Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA wat een prachtige meid!! Wees trots!! Hoe is het nu met je?
    Ik ga nu je bevallingsverhaal lezen!

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    DA Gefeliciteerd met je dochter! Eindelijk, nou lekker genieten van het wondertje.

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Wat een schatje DA
    Panter hoe is het met je.. hoe voel.je je?

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Girl wanneer mag je gaan testen? Is het nu net zo spannend als bij E?

Ook couting down the days!!!!! En wat een ontzettend hypocriete ex heb jij. Ppffttt.

Dreamer waggel je nog rond? Mannetje zit nog lekker warm denk ik heheh.

Da ik heb je bevallingsverhaal gelezen.....het is ook niet niks eh. Maar je hebt een wolk van een dochter. Geniet geniet!!! Hoe is het met DA man???
    Juffie lekker op vakantie?? Vorig jaar zaten Zonnestraal en ik daar ook....hehe hoe toevallig??? Jammer van het weer. Maar geniet van je gezin.

Swimming hoe gaat het nu????

Bob zwaai zwaai.....hoe is het daar???

Iluna had je vandaag de tp???? Spannend.

Kiyeko zonnestraal en kipjes hoe gaat het met jullie beebs??? Kunt ze al haast geen beebs meer noemen eh??? Ze groeien zo hard.

Annaatje hoe gaat het met jou???? Hoe gaat het met de iui??? Zo stil rondom jou.

Hier alles goed. Trotste mama....onze boef zit sinds 4 dagen alleen. En spelen wat ie doet. Laatste tijd wel een beetje chagrijnig. Hy wil zoveel meer als hij kan hehehe. Frustrerend voor zon kleintje. Hij probeert zich ook al omhoog te trekken aan de box. Dan moet je dat gezicht eens zien wuhahahah. En kreunen wat ie doet. Voor de liefhebbers heb ik een nieuwe foto in myn album staan.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik voel me prima hoor, niks te merken van iets. Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn maar kan niet voorkomen dat ik sosm denk: hee wat voel ik daar?
    maar probeer dat dan weer weg te rationaliseren....we wachten (on)geduldig af.

Ik heb sporadisch nog contact met anaatje. Het gaat redelijk met haar. Maakt een moeilijke tijd door en moet even kracht terug vinden om de strijd te strijden.

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Fyn om te horen dat je probeert om er niet te veel mee bezig te zijn. Heel lastigmaar stay positive ik duim......gun het jullie zo van harte.
    En wat rot van annaatje haar gun ik het ook zo
    ... zo oneerlijk allemaal
    Dikke knuffel voor jullie beide

7. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juna hier alles goed met ons meisje. Bijna half jaar. Gatsie wat gaat de tijd snel. Het is een heerlijk meisje waarvan we iedere dag genieten.

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames wij zijn er even een weekje tussenuit, volgens mij precies in de slechtste week van heel het jaar....maar ja niks aan te doen...
    We gaan naar de Eemhof Center Parcs lekker vip huisje, even lekker luxe hadden we wel verdiend vonden we!
    Hele huiskamer staat hier vol....benieuwd hoe we dat allemaal in de auto gaan krijgen.........?? Eerste keer op vakantie als gezin, hoop dat het weer toch nog meevalt.....
    Af en toe spiek ik wel even kan jullie toch niet missen :)

Doei, doei

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juffie, tis kutweer maar evengoed lekker om er een weekje uit ta gaan. En een luxe cottage, lekker hoor!! Toen wij er waren (en juna ook :D) was het ook slecht weer, maar evegoed een topweek gehad!! Geniet lekker!!

Girl, Panter, pfffff ben zenuwachtig voor jullie!!!

Ook, wat is jouw ex een galbak zeg!!! Kan het niet anders omschrijven, bah bah bah!!!

Iluna, zit je op het wachtbankje?? Duim duim duim!!

Juna, ohhhhh zit jouw boefje al??? Geweldig!! En die frustratie ken ik....Beau wilt kruipen, maar lukt niet. Kontje omhoog en hup op z'n knietjes en dan ploft ie weer neer. Best sneu als ze iets willen maar het niet lukt. Verder is Beau een vreselijke lachebek....kan heel goed schaterlachen :D. En is uber uber uber druk, hahahahaha!!! ;) Ligt geen moment stil! Kga zo ff fotootje plaatsen.

