Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihih zonnestraal leuk heh:D

Hier overigens ook een ventje wat veeeeeeeeeel liever potjes had.

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Panter pffftttt wat een klotezooi!!!!!!! Wanneer gaat het geluk eens aan jullie kant staan

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Yihieeeee zonnestraal schattig eh

Iluna jahjah alle hoop op jou gericht!!!!! ^duimduimduim^

Hope2bemama spannenddddd duimen draaien ook voor jou op mooie emmys nu lekker jezelf laten verwennen

Girl ook weer spannend. Hopen op 2x maal scheepsrecht zeggen we maar succes

Bob jullie meisje ook al een snelle. Vind soms helemaal niet leuk dat hy zo snel is met alles. Helemaal niet lang baby geweest. Terwyl ik dat zo leuk vond gehehehe. Maar elke fase heeft wat.

Juffie fyn dat jullie ondanks t weer toch genoten hebben.

Vind het ontzettend knap van de kid mammies dat jullie zo open zyn. Echt respect. Weet niet of ik dat zou kunnen. Knappp.

Hier alles goed zin in de vakantie. Alles is binnen gehehe. Auto weer gekeurd. Wanneer kunnen beebs kiezen krijgen? ?? Begin achter in zyn mond hard te worden???

4. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ hope, ik duim ook dat alles goed gaat.

@ vlinder, succes met het regelen van de klier. Lastig als je er niets zelf aan kant doen en het dan nog zo alles beinvloed.

@zonnestraal, gaaf! :) hoewel het ook afscheid nemen betekend van die schattige, tandeloze lach.

*meld* ik heb gisteren een test gedaan om te kijken of het pregnyl uit mijn lijf is, en die test was hartstikke negatief. vorige week maandag was de iui, dus ik denk dat ik zaterdag ga testen. eigenlijk wilde ik morgen al, maar dat lijkt me nog wat aan de vroege kant.
    En hoewel ik nieuwsgierig ben heb ik geen zin in meerdere negatieve tests. Als het niet gelukt is, is eentje al genoeg. ;)

5. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hope2bmama Ik hoop op mooie bevruchtingen voor je nou lekker rustig aan!

Panter Wat rot voor jullie weer!

A1981 Vervelend dat jullie ook het traject ingerold zijn. Bij ons weet de familie, vrienden en een paar collegaas het.Tja je gaat vragen krijgen en ik ga er niet omheen lopen draaien ofzo plus op het werk is het wel handig want nou doen ze tenminste niet moeilijk als ik weer eens vrij moet hebben voor het ziekenhuis.

Ego: Heb lekker een reisje egypte geboekt mag wel met dat klere weer hier nog 2 weekjes heb er zin in. Zon, zee en strand lekker!

Liefs van mij

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij gaan over 3weekjes ook een weekje weg. Daarna intake iui-d! Spannend.

7. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Idd swimming spannend!! En gaan jullie ook ergens lekker warm zitten of toch het natte nederland?

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij gaan naar Griekenland. 30graden! Heerlijk

9. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Thx nog voor jullie ervaringen met wel/niet vertellen! Ik heb nu wel aangegeven bij een aantal mensen dat ik niet alle details wil delen. Voel me af en toe net een dokter met al die medische termen, haha!

Oh wat heerlijk die vakantie-vooruitzichten. Wij zouden met een camper lekker richting Kroatie. Maar we hebben nu gecanceld, omdat we geen idee hebben welke kosten dit traject met zich meebrengt en of we iets vergoed krijgen. Mijn verzekering, National Academic, heeft aangegeven dat ze eerst het behandelplan willen zien van de arts en dan pas beslissen of het wel of niet vergoed gaat worden. Dus ons vakantiegeld is linea recta richting de spaarrekening gegaan....

Hopelijk weten we binnenkort meer en kunnen we als het een beetje meezit alsnog last minute ergens heen ofzo.

Hope2be: ik duim voor je!

xx

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Ook succes vandaag!!

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    lekker op vakantie!!! wil ik ook wel! hoop dat hier t zonnetje ook snel een keer gaat schijnen zeg, pokke weer zo steeds! word je ook niet vrolijker van.. ik wil lekker naar buiten!

hier gaat alles zijn gangetje.. moet erg wennen nog steeds.. en vooral een dagritme vinden kwa huishouden enzo. Evi doet het gelukkig goed, en de spruw (dat had ze namelijk) is langzaam aan t verdwijnen.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl dank je wel! Eerste goed nieuws is binnen. ben officieel gescheiden en heb de echtscheidingsakte. Om 11:30 bij arts zijn 13 bij psych.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    OOK: yeay, zal vast goed voelen, dat je nu niet meer aan die kerel vast zit..

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ook: inderdaad gelukkig zeg! Daar ben je vanaf!

@vraag: hier hebben we sinds gisteren enorme spuitluiers alles zit dan vol, echt alles tot de maxi cosi aan toe! Het ruikt dan een beetje naar zure yoghurt...gisteren hebben we 5 van zulke luiers gehad en vandaag nog maar 1 vooralsnog tenminsten.
    Ze is verder vrolijk, eet en drinkt prima en heeft geen koorts of verhoging.
    Ik vroeg me al of dit een tandje kan betekenen, ze stopt ook alles in haar mond, maar goed dat doen ze allemaal op deze leeftijd wel dus ja... Of zal ze niet tegen het wortelhapje kunnen.....? Bruine bonen hebben we ook al gehad en dat gaat prima, al het fruit ook kan ze niet genoeg van krijgen, dus dacht misschien van de wortel? Of een tandje?
    Herkend een van de mama's dit toevallig als zijnde tandje? Of na een hapje?

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Ook yes !!! Dat is zeker goed nieuws!! Nu naar het volgende goeie nieuws vandaag!!

Jullie geen idee.. ons meisje heeft nooit spuitluiers gehad.. weet altijd wel als ons meisje veel dunnere luiers heeft op een dagen komt er vaak wel een tandje..

16. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ OOK, gefeliciteerd, eindelijk verlost van die vent!
    Succes met je verdere stappen x

Hier net gebeld 3 bevruchtingen, morgen om 12.00 uur TP
    Spannend!!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zou heel goed van de tandjes kunnen komen, maar ook van fruit vooral appel werkt laxerend..

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Net bloemkool geprobeerd weer een drama....
    Wordt er moedeloos van, hoe moet ik dit nu aanpakken?

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier eindelijk thuis.
    Het gesprek op zich was erg positief maar moet nog ff tot en met 19 juni duimen.
    Dan komt de commissie bij elkaar en dan krijg ik de 21e te horen ja of nee.
    Ik had zoiets kun je me aub niet zeggen nu ja of nee
    Zij zag eigenlijk geen problemen.
    Ik was goed doordacht en had alles goed voorbereid.
    Alleen wilden zij het erover hebben dat ze allebei van dezelfde donor zouden zijn en S wel een "papa" heeft en de jongste dan niet.
    In het commissie zit de psychologe en mijn fert arts dan en die zouden een heel goed woord voor me gaan doen.

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hope2bemama: succes vandaag, hopelijk heb je ook iets over voor in de vriezer!

juffie: wat je kan doen, is een paar dagen achter elkaar hetzelfde voorschotelen ipv elke dag iets anders, zo kan ze beter wennen aan een smaak.

OOK: klinkt positief! ik ga voor je duimen!! zou super zijn als s een vol broertje of zusje zou krijgen.

Deel Deze Pagina