jou test is duidelijker dan de mijne hoor DA. Ik zal wel een indroger hebben. Wel gek dat ik nog niet ongi ben...vanacht zulke hevige krampen en dan komt het altijd meteen. Nu nog niks en ook geen krampen meer.
ik heb wel hele goede hoop voor je! t lijkt zoveel veel op hoe t bij mij ging.. ik was er ook heilig van overtuigt dat ik ongesteld zou worden.. t was dat ik een belafspraak had met t ziekenhuis, anders had ik niet eens getest. ik ga zo hard voor je duimen.. geen ongi, en morgen een mooie zwanger op de test! t moet gewoon!
Panter jeetje spannend hoor. Ik lijk ook wel iets te zien om de test. Ik hoop morgen een hele mooie zwanger op je test!!!
Zo zagen die van mij eruit panter....eerst heel licht, toen bijna niks en daarna pas duidelijker......
thanks ladies voor support. Ik wacht nog even vol spanning af. Het weekend ergens maar eens een digi doen als ik nog niet ongi ben.
@a1981 hoe was t in mulheim vandaag @panter ohhhh spannend!!!! Duim duim @All ik heb sinds vandaag onderin steekjes. Als ik sta of zit. Had iemand van jullie dit ook. Ben 10, 5 week nu Oprekken ofzo denk ik..
@one of kind thanks meis. Wel raar gevoel zo af en toe die steken hihi Jij bijna beginnen voor brusje. Superleuk! Hoeveel strootjes heb je nog.
@panter Ik zie ook iets hoor ! Ik duim !!! @annaatje Klinkt inderdaad als bandenpijn. Kun je later in de zwschap nog meer last van krijgen. @a1981 Hoe is het gegaan ?
iemand heeft hem voor me in hdr gezet...dit is de opgedroogde test. Voorzichtig blij zijn of dooie mus?
panter, je hebt een moeilijke test...ik zie duidelijk een streep dat is het niet, ik vind hem alleen gelig ipv roze is deze test met ochtendurine? ik teste duidelijker in de avond..
ja ismet ochtendplas....hij is in hdr gezet waardoor de kleur wat anders lijtk hoor. In t echt is ie heel licht rozig..maar ver weg.
check mijn nieuwe aanwinst ! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/431756-tattoo-topic-deel-3-andere-dicht-27.html