Dames ik ben 16 mei om 19.39 bevallen van onze dochter evi. Ze weegt 3750 gram! Flinke meid dus moeten nog 24 uur in het ziekenhuis blijven ivm de suiker. alles is goed gegaan, vond t wel heftig! __________________
Jippie de flippie!!! Gefeliciteerd DA en DA man!!! Wow wat een geweldig nieuws!!! Welkom op deze wereld Evi!! Ook zoon lekkere flinke ons meisje woog 3795gr en dat zonder suiker of complicaties en nu zit ze net onder het gemiddelde Maar ga enorm genieten van al het moois en van jullie gezinnetje!! Wat een onwijs mooi nieuws!! Heerlijk beschuit met roze muisjes Lieverds nogmaals gefeliciteerd en geniet van jullie prachtige meisje!!! Lieve DA eindelijk kan en mag het herstel beginnen en hopelijk kun je de zwangerschap snel achter je laten. En nu intens genieten van jullie meisje dat heb je na zoveel maanden afzien meer dan verdient!! Dikke knuffel Bob en Co. Xxx
Lekker aan het genieten en aan het bewonderen De eerste paar dagen loop je op adrenaline en blijf je in dat bedje gluren Ondanks de heftigheid van de bevalling is het wel een heerlijk gevoel om S nachts naar dat mooie mensje te kijken wat zojuist is geboren...ik herinner me nog hoe vredig (erg cheesy ik weet het) het aanvoelde...zoon bijzonder iets als je van 2 naar 3 personen gaat... Geniet meis geniet! Je hebt het zoooo verdient!! En de dagen vliegen voorbij en ieder clichés is zooo waar Bewonder en verwonder je maar heerlijk!! Knuffel! Hier een eerste echte nacht dat ze doorslaapt ben ik klaar wakker hahaha Toch maar nog even proberen te slapen... Geniet ze meid!! Xx
**INBRAAK** Lieve DA en DA-man. Supergefeliciteerd met jullie mooie meisje Evi!! Nu snel op de roze wolk en GENIETEN!! Dikke knuf Jack, Suus, Lynn en Sem. **UITBRAAK**
Gefeliciteerd da en daman. Nu genieten genieten genieten want het gaat veels te hard. Veel geluk samen
Da en daman gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Prachtige naam en hopelijk kan je nu gaan genieten.
DA & man, gefeliciteerd!! Eindelijk is ze er, na een hevige strijd. Hopelijk kan en mag jij nu echt gaan genieten meis. liefs
@da Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !! Wat een prachtige naam heeft ze . Veel liefde geluk en gezondheid toegewenst. En nu genieten genieten genieten. Dikke knuffel @ panter Wat goed meid.ik duim keihard dat dit eindelijk eens jouw maand word. Ik gun het je zo !! Knuf @ dreamer Succes met de laatste loodjes ! @juffie Niet druk maken om cb . Onze boef was heel mager en heel klein en nu zeggen ze: hij word wel vol he ?. Ik ben er juist blij om hihihi @ swimming Wat een rotnieuws meid. Helaas hebben wij dit ook moeten meemaken. Heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel . @bob Hopelijk snel weer de oude. @ego Hier alles goed. Boefje groeit goed en is lekker actief. Kan nu op zijn buik rollen en doet dit ook de hele dag haha. Verder kan hij niet stilzitten en wil alles pakken. Pff haha
@ kiyeko Ik heb laatst een tentje gekocht speciaal voor baby's. Kan mijn boefje lekker in liggen buiten. Houd uv straling tegen en insecten. Handig voor bos of strand. Laatst al eeen keer gebruikt en bevalt goed. ! @ zonnestraal Mooi hoor ! Ik ga er binnenkort ook eentje zetten met de naam van de kleine. @ vakantie Fijne vakantie alvast meiden !!
DA: wat een super goed nieuws!! GEFELICITEERD! Hopelijk kun je de zwangerschap met alle bijbehorende ellende snel vergeten! En voor nu GENIETEN! GENIETEN! GENIETEN! GENIETEN!!!!!!!! Super wat een fijn nieuws om je dag mee te beginnen!
DA! Woeiiiiiii!!! Gefeliciteerd!!! Welkom Evi, je maakt papa en mama zo gelukkig met je komst! Hoe is je bevalling gegaan DA? Ze is er!!!!!
Kiyeko, ook naar italia! Wij ook! Vind ut best spannend. Wanneer gaan jullie heen? En welk plekje? Wij Toscaanse kust. Wij gaan 22 Juni die kant op, toch maar besloten in 2 dg te rijden. Dus 23e juni komen we aan. Voorheen met z'n 2-en gingen we snachts rijden in 1x. Kipjes, ook tattoo! Leuk!! Ik zal vanaaf ff tattoo-foto in album doen.
Lieve DA en DAman, gefeliciteerd met jullie mooie dochter Evi! Nu heerlijk gaan genieten hopelijk... Hier verder weinig te melden, verwijzing naar Nijmegen na veel gezeur eindelijk binnen. Nu nog een afspraak maken.
lieve DA en DA-man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Evi. Eindelijk is het dan zo ver, en ik hoop dat hiermee de lange maanden afzien, tegenslagen en fysieke ellende afgesloten worden en jullie mogen genieten. @ swimming, ik kan me ook nog goed herinneren hoe hard de mededeling aankwam toen bij mijn man de Tese negatief was. Neem de tijd om dit te bevatten en wie weet gaat de weg hierna nog verder. Ik wens jullie veel sterkte hier samen uit te komen. @ panter, geweldig. Mijn duimpjes draaien hard. @ bob, hopelijk slaat de medicatie snel aan zo dat jij je weer beter voelt. @ vakantiegangers: veel plezier. @ juffie, met zo'n kleintje is center parcs echt geweldig! ik heb wat mindere dagen, heel slapjes en 's avonds mega maag- en buikpijn. Zo hevig dat ik gisteren echt tot niets in staat was. Ik vraag me af of dat van de gonal f kan komen, hoewel ik toch maar 37.5 spuit? Of ik heb iets anders onder de leden in kombinatie met weinig slaap en veel werk...? We zullen zien. Morgen gaan wij naar D voor een fm en waarschijnlijk is dan maandag of dinsdag de inseminatie. Spanend! Al hoop ik dat ik hiervoor weer wat opknap...
Meiden bedankt voor jullie berichtjes. Wij gaan waarschijnlijk verder met KID waarschijnlijk be.kende do.nor. Allemaal erg spannend. Over 2weken afspraak gynocoloog om de verdere stappen te bespreken. Nu we dit achter de rug hebben kunnen we dit afsluiten. Na 5maanden onzekerheid nu eindelijk duidelijkheid. Ben benieud hoe lang het duurt voordat we beginnen met de eerste behandeling. We denken positief vooruit! Samen staan we sterk. Nu weer even voor mijn mannetje zorgen.
da gefeliciteerd met jullie dochtertje!! geniet ervan!! schrijf hier weer verder meiden.. jullie hebben zoveel gekletst alweer haha hier gaat het goed.. vind het erg spannend maar ben er nu veel minder mee bezig.. nog een weekje wachten!!