Oowhh wat fyn weer in zyn ritme. Hier duurde het een week. En nu het slapen nog. Hij krygt netjes om kwart voor 7 de fles. En eerst sliep hy meteen en dan tot de volgende morgen 8u/half 9. En vertikt ie het. Na de fles is hy springlevend en wil dan ook alleen maar spelen en slaapt hy pas om 9uur. Wat zyn sprongetjes? Lees er meer daarover....ghehehe heb je nog vakantie? Annaa heel errug herkenbaar maar heb t vaker gezegt probeer echt na volgende week te genieten. Ik kan wel janken dat ik dat niet heb gedaan. En heb me voorgenomen bij een volgende wel te doen heheh hoop ik.
Juna, daar zit jouw zoontje nu in....in de 8-maanden sprong!! Staat allemaal beschreven in het oei-ik-groei boek . Gaat over hun ontwikkeling die ze doormaken bepaalde periodes en dat ze daar van slag van zijn. Dan eten ze minder, slapen ze slecht. Zijn hangerig en humeurig. Na zo'n sprong kunnen ze weer wat nieuws . Das dan wel weer leuk. Maar tijdens zo'n sprong kunnen ze erg vermoeiend zijn .
Oowhh zoo hehe....ja het is alleen savonds mrt na bed gaan. Hij slaapt dan wel door tot 8/9. En overdag slaapt hij ook veel. Maar dat heeft hy altijd gedaan.
Shadixxx: hier een verse micro tese in Mulheim gedaan. In tegenstelling tot zonnestraal hebben wij wel een positieve ervaring. Trouwens zonnestraal wat vervelend zeg! Dat had niet mogen gebeuren natuurlijk. Hier een goede ervaring met Mulheim
A1981 wat zonnestraal ook zegt ze doen in dd iui... je moet kid doen als je er zelf achter staat hoor!! Wij hadden die beslissing al voor de definitieve uitslag al genomen.. we hadden een gevoel dat die erg slecht was en toen wouden we al voor kid gaan en dus gelijk advies gekregen van dd .. want we hadden dat toen gelijk gevraagd. Ze zijn inderdaad makkelijk met eigen inbreng.. normaal doen ze geen utro bij cryo tp en bij mijn dochter is het toen ook gelukt met utro van cryo en nu gewoon weer gekregen.. zo makkelijk zijn ze er wel.. en nl waren de wachttijden toen 4 a 5 jaar voor we konden starten.. anders hadden we nu nog moeten beginnen voor het toen1ste wondertje ..
@DA ik zal het van de week even neerpennen...heb het zooo druk nu op het werk en thuis maar ben het niet vergeten hoor @zwaai lieve meiden, denk aan jullie!! Hier even in zwaar weer op het werk en prive....kon even alles niet bijhouden en de dagen waren te kort dussssss heel veel gewerkt om het een en ander daar strak te hebben en thuis het roer om gegooid om zelf iets meer rust te krijgen... Ik werd 4 dagen per week krijsend wakker van lijstjes dus nu was het even genoeg heb dus echt mee gelezen en dat was het... @pantertje....KUT!! Knuffel meid!! @girl ik hoo het zo meid!!! Broed ze!! @DA ik mail je meid, nog even geduld Liefs xxx
hey hier vandaag bij de psych geweest. En heb gelukkig geen postnatale depressie. En dat gaat t ook niet worden. Als t ''iets'' gaat worden is t eerder een trauma. Ik krijg nu hulp met het verwerken van het zwanger worden, zwangerschap en kraamweek..
haha bob ik dacht dat je op vakantie was haha.. mijn zusje zit ook hier op de site Little star1.. dus mocht je binnenkort een keertje tijd hebben, mag je t naar haar sturen
bob dank je!! weinig vertrouwen heb ik er in maar ik hoop het zo... gelukkig heb je alles nu weer op de rit... soms is er ff wat teveel en moet je er inderdaad ff wat aan doen... gelukkig is dat gelukt!!
Da: gelukkig geen pnd. En hopelijk ook geen trauma. Ik hoop dat je er weer helemaal geestelijk bovenop komt en alles een plekje kan geven, Bob: herkenbaar...ik heb dan wel geen werk maar af en toe weet ik ook niet meer hoe het allemaal moet....ben gewoon blij als ik iets fatsoenlijks te eten op tafel krijg en kan stofzuigen, voel me dan soms ook zo schuldig maar het lukt me vaak ook niet...gelukkig komt mijn lieve mama vaak helpen en dan is alles zo aan kant. 'S nachts slaap ik ook lang niet meer zo rustig als voor de zwangerschap. I.sa slaapt met doekje en ik vind dat best eng omdat ze dat tegen haar neusje houdt, dan ga ik wel een keer of twee kijken omdat ik dan gewoon niet kan slapen.....manlief heeft gelukkig snel in de gaten wanneer ik even niet meer kan en neemt dan veel uit handen, zondag gingen we als verrassing samen uiteten, hij had oppas geregeld en al....dat doet me dan ff goed. Doe rustig aan Bob, doe ik dat ook hihih.
