@ juna wat leuk. was een 3D echi begrijp ik ? Ben benieuwd naar de foto's. @ook dikke knuffel @panter denk aan je meis en duim stiekumpjes @ klussen hier vorige week aan het klussen geweest in huis. donderdag de meubeltjes gekregen dus de babykamer is bijna af .. Verder een lekker druk weekend gehad met een strandfeest en een dagje efteling. en vandaag weer zulk heerlijk weer word er vrolijk van ik ben trouwens nu totaal iets van 4,5 kilo aangekomen maar ben nu voor de tweede keer in 2 weken tijd wat afgevallen ipv aangekomen. ik eet wel voldoende. zou dit kwaad kunnen ? @ all een fijne dag nog gewenst meiden. geniet van het heerlijke weertje. Dikke kipjesknuf !!!
@juna klinkt zo schattig Heerlijk van genieten!! @kipjes volgens mij kan afvallen geen kwaad hoor...moet niet teveel worden in een korte tijd, voor je beeb kan een beetje afvallen geen kwaad...je gewicht schommelt in t normale leven ook...in ieder geval wel in dit huishouden @wat een hoop klussers hahaha Heerlijk vond ik het lekker bezig zijn!! Alleen merk ik wel dat mijn energielevel veel lager ligt hahaha...het wordt zo mooi!! De woonkamer is weer mooi wit en de kast staat geweldig! @babykamers gaaaf!!! Lekker allemaal mee bezig!! @ook dikke knuffel meid!!! En tot gauw @panter een stil knuffeltje @ricmar hoe is t op de wachtbank meid?? @wat een leuke en heerlijke weekend verhalen hier Fijn!! @vanaaf pret echo met de omaatjes om half 8...ben benieuwd!! En wie weet kunnen we het geslacht zien...ben wel altijd super zenuwachtig ook al is het een pret echo...blijft opspelen die onzekerheid tijdens echo's...hopelijk is alles goed! @alle lieve meiden een dik zomers knuffeltje!! Xx
Dames wat een heerlijk weertje hè, zit lekker in mijn tuintje van mijn Bavaria rosé biertje 0,0 te genieten heerlijk! Bob: veel plezier vanavond! Spannend hoop dat ze het geslacht zien, ben ook benieuwd! Iedereen een lekkere zomeravond! Wij gaan de nieuwe bbq eens proberen! Liefs Juffie
Lieverds, thanks voor duimen en denken aan me. Ik lees regelmatig mee, maar het kost me op de een of andere manier moeite om te reageren overal op. Het is niet dat het me niet interesseert, want dan zou ik ook niet meelezen. Ben gewoon moe in mn hoofd denk ik. Maar we genieten heerlijk van onze 'sabbatical' en geen idee waar ik in mn cyclus zit. Tot snel meiden! xxx
@Panter lekker meelezen lieverd en niet reageren, heerlijk je rust pakken meid!! In stilte duimen, denken en hopen we hier met je mee meid!! @ricmar...spannend!!! De wachtbank word zo langzaamaan een hot seat hihihi Duimen draaien meis!! @potty shot gezien (helaas niet mee gekregen op foto) maar voor de 2x een klein meisje en nu zagen wij wel heel duidelijk een klein meisje...echt 3 streepjes en op 3D waren schaamlipjes te zien en toch wacht ik de 20 weken echo ook nog af voor de zekerheid Nu gaat deze dame lekker slapen ben super moe Xx
helloow, ik heb wel alles mee gelezen van de afgelopen dagen hoor!! maar spring weer in als dat goed is!!
Goedemorgen ladies, Zo de nachttrein was goed gevuld vannacht hahaha @DA vroeg wakker of laat nog op? En gezellig dat je weer aanschuift @Panter werk ze meid!!! Hier lekker werken en je staat toch fijner op met zoon zonnetje Fijne dag allemaal! Xx
goeiemorgen allemaal!! bob wat fijn dat het weer een meisje was... nu zal het haast niet meer veranderen!!! ieredeen heerlijk met de kamertjes bezig leuk hoor!! kipjes wat leuk het kamertje bijna af!!! een beetje afvallen kan geen kwaad maar let wel op dat het niet teveel wordt natuurlijk.. panter knuffeltje voor jou!! ook jij ook een dikke knuffel!! hier vandaag naar homeopaat dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren voor ons meisje!! hopelijk is de jeuk en eczeem snel weg.. lees nog wel mee hoor.. maar reageer weinig... heerlijk van het weer aan het genieten. nou fijne dag vandaag met dit mooie weer!!!
panter: haha nee, heb alles meegelezen maar niks gezegd.. bob: laat op, hebben vrienden van ons ff naar schiphol gebracht.
