@ook fijne vakantie!!! Enjoy meid!! En neem wat zon mee terug @H2B hè wat balen!!!! Volgende poging is gewoon hartstikke raak!! @Panter nou ja zeg....wat gek dit?? Nou dat lijf van jou werkt zeer mysterieus...nou ja het enige wat voor jou/jullie te hopen is dat dit mysterieuze lijf van jou nu gaat zorgen voor een goede plakbeeb...ik hoop het zo erg!! @zonnestraal geniet ze met jullie mannetje en fijn dat hij het zo super goed doet!! @juffie hier geven we vers en potjes...hier vind ze de grote 6 maanden potjes lekkerder dan die kleintjes...ze eet per x van zoon grote pot de helft tot 75% leeg... Ze eet nu ook brood met boter in de ochtend en dat vind mevrouw lekker CB heeft ook gezegd dat wij een etertje hebben en geen flessenkind...dus wij geven haar nu pap en gewoon thee of water (zo schattig als ze dat zelf vasthoud) Maar ieder kleintje doet het op z'n eigen manier... Sinds ze vast voedsel heeft ontdekt gaan de flessen er met steeds meer moeite in en overleg met CB mogen we nu kijken hoe dat gaat... Gewoon je ukje haar tempo volgen dan komt alles goed @geniet ze meiden van het super mooie weer!! Hier lig ik met de griep al 3 dagen Vandaag ga ik proberen te werken al doet me hele lijf zeer... Maar het is zo druk dat ik daar ook hard nodig ben...wellicht ga ik een halve dag, ligt aan hoe mijn lijf reageert... @nog een mini nieuwtje...wij gaan heel voorzichtig voor een brusje afspraak is gemaakt in het zh en eens kijken wat ze zeggen over mijn herstel en hoe de kansen liggen maar wij hebben dat toch besloten...ml en ik zijn al wat ouder en als het ons gegeven is zouden we heel graag ouders worden van 2 kleintjes... En als we weer 5 jaar moeten wachten daarvan 3 jaar met behandelingen dan zit er genoeg tijd tussen...mocht het in 1x raak zijn dan is dat ook goed... Dikke knuffels Bob
A1981, wat spannend!!!! Panter, ik ben het ook kwijt, snap niks van jouw lijf! Maar wel een mooi ei! Top! Bob, wat fijn dag je zo'n lekker etertje hebt thuis . Schattig hè dat ze zelf al d'r tuit of fles wilt vasthouden . Hier ook een eter en inmiddels slechte drinker. Hij vindt vaste voeding heerlijk! Gelukkig komt hij 's avonds nog voor een fles van 210/7. En helaas nog steeds snachts rond 1u . Wauw een brusje!!! Wat super!! Wij praten er ook veel over, en aangezien ik al 36jr. ben gaan we na de vakantie een afspraak maken voor ergens in sept/okt voor DD. Omdat we al bekend zijn daar worden wij ertussen gepropt en dus geen wachtlijst .
wat een mooi nieuws hier allemaal!! en ook weer mensen voor een brusje leuk leuk!! meiden geniet lekker van het weer.. hier zo ff lekker in het zonnetje liggen.. niet te lang hoor.. dat durf ik niet zo goed in de wachtweekjes.. altijd beetje huiverig voor zwangerschapsmasker mocht ik zwanger zijn...
