Ach, ik had het aan zien komen. Baal er natuurlijk wel van maar ben er niet helemaal stuk van ofzo. Had een nette cyclus van 29 dagen, eisprong op dag 17. ben er blij mee. En wie weet wat de komende 5 pogingen in petto hebben!!
Hoi allemaal! Was even offline, heerlijk weekendje uitgewaaid en gister nog een dagje vrij om alle troep weer weg te werken. Was wel even lekker, hoofd bij andere dingen en even niet nadenken over de hele medische molen. Dank voor je verhaal Bailey! Vind het altijd zo fijn om positieve ervaringen te lezen. Nog drie weekjes en dan intake... Ben heel benieuwd en vind het ook wel erg spannend. Panter, he meis wat balen voor je. Dikke knuffel! Mag ik aan jullie vragen hoe jullie verder met je omgeving zijn omgegaan in dit hele traject? Wat vertel je wel en wat niet en aan wie wel en aan wie niet? Het is eigenlijk zo prive, maar soms ontkom je er gewoon niet aan zoals op het werk bijvoorbeeld. Soms wil ik gewoon niet tot in detail treden maar mensen stellen zoveel vragen... xxx
Familie en vrienden zijn volledig op de hoogte. Hebben we veel steun van gehad. We willen geen geheimen voor onze zoon. En gaan hem vanaf jongs af aan vertellen over hoe hij ontstaan is. We hebben ons hier heel erg in verdiept. We hebben een heel leuk kinderboekje voor hem gekocht. Dat boekje heet 'wereldwondertje'. Wordt in verhaaltjes-vorm verteld op een hele leuke en liefdevolle manier. Leidinggevende wist wel van de behandelingen, want moest toch veel dagen vrij zijn. Maar details weet hij niet.
Dreamer: GEFELICITEERD!!!!!! Lekker genieten nu! DA: Hoe is het met jullie? Panter: Knuffel! Ik duim gewoon door! Vakantie: Wij zijn terug van een heerlijke week vakantie, wat was dat even fijn zeg! Het weer was niet super maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben het heerlijk gehad! Sinds gisteren ook begonnen met groentehapje, broccoli zelf gemaakt, ze moest enorm kokhalzen en wilde het niet eten, vandaag worteltjes geprobeerd, weer kokhalzen en lippen stijf op elkaar..... Doe ik iets fout? Is dit normaal en komt dit goed? Wellicht tips? Ik haak vanaf nu weer in, nog beetje vakantie modus vriend heeft nog weekje vrij.
juffie fijne vakantie gehad dus!!! heerlijk... hier ook net zoals zonnestraal en ook dat boekje wereldwondertje. hier wordt ons meisje ook verteld hoe het in elkaar zit.. de goeie kennissen en familie en werk weten het allemaal..
@panter wat klote!! En voor het eerst een normale cyclus is ook heel wat waard...en indd wie weet wat deze komende pogingen gaat brengen! Er hoeft er maar 1 goed te blijven plakken!! @juffie tot aan 2 weken geleden was dat hier ook zo...en toen ging ze ineens het eten van onze vork afkijken, langzaamaan warm eren opgebouwd door 1 dag potje, 1 dag vers en inmiddels eet ze zowel op de opvang als thuis 's middags warm ong 4 maanden potje helemaal en 6 maanden potje voor de helft... Ze zijn er echt ineens zelf aan toe dus gewoon nog even geduld Wij zijn er mee gestopt met aanbieden omdat eten leuk moet blijven en ineens tot aan 2 weken geleden overdreven interesse voor kauwen, eten etc en hoppa het ging er zo in @vakantie welkom terug!! Heerlijk dat jullie zo erg hebben genoten!!! Super!!! @ego zaterdag over the top fotoshoot met tutu, ruches, parelkettingen etc speciaal voor vaderdag daar weet hij niets van Het eerst jaar wilde we een newbornshoot, met 6 maanden en met 1 jaar en vanaf 1 jaar iedere jaar een echte shoot... Zo heeft mijn mams het ook gedaan en die fotoboekjes zijn heel gaaf om nu zelf te vergelijken Ook zit ze sinds een week zelf, ze rolt op haar zij in de box en pakt dan een boxspijl vast en trekt zich rechtop Ze zit dan heel triomfantelijk te kijken echt hilarisch plat op de grond zonder hulp lukt dit haar nog niet.. Ze zet zich nu ook af met haar benen en heeft ontdekt dat ze dan vooruit komt maar nog niet zoals zij wil en wordt dan super boos hahaha Ontwikkeling zit ineens in een stroomversnelling, heel bizar want m'n baby is echt een stuk minder baby aan het worden, voor mama is dit echt weer even wennen.... @vlinder ik heb een klier die ooit te snel werkte, toen een periode niet, toen