Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Krijg hem niet op de foto...het schermpje/plasticje dat schittert en dan zie je niks meer op de foto..alleen een glimmend vierkantje.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb even gegoogeld en een foto gevonden van hoe mijn test er ook uitziet.

Let op, dit is dus niet mijn test, maar een foto van hoe het een beetje lijkt.

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,9 KB
      Weergaven:
      6
  3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ff via mijn tel..

Annaatje ik heb ook veel bruinverlies gehad denk tot een week of 12...

Panter!!! Ik duim! Ik hoop!

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja dat schermpje schittert inderdaad moeilijk foto van te knippen....maar je ziet het zelf dus wel echt! Ik lijk op die foto van google ook wel iets te zien. Hoever zit je nu na iui? Wanneer mocht je testen?

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter doe anders de kv 2 voor 5 euro test

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zit 12 dpo. Mag donderdag testen...iets te vroeg maar zo nieuwsgierig. haha...ik heb geen kv 2v5...heb nog een plustest want zaten 2 in verpakking. Doe ik die overmorgen wel...dan zou het duidelijker moeten zijn als ik wel zwanger ben.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Inderdaad panter overmorgen nog eens doen! Spannend zeg!
    Kun je 'zolang' wachten denk je?

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zal wel moeten haha. Nou ja afwachten maar weer!!

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Inderdaad! Ik ga keihard duimen dat die overmorgen heel duidelijk is!
    Hopelijk heeft de ooievaar geluk gebracht!

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb vanmiddag geknutseld heb het eerste pakje van ons meisje ingelijst. Foto staat in mijn album voor wie wil.

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @panter zou het dan toch zo mogen zijn?? Ohw ik duim zo hard voor je meid!!!

@bailey hè wat balen meid!! Ik ga je missen!! Heel veel genieten van je prachtige kindjes!!

@juna brusjes tijd :D Gaaf!! Enne welkom thuis!!

@elisa Gefeliciflappert met jullie 2 jarig huwelijk!!

@A1981 gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! En wat een naar gesprek in Zwolle!! Gelukkig binnenkort naar Mulheim en dan gaan we voor het betere nieuws :D

@Annaatje dat genieten dat is lastig bij de mmm meisjes...toch proberen hoor meis!! Veel plezier op vakantie!!!
    Ohw en hier ook met ups en downs bruinverlies en oud bloed mag...ik schrok ook steeds en heb vaak huilend met ml aan de tel gezeten maar het komt goed vertrouw op je lijf en op die kleine plakbeeb!!

@girl ik duim zo hard...wellicht toch even pauze nemen tot je geheel positief erin staat? Het is natuurlijk best dubbel wordt het een nieuw begin of stopt het hier...veel succes meid het zal absoluut niet makkelijk zijn!!

@DA fijn weer naar de pysch...hopelijk kan die je helpen met de verwerking van alles, het is niet niets!!
    Fijn dat jullie meisje het top doet!!

Hier tel leeg...straks meer

Xx

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dilemma wat zouden jullie doen? Help?

Mijn meisje gaat alleen maar slapen als ze haar doekje heeft (lees: spuugdoekje maakt niet uit welke als ze maar een doekje heeft) dit stopt ze dan een stukje in haar mond en de rest over haar gezichtje en gaat dan pas slapen. Maar dan kan ik niet slapen vind dat eng....wat vinden jullie? ?
    Ze wilt iets in de mond wil hebben, speen of andere dingen wil ze niet als ze haar doekje heeft is het goed en gaat ze slapen maar zonder wordt brullen. Wat moet ik? Gewoon geven en slapen sommige hebben immers ook een knuffel of zo, of geven net zolang wachten tot ze slaapt en dan wegpakken. Dit laatste doe ik al een week en breekt me behoorlijk op.....
    Heb ook gelezen op internet (googlen is een slechte eigenschap I know ) dat dat ook wiegendood kan veroorzaken omdat ze teveel uitgeademde lucht inademen als het doekje op hun gezichtje ligt.
    Wat zouden jullie doen? Of hebben jullie gedaan?

Bedankt

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ panter duimpjes draaien voor jouw

@ all net intakegesprek gehad nekplooimeting
    Gaan het zeker doen. Mocht het niet goed zn hebben we ook besloten bloedtest belgie te gaan doen en geen vruchtwaterpunctie.kost geloof ik 750 euro maar dan heb je geen risico op miskraam.maar we gaan dr vanuit dat t goed is. Had nagevraagd en idd niet veel mensen doen nekplooimeting omdat t kansberekening is en je t zelf moet betalen.
    Wat echt superlief was is dat ik meteen weer een echo kreeg. Tien weken en 4 dagen nu en baby is nu 36.3 mm . Verder moet ik echt beginnen met afbouwen utro.ga 3 bollen per dag nu week doen

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    juffie, mij lijkt dat ze met 6 maanden sterk genoeg is om het doekje zelf te verwijderen mocht ze benauwd zijn...ik zou haar denk ik gewoon zo laten slapen. Maar dat zeg ik nu, geen idee hoe ik erover zou denken als ik een kindje had wat dat deed.

