Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juffie wauw heerlijk zo lang slapen hihihi.

Bob ik hoop dat er niks ernstigs is:(

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Spannende tijden hier meiden duim hard voor jullie allemaal!!!!! Krijg er zelf de kriebels van ghehe.

Bob knuffel voor jou
    Juffie heerlyk als ze lekker uitslapen ons mannetje ook al zulke slapert heb net nog in me schriftje gekeken hij was precies 9 weken en 3 dagen oud toen hij uit door en uitslapen had uitgevonden ghehe

Dreamer en da hallo meiden hoe is het aan die kant??
    Kipjes en zonnestraal hoe gaat het met jullie boefjes? ????

En alle andere meiden die net in de mmm zitten????

Hier net mijn eerste moederda cadeau gehad en nog een te gekke ook.......juna heeft een mamafiets gekregen en heb hem meteen uitgeprobeerd met onze kleine man. Geweldig vondt hij het......hehehe zo leuk om te zien.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Juna leuk he een mama fiets! Ik heb vorig jaar voor moederdag een mama fiets gekregen, was nog geen mama eigenlijk maar ach kom ik'm in fietsen had net een nieuwe fiets nodig dus we dachten we nemen meteen een mama fiets! Fietst het fijn? Stuur is breder he, makkelijk met stoeltje! Lekker met jullie manneke fietsen, super leuk!

@moederdag: ik heb een nieuwe gsm gekregen was ook erg hard nodig en mama moet immers goed bereikbaar zijn! En we gaan onze badkamer renover maar goed das geen moederdagcadeau haha! Allemaal een fijne moederdag!!!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nog steeds een negatieve ovutest....en vrijdag al follikels van 19mm en 17mm...hoe kan dat nou? Hoe groot worden follikels wel niet dan? Ze groeien toch 2mm per dag? dan zijn ze nu al 23 en 21 mm....is dat niet veels te groot dan?

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Normaal zou hij idd dan rond nu toch moeten springen.
    Waarom niet nog een fm gekregen of een bloedtest?

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik moet dinsdag weer voor fm als ik nog geen posi ovutest heb gehad.
    Maar ze zitten er nog hoor, ik voel ze zitten. Heb aan de linkerkant wel last en rechts is alleen vervelend als ik voorover buig of ga zitten.

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter jeetje wat raar... kun je geen fm krijgen of bloedtest inderdaad wat ook zegt..

juffie goed verwend vandaag!!

hier ook goed verwend vandaag elina heeft wat moois gemaakt en heb een lekkere ligstoel gekregen voor in de tuin!!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    zit steeds te denken: zal ik mezelf een ovitrelle injectie geven? ligt hier nog in de koelkast....tot deze maand houdbaar...

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Raar inderdaad panter. Maar ik had 2 follikels eentje van 21 en eentje van 24 ik weet natuurlijk niet als dat het zelfde is.......wat is otrivelle?

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ovitrelle is zoiets als pregnyl, alleen dan de chemische variant.

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Okay mmmmm moeilijk is er niet een arts die je kan bellen of een assistent

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    die arts wil dat ik wacht tot dinsdag en dan weer fm...maar ik ben bang dat het te lang duurt.
    En aangezien ik me voorgenomen heb mijn gevoel te volgen...zit ik te twijfelen wat wijsheid is.
    de ovitrelle is houdbaar tot 05-13...dus tja....wat zal ik doen. Spuiten en voor dinsdag gewoon afspraak maken onder het mom "ik had een positieve ovutest" of wachten...?

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Owieeee.....ja wat is wijsheid? Jij weet het beste hoe je je voelt. .....en je moet op je eigen gevoel af gaan.... wat vinden de andere meiden???

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pantertje, wil je f geruststellen
    Laatste keer had ik op dag 12 tijdens follikelmeting
    Eitjes. 1 van 23 en 1 van 22
    Ik had die ochtend geen smiley
    Maar bloeduitslag bleek dat t op gang was al
    Smiddags gaf ovu wel smiley
    Heb t nagevraagd maar sommige eitjes groeien idd meer door voordat ze springen
    Ik heb ook clomid.

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dank anaatje, ik maakte me er zorgen over. Zo bang dat er nu weer iets niet goed gaat ondanks dat het allemaal zo mooi leek.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eigenlijk jammer dat ze je geen pregnyl of dergelijke idd laten spuiten hebben ze veel beter "overzicht" zou je denken iig;)

Hier overigens weer lekker geërgerd.

Hier behoorlijk pissed!
    Ten eerste is mijn zoontje weer helemaal overstuur
    Bang bang bang!
    Gisteren heeft ex hem teruggebracht.
    En ik kreeg hem 's avonds niet in bed.
    Schreeuwen , huilen

Ik vroeg gisteren ook aan hem hoe zijn plannen nu waren met het huis en of hij nu al was gaan vragen bij de bank.
    Och ja dat ga ik in juni of juli doen.
    Wat?
    Uhm we zullen waarschijnlijk vroeger voor de notaris moeten komen dus je moet toch wat weten?
    Maar ik wilde toch om de tafel gaan zitten, uhm ja als je weet wat de bank heeft gezegd?
    Dan vroeg ik naar de meubels zegt die e*kel tja als ik het huis heb blijven de meubels natuurlijk ook bij mij.
    Die hebben mijn ouders overigens helemaal nieuw gekocht 9 jaar geleden!
    Maar volgens meneer hebben zijn ouders dat want ze hebben mij ook goud gegeven ( die meneer heeft verkocht omdat dingen niet goed geregeld werden met betalingen ez)
    En daardoor had hij het recht op de meubels.
    Die vent heeft zoveel lef!!
    Zijn meubels!
    Hij heeft ook een nieuwe vriendin, niet van hem zelf gehoord want dat lef heeft hij weer niet.
    Maar van overbuurman en die auto had er al zovaak gestaan en nu stond hij stiekem tegenover.
    Iemand anders zit aan mijn kind!
    De buurman vroeg trouwens waarom ik hem überhaupt bracht als het niet van hem is maar ja voor de wet heh!!!

