Juffie wat schrikken meid!! Hopelijk gaat het snel beter. Hier een teleurstellende FM. links 5 follikels en rechts 1. De 5 aan de linkerkant zijn tussen de 10-12 mm en rechts zit 1 van 14. Nu donderdag terug komen, zetten die 5 door dan is de poging afgebroken. bah! gek lijf heb ik toch ook hoor!!!
meiden heb woensdag tp!!! gisteren met dag 20 eindelijk een posi ovutest.. juffie wat zielig zeg van je kleine meisje.. hopelijk is ze snel beter... panter jeetje wat balen weer meid.. het zit ook niet mee zeg... hopelijk vallen er nog een paar af...
Juffie balen dat Uk zo ziekjes is hopelijk knapt ze snel weer op.. Girl duimen draaien. Panter verdorie hoe kan dat nou?? iets te veel clomid?? Ik had een halftabletje van 50 destijds dus 25 mg geloof ik is dat dan?? en ik zat ook al vaak aan de grens..
@girl fijn!!! Heel veel succes woensdag Duimen draaien!!! @panter nee hè...en wat zeiden de dokter hierover? Ik hoop dat het goed gaat komen meis!! Bah... @juffie heel veel beterschap met het kleine vrouwtje!!! Flink stomen tijdens een aanval...stoeltje voor de douche en dan stomen, stomen, stomen m'n zusje d'r kleine man heeft het ook gehad... Sterkte! @hier nog weinig verandering in m'n slaapritme maar onze dametje zit weer in een sprongetje dus ze komt weer in de nacht voor bijvoeding...dus we rouleren weer saampjes...al ben ik toch wakker als ml eruit gaat Tutje is weer echt aan het klieren met eten, drinken en slapen hahaha Gister heeft ze voor het eerst op een broodkorst gesabbeld nou dat was een succes, heerlijk vond ze het Ze rolt nu echt de hele kamer door zo grappig om te zien...en kruipen doet ze tot nu toe achteruit (hele kleine stukjes) Het gaat zo hard... Nou lieve meiden knuffel Xxx
@hope2be hoe is het ophet nestje?? Hard aan broeden? Wanneer mag je testen meid? Duimen draaien!! @ricmar jij gaat ook ineens als een speer Voel je je nog steeds goed? En met ml gaat het iets beter? @kipjes hebben de media z'n werk gedaan bij jullie kleine man? @zonnestraal kleine ventje weer helemaal beter?? @iluna wanneer weer een herkansing? @lieve andere meiden wat is de stand van zaken Nog nieuwtjes en roddels?? Welterusten xx
Girl, spannend!! Eindelijk je ei gevonden, frustrerend he als ie zo laat is. Ricmar/bob ik slik 50 mg, vorige keer mooi maar 1 ei. Dus dit is een onverwachte wending want meestal reageer je hetzelfde aldus gyn. ik heb een gek lijf
Even snel reageren voor het werk! hihi @Bob, ben idd nog steeds aan het broeden! Zondag mag ik testen!!! Heel spannend!!! Kwam er net achter dat ik maar utrogestan heb t/m donderdagmorgen, dus maar gebeld met Nijmegen. Ze gaan een fax sturen nar mijn apotheek en dan komt het hopelijk goed! Ik wil natuurlijk niet zonder komen te zitten.....
Hier nog steeds in de wachtstand. Volgende week woensdag intake in DD. Heb ons medisch dossier inclusief bloedwaarden e.d. al gemaild naar Dr. S., maar helaas reageert hij niet . Had gehoopt dat hij er wellicht al iets over kon zeggen of een TESE dan wel of niet mogelijk is. Ik haat die onzekerheid! Maar hopelijk weten we volgende week meer. Aan de ene kant kan ik de tijd wel voorbij kijken en aan de andere kant vind ik die intake ook heel spannend. Wat is jullie ervaring met zulke intakegesprekken? Krijg je dan gelijk al te horen welke mogelijkheden er nog zijn? Rest van de dames: oh, ik hoop zo dat wij over een tijdje ook mee kunnen praten over alle babyperikelen Hope2be en Girl: heel veel succes meiden! Lfs
Dank je allemaal!! Panter dat is inderdaad frustrerend soms vooral als protesten gebruikt.. moet je er zoveel kopen en ze zijn al niet goedkoop.. maargoed laten we hopen laatste keer.. vind het zo sneu voor je dat alles steeds mis gaat bij jullie.. ik hoop gewoondat er wat afvallen zodat je toch iui kunt krijgen!!! A1981 hoorde dat dr s erg druk is.. heb tp ook bij een ander misschien dat hij daarom nog niet gemaild heeft.. Hope2bmama komt altijd weer goed als ze het ff mailen naar de apotheek.. Ricmar wat ga je hard!! Alles nog inordemet je? Bob komt wel weer goed met slapen.. ze maken zoveel mee daar worden ze inderdaad wel is wakker van.. hopelijk slaapt ze snel weer door..
ja hoor hier alles oke en ondanks de slechte uitslag van de combitest gisteren een goede 20 wekenecho gehad, uk werkte niet echt mee dus hartje gaan ze 24 juni nog even bekijken.
