@dreamer en dreamerman, gefeliciteerd, nu genieten! Ben ook wel benieuwd naar de naam! Hier vandaag het nieuws naar buiten gebracht over de overname van onze praktijk door het ziekenhuis. Wij geloven dat we hierdoor een nog betere samenwerking krijgen met de gynaecologen. Wij werkten eerder onder een andere organisatie, maar die wou stoppen met de verloskunde. Dus het was dit of niks zegmaar. Gelukkig zijn de reacties van onze zwangeren positief! Maar de collegapraktijken in de omgeving zijn er niet zo wild van... Spannend dus...wat er nog gaat komen aan reacties. Ook even helemaal niet bezig met het hele traject waar we in zitten. Eerst even de komende 2 weken door komen, en dan lekker een week naar Tenerife, kan me er nu al op verheugen.
da ja ons meisje is ook van een cryo!! dus hopelijk zit er een goeie cryo bij... al weer een week oud!! wat gaat dat snel he.. juna alweer 5 tandjes!! ja als ze een keer komen dan is het vaak snel achter elkaar... zielig soms met die tandjes.. hier heeft ons meisje veel last van de kiezen en hoektanden... videlsje spannend!! gelukkig heb je een datum nu... ook had al via andere topic op je gereageerd op dit berichtje!! dus geef je alleen ff een dikke knuffel!! dreamer eindelijk is hij er!! gefeliciteerd met jullie mannetje.. heerlijk van genieten meid!! ben erg benieuwd naar de mooie naam vandaag dd gebeld en we gaan gelijk verder voor cryo!! nu dus met ovutesten.. alle meiden hele dikke knuffel!!
Hahahaha detective Bob heeft er een neusje voor hahaha GEFELICITEERD DREAMER FAMILIE Eindelijk is dat mooie mannetje er... Ben benieuwd naar de naam van jullie ventje... Hahaha kinderen zijn ook zo grappig de kraamhulp interessanter dan haar nieuwe broertje hihihi Wat een lekker meisje Heerlijk genieten papa, mama en grote zus!! Wat een top nieuws!!! Welkom lieve kleine man!!! Knuffel voor jullie!! Xxx
@girl hè gatver...wat kl*te zeg!!! Bah, bah, bah! En natuurlijk komt dit hard aan...omdat er al een prachtig meisje is maakt het deze pogingen niet anders of minder zwaar of makkelijker... was het maar wel zo he meid maar helaas voelen de pogingen precies hetzelfde...ach meid zo balen voor je!!! Volgende cryo gaat gewoon raak zijn!! Positieve energie naar jou!!! @videlsje YES!!! Een datum meid!!! Die is the pocket nu hopen dat er niemand ziek wordt Als het weer ook even mee gaat werken dan moet dat gewoon gaan lukken Weer een fijn vooruitzicht! @Ook ik ben geen helderziende maar snap waar de ontvoeringgedoe vandaan komt, hier word dat ook als reële angst gezien dus pas goed op S. En het is je gegund meid dat er een mooi brusje bij komt!! Gelukkig blijf jij strijdbaar, en ik hoop dat jouw ex deze strijd verliest!!! Een dikke pluim voor jou!! @Wow ricmar alweer bijna op de helft Jij vliegt door deze zwangerschap heen (of ik let gewoon niet goed op dat is ook een optie ) Hoe is t met je man?? En willen jullie weten wat het word? Hoe voel je je verder? Is deze 2e zwangerschap anders dan de eerste? Over en uit dit vragenvuurtje hihihi @Vakantielijst Ors halen tegen uitdroging stond bij ons de folder van het cb...ik zal straks eens kijken of er nog meer handige tips in stonden @Elisa dan zeg ik gefeliciteerd met een positieve overname!! Enne Tenerife heeeeeerlijk! Ik snap eigenlijk alleen niet dat je daar zin in hebt hahaha hartstikke mooi weer hier Geintje natuurlijk hahaha Lekker hoor!! Wanneer gaat de vlucht? @A1981 lekker meeschrijven en vragen stellen, zijn veel veteranen hier dus die hebben al veel doorstaan waaronder mijn geraaskal nee hoor maar met raad en daad kunnen ze je bijstaan en lekker vragen...ervaringsdeskundige hier genoeg en het klinkt raar maar Google zo min mogelijk daar staan de enge, nare en zwaarmoedige verhalen...ik zal niet zeggen dat hier geen negatieve ervaringen zijn want die zijn er genoeg maar de dames hier zijn allemaal wel erg realistisch en kennen de klappen van de zweep... Hier een vreemde eend in de bijt wel zaad maar minder dan 0,01% en misvormd dus via IUI en na 2 mk overgegaan naar thuis KIE en totaal onverwachts in een rare cyclus zwanger geraakt en gelukkig ging dit wel goed...en nu sinds 2e kerstdag de trotse mama van een gezellig meisje... Had de uitslag nog slechter geweest dan hadden wij overgegaan naar KID daar hebben we toendertijd wel al met een scheef oog naar gekeken... Dus eigenlijk hoor ik hier niet omdat er bij ons