Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38

Met Evi gaat alles goed, ze heeft nog steeds spruw, al is het een stuk minder, als het donderdag nog niet weg is bel ik vrijdag de ha voor iets anders, want dan ben ik al 2 weken bezig met haar meds. Verder slaapt ze erg veel Evi is zo moe dat ze onder de fles in slaap valt en gewoon niet wakker te krijgen is om verder te drinken, hierdoor drinkt ze af en toe erg slecht. Verder is ze een heel rustig meisje, slaapt van fles tot fles, en huilt alleen als ze honger heeft of krampjes..Ze heeft ook super veel lach stuipjes, echt zooo mega schattig! ik zal zometeen nog wat foto's in haar album zetten.

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat fijn om te lezen da dat met jullie meisje alles goed gaat. Isa was in het begin ook zo moe wat jij beschrijft, ach ze zijn nog zo klein. Hopelijk is haar spruw snel weg, doet dat pijn bij een kleintje?
    Ik heb je verhaal gelezen over hoe jij je voelt, ik hoop dat de foto's van de bevalling je kunnen helpen alles een plekje te geven. Hopelijk geniet je lekker van je kleine meid! Ze worden veel te snel groot. :)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    juffie misschien moeten de darmen idd wennen, veel voedingsdeskundige raden om die reden ook af om voor 6 maand aan de hapjes te beginnen, misschien kan je overleggen en het nog even uitstellen?? immers bv kindjes krijgen ook pas na 6 maand het advies..

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ricmar: idd maar ik wilde het alvast proberen zodat ze met 6 maanden er al aan gewend zou zijn, van fruit krijgt ze geen last, puur alleen van de groente hap. Het zijn wel potjes want vers wilde ze helemaal niet eten. Denk dat ik morgen toch de verse (zelf gemaakt nu in de diepvries) eens probeer, als ze daar ook diaree van krijgt dan stop ik er nog even mee.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    spruw kan pijn doen ja, t geeft dan een brandend gevoel bij t drinken van de fles. in t begin deed Evi vaak haar mondje open en dan proberen haar tong naar buiten te houden, gelukkig is het een heel eind weg, er zat echt een hele dikke plakkaat op haar tong, nu heeft ze hier en daar nog een plekje zitten. dus last ervan heeft ze niet meer, want ze drinkt ook goed.

ja ik hoop ook dat de foto's zullen helpen, en misschien ook dat alles met de tijd een beetje slijt.

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter wat fijn dat et nu zo snel gaat!! nu hopen dat de zwangerschap er ook snel komt!!

7. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #4607 kipjes, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
    @ dreamer
    Van harte gefeliciteerd !!! Veel liefde geluk en gezondheid samen toegewenst.

@da
    Wat fijn dat het al wat beter gaat met jullie meisje. Hopelijk is de spruw gauw verdwenen. Zo zielig als kleintjes ergens last van hebben.
    Hier ook heel erg gehad wat jij nu hebt. Voelde me in het begin zo 'leeg' en zat steeds over mijn buik te aaien. Miste dat gevoel zo erg. En daar voelde ik me dan weer schuldig over. Door de overstimulatie, zwvergiftiging en vroeggeboorte ook niet kunnen genieten. Maar je moet je hoofd en je lijf even laten wennen aan de nieuwe situatie. Dat gevoel ging vanzelf weer weg.

@ego
    Sorry moet nog even verder bijlezen.
    Hier een ziek mannetje. Zo zielig .. hij kreeg ineens een aanval en kon amper ademen en hoestte als een zeehondje. Heftige nacht gehad en vanmorgen bij de ha bleek hij pseudo kroep te hebben (luchtweginfectie). Nu aan de meds. Niet leuk om je kleintje zo ziekjes te zien. Hopelijk knapt hij gauw weer op.
    Verder gaat het goed. Hij word een bolletje en eet al brood. Wil ook zijn middagfles niet meer. Pfff het gaat veel te hard..

@da
    Hier ook zo vaak tips over anticonceptie gehad van ha , gyn en verloskundige. Pffff op wen gegeven moment dacht ik laaaat maaaar.... maar het is niet bepaald netjes

@juffie
    Wil ze wel groente eten of met moeite ?
    Boefje wilde echt geen groente en ik probeerde het iedere week weer. Van de een op andere dag at hij ineens een heel !! potje groente leeg. Ze gaat het straks vanzelf aangeven.
    En de darmpjes moeten natuurlijk ook wennen. Mocht zw diarree houden en je weet zeker dat het van de groente komt kun je ook nog even wachten.
    Hier vanaf 3, 5 mnd fruit en vanaf 6 mnd groente. En bij een heel potje groente terug naar 3 flessen.