Hello ladys Panter want een raar lijf ook.......heb je er vertrouwen in deze ronde???? Juffie Beterschap met jullie meisje Hope2be spannned hoe voel je je??? A1981 hier bij intake in gent meteen afspraak gemaakt voor de tese deze vond 2 weken later plaats. Girl ik duimmmmmm Ricmar wat leuk een jongentje!!!!! Hoe is t met de rest????? Wij vertrekken morgen richting Espana!!!!!!!! Heb er zin in........dus ik lees over 2 weken terug xxxxxxx
Wow, twee weken daarna al? Dat is snel! Was dat bij de anderen ook zo snel? Hele fijne vakantie Juna!!! Ok, misschien dat het er inderdaad aan ligt dat Dr. S het zo druk heeft. Ik hoop het maar, was al bang dat hij ons zo'n hopeloos geval zou vinden dat ie daarom niet reageerde .
Hope2be, ik duim hoor!!!! Vind ut heel spannend!! Panter, pfffff raar lijf zeg!!! Je hebt dan 5 goede en mooie follikels, kunnen ze dan niet een punctie doen? En dan IVF, of ben ik nu heel raar aan het praten??? Juna, oh wat fijn!!! Nog tips voor op vakantie??? Geniet lekker, eindelijk met z'n 3-en!! Wat heerlijk!!! Bob, komt goed hoor....volg je meisje. Ik was zelf slecht in het volgen van B.eau. Nu is hij 7mnd en begin ik het eindelijk te leren . B.eau heeft ook altijd veel last van de sprongetjes. Volgens ka worden dat temperamentvolle kindjes . 1981, ja wachten wachten wachten in de MMM, pfffff . Girl, spannend!!!!! Ricmar een jongetje, wat leuk!!!! Hier alles goed, B.eau eindelijk van de griep af. Duurde 2 weken, was echt flink ziek. Nu ineens begint íe weinig te drinken....lijkt geen interesse te hebben in melk, meer in bijvoeding . Ik moet hier erg aan wennen, want B.eau is altijd melkverslaafd geweest. Hij lijkt in 1x 2 flessen te willen laten vallen, die van 12u en die van 16u . Is dat normaal mama's? Dat beebjes van de 1 op de andere dag minder willen gaan drinken???
Zonnestraal hhmm tips???? Ffuh denken..... -oordruppels -neusspray -zetpillen - spul voor zyn tandjes -betadine -pleisters -factor 50baby 4x -petjes/hoedjes -hydrofiele luiers -ochtendjasje/omslagdoeken -speelgoed -tentje -zwemband -zwembadje met dak -thermoskan -potjes warm eten en fruithap -diksap -flesjes/tuitbeker -campingbad + klamboe -buggy -zonneschermen voor de auto -dvd voor in de auto -aftersun -kleertjes rompers pyamas 2x slaapzak -dekbedje hoeslaken 2x -slaapknuffel en een reserve hehehehe -luiers -flessen water -opvolgmelk -rijstewafeltjes -soeptengels -nijntje koekjes -wegwerpslabbertjes -wegwerpwashandjes -sudocreme Hhmmmm dit was mn lijstje wat ik had opgeschreven en ingepakt hehehe...morgen alles inladen en aankarrennn wanneer gaan jullie
@ juffie Hier ook pseudokroep. Met medicijnen na 5 daagjes weer ietsje beter. Alleen nog een hoestje. Beterschap voor je meisje. @ zonnestraal Hier ook hoor. Drinkt steeds minder en wil van alles meeeten hihi .vanmorgen pikte hij mijn biscuitje uit mijn hand haha boefje.. Volgens het cb hebben ze rond deze leeftijd maar 500 cc nodig dus 2 flessen @juna Zo te lezen ben jij prima voorbereid !! Fijne vakantie meid. @ricmar Wat leuk een jongen !!! @ego Boefje weer een beetje opgeknapt en nu is mama ziek pff . Tot snel meiden xx
Eng is dat he Kipjes? Heb net toen ik ze naar bed bracht weer achter de deur staan luisteren, maar niets, geen piep meer....hopelijk is ze ervan af...wat voor meds hebben jullie? Ha had het wel over ventolin pufjes. Beterschap Kipjes!
kipjes, beterschap meid. Zonnestraal, ik wil met 5 follikels geen punctie!!! Ik had met meer stimulatie 13 follikels. Dus ik laat deze ronde, mocht dat nodig zijn liever zo voorbij gaan. Ik wil pas een punctie als ik er echt voor gespoten heb en het maximale eruit heb gehaald.
Panter heb ooit eens een duits artikel gelezen over hoe groot de kans is dat alle follikels springen en ook daadwerkelijk bevrucht worden zonder gebruik van pregnyl. minimaal dus. er wordt vaak een verbod op gemeenschap opgelegd maar meer uit angst.. las een stel lang bezig is zonder kans, dan kan je dus het risico verwaarlozen bij gemeensschap. dus doen ze geen iui en krijg je geen pregnyl zou ik het op gokken (destijds zelf ook gedaan bij te veel follikels en niet zwanger)
kipjes beterschap!! moeilijk allemaal weer panter... hier vandaag tp gehad.. was een goeie 3 cellige nu hopen dat het lukt.. dat zou een leuk vakantiekadootje voor ons zijn!!