Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Och nee Girl nee toch:(
    Dikke knuffel meid.

Ik hoop dan dat de laatste cryo net als jullie meisje blijft zitten!!!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter hierna stoppen we inderdaad.. de donor is er niet meer en wil nu niet met een andere donor verder.. (had het wel gedaan als dezelfde donor er gelijk niet meer was) maar heb teveel last van al die hormonen dat trek ik niet nog een keer helaas.. anders moet ons meisje er zo onder lijden.. ze merkte het nu ook al en dat wil ik niet meer.. zal wel heel moeilijk zijn als de laatste mislukt hoor... wil zo graag een 2de kindje erbij!!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Heftig girl...maar snap je keuze. Het is ook een klotetraject en dan is er ook geen mogelijkheid tot het gebruiken van dezelfde donor.
    Hoop ook heel hard voor je dat de laatste cryo een plakkert is

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    het is inderdaad een rottraject panter... het mag voor ons allemaal nooit is een keer gelijk lukken en goed gaan!!

ook ja hoop ook dat de laatste nog mag blijven zitten!!
    jij mag helaas niet donoren.. wat jammer!!

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Even vanuit Italië:

Girl :(, wat hoop ik op een brusje voor Eline. Wat klote dat deze cryo niet is blijven zitten, hele dikke knuffel!

Juna, geniet lekker meis!

Juffie, respect voor jullie keuze. Dit is evengoed een moeilijke beslissing! Geniet lekker van jullie meisje! Jullie wondertje!
    Mijn gezin is ook compleet op zich, wil voor B.eau graag een brusje.
    Maar heeft ook te maken met zijn biologische oorsprong (Donorzaad) dat ik dit voor hem graag wil. Misschien raar maar voel ik zo.

Ook, wat geweldig!!! :D:D:D

Hier genieten van het mooie Italië! Eindelijk ontspanning en veel slapen!

6. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Girl pff heftig zeg! Ik hoop dat de laatste cryo een blijvertje is.

OOK, wat jammer dat je zelf niet mag doneren. Van welke ziekte ben je drager?

A1981 ik duim voor een positieve tese!

Zonnestraal wanneer gaan jullie voor een brusje? Sorry als ik er overheen lees.

Hier alles goed, aan het dromen over de bruiloft.

7. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Juffie wat een moeilijk besluit ook, maar goed als jullie er volledig achter staan.
    Hier ook een ventje dat geen stukjes wilde eten, ineens ging het toch goed toen mijn bijna 8 maanden was. Hij eet nu vanalles, zelfs brood met korst.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bailey hij heeft het heel snel gezegd dus niet goed verstaan 23 juli krijg ik de hele uitleg en mijn prikschema. Lijkt jullie ventje op zijn grote zus eigenlijk. Ze is wel een beauty hoor.

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ik ben benieuwd.

Dank je! Ja hij lijkt op zijn zus, maar dan een echt jongens snoetje. Ik zal even een foto in mijn album zetten.

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Zwaaiiii...
    Geen nieuws is goed nieuws :D
    Alles goed hier...

@girl wat super kut zeg!!! Sterkte meis!! En 3x is scheepsrecht, we duimen voor jullie!!

@juffie pfffff heftige keus maar wel begrijpelijk hoor! En wat ik heb meegemaakt?? Ik vind dat ieder hier recht heeft op klagen...en iedereen beleeft alles op z'n eigen manier en gaat daar op z'n eigen manier mee om...ik vind het nog wel meevallen alles maar dat is ook hoe wij in het leven staan...even verdrietig zijn en daarna met een rechte rug en de neus in de wind weer vooruit kijken...ons motto hier is dat het altijd erger had kunnen zijn...dus ik heb heel veel respect voor jullie beslissing!!
    Het zal niet makkelijk zijn geweest om deze beslissing te nemen...en gelukkig hebben jullie een prachtig meisje!!

@stukjes als je dan een lekker potje wilt hebben zonder stukjes moet je de zalm nemen, ze ruiken als de haringkar maar hier is het een enorm succes :D
    @hier eet ze kleine stukjes brood met af en toe boter...nou het gaat er in als zoete koek :D
    Op de opvang gaat ze binnen nu en 1,5 maand warm mee eten, ze is gewoon een etertje en geen flessenkind...
    Ik maak nu iedere smoothies van nutrilon en dan vruchten uit de diepvries...nou het verdwijnt er in als zoete koek hahaha
    2 juli weer naar CB ben benieuwd wat ze is gegroeid en wat ze weegt..

@de vakantiegangers zwaai, zwaai!!! Heel veel plezier en geniet ze!!! Groot gelijk om bij te boeken hahaha
    Ik ben wel een klein beetje jaloers wij gaan pas 30 aug weg...duurt nog zooooo lang...
    Veel plezier meiden!!!!

@ook whoop, whoop!!! Wat een goed nieuws!!! Super fijn een brusje voor S.
    Yes!!! Helemaal toppie!! Geniet van dit super nieuws!!!

@panter hoe is het op de wachtbank, jij ooievaarspotter ;):p
    Ohw ik hoop dat dit een plakkertje is!!!
    Duimen draaien en ik hoop dat die ooievaar nu eens goed z'n werk doet!!

@nog meer wachtbankers??