Hier ook nieuw fotootje van Beau in album...:)

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey meiden

hier valt t herstellen erg zwaar...

vanmorgen is de katheter er pas uitgehaald, had nog steeds sinds de bevalling niet zelfstandig kunnen plassen.... dus vandaag voor t eerst zonder katheter.. vanmiddag moesten we naar het ziekenhuis, en ik had natuurlijk nog steeds niet kunnen plassen.. echo gehad en mijn blaas zat idd erg vol.. kreeg 2 uur de tijd om te plassen en anders moest ik leren om mezelf om de 2 uur thuis te katheteriseren... gelukkig is het gelukt om te plassen.. mijn blaas was niet leeg, maar goed genoeg om zonder katheter naar huis te mogen.

verder kan ik zelf vrij weinig, ben slecht ter been, en kan daardoor mijn meisje niet verzorgen. mijn man doet echt alles staat contineu snachts op voor flesje enzo omdat ik t gewoon niet kan.

ik mis hierdoor erg veel.. en kan niet echt genieten van de kraamtijd op deze manier. door t bijna 2 uur persen heb ik gigantische aambeien opgelopen, zelfs de kraamzorg vind het niet normaal + ben ik op verschillende plekjes uitgescheurd waardoor ik onder de hechtingen zit.. en door dit alles alleen maar op bed fatsoenlijk kan zitten en liggen..

al met al valt t me erg tegen zo.. sorry voor mijn klaagzang, maar moest t even kwijt.

ons meisje doet het daar in tegen erg goed, drinkt alles op wat we aanbieden, en is zeer tevreden op wat buikkrampjes na.

met DAman gaat t super, die geniet met volle teugen!

panter: duim voor je!!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, hopelijk gaat het herstel zometeen wat beter en kan je echt gaan genieten.

Hier de uitslag gehad van progesteron prikken, mijn waarde was vandaag 59.5! heb dus een mega goede eisprong gehad!! Joepiee!!

12. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee heftig DA! Hopelijk is je herstel voorspoedig en kan het genieten voor jou dan ook beginnen.

Wow Panter! Super!!

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @juna ml is nog aan het herstellen. Voorlopig gaat hij nog niet werken. Met het verwerken zijn we inmiddels een stapje verder. Volgende week afspraak bij de gynocoloog. Ben benieuwd.

Lief dat je vraagt hoe het hier gaat.

Xxx

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Da heh bah meid nog niet echt aan het genieten.
    Het zit je echt niet mee.
    Hopelijk voel je je snel beter en kan het genieten beginnen.
    En wat fijn dat DA man zo geniet en zo'n goede papa is!

Panter super meid!

Zonnestraal wat een prachtig ventje!!!

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA je krijgt het ook echt niet kado! Probeer niets te forceren en pak je rust...ik kon de eerste dagen ook niets en ik heb 6 weken zeer veel pijn gehad en pas na veel aandringen bleek mijn voorgevoel juist...nu 5 maanden later ben ik weer redelijk hersteld op de verzakking na en die breuk in mijn schaambot maar ik begin me nu pas langzaamaan weer de oude te voelen...
    Ik kan nu nog steeds niet m'n plas ophouden, als ik moet dan moet ik ook echt gaan anders ben ik het haasje hahaha
    Het komt echt wel goed meid, geef het de tijd...
    Het is niet niets en je zult zien dat je lichamelijk best wel weer redelijk snel hersteld...
    En iedere ochtend als ik haar uit bed denk ik jij was iedere hechting, iedere breuk, iedere knip, ieder pijntje meer dan waard...
    Ze strekt nu haar armpjes uit naar je als je haar uit bed haalt zo lief :D
    Dus het komt goed meissie en probeer te genieten laat ml al het loopwerk doen en knuffel jij met je meisje in bed...geloof me je krijgt het straks nog heerlijk druk zat om alles zelf te doen...jouw lichaam moet nu eerst echt goed herstellen voordat je voor een ander kunt gaan zorgen...
    Je lichaam heeft net iets wonderbaarlijks gedaan meid en dat moet je koesteren :D
    En botvier je frustraties maar lekker hier, daar zijn wij voor...:D

Geniet ondanks je pijnlijke onderkantje van je prachtige meisje (wat een knapperd by the way) en van je lieve zorgzame mannetje!!
    Een knuffel voor je zere onderkantje en hopelijk ben je gauw weer op de been meid!!

Knuffel xx

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    *doet zeer stiekem een hoopvol dansje voor panter *
    En duimt hierbij heel hard en doet dit met een ingehouden gilletje en een glimlach :D
    Hopelijk werkt het, het hoeft maar 1x goed te gaan...ik hoop het zo erg!!

