Panter ik duim gewoon door... Ik weet nog wel hoe licht mijn testje was op de testdag zelf, moest echt moeite doen om t streepje te zien! En je bent nog 3 daten te vroeg, geef de hoop nog niet op. Zo ik ga ff middag dutje houden
Hey meiden, Wat lief dat jullie allemaal gelijk reageren, voel me helemaal welkom hier . Ben blij dat ik mijn vragen bij jullie kwijt kan en jullie ervaringen kan lezen. Hier weet een beetje bijgekomen van de schrik. Ook goed samen er over gehad en nu gaan we eerst even lekker een weekend weg, even uitwaaien en afleiding. Ook wel even lekker. Merk echt dat ik deze week met dat bezoek aan de uroloog gewoon moe ben, zere spieren. Zat er echt ff doorheen. Panter: ik duim ook nog voor je meissie! Ricmar: fijn dat de controle goed was Bob1981: tja, das misschien wel een goede tip, niet teveel Googlen, automatisch wil je toch van alles uitzoeken namelijk... Wat fijn dat het bij jullie dan toch goedgekomen is! Elisa: succes op je werk. Zal wel even heel druk worden dan of niet? Misschien ook wel fijn voor de afleiding? Maar straks ook lekker eerst op vakantie en dan ben je vast weer lekker opgeladen om verder te gaan. Dreamer: Gefeliciteerd! Dank voor je ervaring, geeft me weer helemaal hoop! Juna: wij zijn nu gewoon in het plaatselijke ziekenhuis bij de uroloog geweest, hier zit ook een fertiliteitskliniek (Zwolle) dus daar worden we nu naar doorverwezen. Maar zelf hebben we dus al intake staan voor Dusseldorf. Ben heel benieuwd... Dank je! En iedereen alvast bedankt voor het delen van jullie verhalen over donors etc! Heel fijn om alvast meer over te weten. Dikke kus!
Dreamer ook hier van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lekker van hem genieten Girl wat kl*te! Dikke knuffel. Panter ik hoop dat je alsnog positief test! Ricmar gefeliciteerd met de goede echo, lekker eigenwijsje dus Hopelijk geeft hij/zij zich de volgende echo meer bloot. A1981, wij liepen in Gent. Hier zijn de donoren anoniem. De wachtijden vielen bij ons best wel mee, geloof voor de intake 2 maanden. Als je deze eenmaal hebt gehad gaat het heel snel. Wij in mei de intake en in juli al de eerste IUI. Ik geloof dat het wel standaard is om met IUI te beginnen, mits er bij jou geen bijzonderheden zijn. Wij hebben het ongelovelijke geluk gehad dat we bij beide kinderen de 1e IUI zwanger waren. Hier ben ik nog elke dag dankbaar voor.
Panter, oh wat hoop ik op alsnog een positieve test!! Ik duim stug door! Bailey, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat!! Girl, hoest met jou nu meis?? Heb ff vraagje, Eline is toch ingebakerd geweest tot 7mnd? Heb je dit destijds afgebouwd? Of in 1x niet meer ingebakerd? En zag je dat ze eraan toe was, of gewoon geprobeerd??? Juna, ik neem voor de zekerheid ook potjes mee. Maar in buitenland zijn ook potjes begreep ik. Ik neem ook m'n staafmixer mee, zal vast wel ergens een aardappel kunnen vinden en groente...ff mixen en klaar! Ricmar, gefeliciteerd met goede echo . Jammer van geslachtsbepaling....ben best heulll nieuwsgierig!!
panter ik duim ook nog hard door!! zonnestraal gaat goed hier.. volgende week weer beginnen met ovutesten.. nee heb nooit ingebakerd.. dus kan helaas geen antwoord geven..
inbakeren kun je het beste afbouwen, eerst 1 handje los leggen, en als dat goed gaat 2 handjes. (slaapzakje aan)
@ panter, ik blijf ook duimen, 9 dpo is wat aan de vroege kant. @ wachtweken: zucht. ik zou ook liefst zo willen testen. maakt alleen niet veel zin bij 6 dpo en pregnyl. dus maar weer afleiding zoeken. fijn weekend allemaal!
Iluna, ik wil ook graag dat je test . Ik kan heel goed turen hoor!! DA, ja hè eerst 1 handje enzo....die bakerdoeken zijn zo fucking duur...pfffff....
wat je ook kan doen is van een slaapzak de armgaten dichtnaaien, dan hebben ze al meer bewegingsruimte dan in een bakerdoek, waar de armen echt strak zitten.. en dan een armgat open maken.. en dan de andere..
Dreamer en Dreamerman gefeliciteerd!! Ooh en jij hebt een te snelle.. Is ook niet fijn. Bob heb jij ook een te snel werkende schildklier? Iluna voor jullie ook weer spannend allemaal.. Hier weten we nog steeds niet wanneer we de laatste poging gaan doen en hoe we het gaan doen. We hebben wel afgesproken samen dat we hier niet nog jaren mee bezig willen zijn. Het geeft teveel onrust elke x.. Ik hoop dat iedereen vandaag ook van het mooie weer kan genieten!
@ Dreamer, Wat super dat de kleine man er eindelijk is. Heel erg gefeliciteerd, wat een wonder! Geeft ons allemaal hoop..... @ Videlsje, Wat geweldig dat jullie een nieuwe datum hebben! Spannend! @ Panter, ik duim ook voor je, hopelijk heeft het nog nut... Nu even ego nieuws..... Vrijdag naar Nijmegen geweest, 5 follikels die evt. in aanmerking kunnen komen voor de punctie, maar moet nog ff doorgroeien. Zondag weer geweest, 3 follikels die super goed op schema lopen, maar doe mee aan de Optimist studie, dus moet voor de punctie, meer dan 3 follikels boven de 17 mm hebben. Dus vandaag weer( gelukkig hadden we een overnachting geboekt om even te relaxen, scheelde ons weer een rit van 4 uur) Nu gelukkig helemaal goed op schema, 6 follikels die in aanmerking komen voor de punctie. Baarmoederslijmvlies is 9,8 mm dik. Mooi resultaat zei de arts. Dus nu hebben we woensdag de punctie en ws zaterdag de terugplaatsing!! Zooooo spannend! Ben mega zenuwachtig!! Iemand nog tips voor tijdens de punctie?
Tips: ontspan zoveel mogelijk! Daarna goed rusten en eventueel warme kruik op de buik. Je moet echt even rustig aan doen dan..