Bob wat spannend zeg. Dat jullie ook al over een brusje denken. Girl ik duim voor je!! Panter ongelooflijk jouw lichaam idd. Toch maar duimen voor een iui en een posi test straks!! Reageer straks uitgebreider. Zijn sinds gisteravond terug. EN heb ik goed weer meegenomen of niet?!??! Maar wij hebben daar toch 2 dagen slecht weer gehad. Het eten viel helaas erg tegen maar ja. En de Griekse mensen van daar althans waren niet echt klantvriendelijk . Maar we hebben toch genoten
S was trouwens voor het eerst verliefd hahahha. Was een hoogblond nl meisje. Hij was helemaal in de wolken en wilde maar handje in handje met haar lopen hihih
Er is me trouwens iets heel aparts gebeurd , ik heb gesproken met een "donorkind"! We spraken met een koppel origineel van België maar wonend in NL. Ze hadden zelf nu 2 kinderen. En die vrouw zei goh S is getint zeg, maar had kort van te voren verteld dat ik dus getrouwd was geweest met een TR man, dus zei ze daarom is hij zo getint. Nou nee want hij is een donorkindje. Goh zegt ze mijn man ook! Die jongen word dit jaar nog 30. EN vroeg hem of ik mocht vragen na zijn ervaringen. Hij was het zelf pas met 17 jaar te weten gekomen en dat was eigenlijk heel laat. Maar hij zag zijn vader als zijn vader aangezien die man altijd heel goed voor hem had gezorgd. Hij had er enorm veel respect voor dat ik eiceldonor wilde zijn en nu alleen voor een 2e kindje wilde gaan. Maar ik vond het vooral erg fijn en speciaal dat ik eens met iemand kon spreken die zelf via donorzaad verwekt was. Maak je niet dagelijks mee
ook fijne vakantie gehad?? vast wel he!! en s al een vriendinnetje!! dat wordt wat als hij wat ouder is haha... wat apart en ook mooi om is met een donorkind te kunnen praten hoe ze erover denken en over ook hoe je je eigen kindje het gaat vertellen en wanneer al enzovoort...
hoi dames, Net toen ik met mijn ongeduldige hoofd had bedacht mezelf een pregnylinjectie te geven ( liggen nog in kk) werd op de valreep mn ovutest toch nog positief. Morgen naar anrhem dus!
@ hope, wat erg dat het niet gelukt is. Goed dat jij je meteen op de volgende ronde kunt richten! @ A1981, zo snel al de intake, spannend! @ zonnestraal, dus jullie gaan ook al snel voor een brusje? wat leuk! Ik ben trouwens nog ouder dan jij. @ panter, wat goed van je eitje jouw lijf werkt idd wat mysterieus.. maar maakt niet uit, als het maar doet wat het moet doen, toch? Succes morgen en *duim*! @ ook, welkom terug. Wat bijzonder dat je met een volwassene KID wonder (donorkind klinkt zo gek) gesproken hebt. Goed om te lezen dat het voor hem geen issue is. En wat schattig, die verliefdheid van je mannetje. @ girl, wanneer mag je testen? ik duim heeeel hard. @ bob, wow - zo snel al! Ik ben onder de indruk. En ik duim dat je snel groen licht krijgt. Het lijkt me wel dat je lijf echt goed hersteld moet zijn voor het weer een zwangerschap en bevalling aan kan. Beterschap! Hier heb ik genoten van een maandje rust, heerlijk een wijntje bij het eten. Vandaag is de uitgangsecho om te kijken dat er geen cystes zijn, en als alles goed is word ik volgende week ongi en kan op dag 5 van de volgende cyclus weer beginnen met injecties. Deze keer heb ik ook weer acupunctuur voor ondersteuning. Dus de spannende maand mag weer beginnen. Liefs voor iedereen.
iluna tja wanneer mogen testen.. ze zei geen testdatum.. heb cryo in eigen cyclus gehad 2 dagen na ei.. normaal zou aankomende maandag 2 weken erna zijn.. zit dan dus 12 dagen na tp.. zonder pregnyl... ooh spannend geweest vandaag!! alles goed gegaan?? heerlijk dan ff een maandje rust... duim voor je!!
Hoi allemaal, Even snel een update. Gisteren intake gehad in DD. Was fijn gesprek, op basis van de waarden zou er volgens Dr. S "nog wel muziek" in zitten. Maar dat kan de uroloog in Mulheim uiteindelijk pas bepalen. Dus nu zitten we over twee weken bij de uroloog in Mulheim . We waren iig al blij dat het niet direct werd afgeschoten dus op naar de volgende stap . Reageer later uitgebreider hoor! xx
A1981 wat fijn dat het gesprek goed is verlopen.. spannend weer!!! Duim voor je op een goeie uitslag!!