Hoi dames......ik lees ook mee reageer wat minder sorry! @ Bob: wat leukkkk een meissie gefeliciteerd nu kun je gericht gaan shoppen, heerlyk Kipjes indd een 3/4D echo, was super leuk. Hoe gaat het verder met jou?? Afvallen kan geen kwaad, als het maar niet te veel is. Annaatje hoe is het met jou?? Sweet Lilly, zit mannetje er nog in?? Haha.....Spannend hoor OOK dikke knuffel DA lekker meeleesmodus, lig je nu nog lekker te luieren want was erg laat vannacht hoe voel jij je verder?? Monatoetje hoe is het?? beetje een ritme te pakken?? en hoe doet kleine Sjors het?? KateK..Eindelijk mooi weer, nog ffies van genieten eh. Voordat je weer aan het werk moet. Kiyeko en hoe voel jij je?? Panter, lekker om eventjes er niet bij 'stil' te staan.......geen spanningen, knuffel. Uhm......ffuh denken....... Liev vraag me ook af hoe het met jou is..?? Heel errug druk met je mannetjes denk ik. Bailey hou je het een beetje vol met dit weer? Girl spannend vandaag hopelyk helpt het. Verder lekker genieten van je vakantie met heerlyk weer. Zonnestraal hoe is het met jou?? Jaahhh, sorry zal er best een paar vergeten zijn. Maar ik weet het niet meer hihi..... Hier gaat het wel oke, word gek van die nare gedachtes allemaal...... Ondanks alles wel een leuk weekend gehad. Kamertje is eindelijk gestuct, morgen komen de schilders. 7 aug babykamer ( daar word ik weer vrolyk van ) Kan de hele dag staren na de echo van gisteren.......en nu beginnen we maar met aftellen ( kan er maar niet vroeg genoeg mee beginnen ).......ik ga er voor dat beebje iets eerder komt ahaha......uhmm vorig jaar 21okt is mijn mama geopereerd ( dus dat zou een mooie datum zijn ) en 28okt kregen we toen de postieve uitslag dat alles goed en schoon was...dussuh dat zou ook mooi zyn. ogjeej we blijven lekker dromen......
Haai dames, Hier ook leesmodus....namelijk ik-geniet-van-de-zon modus . Maar ik denk aan jullie en zwaai ff: * zwaaizwaai * . Juna, echo bekijk ik vanaaf, leuk!!!!
Dag dames! Ik kom me ff weer melden. Mannetje zit nog lekker bij mama. Gister weer controle gehad bij vk. Alles in orde met beeb. Hij zit nog steeds ruim in het vruchtwater, dus volgens vk heeft ie het nog goed naar zn zin in mn buik. Moest er maar vanuit gaan dat ie niet te vroeg komt. Nog paar weekjes wachten dus. Hij was wel weer iets verder ingedaald en ligt nu vast. Wel fijn idee. We wachten dus rustig verder af! Geniet allemaal lekker van het prachtige weer en ik meld me wel weer! Liefs
Dames, ik laat ook even iets van me horen. Heb wel bijgelezen, dus ben op de hoogte. Wij zitten vanaf vandaag op dag 1 van ronde 4 ... Ronde 3 was een secret mission en ben helaas vanmorgen, 1 dag na NOD, ongi geworden. Hebben nu volgende week vrijdag een evaluatiegesprek met de arts. Gok dat ze hormonen gaat voorstellen, maar dat zie ik (nog) niet zitten. Over Pregnyl wil ik nadenken, maar verder nog even niet. Het gaat me steeds zwaarder vallen. Weet dat ik absoluut niet mag klagen met al een wondertje en 'pas' ronde 4, maar de angst dat het nooit gaat lukken wordt steeds groter. Nou ja, ik heb een pak marsen en een reep bonbonbloc (correctie, bonbonbloc is al op *grin*) dus ik kom er wel doorheen. Even sippen en weer doorgaan Dikke knuffel voor allemaal!
dreamer: wij gaan nog steeds samen zwanger worden!!!!! dat was de deal! oh en doet mij ook maar een stukje bonbonblock kan ik ook wel gebruiken