Ja dat zeggen ze idd, maar je bent dan officieël dus al 4 dagen over tijd. Ze doen de testdag zo laat om zeker te weten dat je een duidelijke test hebt en geen twijfeltest. ook weten ze dan zeker dat de pregnyl uit je systeem is. Zo hebben ze het mij uitgelegd.
Girl: balen dat de poging mislukt is! Panter: *duimduim*! Idd wat jullie zeggen t onderwerp hier is ook heel normaal geworden, terwijl t toch eigenlijk niet niks is. Hier t bed al omlaag (kraam is er nog 2 dagen) maar moest van de kraam nu kan ik tenminste zonder hulp zelf in en uit bed. bed was echt veel te hoog voor me. scheelt een hoop zo.
panter maar heb 2 dagen na puctie al tp gehad dan zou ik als ik vrijdag zou testen nog maar 2 dagen overtijd?? of zie ik dat verkeerd?? da scheelt veel dat je zelf je bed uit kunt komen als hij weer laag is... alles goed met jou en je meisje??
Hier ook iemand met 2xazoospermie geconstateerd. Wij hebben inmiddels een mislukte tese achter de rug. Ml had ontregelde waardes en zijn testikels waren aan de kleine kant. Wij gaan verder met kid. Adoptie is voor ons geen optie. Erg spannend allemaal, maar hier genoeg meiden met ervaring!
Oh girl dan word het idd anders, dan ben je een dag te vroeg ongesteld geworden. Wel heel erg jammer en balen meid, bah!! Het leek allemaal zo mooi.
Girl, wat vreselijk meis!! Je bent eerder ongesteld geworden dan dat je moest testen?? Heeeeeeel erg klote!! Hele dikke knuffel!! Swimming, adoptie was bij ons ook uitgesloten. Heel veel succes met KID! Genoeg ervaringen op dit forum .
Swimming welkom hier nu zwanger van ons 2 de wonder dmv een "bekende"donor. mocht je vragen hebben stel ze gerust ik lees wel mee maar ben even minder aktief. Tese was voor ons destijds geen optie 1996 hoorde we dat hubbie onvruchtbaar was en icsi etc was toen allemaal net in de kinderschoenen Tese was toen er niet.. later was het geen optie meer ivm medicatie gebruik
dank je panter en zonnestraal!! zonnestraal je wat eerder ongi geworden... heb gebeld en mag met ovutesten met ei gaan vinden en dan gaan we voor een cryo!! gelukkig vind ik die altijd wel en me lichaam geeft het goed aan voor de tijd, dus is alleen ff afwachten wanneer ei ivm nu kortere cyclus.. swimming sterkte met die verschrikkelijke uitslagen... wel fijn dat jullie samen ervoor kiezen om kid te gaan doen... hier ook al een dochtertje van bijna 1,5 via ivf-d gelukt.. nu bezig voor brusje alleen net 1ste tp mislukt...
Ricmar: 17 weken alweer! Girl jullie meisje is ook van een cryo toch? All: mijn meisje alweer een week oud vandaag! Vandaag haar lekker in badje kunnen doen, oh wat vond ze dat heerlijk zeg. Ze is zo een makkelijk kindje, huilt alleen als ze honger heeft.
Hai allemaal, Bob & Bailey, bedankt! Ja we willen er toch alvast over nadenken omdat een tese gewoon niet gegarandeerd resultaat biedt. Ik begin iets meer aan het idee te wennen. Gisteren was ik echt zo ontzettend verdrietig, wat dat betreft is het echt een rollercoaster van emoties soms, pfff.. Mag ik vragen via welke organisatie jullie de donor hebben? Of is het een bekende? En wat waren de wachttijden? Veel vragen, ik weet het... Ik hoor vaak IUI als je met een donor werkt, is dat standaard? Wel fijn om hier allemaal positieve KID verhalen te lezen. Ik ben zo'n type die dan gelijk gaat Googlen wat de kansen zijn enzo, moet ik misschien helemaal niet doen... Tenslotte werkt het bij natuurlijk zwanger worden natuurlijk ook niet zo dat je gegarandeerd bent van resultaat. Tis nu alleen allemaal zo onzeker, je weet ook niet of plan b daadwerkelijk lukt als je plan a in de prullenbak moet gooien . Dikke knuffel!
