Panter ik snap het wel heel frusterend dit. Ik gun jou en je man zo graag een wonder. Bailey jammer maar ook begrijpelijk. Jw hebt 2 pracht kinderen. Wens jou alle goeds toe. Kipjes leuk sa tijgeren eh ahaha. Hier nog zo een en zichboveral aan optrekken en proberen stapjes te zetten aan tafel. Onze boef zat met 6 maanden al in de autostoel. Hy vond de maxicosi niks ahahha. Wij gaan eind dit jaar pas bellen na gent. Over hoe en wat. Voor een brusje. Ik ga nog even na t strand. We vertekken om 16.00u na nederland helaas
Panter, ksnap jouw frustratie heel goed!! Ik duim me dood dat het nu gaat lukken! Ooievaar is een goed teken!! 1981, gefeliciteerd Kipjes, hier in de maxicosi met 9,2kg. Kan hij beter in slapen maar qua veiligheid moest dat ook nog steeds. Mocht nog niet in de kinderstoel. Elisa, met 1 of 2 zaadjes moet een Tese wel lukken lijkt me .
Hey, Hier nog even een berichtje. Krijg net de uitslag binnen van mijn AMH waarde: 3,09. Goed gelukkig!!!! . Toch weer een zorg minder! xxx
@a1981, fijn om te weten! Hoef je je daar in ieder geval niet druk over te maken! Hier vandaag ook nog 2 jr getrouwd...vandaag allebei druk met werken, maar hoop ergens de komende week het nog wel te kunnen vieren.
kipjes nee zit niet op het wachtbankje.. tp was mislukt.. heb nog 1 cryo en dan is het allemaal klaar met de mmm... twijfel alleen nog ff een beetje of ik deze maand tp moet doen ivm dat ik me best slecht voel kwa kwaaltjes maar 3 nega testen heb misschien toch stress dat ik nog maar 1 cryo heb en weet dat dan de mmm stopt voor ons?? voel me vandaag al wel een stuk beter dan gisteren gelukkig.. ook heeft het wel gelezen bij de andere topic.. hoe is het met jou en je kleintje?? lees over de autostoel.. hier ging ze erin toen ze best rottig zat in de maxi cosi en toen ze goed kon zitten... als hij er nog goed inpast zou ik de maxi cosi gewoon nog doen.. vlinder ik zit bij menzis bij het pakket zorgzo speciaal voor buitenland en ik kreeg voor ivf 3100 euro.. het dubbele van wat een normaal ivf kost in nl.. denk dat je in dd wel wat te kort hebt voor icsi ook kwa cryo's als je die hebt en die wilt terug plaatsen... de ivf kost al 3100 in dd en dan nog alles erbij.. hopelijk kom je eruit... panter jeetje wat shit weer zeg!! vind het zo erg voor je!! hele dikke knuffel!! a1981 wat een goed nieuws!!! elisa gefelciteerd met jullie huwelijk!! nou meiden zal ff minder reageren af en toe zal ik wel wat typen heb namelijk heerlijk 3 weken vakantie!! we gaan niet op vakantie teveel geld kwijt aan dd wat zelf betalen betreft en auto kapot gehad enzo... 3 keer ah betalen zelf en pas volgend jaar bij belasting kunnen stoppen... dan gaat je geld hard... we gaan wel leuke dagjes weg. iedereen ff een hele dikke knuffel wie hem hard nodig heeft!! en de rest natuurlijk ook!!!
Panter ik blijf toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen hoor!!! Moet eerder als je pendel lukken heh. Gewoon deze maand!! A1981 van harte gefeliciteerd meid geniet lekker van je verjaardag en goede amh waarde. Girl heerlijk genieten meid! Misschien 1 maand overslaan da?
