Jullie hebben er echt een spannende middag/avond van gemaakt Geweldig!! Stoeipoes Een beetje rollebollen in een zwembad hahaha
@hier regent het dus zitten binnen helaas...maar heeft iemand net hgt world wide gezien die dame met die enorme borsten Bizar om te zien Liggen hier echt in een deuk want heb je toch een gekke mensen op deze wereldbol Dikke knuffel voor alle lieve dames hier!! Xx
Zekers! Is leuk en spannend haha! hihi... Tot de hond t zwembad in dook dan... Kiyeko: gelukkig kan er wat aan gedaan worden!
Hoi meiden Ben hier f tijdje niet geweest Zat f in knoop met mezelf Maar er is weer een nieuw plan! Mag nog 6 keer iui doen. moet 5 dagen clomid nemen en krijg In sept laparascopie en hys...... Nog wat haha en pregnyl maar dat is bij onze apotheek 7 weken levertijd? Heeft iemand van jullie dit ook gehad zie er erg tegenop maar ik mag nog geen ivf doen omdat ik zwanger ben geweest En geduld moet hebben. En als ik laparascopie heb gehad kunnen ze alles uitsluiten. Ik heb al sinds mn eisprong nu al 12 dagen bruinverlies Ik zal hier komende tijd niet veel zn maar ik wilde jullie Dit even laten weten Tot snel meiden denk aan jullie allen! Gaan eerst maandag lkkr op vakantie Liefs
@blondy mooie dag als jullie voor intake naar gent moeten dan word ik 30 haha Maar idd holiday inn krijg je korting.in sept voor mn laparascopie Boeken wij ook weer nachtje. En idd gent is top! Moeten jullie ver reizen Wij waren er vd week,superrustig in wachtkamer. De meeste profs hebben laat vakantie. Wij betalen 1000,00.voor 6 donorstrootjes en elke maand 250 voor iui maar onze zorgverzekeraar vergoed de iui kosten. Verder is t in t begin veel papierwerk f om te regelen maar dat doet mn man altijd. Als je vragen hebt mag je me altijd pb sturen Succes!
@kiyeko thanks meis. Jij hebt toch ook laparascopie gehad Is dat pijnlijk? Vraag me ook af hoelang ik daarna niet kan werken,of maybe meteen @monatoetje gefeliciteerd trouwens! Lekker genieten
zo das een lange levertijd voor pregnyl... misschien idd een alternatief, ovittrelle ofzo dit heeft dezelfde werking. all: vanmiddag begint het vrijgezellenfeestje van mijn zusje, heb totaal GEEN zin erin....
@DA: hoe was de vrijgezelle? Ik ga bij jou mooi het zwembad niet in hahaha. @Anna: Pregnyl is idd schaars. Goed rondbellen, sommige apotheken hebben het nog wel. Anders zijn er idd wel alternatieven, maar sommige moet je zelf betalen (40 euro ongeveer wat ik lees) Vind je het zelf prettig dat je nog 6x IUI mag doen? @Kiyeko: fijn dat de chiropractor geholpen heeft! Lijkt me heerlijk om gekraakt te worden, ik wil al jaren heen, maar stel het altijd uit. @Juna: wakker kunnen blijven op je werk? @Panter: even een knuffie voor jou. @Kipjes: balen dat de echo mislukt is en de echodame een stuk sjagrijn was. Hopelijk maandag beter! Was het nog wel steeds een jongen? (ander echo bureau dan de geslachtsecho nu?) @Mona: ik vind het knap dat je meeleest en reageert hahaha. Heerlijk dat je meisje maar 1x per nacht komt. Geniet maar lekker van haar, dat baby-baby gaat er zoooo snel vanaf. @Bob: durf je al wat meer te genieten? @Bailey: hoe is het daar? Kleine man nog heerlijk binnen? @All: pff wat een off day zeg. Eerst het bericht van een vriendin dat hun laatste ICSI mislukt is (met een 2e TESE) En daarna dat een andere vriendin zwanger is. Kon echt niet blij zijn. Heel slecht en egoistisch, maar wij hadden nu degene moeten zijn die het blijde nieuws brachten. Ach ja, jullie kennen het gevoel vast wel. Dinsdag naar de internist, ben bang dat mn waardes weer niet goed zijn en we deze ronde dus echt niet mogen starten. Vorige ronde was net op het randje, dus ben benieuwd (of bang eigenlijk)
Dreamer dikke knuffel meid. Net als voor Panter en DA. Dreamer snap je gevoel heel erg goed hoor! En bij mij was het de angst dat het maar elke keer nu niet lukte. Ik duim voor jullie het komt goed ben ik zeker van. Je hebt het toch niet over Mari hoop ik?? Van de icsi? BOB een meisje wat leuk zeg proficiat hihi. Juna, uhm mijn ex was heel jaloers en dacht dat ik wel ff bij mijn eerste vriendje in bed zou duiken om zwanger te raken. Kun je je eigenlijk indenken ( en vond het toen gewoon erg voor hem) hoelang die problematiek er eigenlijk al was. Met mij en S gaat het redelijk. Nog 1 week ( 3 dagen normaal gezien) moet hij naar mijn ex tijdens zijn vakantie. Maar of het maandag ( gelukkig voor mij en s) doorgaat is nog maar de vraag,meneer weet niet of hij op tijd terug zal zijn van het buitenland ( bezoek)