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes aah zielig van je kleine mannetje... hopelijk is hij snel beter!!
    hoe is het met jou??

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie ze geven het echt zelf aan en het gaat al zo hard...
    Hier ging de kleine tut het eten van onze vork afkijken en nu eet ze alles wat los en vast zit...
    2 weken geleden moest ze er nog niets van hebben, wij zijn toen ook gestopt en nu geen problemen meer..
    Hebben nu ook dit schema;
    8:30 -9:00 fruithapje
    11u fles 180/6
    Tussen 12 en 13u warme eten
    15- 15:30u fles 180/6
    18u klein papje van fruit en m'n eerste papje
    (Zodat ze aan tafel met ons mee eet gezellig :))
    En dan badderen en dan 19:30- 20:00u fles 180/6
    24u fles 180/6
    En dan slaapt ze meestal tot 8u

Dit schema heeft ze ook op de opvang en daar gaat het ook top, maar jullie meisje is er gewoon nog niet aan toe, komt echt ineens vanzelf...

@iluna hahaha ja ze viel gewoon in slaap :D
    Ze had vier outfitjes 2 normale Z8 setjes en 2 over de top met petticoat en de hele mikmak :D Na een uurtje begon mevrou te mopperen dus ik heb haar in het grasveld in slaap gewiegd en toen konden we echt nog veel meer lieve fotootjes schieten :D
    Dus na een uur lag mevrouw heerlijk te slapen en konden we haar ook nog op verschillende plaatsen neerleggen :D
    Nou hebben wij wel een slaapkoppie maar ik geef die dikke energietrekkende wangen de schuld hahaha
    Ben zo benieuwd hoe papa z'n kado gaat vinden :D

@ik zeg Ricmar strooi jij even wat hcg rond hier voor alle broedkipjes en alle bijna broedkipjes :D

@panter wat een goede mantra!!! Ik duim mee!!

@ook tadaaaatadaaaa yes!!!! Gescheiden wahoooo ik zou de vlag uithangen...nu hopen dat jij en S. samen met een brusje want dat verdienen jullie zo erg!!!

@DA hahaha klinkt bekend, ik liep als een kip waar nog een ei bij klem zat en ik kon tot op de hoek van de straat en kreeg dan elastieke benen :D
    De eerste x dat ik de supermarkt haalde was ik zo blij tot het besef dat ik ook weer terug moest lopen hahaha
    Komt allemaal goed meid, echt waar...
    Zelfs nu na 5 maanden merk ik dat ik niet meer de oude ben, ik kan nog steeds niet goed m'n plas ophouden dus als ik moet dan moet ik ook gelijk gaan :D
    En af en toe met sex is het hier en daar ineens weer wat gevoelig...
    Ach het mooie eindresultaat ligt hier in bed en de rest komt vanzelf wel weer :D
    Maar het klinkt zoooo bekend :D
    Voor jouw geruststelling inmiddels loop ik sinds 3 weken weer 5km hard :D
    Doe ik weer krachttraining dus je lijf hersteld echt best wel weer snel...

@hope2be ik duim voor een heel goede plakbeeb!!!
    Lekker broeden, broedkip :D

@kipjes ahhhhhhh wat zielig dat jullie kleine ventje zo ziek is! Hopelijk is hij heel gauw weer de oude...je hoort toch best vaak pseudo bij jonge kleintjes...stomen, stomen en nog eens stomen...
    Sterkte meid...het is zo vervelend voor die kleintjes, zo zielig!
    Beterschap voor de kleine man!

@hier door m'n mannetje verrast zondag en naar soldaat van oranje geweest wat was dat onbeschrijfelijk mooi!! Opa en oma hebben opgepast en wij samen op pad! Heb ervan genoten, beide op sjiek hahaha heerlijk!
    Ik hoor wel eens verhalen van vrienden en kennissen dat alles om de kindjes draait en dat er nog weinig romantiek overblijft...1x in de maand gaan wij samen weg en gaat de kleine naar m'n zus of opa en oma en we blijven elkaar verrassen...bij ons draait ook alles om tutje maar ook nog steeds om elkaar...ben blij dat na 5 jaar geploeter en zh bezoeken we nog steeds gek zijn met en op elkaar...
    Wij zien nu veel scheidingen om ons heen en vaak net jonge kindjes en dan denk ik wij hebben al zoveel slechts en diepe dalen doorstaan dus je moet van goede huizen komen wil je ons uit het lood slaan...
    Dat zal voor veel mmm koppels gelden of het maakt sterker of het maakt je kapot...