@ A1981, dat klinkt alvast (voorzichtig) positief. En goed dat je zo snel al in Muelheim terecht kunt. @ zonnetje, de echo was goed. Geen cystes te zien en ik heb nog genoeg eitjes in de stokjes op voorraad. ik verwacht volgende week ongi te worden en dan begin ik op dag 5 weer met gonal f. Dus vanavond nog lekker een wijntje drinken *cheers*
Zonnestraal hier gaat het goed.. nog paar daagjes wachten.. Iluna fijn dat de echo goed was.. snel ongv worden en beginnen!! Panter hoe ging het bij jou?? Vandaag iui of was het nou morgen??!!
De IUI ging rot...deed erg pijn. De vpk was heel lief hoor, daar lag het niet aan. Maar mijn baarmoedermond zat heel ver weg, dus moeilijk te bereiken. Ze zei dat het wel het perfecte moment was, omdat ik heel veel vruchtbaar slijm rond mijn baarmoedermond had zitten. Ik hoop zo dat het deze keer gaat lukken. Heb er een goed gevoel over, want ik zag de heenweg een ooievaar. De vorige keer dat ik een ooievaar zag was ik zwanger geworden. Toen zag ik hem na de TP. Nu stond ie in een weiland en hij keek achterom, net of ie naar me keek. Vreemd bijgeloof mss, maar ik heb een goed gevoel over deze poging.
@ Panter, dat MOET een voorteken zijn, het komt nu vast helemaal goed! Ik ben helemaal niet bijgelovig, maar zulke dingen zijn toch te toevallig. En dat ie dan ook nog om kijkt naar jou, zo van nu ben jij aan de beurt! Ik duim voor je! Enne als het dan gelukt is, stuur je die ooievaar naar ons allemaal! @A1981, Gelukig is er nog hoop! Heel veel succes in Mulheim! @Iluna, fijn dat alles weer rustig is..... Bijna weer beginnen dus, spannend!
@panter hoe is het gegaan vandaag? @iluna en met jou? @wij hebben groen licht Al gaf de dokter wel aan dat de tweede zwangerschap wel zwaarder zal zijn omdat m'n bekken ondanks het goede herstel wel een zwakke plek zal zijn. Maar dan denk ik er zijn vrouwen met bekkeninstabiliteit die niets meer kunnen dus dan mag ik niet klagen... Maar wij gaan er weer voor Volgens de gyn ligt het er echt aan hoe het kwartje valt maar ik ben nu zoveel meer relaxed omdat we al een mooi tutje hebben dus we proberen het een jaar en daarna is het mooi geweest langer gaan we niet meer door met de martelgang van teleurstellingen... We mogen gelijk beginnen met IUI dus morgen ovu testen halen en beginnen @andere meiden hoe is het met jullie???? Knuffel xx
Sorry spuit 11 in de bocht maar op de tel zag ik de up dates nog niet... @panter wahaaaa ik zeg bingo!! Hier 2x ooievaars en 2x zwanger ondanks dat de eerste x mis ging...de tweede x heb ik helemaal uit het autoraam gehangen en ons adres tegen de ooievaars geschreeuwd hahaha ml lag in een deuk Maar het eindresultaat ligt heel zoet te slapen... Dus dat bijgeloof ik geloof er ook in!! You go girl!!! @iluna yes jij ook starten Spannend!!! @girl pffffff spannend die wachtdagen...ik heb me nu voorgenomen om niet te veel te testen eens kijken of ik me daaraan kan houden hihihi @A1981 wat een goed nieuws!!! Op naar Mulheim @h2bmama en jij wanneer mag jij weer?? Fijne avond ladies!!! Xxx