nog iets gevonden maar toen waren we al zo gehecht aan elkaar geraakt toen mocht ik blijven En dat zie ik nog steeds als mijn boei! De meiden houden mij voor een deel op de been omdat binnen een vriendenkring het heel anders ligt... Dus als ik hier even niet ben geweest dan mis ik de meiden hier... Dus hopelijk voel je je net zo welkom als ik hier @hier uitslag sk waardes ben van de 0,21 af en nergens meer uitroeptekens...dus mijn gevoel was juist niets depri maar gewoon een vervelende klier...dosis is nog iets verhoogd en over 3 weken weer prikken net zolang totdat de klier stabiel blijft...ha bood wel excuses aan gister en moest lachen omdat ik zo standvastig was... Tja iemand direct een label opplakken is wel makkelijk maar niet altijd waar...dus gelukkig voel ik me echt al zoon ander mens ook door de overige poeders en pillen dus Bob is back in business Met onze tuttie gaat het geweldig, slaapt nu al 2 nachten door hopen dat het zo blijft maar vertrouw er niet op... Ach m'n mama knuffel momentje middenin de nacht vind ik stiekem heerlijk Tja en na mijn zwangerschap heb ik enorme last van zelf niet kunnen doorslapen dus iedere nacht tussen 2 en 4 word ik wakker even internetten en dan val ik weer in slaap Stap er vroeg in meestal half 9 dus maak genoeg vlieguren dus ik ben niet moe maar het blijft een gek ritme hahaha...ach kan ik jullie vervelen op de meest vreemde tijdstippen Nou dikke knuf ladies Xx
@bob, Tja die rare tijdstippen kan ik over mee praten. Heb dienst, na een uitstapje midden in de nacht nu weer lekker in bed. Een kindje wat iets te vroeg wou komen! Welterusten!
Word net wakker.. meisje had om 5.00 de fles gemogen. Manlief zit nu met haar, maar ze heeft t dus goed volgehouden! Ja dreamerbaby is een mooi mannetje!!! Met een hele mooie naam! Girl: spannend meteen voor cryo, hopelijk met t zelfde uiteinde als jullie meisje! Bob: ik hoor hier eigenlijk ook niet hoor wij hebben ook zaad, alleen 96% dood en 4% beweegd niks. Zo ik zit via mijn tel... Dus hou t ff kort.
Manlief herstelt nog niet goed mag nog niet belasten omdat het nog steeds niet aan elkaar zit 11 juni weer controle en dan horen we meer..... Ik voel me goed en vlieg er nu doorheen. We willen weten wat het wordt echter uk werkt niet mee tot nu toe. Vandaag weer controle.
Ff vraagje voor de mama's ik.zit hier met 2 lekkende Tieten... Hoe lang duurt dat voor t over is? Ik geef de fles namelijk.
DA dat heeft wel een tijdje geduurt hier. Bob je had idd gelijk!! Dokters denken het altijd beter te weten. Ricmar weet je eigenlijk wat het word
we weten nog niet wat het wordt mijn gevoel zeg jongen en hubbie denkt meisje. maar met de pretecho was beebje erg preuts.. Nu zo controle bij de gyn misschien wil hij/zij wat laten zien...
@ girl, wat balen dat deze ronde niet gelukt is. het was te mooi geweest... succes voor de cryo. Met de kortere cyclus hoef je iig niet lang te wachten. @ videlsje, wat fijn dat jullie eindelijk een datum hebben. @ dreamer en dreamerfamilie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @ bob, wat goed dat die klier minder kliert en dat je niet naar de arts geluisterd hebt. andres zat je nu wellicht aan de antidepressiva. @ ook, ik denk zeker dat er meer is tussen hemel en aarde. kan me voorstellend dat het confronterend is zo iets van een vreemde te horen. blijf goed op jullie beiden letten! sterkte en succes straks voor het gesprek, nog een paar daagjes toch? @ panter, hoe is het met jou? @ vakantieplannen, ik wordt helemaal jaloers als ik dat lees. lijkt me heerlijk de kou en regen te ontvluchten. wij gaan in juli maar zullen waarschijnlijk wel in de buurt blijven. dus ik hoop nog op een mooie zomer! En wat duurt dat wachten weer lang *zucht*
Dreamer, van harte gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!!! Nu lekker genieten van je gezin!! Iluna, ik duim hoor!! Juna, ik heb een hele lijst voor vakantie: flesverwarmer, staafmixer, flessen bronwater, voor de zekerheid wat potjes fruit/groente. Factor 50, tentje, luiers, ID-kaart. etc etc.
Spannend ricmar!!!! Ja ik zat te denken dat ik alleen maar potjes meeneem zo ie zo voor het avondeten? Wat denk jij zonnestraal?en voor in de auto thermoskan en dan bij tankstation opwarmen in de magnetron.. Ben bang dat ik wat vergeet
wel beide goed gekeurd maar beebje wilde niet geslacht laten zien helaas.. op naar de 20 weken echo op 10 juni