Iluna, jij op de wachtbank dus, pffff wat spannend!! Ik duim hoor!! Shaddix, wij kregen de Tese vergoed. Was 1500,- Ned. tarief geloof ik.
@ girl, wat erg.. dan ook nog zo'n bericht in de auto te krijgen. Kan me voorstellen dat jij/jullie afstand nodig hebben. sterkte en knuffel voor jullie!
Girl, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar neem je tijd! Ik kan me voorstellen dat je even alles een plekje moet geven, en je leven wat anders in moet kleuren. Hopelijk is jullie mooie meisje een regenboog van kleur voor jullie, wat niet wegneemt dat het vreselijk is! Rustig aan meissie! Knuffel!
dank je allemaal!! jullie zijn zzo lief allemaal!! ja kwam erg hard aan in de auto was al bijna bij dusseldorf.. gister was ik niet gebeld dus was super blij vanochtend en toen belden ze toch.. heb dit nog nooit mee gemaakt.. en dan helemaal bij de laatste.. we hebben een prachtige dochter en echt een schatje!! ben blij dat we haar hebben mogen krijgen, had ook met lege handen kunnen staan, maar mijn wens was erg groot voor nog een kindje en moet dit nu afsluiten.. het zal nog wel op een gegeven moment steeds weer terug komen dat je zo graag wil want familie komt zeker weten over een tijdje met het nieuws van een 2de wondertje...
Da: inderdaad ik bedacht me steeds o ja daar moet ik ook nog op reageren hihi kunnen we toch snel deel 6 aanmaken
Girl, ja das zo moeilijk eraan. Zo moeilijk om het boek helemaal af te sluiten doordat je er continue in het dagelijkse leven mee geconfronteerd wordt. En das pijnlijk. En dat wordt met de tijd minder pijnlijk omdat je je verdriet een plekje gaat geven. En gelukkig heb je een mooie dochter mogen krijgen en ben je mama. Maakt de pijn en verdriet die je nu voelt helaas niet minder . Hele dikke knuffel.
Hey meiden ik meld me ook weer! Girl wat verschrikkelijk zeg!! Veel sterkte.. Ik zal weer wat vaker meelezen en reageren. Wij zijn nu ook in de running voor een brusje. Gebruik nu progynova en vanaf volgende week komt daar lutinus bij, een soort utro. Woensdag tp als het goed ontdooit, de kans is 90% dat het lukt, dus goede hoop. Weten niet of we weer met icsi gaan beginnen als deze tp mislukt.. Onze meid doet het super, liep al met de eerste verjaardag en zegt al papa en mama en andere woordjes. Zijn zo trots op haar.
Girl wat een vreselijk nieuws......pfftt weet niet goed wat ik moet zeggen. Wil jullie.wel heel veel sterkte wensen dikke knuffel Panter hoe gaat het met je??? En met je man hoe is hij eronder??? Ik gun het jullie echt zo van harte Iluna ik duim duim duim duim!!!!! Er moet toch wel weer positief nieuws komen hier Da yessss wat fyn is het afgelopen nacht ook gelukt? ??? Kate heeeej daar ben je weer ook met leuk nieuws een brusje!!!!! Spannend weer allemaal.......en kleine j alweer een jaar geweest wat vliegt de tijd successss En ik ben t weer kwyt.......hier alles goed mannetje heeft zyn ritme weer terug en ligt alweer 2 dagen om 7 uur in bed hahah
Ik heb lekker de eer genomen om vast een deel 6 te openen!! http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/452308-geen-enkel-zaadcel-gevonden-deel-6-a.html