te langzaam, daarna weer te snel en nu is de klier weer van de leg maar werkt hij eerder langzaam dan te snel... Merk het nu met sporten en diëten, geen gewicht eraf te krijgen een paar gram per week maar de aanhouder wint... Hieraan merk ik dat mijn klier nog steeds niet helemaal goed afgesteld is...ach komt vanzelf En de spieren gaan we wel weer zien en voelen en dat vind ik ook prima @iluna en al een test gedaan? @dreamer aan het genieten van jullie hele mooie mannetje?? Hoe voel jij je? @girl al de poging een plekje kunnen geven? @DA hoe gaat het met jouw herstel? Voel je je al ietsje beter? Kleine babystapjes nemen en goed voor jezelf zorgen... @Hier net een zieke man verzorgd met emmer en dekbed op de bank geïnstalleerd, hij hield mij nogal wakker en ik moet straks werken en draai hier en daarvoor nog een nachtdienst dus ml verzorgd en op de bank en deze mama gaat nog even lekker slapen Dikke knuffels meiden Xxx
Juffie, wat fijn dat je weekje zo heerlijk was! Het eten van B.eau ging in het begin echt totaal niet. Kokhalzen en mondje stijfdicht. Ik bleef wel aanbieden, ik lekker koken voor hem en dan weer kokhalzen , heel leuk . En vanaf ongeveer dat hij 6mnd was, echt na zijn sprongetje en dus ook van de 1 op de andere dag gaat hij eten . Mondje zelf open en hap slik weg. Baby's....soms niet te begrijpen . Dus komt vanzelf. Bob, oh wat gaat jullie meisje snel! stoere meid . Ja gaat soms veel te snel voor ons mama's!! Maar wat goed van haar! B.eau rolt door de huiskamer door, zit inmiddels goed in de stokke maar zelf zitten op kleedje lukt nog niet...valt 'ie om . Dames en 1981, moet er nog ff bij zeggen: ik had het laatst met mijn man erover. Over dat we B.eau alles gaan vertellen. En nu zei hij dat dat nu zo onnatuurlijk voelt omdat hij B.eau niet anders ziet dan zijn zoon. Erover praten vind 'ie nu niet leuk meer, terwijl voor de geboorte van B.eau had hij daar geen moeite mee. Herkenbaar voor dames met KID-kindjes hier?
Nog even ter aanvulling, dat we open zijn tegen B.eau staat er los van, dat vind m'n man juist belangrijk. En hij heeft het zelfs al vertelt tegen B.eau (op aanraadde arts/psychiater die KID-kindjes jarenlang gevolgd heeft). Maar nu met anderen erover praten hoeft van mijn man niet (meer).
Bedankt dames voor jullie reactie, nog even geduld dus, ga vanavond eens een potje proberen, bruine bonen uit potje eet ze trouwens wel helemaal op dat vind ze heerlijk, maar verse wortel of bloemkool ho maar.....ik wacht nog wel ff af. @bob: ik merk dat ons meisje ook wil gaan zitten, die beweging probeerde ze steeds wel te maken, ik help haar niet laat het haar allemaal zelf uitvogelen zo grappig om te zien.
Juffie, een vriendinnetje van mij had haar hele vriezer vol met verse happen....al haar 3 zoontjes blijken potjes-liefhebbers .
Hallo Meiden, Even snel een berichtje van mij. Vandaag de punctie gehad, het resultaat is 5 eitjes en het zaad van mijn man is bewegelijk na het ontdooien. Nu wachten of er bevruchting plaatsvind. Het is me erg veel gevallen, geen fijn gevoel, maar geen gruwelijke pijn! Nu nog het gevoel van een heel heftige menstruatiepijn. Zaterdag is de TP
Spannend hope 2 be!! Ik duim mee.. Bob dat is ook lastig met je schildklier, ik hoop dat je hem snel onder controle hebt. Hier krijgen we hem nog niet onder controle dus zolang ook geen laatste poging helaas.. Voel me ook heel slecht door dat ding. En kom aan (snik snik) Panter jeetjemina zit jullie ook niet mee.. Iluna wanneer testen?? Spannend..
bob jahoor.. ben alweer klaar voor de nieuwe poging.. morgen beginnen met ouvtesten dus wordt spannend wanneer me ei is.. schildklier is inderdaad lastig... hier keer ontregeld gehad door vaak een blaasontsteking te hebben gehad achter elkaar.. en inderdaad wat vlinder zegt je komt er van aan... hope2bmama duim voor je!! iluna wanneer testen??
hope2bemama ik duim heel hard voor mooie bevruchtingen en emmy's! Girl spannend toch weer!!! Iluna ik ben ook erg benieuwd!!
Hope2bemama, ik duim ook!! Spannend zeg!!! Iluna, hier ook een nieuwsgierige . Girl, ook weer heullll spannend!!! B.eau krijgt een tandje!!! Woeiiiiii!!!! *trots*