Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    panter weet je je waardes ook (misschien had ik het al eens gevraagd?) ook ik bleek nu vorige jaar niet goed ingesteld te zijn was in april geprikt toen was het goed , ik werd in sept weer geprikt en toen was het niet goed , zijn gaan ophogen , maand rust en toen viel man van de trap, en in febr toen we er weer voor gingen was ik zwanger met goed ingestelde schildklier.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Geen waardez gehoord. Alleen dat alles goed was. Het gaat steeds fout bij de innestey en daar kunnen ze gwoon niks aan doen. Ik ken iemand die 7 mk kreeg voordat ze wel een zwschap uitdroeg. Dat wad ook gewoon vette pech...

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hahahaha dat typen op mn foon gaat ook weer lekker zo te zien...

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Zou de waardes eens navragen. Soms hanteren ze hogere standaard waardes en die zouden normaal ook goed zijn maar niet bij fertiliteits traject. Er gaan helaas nog te veel kostbare behandelingen verloren door te hoge waardes...

5. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Juffie,

Bij ons stelde hij dus geen verse TESE voor omdat ze bij mijn vriend geen oorzaak kunnen vinden en ze het dus eerst willen invriezen. Dus wij vinden het allemaal niet heel rooskleurig klinken, hij raadt een micro variant aan, wil geen verse poging doen, zegt dat er 50% kans is om iets te vinden... En dan lees je verhalen over invriezen na een tese en dat er bij kleine hoeveelheden de kans is dat niets overleeft...

Moeilijk, moeilijk, moeilijk en daarna is het ongeveer 35% kans per ICSI poging op een zwangerschap. :(

What to do...

We gaan er nog even heel goed over nadenken.

Voors en tegens tips horen we graag!!! :)

xx

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    A1981, hadden ze in eerdere testen wel zaadjes gevonden?

Bij mijn man waren er 0,0 zaadjes gevonden en kwamen in DD niet in aanmerking voor een verse ICSI/ Tese.
    Hier ook geen micro-tese.

Dames, vakantie-kiekje van B.eau bijna 8 maanden :).

7. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Panter hier in dec 2011 ook geprikt voor schildklier toen werd er tegen mij ook gezegd dat hij in orde was.
    Nu afgelopen feb te horen gekregen dat ik Hashimoto heb en blijkt dat het toen ook al niet in orde was.
    Dus wat ricmar zegt ik zou ook de waardes eens vragen als ik jou was.
    Niet geschoten is altijd mis.
    En anders gewoon nog eens op prikken.
    Tsh en T4 T3
    In Ned. prikken ze bijna nooit T3 maar die schijnt ook erg belangrijk te zijn..
    En er schijnt toch een relatie te zijn tussen innesteling en schildklier probleem...

8. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

En ik heb dus 2 pogingen gehad die helemaal niet gedaan moesten worden, want het was gewoon van tevoren al kansloos en wij zijn dus nu kostbaar zaad kwijt en 2 vergoeden pogingen.

9. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

Bij de twee sementesten 0,0 aangetroffen. Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan dan Zonnestraaltje? (zo lang loop ik nog niet mee ;)).

Dus wij vragen ons echt af of de tese de moeite wel waard is... lastig lastig.

X

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    A1981 het is altijd een gok of de tese nut zal hebben ja of nee.
    Het kan goed zijn dat er wel iets word gevonden en net zo goed dat het niet zo is.

11. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(

We twijfelen nu of we niet gelijk voor KID moeten gaan...

Vraag is ook nog of de tese vergoed gaat worden en omdat we de uroloog niet heel erg positief vonden (geen verse poging, eerst invriezen, 50% kans) is het gewoon een moeilijke keuze.

Heeft iemand van jullie al voor deze keuze gestaan? Zonnestraaltje las ik al en heeft de rest de tese wel allemaal geprobeerd voordat jullie aan KID begonnen?

X

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn ex heeft 2 tese's gehad.
    UZ Brussel willen ze net WEL verse tese en icsi doen.
    Wat gek van jullie uroloog zeg.
    Mijn zoontje is uiteindelijk via kid verwekt .

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hej a1981

Bij de uroloog zujn we er achtergekomen dat myn man geen zaadleiders heeft hij toen ook dat het 50/50 was. Maar wij hebben nooit nagedacht wel of geen tese wilde het gewoon weten. Bih myn man is er wel zaad gevonden mbv tese dit is meteen ingevroren en bij icsi1 was ij meteen zwanger. Nu nog 16cryos over. Hopelyk helpt dit aan je keuze

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @a1981 mn man zou zo weer kiezen voor tese. Hij heeft er niet veel last van gehad
    Helaas bij hem niks gevonden maar dan wisten we meteen waar we aan toe waren. Wij waren er meteen al over uit dat we voor donorzaad gingen.

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Annaatje, ik zeg het is tijd voor een mooie zwangerschapsbanner :D.
    En heb je foto's van je kleine spruitje (echo's). Ook benieuwd naar :D.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    idd vind ik ook!

is bob op vakantie? heb ik denk ik gemist...

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Ff kort berichtje in me vakantie.. donderdag herik weer een cryo tp!! De laatste..

A1981 moeilijke keuzes soms he.. hier was een tese niet aan de orde.. mijn man had x chromosoom teveel en dus gelijk was er bekend dat er dan geen zaad is.. z'n waardes zeiden ook al genoeg.. hij stond gelijk open voor kind want hij wou ook geen tese ivm vroegere operatie.. sterkte met deze beslissing

18. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, leven gaat nie altijd over rozen helaas :(. Vinden het ook echt een moeilijke keuze.

Zijn jullie trouwens allemaal voor een onbekende donor gegaan of voor een bekende donor?

Geniet nog ff van je vakantie Girl! Wij moeten nog een kleine 3 weekjes werken.

X

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    A1981: wij hebben een onbekende donor. Als onze dochter 14 is kunnen we een donorpaspoort opvragen en met 16 jaar contact opnemen.

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    A1981: wij zijn zonder twijfel voor de micro tese gegaan, we wilde het gewoon weten of er wat was of niet zodat we later nooit konden zeggen, hadden we maar.......
    Bij mijn vriend was de fsh veel te hoog en niet zo'n klein beetje wat duid op een aanmaak probleem en de testosteron was te laag.
    Ook allerlei testen gehad maar daar kwam verder niets uit. 1x zijn er 2 zaadcellen gevonden maar die waren niet in staat zelf een bevruchting tot stand te brengen. De rest 0,0.
    Dus voor ons zag het er ook niet rooskleurig uit, toch stelde dokter s een verse micro tese voor en gingen wij er helemaal voor. Ik ging dus ook spuiten. Als ze tijdens de tese niets gevonden zouden hebben hadden ze mijn eicellen ingevroren en hadden we die kunnen gebruiken voor KiD.
    Heel veel wijsheid met jullie keuze.

Deel Deze Pagina