Dus het word nog heel leuk allemaal.
    Meneer denkt ook dat ik ga meebetalen aan de schulden die hij ondertussen heeft gemaakt maar gelukkig heeft de rechtbank hiervan verbod gelegd en anders zijn die schulden voor jezelf.
    Zo'n lef de sm**rlap!

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat wen ongelofelijke eikel ook, tjonge, jonge wat een lef heeft die kerel! Kun je niets regelen dat je zoontje er niet meer naar toe hoeft, als het voor hem ook zo'n vreselijke dag is, dat kan toch gewoon niet!!
    Pfff schop onder zijn kont moet die hebben!!

Panter: hoe is het nu meis? Wat heb je nog gedaan?

DA: hoe is het? Ik hoop dat je misschien jullie kleine wondertje al in je armen hebt en eindelijke van alle ellende verlost bent! Ik hoop echt dat je snel van alles af bent en weer eens eindelijk een 'normaal' leven kan gaan leiden samen met je man en jullie meisje!

Dreamer: Hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje?

Ricmar: hoe is het met jou? En je man? Hoop dat het herstel een beetje spoedig gaat.

Bob: hoe is het met jou? Hoop niets ernstigs?

@vanalles:
    Nou hier weer een beetje in rustiger vaarwater gaat redelijk goed met mijn schoonvader, morgen moet die voor het eerst naar de revalidatie. Lichamelijk gaat het 'goed' alleen psychisch valt het hem heel erg zwaar! Afgelopen week beetje 'rare' week verjaardag vriend, veel naar schoonvader, bruiloft gehad, kraambezoek (jaa nog steeds pff) i.sa was helemaal van slag gisteren, zo zielig voor haar. Ze verslikt zicht tegenwoordig best vaak in haar speeksel, heel eng vind ik dat, hebben meer kindjes dat?
    Verder hier alles ok, nog weekje werken en dan gaan we op vakantie weekje center parcs de Eemhof, ben er zooo aan toe! Alleen het weer wil niet zo meewerken wat ik er nu van kan zien, hoop wel droog....we zullen zien.
    Oei snel laat, flesje doen en dan bedje in zzzzzz......truste

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @bloedprikken is voor dat ik me niet zo goed voel lichamelijk, volgens ha ben ik overspannen...ik zelf geloof dat niet want ik voel me niet overspannen...het voelt voor mij als iets lichamelijks en ik vermoed zelf dat mijn klier giga aan het rommelen is...
    Dus vandaar bloedprikken maar ik zelf ga niet uit van iets ernstigs hoor:D
    Dus niets aan het handje...
    Wel raar dat je tegenwoordig zo snel een label krijgt opgeplakt met overspannen??
    Ik moest zelf aan de ha vragen of het ook mijn klier kon zijn...zo raar...nu woensdag maar even afwachten ben benieuwd...

@Ook wat een klojo!! Nou voor de wet ammehoela!! Ik had echt geprobeerd hem uit de ouderlijke macht te laten zetten...er is niets van hem bij...wat zakkewasser!!

@Panter ik had je gevoel gevolgd...hier ook vaak grote eitjes hoor tussen 21 en 25mm...dus het kan echt wel...

@dreamer en DA joehoe meldplicht dames meldplicht :D :D :D

@juffie heeeeeerlijk zulke lange nachten!! Jaloers hahahaha
    Nee hier komt ze om 12 A 1u en dan rond 5 A 6u weer...maar om de dag kan ik doorslapen...en dat gaat top! Eerst werd ik nog wakker als ml eruit ging tegenwoordig slaap ik anders (met de gedachte ik hoef er niet uit) en dan slaap ik meestal gewoon door :D
    We hebben ons ingesteld op 2 jaar gebroken nachten alles wat ze eerder door slaapt is winst hahahaha

@zoon lief Moederdag kado gehad, een boekenlegger met verf erop en een gedichtje...zo lief gemaakt op de opvang, kreeg ook een super mooie bos super ranonkels (bloemen) en ontbijt op bed en ml had als verassing een shirtje laten maken voor ons tutje met daarop mama is de liefste met m'n eigen foto erop :D
    *smelt*
    Dus heb een traantje weggepinkt hihihi

Nou meiden hier ga ik lekker slapen voor ons zit na morgen de vakantie erop :(

Liefs Bob

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Meldplicht... Hier nog niks aan t handje hoor.. (jammergenoeg)
    Knuf voor allen!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Da: knuffel terug! Nog even volhouden meis! Het einde is nu echt in zicht! Succes zet 'm op!

Deel Deze Pagina