GIRL!!!! Wat goed!!!!!! Oooooooohhhhh wat spannend morgen de TP!!! Krijg er zelf helemaal kriebels van . Ook, wat positief!!! Spannend ook hoor, jeete mina!!
@ Girl, wat goed, fijn dat het meeviel. En idd wel heeeel toevallig dat het net zo gelopen is als bij jullie meisje. @ ook, ik duim ook voor 31 mei. Als de arts al zo positief is kan eigenlijk niets meer misgaan. @ panter, wordt jij de nieuwe octo-mom? mijn duimpjes draaien voor mooie eitjes. uiteindelijk heb je er maar eentje nodig die het goed doet...succes bij de fm! @ juna, lijkt me een prima schema. en als hij goed in- en doorslaapt zou ik me om de laatste fles niet druk maken. hij groeit goed, toch? @ moeheid, hie bij vlagen nog steeds goed moe. En dat ondanks dat ons mannetje prima doorslaapt. alleen is hij vaak om half 7 wakker. Door de weeks prima, maar de weekenden vallen wat uitslapen betreft tegen. Het is gewoon drukker met een kindje, en ik neem minder tijd om uit te rusten dan eerst. het went wel. ik moet er alleen nog niet aan denken straks (hopelijk!) weer om de 2-3 uur te voeden $)... hoewel dat ook weer goed zal komen als het zo ver is. Fijne dag allemaal!
Hier fm gehad. bms 10mm en links een follikel van 19mm en rechts een follikel van 17mm. Het zit eraan te komen dus! Ovutest is nog negatief. Maar zal een dezer dagen positief worden! Spannend!!
Panter wat een geweldig nieuwsssss!!!!! Spannende dagennn ik duim. Ook ook voor jou..............hihihi spannend allemaal
panter jeeh wat goed!! en wel 2 stuks!! hier vandaag tp van een goeie 4 cellige!! en we hebben er 2 in de vriezer!! nou 2 weekjes wachten!!
ook inderdaad weer januari maar dan eind januari haha.. laten we het hopen!! panter wanneer heb jij weer echo?? of moet je nu met testen je eisprong zoeken?
@DA en Dreamer meldplicht ladies het is alweer veel te stil een paar dagen Ohw wat ben ik benieuwd, heerlijk weer nieuwe wereldburgertjes erbij... @Girl wahaaaa wat spannend!!! En wel erg toevallig al diezelfde aantallen, mooie dag om te testen trouwens is m'n lieve zusje haar verjaardag @Panter goh wat klinkt dit normaal hahaha het gaat toch niet ineens waar zijn dat jouw lijf "normaal" gaat werken en dat dit het antwoord is...ohw man konden we maar alvast vooruit kijken, wat spannend dit zeg en wat hoop ik dat dit jullie pad is om die droom te verwezenlijken!!! Ohw wat duim ik hard voor jullie!!! Wanneer nu IUI? Moet jezelf ei zoeken of gaat dat via echo?? @Ook wat een super goed nieuws!! De eerste stap in de goede richting is gezet Wow wat fijn!!! En natuurlijk duim ik hartstikke door @thanks meiden, het is nu even afwachten wat ze vinden in het bloed, als ze al wat vinden... Hier kan ik om de dag goed slapen...draaien om en om een nachtdienst...dus dat is prima te doen... Wellicht zijn het dan nog de hormonen maar ik kan me het bijna niet voorstellen omdat het voelt als iets lichamelijks....ach lastig uitleggen Ik ken mijn lijf lang genoeg om te voelen dat er iets niet klopt... We zullen zien, volgende week woensdag mag ik bellen @juffie mazzelaar Hier komt ze echt nog tussen 4 en 5u voor een voeding...maar het komt ook omdat ze overdag slechter drinkt dan in de nacht...gaat vanzelf over volgens cb Dus we wachten rustig af al hoop ik binnenkort ook op volledige nachten hihihi Hoe is de omschakeling gegaan met de fles weglaten/ andere tijd?? @andere ladies hoe is t met de kindjes, zwangerschappen en overige zaken??? Lijkt me leuk om ook van jullie te horen Dikke knuffels Xx
bob nou dan hopen dat het een super geluksdag wordt de 24ste!! heb het niet gelezen denk ik maar mag ik vragen wat er aan de hand is?? ivm afwachten van het bloed?? hopelijk niks ernstigs... met jullie kleine meisje alles goed dus!! hopelijk slaapt ze snel door!!
Girl spannend hoor! Ik duim voor jou maar ook voor panter en OOK kei en kei hard!! Bob: hopelijk niks ernstigs dan......?! Ik heb de fles nog niet weggelaten ze heeft het voor mijn gevoel toch echt nog nodig (moedergevoel) als ze nu meer als de helft niet zou opdrinken zou ik denken dat ze het niet nodig zou hebben, maar ze drinkt alles tot de laatste druppel op! We laten het nog lekker even zo! Wel vermoeiend zo die nachtvoedingen pfff, om en om is wel fijn kan de ander tenminsten even slapen. Ik lees al dat ik het erg luxe gewend ben...
inderdaad als ze de fles opdrinken dan hebben ze hem nog vast nodig.. hier een meisje altijd die de flessen liet staan en steeds meer dus hier was voeding minder heel makkelijk de ene mocht groter en dan kon ik het langer rekken zodat er weer 1 af kon.. juffie dus jullie meisje slaapt ook heerlijk door?? hier ook altijd gehad was erg luxe inderdaad
Girl: ja ons meisje slaapt heerlijk door van 23:30 - 9:30uur heerlijk! Ben ik wel heel erg blij mee. Ik laat de flessen nog wel even zo, ze geeft het zelf wel aan?!