Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ego: nieuwe kiekjes in mijn album.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    1981, Hier ook een onbekende donor. B.eau kan als hij wilt op z'n 16e gegevens opvragen.
    Hier was het gelijk duidelijk, we gingen als er niks uit de Tese kwam gelijk door met KID.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal:lekker he die baby vetjes hihi ik hou er ook wel van. Het cb houdt er niet zo van......dat loopt ze er straks wel vanaf.

4. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Daar ben ik weer. Wij zitten nog steeds in de twijfelmodus :(. Blegh.

Lief dat jullie allemaal reageren! :)

@Annaatje: hoe gaat het met jou? Al aan het genieten?

Mag ik nog even weer wat vragen? Als je de TESE doet en het zaad laat invriezen, hoe lang duurt dat dan? Moet het zaad dan ook eerst in quarantaine of is het dan 2 weken en dan kijken ze wat er in zit? @Juna, hoe ging dat bij jullie?

Toen ik vroeg aan de uroloog waarom hij geen verse TESE wilde doen zei hij dat hij gewoon niet zeker wist of hij iets zou vinden en dat het dan zonde zou zijn van de behandeling (bij mij). Voor ons klonk dat toch een beetje pessimistisch...

We zijn nu ook aan het onderhoren hoe het gaat als je met KID aan de slag wilt, eventueel met een bekende donor of anders met een onbekende donor.

Hebben degenen met KID allemaal op de wachtlijst gestaan voor een NL'se donor of ook buitenlands? Bij ons gesprek vorige week in NL gaven ze aan dat de wachtlijst voor een NL'se donor 4 jaar is, behalve als je een bepaalde ziekte wel of niet hebt gehad dan is het 1 jaar. En dat ze nu ook met Deense donoren werken en daar is geen wachttijd voor.

In geval van KID vragen wij ons ook af waar je dat dan het beste zou kunnen doen. Ik weet dat ze het in de fertiliteitskliniek in Zwolle doen nu, maar je hebt hier in de buurt ook Nij Barrahus. Iemand daar ervaringen mee?

Heb dokter Scholtes ook nog even gemaild over ons dilemma. Hij gaf aan dat hij 50% nog best veel vond. Verder zei hij (kort maar krachtig) dat als we het een of het ander zouden beslissen we maar langs moesten komen voor een gesprek. Maar in geval van KID lijkt het ons dan weer niet praktisch om dat in Dusseldorf te doen...

Hmm... keuzestress :(.

Volgensmij is een keuze maken misschien nog wel beter dan zo in twijfel te zitten, blegh.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs!

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    15 nov is het bij ons ingevroren. En ik heb 11feb zelf punctie gehad een dag daarna belde ze ons dat we 21 bevruchtingen hadden toen hebben ze 5 dagen buiten de vriezer gelegen en dus 16feb terug geplaatst

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    In totaal.waren er dus 17 embryos met nu nog 16 in de vriezer

7. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx Juna voor je snelle antwoord. Al met al dus ongeveer 3 maanden.

Weten we dat in elk geval ook alvast :).

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Voor niets spuit jij zowieso niet hoor, bij ons was ook 50% kans op iets vinden tja dat is altijd wel of niet....
    Ik ben dus van te voren ook al begonnen met spuiten maar als ze niks bij mijn vriend gevonden hadden, dan hadden ze mijn eicellen ingevroren dus voor niks was het nooit geweest en dus ook niet zonde voor mij. Dan hadden we die eicellen kunnen gebruiken voor KID die we overigens zeker in Düsseldorf gedaan hadden hier in NL duurt dat veeeeeeeeeel te lang en daar was geen wachttijd.

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @a1981 ik kan nog steeds niet genieten. Lijkt wel of nu alle emoties loskomen bij me
    Volgende week nekplooimeting en als die goed is kan k hopelijk dan genieten.
    Klinkt gek, ben ik eindelijk zwanger ben ik een gestrest mens geworden. Sorry allemaal voor mn geklaag
    Zou superblij moeten zn maar t is dr nog niet...
    Wat een malle molen al niet kan doen met iemand

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Anaatje: (helaas) heel erg herkenbaar jou gevoel. Ik heb steeds zo op en af kunnen genieten. Is mij ook nooit helemaal gelukt....

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    #4911 annaatje, 10 jul 2013
    Laatst bewerkt: 10 jul 2013
    @ juffie ik denk dat alle meiden hier dit wel herkennen
    Ben aan t werk nu tot 13 uur en ga zo lekker dutje doen vanmiddag
    Nog werken tm 19 juli en dan eindelijk 3 weken vakantie!

@zonnestraal de reden dat ik nog geen banner heb is dat ik t gewoon niet besef nog denk....
    Ben aan t afbouwen met utro al paar dagen ook
    Van 6 naar 3 bollen en wil vh weekend stoppen
    Zit echt tussen mn oren dat die bollen mn zwanger houden??

T kindje van mn neef, is 4 jaar, ligt sinds paar weken in zkh. Heeft kanker aan zn nieren en uitzaaiingen in zn beentje. Vind t zo sneu voor zon kindje. Ouders zitten nu in ronald mcdonald huis. Hebben nog 2 kids
    Ik heb nooit geweten dat je voor ronald mc huis zelf moet betalen. Is 15 euro per dag en de vrouw van mn neef heeft geen werk nu maar voor je kind heb je alles over!!