Shadixxx, wel hele goede ervaringen met DD hoor! Wanneer krijgt jouw man z'n Tese? Juffie, ja dat was toen echt niet fijn! En thuis ook zo vreselijk veel pijn gehad met 0 pijnstillers, pffff. Daar waar ze zeg maar de biopten hadden afgenomen deed geen zeer, maar regio blaas had hij toen zoveel last! Leken wel blaaskrampen. DA, hopelijk met goede hulp kun je het allemaal een plekje gaan geven meis. Tis allemaal teveel geweest, emmertje is behoorlijk overgelopen. Maar nu met hulp komt dat goed! Girl, ik hoop het ook zoooooooo erg! Duim duim duim! Bob, herkenbaar. Ik werk 4dg. M'n man fulltime. Ik heb besloten ouderschapsverlof op te nemen 2dg per maand. Dus ik ga van 32u naar 28u. Hier ook geen familie die ons af en toe kan helpen. (Mams ziek, Fam. van m'n man woont te ver weg). Aan jezelf denken hoor Bob! Je bent al zo'n doordouwer!
Even een trots momentje! Mijn meisje had om 23.00 de laatste fles, daarna meteen.gaan slapen tot 5.45 !
@ bob, heeeeel herkenbaar. daarom kom ik er ook maar zelden ertoe hier meer te lezen/te schrijven. Ik werk ook 4 dagen, ml ook en vaak zijn wij nog tot 21.30 's avonds in de weer met van alles wat moet gebeuren. mij helpt het om prioriteiten in de lijstjes aan te geven, en om af en toe dagen vrij te plannen en ook te houden, ongeacht hoe het huis eruit ziet. Dat geeft gewoon even lucht. ik vraag me soms af hoe dat met twee kindjes zal gaan...? Succes en neem wel af en toe rust! @ girl, heb je al een terugplaatsing gehad of heb je even rust? Kan me voorstellen dat het heel spannend is. Herkenbaar.. ik heb eergisteren de inseminatie gehad en dit was ons laatste buisje. Wij weten niet of van deze donor nog meer beschikbaar is en wat we doen als dat niet zo is. Ik had zelfs twee eitjes en ik hoop maar gewoon dat wij geluk hebben en deze ronde raak is. DA, wat goed van jullie kleine meid. nog zooo klein en al zo lang doorslapen! Doet jou vast ook goed. En goed dat je begleiding hebt gezocht. Ik had zelf na de ziekte van mijn man (en diverse dingen die in het zh misgingen) een aardig trauma opgelopen met alle gevolgen vandien. met de juiste psychologische begleiding is dat weer helemaal goed gekomen. @ juna & zonnetje, welkom back vakantiegangers. @ panter, wat een ... zooi... het is niet te geloven. Hele dikke knuffel. welkom aan de nieuwe meiden en succes met de keuzes & behandelingen.
Zal denk ik ff een tijdje hier niet reageren... heb helaas geen tp gehad.. hier is een busje over.. hij is niet verder gedeeld vanochtend..werden gebeld in de auto..
We weten het nog niet! Ze zouden een e-mail sturen met de datum waarop de TESE is, en met alle informatie die we naar de verzekering door kunnen sturen. Ik had eigenlijk gehoopt dat we de volgende dag al wel een e-mail zouden krijgen, maar helaas.. Ik heb het liever zo snel mogelijk binnen, dan kan de verzekering tenminste ook toestemming geven. Hoeveel hebben jullie van de verzekering teruggekregen? Ik kan echt nergens vinden wat het Nederlandse tarief voor een TESE is.. @DA; Fijn dat het geen PND is meissie, maar dat doet niet af aan je gevoel natuurlijk. Ik hoop dat je iets hebt aan de hulp die je krijgt! @Girl; Ik heb je nooit eerder gesproken, maar kon je berichtje niet negeren en ik wilde toch even zeggen dat ik het ontzettend kl/ote voor je vind.. Sterkte!
Lieverd toch ik weet niet wat te zeggen. Wat vreselijk oneerlijk dat jullie deze kans word ontnomen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het afscheid aan een brusje xxxx