@one of a kind heb jij die utro bollen ook tot week 12 gebruikt @Juna wowww lekker 3 weken spanje! Enne gaan voor een brusje. Super! Gent was ook superlief bij de eerste echo. Hadden prof gerris. Echt superfijn ziekenhuis waar ik altijd goed geholpen ben. @Zonnestraal yeahh ook al voor brusje gaan. Wat leuk allemaal. Spannende tijden dan weer maar komt goed @ girl hoop dat snel raak mag zn @Panter hoe is t met jouw meis. Ben je nu bezig met iui en clomid Na lang nagedacht te hebben hebben we besloten om toch combitest te doen. Ik denk als ik het niet zou doen dat ik dan juist in stress zit van wat is uitslag. Dikke knuffel
Wauw Juna jullie ook voor een brusje. Word weer heel spannend bij ons allemaal dan. Annaatje ik heb tot en met week 9 , 3 keer per dag, en toen afgebouwd. Moest van UZ Brussel.
Hallo allemaal, Ik ga jullie verlaten, heb hier niet zo veel meer te melden. En krijg ook steeds minder tot geen respons op wat ik schrijf. Ik hoop nog steeds voor jullie dat ieders droom werkelijkheid gaat worden! Liefs Bailey.
Begrijpelijk bailey, het spijt me als ik niet op jou post reageerde niet express gedaan, sorry, vervelend en begrijp je standpunt. Ik wend je alle geluk van de wereld toe met jou mooie gezinnetje!
@annaatje Yeahhh gefeliciteerd meis wat een goed nieuws !!! En ook al 3 echo's Wij hebben geen combinatietest gedaan. Wilden het niet weten. De zorgen zijn heel normaal maar probeer echt te genieten, heb ik helaas te weinig gedaan. @zonnestraal en juna Al voor een brusje , leuk hoor Wij hebben wel de wens maar wachten nog even. Nu al zo supergelukkig dus geeb haast . @bailey Wat een heerlijke snoetjes hebben jouw kids.en wat lijken ze op elkaar zeg !! @ook Fijn meis dat alles gelukt is en je mag starten binnenkort. Duim heel hard voor je ! @ juffie Heel herkenbaar. Die nachten zul je nog wel vaker krijgen. Druppels werken goed. Als het heel erg was gaf ik af en toe een zetpil tegen de pijn . Hier kwamen twee tandjes vrijwel tegelijk door. @all Hoe gaat het hier meiden ? @panter zit je nu op de wachtbank ? @girl ook? @da Hoe is het met jou meis ? @ego Hier weinig te melden. Boef groeit goed en tijgert het hele huis door. Heerlijk om te zien hihi. Dikke knuffel voor iedereen !!
Goeiemorgen!! Bailey heel veel geluk voor jou en je gezin. Ik weet hoe je je voelt 😢 Ik heb vd week een brief gekregen van mijn zorgverzekering waarin staat dat ik een max vergoeding voor Icsi krijg van 1495 euro. Weet iemand wat de kosten zijn van de behandeling in DD?? Anders wordt het wachten tot eind vh jaar en dan overstappen.. Wie krijgt wel alles vergoed?? Ook wat spannend voor jou!!
Bailey, wat jammer!!! Maar snap het wel. Heb dat zelf ook een tijdje gehad. Heb ff niet op foto's kunnen reageren want ben op vakantie en heb weinig mb's per dag. Kipjes, misschien als ik wat jonger was had ik ook langer gewacht, maar ben al een oud wijf hahahahaha! Op zich geniet ik nu volop en voldoende. Wat heerlijk dat boefje zo goed groeit!! Juffie, ben niet anders gewend gebroken nachten haha! Net als Bob ga ik ervan uit dat dit 2jr duurt. Frustrerend is het soms wel hoor! Nog geen tandjes bij B.eau. Girl, hoest met je? Ik denk aan je!
Hoi meiden, Met mij gaat het wel aardig. Ongi is in aantocht...maar goed niks aan te doen. Ik hang er verder nog wat achter aan te hobbelen voor mn gevoel...iedereen zwanger van de oude club of al mama en zelfs alweer startend voor een brusje. En hier...nog helemaal niks. Vind het lastig...maar hoop ook nu eens snel met goed nieuws te komen hoor! Dan kunnen we allemaal de feestmuts opzetten en feest vieren.
Vlinder, ik meen 2100,- alles erop en eraan. Ik ben toen over gestapt naar Menzis pakket 4 net voor de ICSI.
