panter zie inderdaad een vaag streepje... wil niet super negatief zijn ik heb ook 2 keer zulke testen met iui's gehad en werd toen wel ongi.. denk wel dat er iets gebeurt maar of het goed gaat?? twijfel.. de kv 2 voor 5 heeft bij mij idee geen indrooglijntje bij deze ivf bij de 2 tp's helemaal geen voorgedrukt lijntje gehad en bij jou zie je wel een streepje.. ik hoop dat het goed mag komen meid!! ik duim voor je... (wil niet te negatief zijn hoor meid, sorry als het zo overkomt)
Panter heb naar je test gekeken, en ik zie zonder al te veel moeite een streepje. Idd wat Girl zegt kv heeft geen indrooglijntjes, dus er zit hcg in je lijf anders komt er geen lijntje, en lijntje is lijntje! ik hoop dat die morgen duidelijker is. Kijk maar mijn testen begon ook heeeeeel licht. Ik ga de hele nacht liggen duimen voor je! Da: mooi zeg! En apart in het Thais.
panter op het andere forum zijn je fotos verdwenen dus ik ben hier even gaan surfen (zo nieuwsgierig ben ik... en ik hooop het zo!) ik zie ook wel een streepje op sommige foto's. maar je had toch ook een tijdje geleden het idee dat je veel te vroeg ongi ging worden?? dat was misschien dan innestelingsbloeding? duim duim duim duim
Hej meiden Ook ik mag me hier helaas melden... Ff mijn verhaal in het kort... partner en ik hebben ons beide laten tetsten,ik of ik ooit chlamydia heb gehad en hij zn zaad...vandaag de uitslag, bij mij was alles perfect, bij hem bleek dat er geenzaadcellen in zn sperma aanwezig waren?de dokter vond dit erg vreemd omdat hij namelijk al 2 kinderen heeft...dus maandag opnieuw testen en weer een week wachten...heeft iemand dit al eens meegemaakt? kan er idd misschien gewoon fout getest zijn??ik maak me nu toch wel heel erg zorgen...
@limbootje ik had de test nog een x even afgewacht want als de 2 kinderen echt van hem zijn dan is deze uitslag wel vreemd...ik denk dat er dan een foutje is gemaakt in het lab... Hier 3x getest en de uitslag 2x slechter en 1x iets beter maar ze houden bij ons minder dan 1% levend zaad aan...het meeste is dus dood en anders misvormd... Ik had de 2e x afgewacht en me nog geen zorgen gemaakt gezien zijn voorgeschiedenis met al 2 kindjes. Succes!
@panter heb net gegluurd, tja ik ben het met girl eens niet te vroeg juichen maar ook ik zie zelfs zonder bril een streepje... Maar omdat jouw lijf weleens vaker kuren heeft (niet onaardig bedoeld) ben ik ook nog eventjes gematigd positief... Ohw meid wat zou het mooi zijn voor jullie zwanger en dan ook graag een goede plakkert want dat is de volgende hobbel...ohw ik gun het jullie zo erg!!!! Meid ik duim met alles wat ik heb!! En bij mij ook hele lichte testen in het begin, amper zichtbaar! Ik heb wat vensters eraf gesloopt hahaha @DA wat mooi en wat bijzonder in het Thais, heeft dat nog een oorsprong? @vraagje ons meisje drinkt ineens stuk minder, komt door het goede eten wat ze doet maar ze slaapt ook ineens super veel...ze is enorm aan het rommelen met haar eet/drink schema...meer mensen dit gehad rond deze tijd? Het lijkt alsof er straks een fles gaat wegvallen... Naar het CB geweest en tuttie groeit keurig alleen onder de lijntjes hahaha...ze is nu 65,6cm en 7,5kg...over 2 maanden moeten we nog een x terug omdat haar hoofdje klein is...tja papa en ik hebben dat ook dus ik kijk er niet van op, beide zitten we onder gemiddeld dus dat zal zij ook hebben De dame moest wel lachen want mevrouw gaat nu zonder hulp zelf zitten, ze is gewoon enorm nieuwsgierig dus zij kan vanuit platte rugligging zichzelf nu tot semi zithouding opdrukken, dus ze heeft een partij buikspieren hahaha Maar ze heeft de bouw van papa die is ook lang en dun, ik ben kort en vol hahaha...dus hoe flink ze ook was toen ze geboren werd nu is ze een onder de lijntjes groeier En enorm eigenwijs hahaha Haar ontwikkeling is wel erg rap de CB arts zei eigenlijk iets te rap maar het mag... Hahaha en die dame deed haar luier uit om haar beentjes te controleren en mevrouw zet prompt haar sproeier aan hihihi...het liep zo over haar handen Tja al heel wat keren ben ik of papa onder geplast of gepoept en nu is ook de CB arts gedoopt Nou ik ga slapen meiden als dat nog lukt... Gelukkig vrij vandaag en hopelijk mooier weer dan gisteren dan kunnen we lekker genieten in de tuin Nou dikke knuffels Xxx
Hej limboo Indd wat bob zegt wacht het 2de onderzoek nog eens af. Het lykt my erg sterk dat er niks gevonden. Mits de 2 kinderen niet zyn biologische kinderen zijn. Niet lullig bedoeld hoor. Hier 2 x niks gevonden. En alleen met behulp van een operatie konden wij samen kinderen krygen........