@annaatje ik heb een hysteroscopie gehad en ik vond dit best meevallen. Ik ga een ruggenprik en mocht 2u later gelukkig weer naar huis... Wel is het bij mij een beetje misgegaan door de vele operaties achter elkaar (curettages) en daardoor had ik een iets langere herstelperiode omdat ik een gaatje in m'n baarmoeder heb opgelopen tijdens deze operatie...maar ik ben 3 dagen later weer gaan werken en dat ging best... Succes!! Op naar goed nieuws!! @Ook stoere chick!!! Ben blij om te horen dat jij en S je draai hebben gevonden... Ja 7 augustus 20 weken echo...hopelijk kunnen we dan nogmaals de bevestiging krijgen maar nu 2x te horen gekregen dat we een klein meisje krijgen maar na het verhaal van kipjes ben ik op m'n hoede @dreamer ja ik durf steeds meer te genieten maar nu komt de 20 weken echo weer om de hoek en dan slaan de kriebels toe...maar we blijven positief @alle lieve andere meiden dikke knuffel xxxx
Ik heb een laparoscopie gehad tijdens mn operatie van de BBZ. Maar denk dat dat niet te vergelijken valt met een gewone laparoscopie? Ik heb echt heel veel pijn gehad en kon me dagen niet bewegen zonder pijn. Pas na 3 of 4 weken kon ik weer normaal lopen zoals ik altijd deed (ook qua afstanden) Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat van de operatie kwam en wat van de BBZ. Alleen dat gas in mn schouders weet ik zeker dat van de operatie kwam (ik kon niet bewegen, dus kon het gas ook niet ergens anders heen laten gaan)
Vind op zich niet erg nog 6 keer iui Maar dan nu met clomid en maybe pregnyl als t nodig is De prof.vond ivf nog niet nodig dus we volgen zn advies maar op Lapro en hys wou die al wel vast gedaan hebben zodat ze zeker Weten dat alles goed is. Maybe poliepje ofzo wat dat bruinverlies verklaard Ik houd jullie op hoogte,tot over tijd weer Xx
Goodmorning ladys....... OOK grr die ex van je, het ergste is dat je nooit meer van hem afkont. Maar je rooit jezelf goed zo in je eentje. Respect hoor!!!!! Dikke knuffel voor jou en S. Bob time flies! Spannend en leuk allemaal eh. Panter zwaai zwaai.... Duimpjes draaien Ricmar hoe voel je je?? Wanneer mag je testen Dreamer gossie hopelyk heeft je gevoel het mis en zijn je waardes goed...nop ba de volgende ronde. Hoe is ut met je dochter?? Annaatje.....gohh nog 6 x iui. Als ik ut zo lees en hoor moet het echt geluk zijn als het raak is eh. Hoop voor jullie dat ut met de clomid en pregnyl aanslaat. En indd kunt ook in gent na pregnyl vragen. Succes meissie. Kipjes morgen volgende poging eigenwijs mannetje van jullie Zonnestraal, kiyeko, juffie, DA, katek, mona, liev, Bailey....uhmmm hoe gaat ut met jullie?? Sweet lilly meld plicht Sorry ik weet ut verder niet meer.....zat aardig in de richting dacht ik!!!! Gister is de babykamer getext zoooow mooi hihih hebben alles net van ut witte af en 1 muur heuuuul donkergrijs en daar komt een witte tekst op.....morgen geboortekaartjes uitzoeken en die week erop komt alles binnen voor de kleine man...hij zit me voortaan heel de dag te vervelen maar ik geniet ervan hoor behalve snachts hihi
Juna, wat mooi een donker grijze muur met witte letters!! Wij doen ook witte letters op onze landelijk blauwe muur . Ook, wat fijn dat het goed gaat met jou en S. Wat een zware tijd voor jou zeg . Dreamer, pffff hoop dat je waardes goed zijn en je verder kunt!! Sweet, meldplicht ja!! Mona en Liev, alles goed met jullie kleintjes?? Annaatje, dikke knuffel! Kipjes, hoest met jou meis? Juffie, kiyeko, Bob alles goed?? Panter, knuffeltje voor jou.... Euhmmmmm . En alle andere dames die ik vergeten ben, hoe gaat het?? Hier z'n gangetje. Net alle kleertjes gewassen voor ons mannetje en de kast inruimen . Gisteren veel last van een gespannen trekkerig en stekerige buik. Veel last van m'n darmen ook. En hup, onzeker . De druktemaker die ik dan voel in m'n buik maakt veel goed!!
Ha meiden, Hier gaat alles goed! Morgen hebben we de geslachtsecho hopelijk kunnen ze goed zien wat het is, kan ik eindelijk gericht gaat shoppen! ZIN IN Zonnestraal: ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album gezet, jij vroeg erom toen ik vertelde dat mijn buik ineens eruit geploot was Hahaha. Ja dat onzekere heb ik ook, het is wel wat minder maar steekt net als bij jou zo nu en dan weer de kop op.....zal ook wel niet meer over gaan ben ik bang. Kamertje: wij gaan de kleuren hetzelfde houden als de rest van het huis, grijs met wit. Wilde ook letters op de muur, maar dat gaat niet op een structuur muur, of hoe doen jullie dat? Fijne dag vandaag meiden! Liefs Juffie