Wij hebben uiteindelijk na misluktepogingen in ZH zelf een donorgezocht via internet. Is dus vóór ons bekend wie en wat.
wat een k*tnieuws Girl sterkte. DA goed van je dat je uit bed kan. En evi alweer een week oud. Gaat hard eh. Geniet!!! Dreamer is bezig.....denk ik wuhahah. Panter.....brrr word nu echt spannend!!!! Duimen draaien. Vrolyke bob.....altijd leuk om jou berichtjes te lezen!!!! A1981 de grond zakt onder je voeten weg.....maar er is nog hoop. Hier had myn man geen zaadleiders. Mbv tese 8 rietjes zaad gevonden. Waar zijn jullie onderbehandeling? Wij hebben de tese en icsi in gent gedaan. Super zkh!!!! Maar ook veel DD gangers hier. Sterkte met alles wat komen gaat. Lucht hier je hard. Hier allea goed.. 5de tandje is door aan het komen. Maar nu heeft hij er geen last van. Eerste 2 wel. Maar is super snel gegaan. Binnen 3/4 weken tijd 5 tandjes. Nog even en we gaan na spain. Ik heb al wat dingetjes in huis. Kan iemand me helpen wat ik niet mag vergeten en handige tips met voeding warm maken en voor onderweg Ik heb Jodium Zetpillen Pleisters Zonnebrand 50 Wegwerpslabbers Nestle pakjes voeding ontbijt en pyama pap. Flessen water Luiers Tent voor op het strand Hoedjes / petjes Hydrofiele luiers Voeding Ons mannetje drinkt alleen maar graag melk. Geen sap ofzo. Is dat goed ook tegen de warmte daar? En hoe doe ik dat met brood. Vind t nooit niet smaken in spanje.
Weer een hoop activiteit hier moest toch weer een stuk bij lezen Ik heb eindelijk een datum!! Naar 2 weken bellen en dat niemand die verdomde telefoon opnam is het me vandaag eindelijk gelukt! 22 Juli duurt nog ff maar een datum is toch weer iets om naar uit te leven. Meiden ik leef met jullie allemaal mee en ik lees ook wel mee maar reageren doe ik vrij weinig. Liefs voor jullie allemaal!
Videlsje wat spannend zeg!!! Gisteren bij een paranormale vrouw geweest, misschien geloven velen er hier niet in ( had ook altijd mijn bedenkingen) Iig zei vertelde de hele situatie van mijn ex en mij. Hoe mijn ex S zag en dat hij hem eigenlijk idd niet wilde. Hij stond niet achter de kid keuze. Maar heeft het gedaan omdat ik graag kinderen wilde. maar hij ziet S echt niet als zijn zoon. Voor S heb ik een mk gehad, en 1 vruchtje was er volgens haar echt ingenesteld en dat was een meisje. Zijn zus is nu altijd bij hem. Ze vertelde me ook dat de 2e tp raak is en dat S een klein broertje zal krijgen. Ze heeft nog meer persoonlijke dingen verteld die ze niet kon weten. Heb wel wat tranen gelaten. Ook waarschuwde ze me dat ex S zou willen gaan ontvoeren. Die plannen waren zeer concreet.
*komt aan de meldplicht voldoen* Maar deze keer met de beeb in mn armen ipv in mn buik Na een heftige bevalling is ons mannetje gezond en wel geboren en hij is zoooooo mooi Hij lijkt enorm op zn grote zus, zo leuk! Zn grote zus vindt hem nog niet heel interessant, die vindt de kraamhulp veel leuker haha. Met mij gaat het goed, bi is een stuk minder gelukkig. We genieten volop van ons gezinnetje *einde van de meldplicht * Ik las iets over hoe KID ervaren wordt. Ik ben net mamma geworden van ons 2e KID wondertje. Als iemand tegen mijn man zegt dat zn kids zo op hem lijken gaat hij glimmen van trots! Geloof me, ik heb nog nooit iemand trotser zien kijken. Dus komt helemaal goed als je samen achter de beslissing staat.