Nou ik ga nog even slapen, morgen naar de ha voor iets voor mijn slaapgebrek...iedere nacht tussen 2 en 5 lig ik wakker...en ik kom niet in slaap heb echt alles geprobeerd dus mijn lijf is ontregeld geraakt en nu moet het weer hergeprogrammeerd worden dus ik krijg een inslaap tabletje dat ik in moet nemen zodra ik wakker word rond 2u en zo hooen we dat m'n lijf zelf weer een normaal ritme gaat aannemen...

Nou meiden voor jullie allemaal een super dikke knuffel!!

Xxx bob

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: super hoor, dat jullie zo liefdevol met elkaar om gaan!! zo hoort het ook vind ik!

all: mijn meisje doet mee met baby van de maand :D dus als iemand een stem kwijt wil.. foto met de naam evi!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA ik ga stemmen!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    DA ik stem ook.

Heb trouwens in album nieuwe foto;s van S.
    Reageer straks uitgebreider.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg;)

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bedankt voor de stemmen!

Evi was al 2x gezakt voor de gehoortest, vandaag een uitgebreide test gehad, en gelukkig is ze geslaagd!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Gelukkig DA.

Ik heb ook gestemd.

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hier in de lees-modus, afgelopen dagen m'n lieve kleine man fikse griep!
    Vind dat zooooooo zielig! :(

DA heb gestemd!

Ook, ik ga je knappe zoon bewonderen!

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA ik heb gestemd :D

@zonnestraal ach gut een tandje en griep :(
    Beterschap meid voor de kleine man

@Ook ga zo even gluren :D

@Ricmar hihihihi thanks voor het strooien meid!! Hopelijk werkt het knetterhard voor de meiden hier :D

@ego heb net een fotootje in mijn album geplaatst van de over the top fotoshoot en jullie moeten echt even gluren...
    Dit was de sneakpeak foto nou deze Bob mama is echt zooooo enorm trots...:D
    Ben zo blij met dit fotootje kan niet wachten op de rest!
    Papa z'n vaderdag kado is in the pocket, plus de tattoo (bedankt zonnestraal voor de tip :D)

Nou ik ga lekker slapen hier een heerlijk bbq gehad samen met ml en heerlijk gekletst en wijntjes gedronken :D
    Tuttie slaapt tegenwoordig heerlijk door dus het was genieten geblazen :D

Trusten lieve meiden
    Xxx

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bob, zit die tattoo al van je man op z'n lichaam?
    Waar zit ie of waar gaat ie 'em plaatsen?
    Foto?
    Mijn man wilt er ook 1, op z'n onderarm.

Heb foto van mijn tattoo in m'n album. Ben er erg blij mee!
    En oh wat deed het zeer! Omg!!

Oh Beau geen tand, was waarschijnlijk een aft. Was toen al hangerig en niet lekker, oh wat is hij ziek geweest :(.
    Hij knapt nu weer op. Slaapt enorm veel, zo'n 6u per dag...knapt hier echt van op!

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @zonnestraal arme kleine man! Gelukkig is hij aan de beterende hand!! Zo zielig!! Jammer geen tand, hier zijn we in afwachting...wel heel veel kwijl ze lijkt wel een Sint Bernard :D Maar geen uitzicht op tanden...ach ik geniet nu nog dubbel en dwars van die tandeloze glimlach hihihi

@tattoo nee is nog niet gezet want de fotootjes en de tattoo zijn een vaderdagkado dus hij weet echt nog helemaal van niets :D
    17 sept is ook pas de afspraak dus duurt nog wel even hahaha

@lieve reacties op de foto thanks meiden!! Ben zo blij er mee :D
    Hopelijk vind papa ze ook fantastisch...wel grappig alleen ik en nu jullie hebben ze gezien en 3 collegaatjes...het is wel super moeilijk om ze niet te laten zien of om niets te vertellen hihihi
    Dus het was heerlijk om ze hier even te spannen :D

@wat een weertje ladies :D Wat goed!!! Heerlijk! Zo lekker de hele dag is de kleine tut buiten geweest, buiten eten, spelen en lekker slapen, ze vond het heerlijk en mama ook hihihi
    Ik heb heerlijk een kleurtje opgedaan in de zon terwijl de kleine tuttie aan het spelen was in de schaduw....zo fijn!
    Dit weer is echt fantastisch!!!

Een super fijn weekend meiden, geniet van dit super weer :D

Hele dikke welterusten knuffel Bob x

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier van het weekend met I.sa bij de Hap geweest ze lag zo te piepen met ademen heel eng alsof ze geen lucht kreeg of zo. Wat bleek pseudo kroep, klinkt heel eng steeds. Is nog steeds niet over dus morgen maar even terug naar onze eigen huisarts!
    Wat is het verschrikkelijk als je kleine meisje ziek is....had het liever zelf gehad!

Deel Deze Pagina