Dikke kuss allemaal

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    A1981 als je er achter staat om kid te doen kun je ook gewoon beginnen met spuiten en kijken of de verse tese lukt, mocht het niet lukken dan van donor laten bevruchten? Volgens mij heeft iemand dat hier ook zo gedaan.. en waarom kid niet in dd ? Als ik mag vragen.. wij lopen in dd , geen wachttijden.. volgens mij alleen nu wel voor de intake maar als je die gehad hebt kun je gelijk starten..

Anna logisch dat het nog onwerkelijk is..het is niet niks wat iedereen meemaakt voor je zwanger bent.. ik durfde toen de utro ook moeilijk om af te bouwen.. ik heb hetgeen gebruikt tot 12 weken en dan weet je dat je die eerste grens voorbij bent.. toen was ik minder bang voor dat er iets mis zou gaan.. en met de 20 weken echo ook nog best angstig geweest of dan alles goed was.. daarna kon ik super genieten... komt meid!!

13. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girl86, ik ben nog niet zo thuis hoor in KID, maar normaal kun je dan toch via IUI de KID behandelingen beginnen? En in DD zit je toch gelijk vast aan IVF of ICSI?

Kan het ook compleet mis hebben hoor...

En als we IVF of ICSI in het buitenland zouden doen is het nog maar de vraag of we dat vergoed krijgen, wacht nog steeds op bericht van de verzekering...

14. Meiden, ik breek hier even in. Ik heb hier ooit wel eens eerder meegeschreven, geloof ik, maar een tijdje terug werd ik door iemand anders weer op dit topic gewezen toen ik naar ervaringen met de kliniek in Mulheim zocht..

Dus, mijn vraag; Zijn hier meiden die een man hebben die een (micro)TESE heeft gehad in Mulheim en die hun ervaringen met mij willen delen?

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    1981, In DD doen ze ook IUI met donorzaad.
    Ik heb destijds vanwege reistijd voor Medisch Centrum Kinderwens gekozen ivm de reistijden en alle IUI's daar gedaan.
    Vanwege strakke protocollen in nederland ben ik voor de ICSI toch overgestapt naar DD. Daar weer niet van die strakke protocollen, dus vandaar. En in DD zwanger geworden ;).

Annaatje, ik herken je gevoel. Ik heb destijds dus niet genoten van mijn zwangerschap....door het emotionele van de MMM en daardoor altijd bezorgd zijn, en door lichamelijke ongemakken.
    Nu vind ik dit heeeeeeeeeeeeeel erg jammer :). Het is zo bijzonder zo'n wondertje in je buik, zou het alleen hiervoor nog 's een keertje mee willen maken. Anderzijds ook weer niet, ben bang dat ik weer niet zal genieten :).
    Toen B.eau er eenmaal was....de 1e paar weken nog steeds veel stress. Ook ivm koemelkallergie van B.eau.
    Maar na een paar weken....GENIETEN!!! En nu geniet ik elke dag van hem!! Gebroken nachten of niet, kanmenietscheluh!!!

Shadixx, hier een Tese gehad in Mulheim....0,0 zaad helaas :(.
    Tis daar lopende band werk...m'n man had achteraf veel te veel pijn voor de terugreis. Toch hebben ze hem na de behandeling zo laten gaan. Achteraf gezien had ik moeten weigeren hem mee te nemen.
    Hij was zweterig en spierwit.
    Tsja voor ons destijds geen wachtlijst, dus de keuze was snel gemaakt.

16. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx Zonnestraal! Zo zijn we weer wat wijzer :).

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    A1981, in DD doen ze niet zo spastisch. In Nederland zou ik 9 :$ iui's moeten ondergaan volgens hun protocol. Pas dan mocht ik verder met ICSI.
    Ik trok dat gewoon niet, ook omdat ik 0x zwanger was geworden met IUI.
    In DD gaat het wat meer in overleg. Toen ik zei dat ik al 7x een IUI had gehad keek Dr. S. me ook zo aan >>>>> :$.
    Hij nam dat gewoon van me aan en mocht zo door met ICSI.
    Hij zegt, wanneer wilt u beginnen???
    Ik zeg: over een paar dagen, namelijk deze cyclus ;).
    Dr. S.: uuuuhhhh, okee....dan nu maar gelijk een echo maken.

Tsja, zo makkelijk gaat het dus in DD.
    Hij heeft een echo gemaakt. Recepten voor me geregeld.
    Ik zou paar dagen later ongesteld worden (en dat zag hij zelfs met de echo). En dat was dus ook zo en de start van de ICSI was een feit :D.

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zonnestraal hoe is het met jou en je boef? Zit hy weer in zyn ritme na de vakantie?

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Junaaaaaa, hoest meid!!!!
    Ja duurde ff 3 dagen en heeft nu weer z'n ritme gevonden.
    Jouw boef ook? Ik ben uber-trots op B.eau hoe hij het allemaal heeft gedaan in Italie en de reis enzo.
    Hij zit nu wel in een sprong, dat begin ik wel te merken...maarrrrr, valt me tot nu toe mee. Is erger geweest, maar dat komt nog wel ;).
    B.eau is daar altijd wel ff van slag van.
    Hoest met jouw mooie knappe boef?

20. Helaas niet zo'n positieve ervaring dus :( Wij hebben elkaar ook wel eens eerder gesproken, toen was je nog zwanger! De tijd vliegt!

Is het je man erg tegengevallen? Wij zullen na de TESE ook tenminste 2 uur naar huis moeten rijden.. Heb jij toevallig nog enig idee wat het Nederlandse tarief was voor een TESE (of in ieder geval, hoeveel jullie zelf moesten betalen?)? Is er een TESE of een micro-TESE gedaan?

Deel Deze Pagina