Meiden bedankt voor jullie reacties. Ben een stuk wijzer geworden. Heb net nog maar eens telefonische contact gezocht met mijn verzekering.. Die 1497,89 is totaal daar gaat ook nog eens de medicatie vanaf mits ik de medicatie hierin Ned. verkrijg bij mijn eigen apotheek. Dan kunnen ze niet zien dat ik het nodig heb voor een behandeling in het buitenland.. Kregen jullie die medicatie daar vandaan of kregen jullie een recept mee? Elisa gefeliciteerd met jullie trouwdag.. Girl fijne vakantie en op naar een vruchtbare nieuwe ronde!! Greetzz
@ bailey wat jammer meis. Maar ook ik snap het Ik zelf heb hier lang niet mee geschreven ivm dipje toen Ik keek continu op deze site en dan ben je zo bezig met zwanger worden enzo. Ook zn dr nieuwe meiden bij en ik weet helaas niet precies wie waar in welk zkh loopt enz. @ all ff hele dikke groupshug voor iedereen hier!! @ panter ik gunde t jouw eerst en dan mezelf. Jij verdiend t meis!! Heb afspraak gemaakt voor nekplooimeting. 18 juli Ben benieuwd. @Kipjes thanks. Genieten wat is dat??? Heb al kaarten gehad en die verstop ik nog in doos. Das toch erg. Ik zou moeten genieten maar kan t gewoon niet @one of kind ik ga volgende week utro afbouwen Dikke kuss meiden
Hier al 3 dagen bruin bloed, heel raar. Zit steeds een drupje in mn slipje maar als ik met toiletpapier veeg dan zit daar niks op. Het blijft ook maar bij 1 of 2 drupjes elke dag. Zou het het begin van mn ongi zijn? Zit nu 11 dpo...het begon op 9 dpo. Anaatje, ik gun het je van harte hoor meid! Ben hardstikke blij voor je!
ook als ik me goed blijf voelen ga ik de tp wel doen deze maand.. heb nog week bedenktijd voor ik met ovutesten begin dus wacht het gewoon ff af allemaal... als de tp wel is zal die in de laatste vakantieweek vallen van ons.. wel gunstig opzich want na vakantie allebei veel werken en man/vriend moet nu mee met de tp je moet allebei tekenen nu.. is nieuw... annaatje spannend 18 juli.. komt vast goed meid!!! panter vreemd!! ik duim voor je!!! vlinder ik moest van verzekering ook medicatie in nl halen... ik kreeg gewoon recepten mee en kon het ophalen... laat ze het wel optijd meegeven want soms moet het besteld worden in nl bij de apotheek en dan duurt het enkele daagjes.. ik zat met iets net voor het weekend en had het dinsdag toen al dus het is er wel snel.. en met de laatste keer utro ook zo gehad..
Och wat frustrerend annaatje... Geduld is ook zo moeilijk in zo'n situatie. Optimistisch blijven hoor! Mag ik trouwens even klagen hier.... . Vanochtend intake gehad bij de fertiliteitskliniek in Zwolle, die hadden we nog steeds staan en heb ik toch maar door laten gaan. Nou het was echt een belachelijk gesprek. Ze snauwde ons bijna af gewoon... Het kwam er eigenlijk op neer dat ze het maar stom vond dat we gelijk naar Dusseldorf gingen en wat we dan nog bij haar kwamen doen???? Volgensmij beseft zo iemand niet dat ze mensen tegenover haar heeft zitten die in een enorm vervelende situatie zitten... Al met al hebben we een kwartiertje daar gezeten en voelden we ons gefrustreerder dan als we maar gewoon niet waren gegaan. Echt belachelijk.... Zo, dat ben ik ff kwijt . Maar verder gaan we gewoon vol goede moed naar Mulheim donderdag hoor! xxx
He jakkes anaatje, daar is niks aan!! A1981, zwolle staat idd ook niet bekend als het meest vriendelijke ferticentrum van nl. Goed dat jullie daar iig niet heen gaan!! Dames, ff vraagje...heeft cb plus test een voorgedrukt lijntje?
Panter: weet ik niet zeker dacht van niet.....? Staat er een plus? Anaatje: Herkenbaar heb ik ook heel erg gehad!
Panter heb nog even nagedacht een streepje verschijnt altijd volgens mij....het 'min' streepje en daar moet een streepje doorheen, plus dus als je zwanger bent, dus het verticale streepje is het zwangerschapstreepje zeg maar.
Er staat een min met een schaduwstreepje waar het verticale streepje moet staan. Na veel turen lijkt ie blauwig van kleur maar hij is zo licht...bijna niet te zien. Ik dacht, als ie voorgedrukt streepje heeft dat dat hem is...maar er lijkt wel echt een streepje te staan..een plusje. Blauw horizontaal streepje en een schaduw/blauwachtig verticaal streepje.
Ja klopt panter wat juffie zegt geeft eerst streepje aan en dan moet er t andere streepje komen Annaatje frustrerend gewoon bellen hooooor
Er staat ook en plusje...maar de verticale streep is héél licht. Vroeg me dus af of dat voorgedrukt ook stond...
Dat verticale streepje is niet voorgedrukt panter. Kun je een foto in he album zetten? Kunnen we meekijken? Klinkt wel positief streep is streep staat in de bijsluiter hoe licht ook....ik hoop het zo!