Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja inderdaad lekker snel. Kan niet wachten. Eindelijk hebben we eens goede vooruitzichten. Het voelt alsof we nu pas echt gaan beginnen. We zijn voor ons gevoel nog nooit zo dichtbij geweest. Hadden jullie dat ook?

Ik moet ook werken hoor Bob, zijn we samen zielig.. ;):D
    Ga zo in de pauze idd wel lekker even een rondje lopen buiten.
    Beetje zon meepakken.

2. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Bedankt Kiyeko! Ik zie dat jij al je beebje verwacht! Is het snel gegaan met de IUI?

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    What a nighttt grrr heb in totaal dacht ik 3/4 uur geslapen dus vanmorgen errug chaggo nu op het werk gelukkig niets te doen dus met myn voetjes omhoog onder de parasol vechten tegen myn slaap blehhhhhh sorry einde klaagmodus van 26 weken nog 14 weekjes hihi vind het nu wel echt leuk

4. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Das nog best vlot Kiyeko. Wat een supergevoel moet dat zijn geweest! Zijn jullie ook lang bezig geweest voordat je aan IUI-D begon?

Juna, wat voor werk doe je dan dat je lekker met je voetjes omhoog onder de parasol kan zitten?? :cool:

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik ben kapster hihi

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ ego
    3d echo is mislukt :(
    Onze kleine boef lag met beide armen en een been voor zijn gezichtje dys we zagen niks.
    Daarnaast was de echoscopist ook niet zo vrolijk dus die was snel klaar met probrren. moesten wel vast betalen en dan maandag weer terug.
    Errug jammer dus..

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Kipjes. Balen dat de echo niet gelukt is die echoscopist was zeker chagerijnig door het weer.

juna. Wel even lekker dat je dan rustig kon zitten in de zon sta je alleen in de kapsalon?

Darkangel. Heel veel sterke ik hoop daar het voor jou snel allemaal mag lukken het zwanger worden en dat de anderen even op hetwachtbankje mogen blijven

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Kipjes, balen van 3d echo, wij moesten 3 keer terug voor mooie foto's, maar het was de moeite waard!

Blondy, bijna intake, duim ook voor jou voor een mooi resultaat!

Kiyeko, klinkt inderdaad als bekkeninstabiliteit, misschien ook een idee om naast chiropractie bij een bekkenfysiotherapeut langs te gaan? Heb ik in februari ook gedaan en veel aan gehad, was na 4 keer klachtenvrij en dat ook gebleven..

Darkangel, knuffel! Is ook veel bij elkaar!

Juffie, leuk he hoe snel dat ineens gaat!

Juna, mooie foto's!

Dreamer, balen van deze ronde! Knuffel!

Bob, leuk een meisje!

Panter, ook een knuffel voor jou!

Girl, geniet maar lekker van het weer!

Ik merk dat de dagen voorbij vliegen, man heeft al bijna twee van 3 vakantieweken eropzitten... Zijn wel helemaal aan elkaar gewend en beginnen een ritme te krijgen.. Sjors wordt 's nachts maar 1 keer wakker, dus mogen helemaal niet klagen!
    Doordat dagen zo snel gaan ben ik hier iets minder, sorry! Probeer op iedereen te reageren maar sorry voor diegenen die ik overgeslagen heb!

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Jammer kipjes!! Hopelyk maandag beter resultaat. Hoe voel je je verder??
    Mona snap goed dat de tijd voorbij vliegt.........wat fyn dat ze het zo goed doet.

Ikkuh nee stond vandaag met een collega maar als er niets te doen is gaat deze dame gewoon zitten hihi hoe gaat het verder met jou?? Mogen jullie voor een trse gaan??

Ricmar wanneer mag je testen??

ben gebroken en heb lekker heuleee dikke voeten en handen......ga zo lekker na bed!!!! Maandag hebben we een afspraak voor geboortekaartjes in amsterdam zin in :D

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden heb even snel een nieuwe buikfoto geplaats voor wie dat leuk vind. Ben er vandoor ga met een vriendinnetje lunchen en daarna shoppen.
    Eerst nog voor mezelf en als we maandag weten wat het wordt is de kleine aan de beurt ;)

Fijne dag vandaag!
    Liefs

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juna wat een prachtige foto's en gelijkenis zeg!
    Mag ik zeggen dat ik je een mooie vrouw vind en zo vriendelijk van gezicht:D

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je wel lieve ook!! Dikke knuffel

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Graag gedaan hoor hihi.
    Ik ben van origine ook kapster maar doe dat niet meer sinds 2008 zoiets.
    Maar heb mijn haren kort net als de meeste kapsters hahahah

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowhhh echt wat leuk......had je geen zin meer in ut vak?? Ik heb ze ook al kort gehad eigelyk alles wel gedaan met myn haar zoals elke kapster hihi hoe gaat het verder met jou en s???

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dames..even een beetje een gore vraag :D:)

We hebben toen straks een ''avontuurtje'' in t zwembad gehad, maar hebben we gloor en andere gemicalien in het zwembad geflikkerd.. kan dat kwaad? zit dat nu zeg maar in mij? is dit slecht voor de komende iui?:)

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    kom maar op met die gore vraag!

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Panter.. die staat met een andere kleur onder mijn vorige post hihi

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA warm weer maakt wat los bij mensen :D
    En volgens mij kan het geen kwaad hoor meis!!!
    Heerlijk van genieten en dit is toch geen gore vraag...ik vind het heerlijk en op dit moment kan ik er geen genoeg van krijgen :D:)

Dikke knuf DA :D

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Maakt niet uit joh...das allang weer weg als je iui hebt!

ik dacht: nu komt er een steenpuist of poepvraag....en het was best een schone vraag met al dat chloor ;)

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hahah een gore vraag lijkt mij ook geen kwaad te kunnen....

Ik dacht nu komt het hihih

Deel Deze Pagina