@ Panter, hier ook ''maar'' 5 follikels, daarvan waren er 3 bevrucht! 1 A-tje teruggeplaatst en 1 A-tje in de diepvries, dus het zegt niks! Maar snap dat je hoopt op meer, ik had ook zo iets van maar 5??? Komt dat wel goed? Zit nu nog in de 2e wachtweek van mijn A-tje. Wel steeds ongi pijn nu, dus we wachten in spanning af. Pffff wel frustrerend dat wachten. Hoop dat morgen in ieder geval geen rood bloed komt, ben morgen jarig, dus niet zo'n fijn kado.....
Hope2bemama, wanneer mag je testen??? Tsja, je kunt trouwens beter 5 goede rijpe follikels hebben dan veel follikels waarvan een paar niet goed rijp. Want dat gebeurd vaak met meerdere follikels, dat ze niet genoeg rijpen zeg maar. Panter, ok was stomme optie dus . Girl, DUIM DUIM DUIM!! Kipjes en Juffie, afschuwelijk jullie beebjes zo ziek!!! En eng, bah!!! Gelukkig gaat het weer wat beter met jullie beebjes!! Nu jij weer opknappen Kipjes!! Juna, wij vertrekken 21juni en heb geloof ik alles mee wat jij ook hebt opgeschreven . Fijne vakantie hè meis!!
@ Zonnestraal, zondag 16 juni! Vaderdag! Hopelijk een super vaderdag voor ons beiden, maar voornamelijk voor (hopelijk) papa!
ja maar das anders, ik heb geen hormonen gespoten. Dus ik heb weinig vertrouwen dat er in elke follikel een eicel zit. Met clomid kan het nml zo zijn dat je cystes aanmaakt die leeg zijn. ik gok het er echt niet op... Ik had bij de icsi 13 follikels, 7 eicellen en 6 bevruchtingen. waarvan 1 verse TP en 2 cryo's Ik wil pas een punctie als ik ook een icsi krijg, dus met alle voorbereidingen qua hormonen die daarbij horen. Morgen fm...we zullen zien of de kleintjes mee zijn gegroeid. ik denk het niet trouwens. Zie het nog wel goed komen.
Panter, zeker niet doen dan hoor!! Kunnen inderdaad lege follikels zijn!! Gewoon je gevoel volgen....
Nou hier K met peren....mijn bms is 14mm en al mijn follikels zijn gewoon weer verdwenen. Eierstokken zien eruit alsof ik net ongesteld ben geweest. Ik kan alleen maar huilen, zit er helemaal doorheen. Waarom gaat bij ons altijd alles mis? Rotlijf van me!
Geen verklaring voor....dit hebben ze nog nooit gezien. Maandag volgende meting en dan hoor ik ook of we doorgaan, als er iets groeit, of dat de poging afgebroken word.
Panter: Jeetje meid! Wat gun ik jullie een goede poging! Ik blijf duimen! Maar snap je gevoel helemaal! Juna: Fijne vakantie! Zonnestraal: Hoe is het met he manneke? En zijn flessen? Jullie ook lekker naar Spanje, heerlijk hoor! Vraag: ons meisje eet ineens een heel potje (klein 100 gram) fruit in de morgen en eet 's avonds een heel (klein potje 4 maanden potje groente leeg 125 gram) ik vroeg me af mag dit wel? Hoeveel mag ze eten? En wanneer kunnen die 6 maanden potjes? Zijn die voor 2 keer of moeten ze die in 1 keer opeten....?
Ook, geniet ze!!!! Lekker joh!! Juffie, wij gaan naar Italia . Ja B.eau heeft z'n hele schema omgegooid.....en de 12u fles is eraf. Hij krijgt nu 3 flessen en een kleintje om 3u 's nachts (60/1). En project afbakenen gaat ook goed. Al met al gaat het goed en doet B.eau het prima!!! Hoest met jullie meisje? Is ze helemaal opgeknapt? Ook een goed schema voor haar gevonden? Van de hoeveelheid potjes weet ik het niet, geef alles vers. Ze mogen geloof ik 200gr. avondeten vanaf 6+ maanden.
@ Panter, dan zou ik het idd ook niet doen! Kun je weer zien he, dat iedereen in hetzelfde, maar toch een ander schuitje zit! Hier is deze poging helaas mislukt! Vandaag was het dus jankdag, maar gelukkig voel ik me vanavond al een stuk beter. Morgen bellen naar Nijmegen, hoe het nu verder gaat met onze cryo.......
Hoi Panter, Hoe is het met jou? Ik moet nu wachten tot de volgende menstruatie, dan beginnen met tabletten slikken. Bellen met het ziekenhuis om me weer aan te melden voor een terugplaatsing. Het gaat nu wel wat anders, omdat we nog een embryo in de diepvries hebben. Ik hoef straks niet zoveel hormonen te gebruiken, gelukkig. We proberen maar weer vol goede moed door te gaan naar de volgende terugplaatsing.
Hier weer wonderlijk nieuws....laatste fm...dag 21...nu zit er rechts ineens een follikel van 18x19mm. raar lijf heb ik hoor!!!
Hope2be: wat rot voor je meissie.... Panter: zo zie je maar weer, het kan zo weer veranderen! Onze intake komt nu dichtbij, woensdagmiddag richting Duitsland. Ik ben heel benieuwd, echt geen idee wat ik er van kan verwachten. Nog tips mensen?