje werken etc. Knuffel Al ff een vraag ik heb vandaag me schema om gegooit. 8.30 eerste fles 180/6 10.30 fruithap 12.00 brood 14.00 fles 180/6 17.00 warm eten 19.00 fles met rijstebloem 180/6 Wat vinden jullie hiervan? Ons mannetje heeft namelijk sinds 5 dagen dat hij na het warm eten in slaap valt en de laatste fles niet meer wil.
Panter wat spannend meid. En girl super. Lieve meiden heb al 3 keer het hele verhaal per telefoon geschreven maar het komt er maar niet op. Ik reageer straks. Het was best wel positief ben blij dat ik naar hem toe ben gegaan. In het onderdeel vruchtbaarheidsbehandelingen staat wat meer in mijn topic, daar lukt het wel?!!!!
Zonnestraal en Bob, klopt psychisch gaat het de ene dag beter als de ander, daarbij komt wel dat ik helemaal geen baan heb en dus soms teveel tijd heb om piekeren..... Ons meisje slaapt gelukkig wel door van 23:30 tot 9:30uur dus ik bof wel heel erg.....
Girl: super meis! Nu lekker bijkomen en hopen op mooie Emmy's! Ik duim!!!! Panter meis wat gun ik jou een kindje! Ik hoop het zo erg voor jullie! En een 8-long o toch ook leuk hihi
Hij vond het niet eerlijk van de rietjes en gaat daar achteraan. 31 mei mag ik naar de psychologe gaan voor dit en eiceldonatie. Maar hij zag geen reden waarom ik geweigerd zou worden hij was heel positief. Maar toch spannend tot 31 mei!!! Duim aub verder voor me!
Jeetje wat is het hier spannend!!! Kom handen tekort met dat duimen....voor: Panter, OOk en Girl!!! Girl, kom je zo snel mogelijk na telefoontje ff hier berichtje plaatsen?? Dreamer en DA, denk ook aan jullie!
ook ik duim voor je!! dank je meiden!! ben ook blij met het resultaat.. jullie horen van me hoeveel bevruchtingen morgen... panter duim voor je!! op naar een mooie goeie echo zodat je veel kans maakt!!
Ik had trouwens gevraagd aan hem als ik word goedgekeurd dan moet ik natuurlijk 9 maanden wachten zoals het normaal gaat. Oh nee hoor zei hij, u heeft een donor. Dus moet naar de counceling ( die leggen je het spuitschema uit) en dan word een datum geprikt. Zo spannend brrrrrrr
ook hij is wel positief!! wel fijn dat je dan niet zoveel maanden hoeft te wachten!! moet goed komen meid!! hier al voor 10 uur een telefoontje gehad van dd.. er waren 3 goeie embryo's ontstaan!! morgen om kwart over 11 de tp!! evenveel als bij e..