@girl bijna testen...pfffff spannend!

@iluna en voor jou ook de dagen afstrepen :D

@ricmar hoe verloopt de zwangerschap meid en hoe hersteld je man?

@juffie FIJNE VAKANTIE!!! Sneu dat jullie zulk rot weer hebben maar hopelijk genieten jullie ontzettend!!! Geniet van elkaar, de luxe en tot over een weekje vakantieganger :D

@annaatje dikke knuf meid!!! We denken aan je!!

@swimming hopelijk is je mannetje snel hersteld!!

@juna dikke knuffel en leuk dat de kleine man zit, hier valt ze na 1 tot 1,5min om...ze rolt nu wel op haar zij en komt dan echt een heel stuk zelf overeind tot een soort semi zitstand dus het duurt niet lang meer voordat ze zichzelf helemaal opdrukt...maar we merken hier wel dat ze periodes "stilstaat" en dan ineens doet ze weer wat nieuws...erg grappig om te zien! Knuffeltje voor jullie en een zwaai terug:D

@zonnestraal heeeeerlijk wat een leuke en goede betichten over jullie lieve lachebekkie!! Hier ook een woesterd als het niet lukt hahaha...om dat rode koppie en die blik moet ik zo erg lachen...
    Dat schateren is echt goud waard zo ontzettend geweldig...laatst deed ml gek in de lift en ze hield niet meer op met schateren nou wij ook niet de tranen biggelde over onze wangen :D
    Zo heerlijk! Ga zo lekker bij je fotootje kijken :D
    Dikke knuf zonnestraaltje!!!

@lieve meiden voor jullie allemaal een dikke knuf en weltrusten (al heb ik er al een slaapje opzitten vanaf half 9 :D)

Plop, plop, plop met een knuffel van Bob :D
    (Ja erg flauw ik weet het hahaha)

Knuffel xx

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ohw en mevrouwtje dreamer u duikt steeds onder de radar hahaha maar u heeft echt wel enige vorm van meldplicht hihihi
    Hoe is het aan het bollebuikenfront? Hou je het nog uit met de BI?
    Jullie mannetje heeft die regenbom gezien en denkt ik zit hier best binnen daar is het al nat genoeg :p:D
    Succes meid hopelijk hebben jullie gauw dat prachtige mannetje in jullie armen en kan grote zus heerlijk knuffelen met haar baby broertje :D

Knuffel

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Beetje vroeg haha maar ik ben klaarwakker
    Wat lief dat jullie aan mij denken
    Doet me goed.hier alles zn gangetje!
    Heb zin in onze vakantie in juli.ben dr aan toe!!
    In sept ga ik 1 dag in de week naar school.heb ik gisteren te horen gekregen op mn werk.leuke uitdaging maar niet echt geweldig nu kwa planning.maar ik moet t verplicht doen.

Pantertje en girl spannende dagen voor jullie!!!

Da, gefeliciteerd. Ik had al de foto gezien. Genieten nu

@All verder lees ik af en toe nog weleens mee maar vind t moeilijk. Denk aan jullie en tot snel weer knuffff

19. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met mijn vragen... Bij ons is ook tot twee keer toe azoospermie geconstateerd. Nu hebben we net het onderzoek bij de uroloog gehad en nu blijkt dat de testikels bij mijn vriend niet goed zijn ontwikkeld, er zit dus geen obstructie of iets dergelijks. Hij is als kind geopereerd aan niet ingedaalde balletjes. We wachten nu nog op de bloeduitslagen en krijgen dan een verwijzing naar de fertiliteitsarts. Ondertussen had ik na de eerste azoospermie uitslag al contact gezocht met Dr. Scholtes in Dusseldorf, daar hebben we in juni de intake.

Ik ben heel benieuwd of iemand van jullie een vergelijkbaarverhaal heeft. Ik vraag me nu ook heel erg af of een tese of micro tese kans van slagen heeft....

xx

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    A1981 mijn man heeft ook onderontwikkelde testikels, wij hebben wel een tese laten doen om voor ons zelf zekerheid en afsluiting te krijgen.
    Mijn man bleek onvruchtbaar, certolli cell only syndrome. Hierbij horen onderontwikkelde testikels, das een kenmerk die vaak voorkomt bij dit syndroom.
    Bij ons zeiden ze na.v het lichamelijk onderzoek dat we maar 2% kans hadden dat er zaad gevonden werd bij de tese.
    Maar wij wilden het zeker weten, en hebben het dus wel laten doen.

Deel Deze Pagina