@hier doen we het rustig aan hebben we besloten...ik wil ook best een cocktail drinken in de Turkse zon...dus we doen het stapje voor stapje en we gaan het zien wat ons jaar gaat brengen...mocht het na een jaar niet zijn gelukt dan zijn en voelen we ons hartstikke compleet en zijn we met z'n drietjes ontzettend gelukkig dus na een jaar gaat bij ons ook de stekker eruit hoor...ook bij ons zit er een limiet aan van de teleurstellingen, pijn, testen etc.

@mede- brussers, bijna zwangere, wachtbankers en alle andere succes ladies ik hoop dat jullie allemaal krijgen wat zo gewenst is!! Mijn duimen en grote tenen draaien!!! En mijn gedachten gaan naar jullie uit!!
    Naar alle completers met prachtige kids, super stoer en bepaalde beslissingen maken is nog veel stoerder, respect, respect, respect!!!

Vanuit het nachtfront want wij hebben een doorslapen die haar lange slaapje in de vooravond doet..ach het went :D
    En ik hou me aan 2 jaarnachtbraken dus ik hoop echt dat ze eerder het licht gaat zien dat doorslapen heeuuuul fijn is :D
    Maar goed ik ga nog kijken of ik nog zelf kan slapenzzzzzz

Dikke knuffel ladies en na het weekend wordt het weer beter dus dat geniet toch net iets makkelijker!!

Xx

11. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Slaap lekker bob, ik moet een paar uur wakker blijven helaas.

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @bailey heb je nachtdienst?
    Pffff...respect hoor voor mensen die nachtdiensten draaien want ik voel het soms echt op m'n werk...
    Nou succes met wakker blijven, hier komt tantetje weer als papa eruit moet want die probeert altijd zachtjes te doen maar op 1 of andere manier is zijn zachtjes anders dan mijn zachtjes en dan breng ik het nu nog super subtiel :p

@nieuw fotootje in m'n album want ze groeit zo hard :D

13. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ja inderdaad nachtdienst, vooral de eerste nacht vind ik zwaar. Komt goed nog 2,5 uur ongeveer.

Mooi meisje, lekker wijs koppie :D

14. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Haha ja dat zachtjes doen van die mannen! Hier ook altijd, en dan nog zeggen dat ze heeeel zachtjes deden.

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    #4715 annaatje, 29 jun 2013
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
    Lieve meiden

Ik ben vandaag tien weken zwanger!
    Was 2de keer iui met ander donorzaad. Met pregnyl clomid en utrogestan.totaal 14 keer iui gedaan.maar t was t waard!!
    Ik geloof het nog niet. Heb nergens last van gehad
    Merk alleen nu wel als ik lig of zit dat onderin t pijn doet.is dat bandenpijn al of...
    Verder maak ik me superdruk.kan niet genieten...
    Slaap slecht enz.
    Ook heb ik sinds gisteren bruinverlies.ben huilend naar huis gegaan kon niet werken.. bruinverlies is in mn ogen niet goed.
    Ik verloskundige gebeld en kon in zkh echo krijgen
    Was chagarijnig mens zeg bahhh.
    Baby is nu 10 weken en 3cm.is dat goed? Het hartje klopt ook al. Ik mocht bij 7 weken al stoppen met utro bollen maar ik durf niet. Ik neem ze tot 12 weken nu. Word dr wel supermoe en depri van. Volgens mij hadden sommige hier ook utro langer doorgenomen.

Moet nu beslissen of ik combinatietest wil
    Lieve meiden, wel of niet nekplooimeting/bloedtest doen...

Waar ik ook mee zit is dat we 24 juli 15 daagse rondreis andalusie geboekt hebben. Ik ben zo bang dat daar iets mis gaat en dat ik dr niks durf te eten

Sorry voor mn geklaag. Ben ook blij! Maar ohh zo zenuwachtig

Xxxx

16. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Lieve annaatje!
    Gefeliciteerd!!!! Wat super!
    Wat betreft de lengte van de baby, die is prima voor een zwangerschap van 10 weken! Het zal de lengte van kop tot kont wel zijn neem ik aan.
    En die reis in andalusie, lekker doen hoor meis! Voor wat t eten betreft, als je t zeker wil weten, alleen de gekookte groenten en goed doorbakken vlees eten, fruit zelf schillen en als je rauwe groenten eet met flessenwater wassen. Neem voor de zekerheid ORS mee, dan kan er echt niet zoveel fout gaan. Neem dat maar aan van deze verloskundige. Probeer te genieten hè!

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: gefeliciteerd met je zwangerschap.. ik heb tot ong. een week of 11/12 (oud) bloedverlies gehad. en tot ong. 20 weken meten ze altijd van kop tot kont..

oudbloed is niet erg, houd dat in je achterhoofd, het is OUD bloed.. het hartje klopt, probeer toch een beetje ervan te genieten..

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi elisa

Dank je wel
    Ik ken jouw nog niet denk.. :) aan je handtekening te lezen heb je ook al veel meegemaakt..
    Heb al tijdje hier niks meer geschreven
    We hebben georganiseerde rondreis. Dus f flink tien dagen aanpoten haha en dan nog 5 dagen relaxen met zn tweetjes. Zorg ervoor dat ik smiddags al goed gegeten heb want t eten zit dr al bij inbegrepen savonds. En neem veel sultanas mee :)

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @darkangel dank je meis
    Ga t proberen. Heb jij nekplooimeting bloedtest gedaan
    Wat is jullie meisje mooi zeg. Was even fotootjes aan t kijken

20. DarkAngel25