Panter: Dat hoop ik ook voor jullie! Ga voor jou de allergrootste feestmuts halen die er te krijgen is! Kan me je gevoel wel voorstellen! Hopelijk wordt het wachten beloond! Kipjes: Ben gisteravond met die druppels beginnend dus hopelijk als ik ze vandaag nog gebruik dat ze dan wel werken....we zullen zien. Leuk dat jullie manneke al tijgert. Moet je alles aan de kant zetten hihihi geniet ervan! Zonnestraal: gebroken nachten, tja onze mup sliep al door met 8 weken dit is helemaal nieuw voor ons....zijn erg verwend! Hopelijk zijn die krengen van tanden snel door! Vlinder: Kosten van Düsseldorf volgens mij alles bijelkaar zo'n 2100.- weet het niet meer heel zeker....wij hadden beide Menzis met jongeren pakket! (Staat bij dat dat tot 30 is maar mag je gewoon afsluiten heeft mijn vriend ook en die is ook 30) met dat pakket hebben we alles vergoed gekregen....alleen het invriezen van tese materiaal niet verder alles tot de embryoscope aan toe.
Hoi allemaal, @Annaatje: Wauw! Gefeliciteerd meissie!!!! Super voor je! Snap dat het wel allemaal onzekerheden met zich meebrengt, maar hou je vast aan dat kloppende hartje! @Kosten: Heb net de brief van Dr. S gehad voor mijn verzekering, hier staat 2300,- in... Es kijken of er voor ons nog een vakantie in zit... . Hoop enorm dat we een of andere vergoeding krijgen, zit bij National Academic. @Bailey: snap ik... Wens jou en je gezin alle goeds toe! @Panter: moeilijk idd... het kan soms ook zo frustrerend zijn... Goede hoop blijven houden. @Hier: Net jarig geweest afgelopen zaterdag. Heerlijk feestje gevierd met familie en vrienden. Morgenochtend hebben we intake bij de fertiliteitskliniek hier in Zwolle, ben benieuwd wat zij zeggen over het hele verhaal en over het feit dat we intake in Dusseldorf al hebben gehad zonder hen eerst gesproken te hebben... Donderdag vervolgens intake bij de uroloog in Mulheim, ik hoop dat we voor een TESE mogen gaan!! En dan aankomend weekend heerlijk paar daagjes weg naar de kust . Die hadden we een tijdje geleden gewonnen dus komt helemaal mooi van pas na een weekje doktersbezoeken. Voor alle vakantievierende meiden: nog heel veel plezier! Iedereen die ik vergeten ben ook veel succes met behandelingen, hormonen, slapeloze nachtjes enz. xxx
opzich gaat t wel goed, ben vandaag weer ongesteld geworden denk ik.. voor de 1e keer weer... volgende week ga ik bij de psych beginnen... dus hopelijk dan ook weer stapje voor stapje psychisch weer in orde straks. Mijn meisje krijgt straks haar 1e prikjes, vind nu al zielig en mijn hart voelt echt gebroken.. hoop zo dat het mee gaat vallen..
panter: toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was ik er heilig van overtuigt dat ik ongesteld zou worden.. buikpijn oud bloed, het normale als ik ongi word... deed ook alleen maar een test omdat ik een bel afspraak had met het ziekenhuis... anders had ik echt nog niet getest.. ik ga voor je hopen en duimen!!!! bailey: jammer meis, maar snap het wel hoor! A1981 nog gefeliciteerd met je verjaardag! annaatje: ik zou zeggen, maak een mooie zwanger banner aan! nu kan het!
@iedereen die weer voor een Brusje gaat, succes! De duimen draaien hier weer overuren @da, komt vast goed met die prikjes, maar lijkt me naar om te zien. @a1981, succes deze week, spannend hoor! Laat je weten hoe het ging? @panter, ik doe ook nog gezellig mee, maar zet ook zeker de feestmuts op als het bij jou lukt! Je wacht al zo lang! Hier gaat t allemaal z'n gangetje, we hebben bewust even een paar maanden pauze ingelast voordat we de overstap maken naar Nijmegen. Het was megadruk op mijn werk door de overname van onze praktijk, maar dat loopt nu allemaal wel. Hebben inmiddels ons concept van het samengaan met het ziekenhuis als verloskundige aardig uitgewerkt en de reacties van zwangeren zijn positief. Inmiddels is onze brief op de post naar Nijmegen en verwacht ik binnenkort een afspraak binnen te krijgen. Toch wel weer spannend. Omdat er wel een of twee keer een minimaal aantal zaadcellen is gevonden zou je toch zeggen dat er wel iets moet kunnen. Maargoed, Utrecht zei iets heel anders, dus wat is dan waarheid? Lastig...we wachten t maar af.
@juna , zonnestraal Meiden hoe hebben jullie de kids vervoerd in de auto ? Maxicosi of autostoel. Onze boef is als we op vakantie gaan 9 mnd en is nu ongeveer 9 kilo. We hebben de maxicosi sps dus kan tot 12 mnd er nog in.