Bob wat leuk zon snelle jelle. Hier nog zo een. Af en toe vermoeiend continu in de gaten houden en wil vanalles wat ie niet kan hehehe.....maar nieuw sprongetje wellicht??? De fles van 15/16.00 uur valt vaak als eerste weg. Hier begint het schema weer te lopen na de vakantie. Gelukkig.....zometeen naar het cb ben erg benieuwd. Vind hem zon grote en flinke jongen haha. Maar ga ook eens informeren naar die mazelen. Woon er ver vandaan maar ut maakt me tochbongerust. Snap ook werkelijk niks van die domme mensen daar
Goedemorgen meiden! Waren gisteren pas laat thuis, dus niet meer gereageerd. Het was op zich een fijn gesprek vonden wij. De arts legde alles goed uit. Hij raadde micro tese aan, legde het verschil uit tussen de gewone tese en de micro variant. Volgens hem heb je bij de micro tese 10% meer kans dat ze iets vinden. Die is alleen wel gelijk 2x zo duur en dan heb je als man een veel ingrijpendere operatie volgensmij. Verder gaf hij aan dat de kans altijd 50/50 is of ze wat vinden of niet omdat er bij mijn vriend geen oorzaak is gevonden. We mochten direct een afspraak maken voor de operatie of even overleggen en hem dan bellen om de operatie te plannen. Dat laatste hebben we gedaan, wilden toch nog even de voors en tegens van de tese of de micro tese afwegen en de verzekering van mijn vriend vragen hoe het zit met vergoeding. Er is dan niet meer een lange wachttijd gelukkig. Dus eigenlijk was het een beetje dubbel, goed gesprek, duidelijk uitgelegd maar toch ook wel weer met veel denkwerk naar huis. Hoe is dat bij jullie gegaan? Lfs!
@Panter: oh wat een getwijfel he... ik zie mezelf ook nog zo blindstaren op welk of geen streepje... Ik duim vandaag voor je voor een duidelijke test! Leuke tattoo @DarkAngel! @Limbootje: hopen op een verkeerde test, zou wel heel vreemd zijn als hij al twee kinderen heeft dat het nu ineens niet meer goed is... @annaatje: misschien ook wel heel fijn dat je die bandenpijn nu hebt, de echte zwangerschapskwaaltjes! @all: dank voor het meeleven! toch fijn om even te kunnen delen met meiden die hier ook mee te maken hebben PS: Heb trouwens een hele nette mail teruggekregen van de fertiliteitsarts hier in NL! x
limbootje: ik hoop dat er bij de volgende keer wel zaad gevonden word. mijn man heeft wel zaad en ook wij hebben een keer een potje met niks gehad. dus heb nog hoop. idd anders wel vreemd dat hij al 2 kinderen heeft.. ben nu ook wel erg benieuwd naar de uitslag van de 2e test. bob: je meisje is echt snel zeg! hier zit ons meisje net boven de middellijn steeds. haha Evi heeft al 2x de weegschaal onder geplast bij t cb. panter: ik denk aan je!!!! A1981: fijn dat het gesprek zo fijn was. succes met uitzoeken wat jullie willen. lijkt me moeilijk. tattoo: thanks ben er erg blij mee! hij is in het Thais omdat mijn vader in Thailand woont en ik hem eigenlijk nooit zie.. dus beetje dubbele boodschap eigenlijk. all: ik heb limbootje deze kant op ''gestuurd'' om van jullie te horen dat er nog hoop is.
klote panter........ik zat de heletyd op een berichtje te wachten wel met positief nieuws zo oneerlijk!!!!!!!! Sterkte en een hele dikke knuffel al heb je daar weinig aan!!!
panter: jezus... t zit je ook gewoon niet ff een keer mee he.. en dan zo zo'n hoopvolle test! wat een pokkezooi zeg.. hele dikke knuffel voor jou. Hoe ben je eronder? gaat t een beetje?