Anaatje wat leuk dat jullie een echo kregen en uk het zo goed doet.

Hier vandaag nod...nog geen bloed maar ook geen duidelijk positieve test. Heb kv gehaald maar er stond een schaduwstreepje en nu hij opdroogt zit er een urinevlek voor. Jammer, maar we wachten maar rustig af.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter een druppeltje water op de test kan zorgen dat de urine vlek weggaat.

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    We zyn weer terug brrrr.....!!!!

Panterrrrrr jij ziet dus een streepje en het is je nod.....ik juich al stilletjes voor jullie whaaaa!!!!!!

Annaa fyn dat je weer een echo hebt gekregen!!!!! Probeer tussendoor ook even te genieten (moet ik zeggen) hahaha

Juffie hier een mannetje dat van begin af aan al met knuffel slaapt stopt ie in zn mond ook over zn gezicht en indd wat panter zegt als hij het benauwd krijgt legt ie het naast zich neer.

Hier een ontzettend eigenwijs boefje die uit zyn ritme is door de vakantie wuahah....lach me ziek maar af en toe kan ik hem achter ut behang plakken. Ben druk bezig met wassen wassen en strijkennn grrttt.....

Owh bobje wy bellen pas eind van ut jaar op hoe ut dan in zyn werk gaat met cryos etc.......wanneer gaan jullie met vakantie????

En alle andere nog vakantie plannen????

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @panter
    Een licht streepje is toch iets. Morgen nog eens proberen ? Ik duim keihard meis.

@juffie
    Niet druk om maken. Ik ben ook een schijterd met zulke dingen maar hier ook een spuugdoekje als slaapdoekje. Je meisje is groot genoeg om het doekje weg te halen en het is 100% katoen dus ademt.
    Wat ik heb geleerd: zelf even doekje op je gezicht leggen en kijken of het voldoende ademt en dan geven. De spuugdoekjes heb ik dus al getest hihi. Hier wel met speen.

@annaatje
    Als jullie er een goed gevoel bij hebben dan gewoon doen toch.

@juna
    Welkom terug :)
    Hopelijk heeft je mannetje gauw zijn ritme weer te pakken.
    Boefjes worden het he op deze leeftijd ?? Hier niet zo'n groot huis dus allerlei verleidelijke spullen en dingen om te pakken hihi. Loop constant heen en weer om hem terug bij zijn speelgoed te zetten hahah

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Panter, ik zie wel wat hoor! Das geen pennestreepje (heb zelf 's pennestreepje gehad).
    CB heeft meer hcg nodig dan kv.
    Ben dus benieuwd naar kv test.

DA, sterkte met verwerken!!

Bob, haai :D.

Hier nog 2dg Italië. Wordt er al sip van overmorgen terug te moeten :(.
    Vind het heerlijk hier!

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juffie, doekje geven kan geen kwaad (meer). Je meisje is al sterk genoeg om zelf doekje weg te halen.
    Maar ken jouw gevoel wel hoor! Ik vond het eng dat B.eau op z'n buik ging slapen :). Was ik niet gewend na 7mnd inbakeren.
    Nu alleen maar trots, hij rolt alle kanten op in ledikant. En ik kan het loslaten.

Juna, welkom thuis! :D
    Boefje zit ook in z'n 8-mnd sprong toch?

Kipjes, eigen speelgoed is minder interessant ;). Alle andere spullen weer extra interessant ;).

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ juffie ik zelf ben ook echt een schijterd met zoiets.maar volgens
    Mij kan het geen kwaad. Mag baby eigenlijk met speen gaan slapen? Stomme vraag maar
    Heb geen idee...

@ pantertje vind zo spannend voor jouw. Ik heb altijd cb gedaan 14 dagen na iui. Wel wat duurder maar dan weet je t zeker.
    Echt erg maar ik heb in totaal 8 cb gedaan in 4 weken voordat ik het dit keer echt geloofde.
    Duimpjes draaien :)

@juna wat fijn dat jullie leuke vakantie hebben gehad.
    Enne succes vandaag met wassen strijken. T weer is wel goed om te poetsen vandaag. Hier regent t

@zonnestraal nog ff genieten meis van jullie vakantie
    Maar als je terug bent in ned. Geven ze vd week 25 graden aan.

@bobje thanks meis!

Fijne dag ik ben vrij vandaag. Beetje poetsen ook

Deel Deze Pagina